Rodičovská kontrola bude poprvé součástí Windows

Diskuze čtenářů k článku

ja  |  10. 03. 2006 06:54

Takato kontrola je zbytocna, lebo bezny user nebude ani vediet ako to nastavit. Navyse stale nevidim nic zle na porne a tak. Ja som zacal okolo 11 rokov a nejak mi to neublizilo skor naopak. Koniec-koncov nebyt KDH tak je na skolach od 5 rocnika sex.vychova tak co? Myslim ze dietatu ublizi skor blbost rodicov ked im to budu zakazovat, lebo neskor sa toho budu bat... asi tak. Podstatne je ze rozhodne to nebudem detom blokovat. Nehovorim ze im teraz budem davat linky a podobne, len to proste nezablokujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  08. 03. 2006 20:46

Aspon nebudem musiet pouzivat Hlidaciho psa ... ktorim obmedzujem pristup rodicom k nejakym aplikaciam, sukromny veciam a podobne ... dufam ze to bude adekvatna nahrada, kedze Hlidaci pes nefacha s woknami XP na 100 percent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  07. 03. 2006 22:28

Tak nevim, to jako vychovava dite PC ? Oni nejsou rodice doma ?

Jo a k "nevhodnym strankam" .. ono je na sexu neco spatneho ? Je spatna erotika ? Je spatne porno ? ..... ja se ptam proc ?
Dokud jsem byl fakt mali tak me nejake porno vubec nezajimalo asy takhle ... koukam a reknu no a ? a jdu si hrat s LEGEM jo s kondomem jsem si hral poprve ve skolce ... hezky tvarovany balonek ktery se da dobre nafoknout.

Kdyz je clovek starsi no tak si nejdriv zacne hrat "na doktora" a pozdeji prohlizet ruzne obrazky ... no a ?

Vydel jsem hezky plagat kde byla kupa nahych zen s cernyma paskama a s napisy "Obsceni" a u toho rozmasakrovana hlava s mozkem na ceste, strileni zabijeni s napisem OK.

Myslim ze smirovani od rodicu budou deti snaset velice hezky ... jenom aby jim ty deti nezakazaly prisup do PC a nezacali si data sifrovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Balt  |  07. 03. 2006 13:40

Bude existovať MS Windows Vista Standart Edition - Monitoruj svoje dieťa !! a MS Windows Vista China Edition - Monitoruj svojho suseda !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 03. 2006 21:52

A taky budou existovat tajné edice,ale o těch nikdo nebude vědět,kromě pár lidí.
Microsft Windows Vista King Čunk Čo edition-Vylepšená China Edition,kterou nechal vypracovat sám velký soudruh King Čunk Čo.Bude nainstalována na jednom velkém serveru a bude mít za úkol sejmout vždy ve 12:00 a odeslat na server. Také se v tu dobu pokusí vyfotografovat,ale co když to nějaký člověk bude chtít obejít vypnutím modemu,nevadí fotky se nepřenášejí pomocí internetu,ale pomocí signálů šířící se vzduchem. Co když nějaký uživatel vypne PC,nevadí to si myslíte že je vyplné PC je jen žere minimum energie,ale je stále v pohotovosti. Co kdyža,le odejde od PC,to se nestane,všechny čínské židle v sobě mají přimontovanou maliu součástku,takže když se někdo zvedne,tak ho to připoutá a dá roubík od úst,než ho to vyfotografuje.Také je zbavena té části kodu,aby wokna schválně padala.
Microsoft Windows Microsoft Edition-také nainstalovaní na jednom serveru. Sathuje do každého PC dení dávku spyware a kontroluje jestli uživatel nenabrowsil jiným browserem než více času,pokud ano dá mu na plochu mračící se dáblíky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 03. 2006 09:00

Ha to jsem netušil že na živě chodí tolik bývalých StBáků. Už si chtěj napíchnout i vlastní děti.Nechce Microosft vydávat i verzi bez týhle Big Brother píčoviny-nemyslím realitty show,ale tu knihu. Vsadím se že je to nápad soudruhů s číny,aby velký soudruh King Čunk Čo,aby to mohl nějak zmodifikovat a sledovat tím čínské uživatele internetu.A až se ta modifikace rozšíří a Astor bude mít Vistu,tak,alespon zjistím z jakých stránek stahuje tolik animal porna,aby byl tak uspokojen, že dokáže psát oběma rukama.Všechno se musí zakázat čokoláda-toustne se po ní,sport-můžou se zranit,počítač- moje dítě má sklony úchyla,násilníka,pedofila-vím to mám je taky,tak to zdědí,určitě to zdědí.oufám že jste to někdo nepochopil že ty sklony opravdu mám to byla jen ironie,jídlo-taky po něm stloustne,vodu-nebude chtít jíst a co na tom že jídlo má už zakázané,televizy- co když moje dítě vyvraždí půlku Prahy,jak to bylo v tom filmu včera a co na tom že jsou tam i naučné pořady,dítě se má držet v blbosti,aby nechytračilo na své rodiče,internet to samé a kdyžtak ho monitorovat co to jenom jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  07. 03. 2006 14:38

co to placas ? vzdyt pouzivani tyhle ficury neni prece povinny ...
s autem taky nemusis jesdit 200, i kdyz to umoznuje. muzes si jet klidne 150

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olza  |  07. 03. 2006 00:44

Co ak sa situacia obrati? Co ak deti budu monitorovat cinnost rodicov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 03. 2006 00:19

Ještě by to sledování mohlo dělat statistiky za různá období a porovnávat je s doporučenými hodnotami, nebo v případě překročení doporučených či nastavených hodnot informovat rodiče (například: dítě paří hry 1 hodinu denně - a vše je OK, protože limit je nastaven na 1:30. Jakmile dítě překročí 2 hodiny denně po dobu delší než X dní, tak rodič dostane echo (třeba na mobil) a může tak dítěti buďto další hraní zakázat (špatný rodič), nebo odlákat jeho pozornost k něčemu podobně zajímavému, ale zdravějšímu (třeba táta vyzve synka na pinpongový match či si s ním půjde zaběhat. Prostě dokud bude dítě používat PC rozumně, nebude třeba ho usměrňovat a v případě nastávajícího vzniku závislosti se o tom rodič dozví ze statistik včas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  07. 03. 2006 12:07

Prosimtě, co děláš zítra? Nebyl by jsi tak laskav a nezemřel by jsi? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DMX  |  06. 03. 2006 21:50

WINDOWS 98 THE BEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

naky takovyhle hovadiny jako je vista by se vubec nemely poustet do sveta.
- pozadavky asi takovy jako maj dnes nejnovejsi (a nejmin optimalizovany) 3d hry jenom na windows.
- dyt uz v XP je halda zbytecnosti, ktery delaj buhvi co a kdyz to clovek povypina/smaze tak se vubec nic nestane akorat ziska misto v oper. pameti - kdyz jen windows zere 128 Mb operacni pameti a krome skinu (8mb) maj uplne stejny funkce (neli nekdy horsi)jako starej zlatej dobrej Windows 98 SE.
nepotrebuju aby windows mel vetsi pozadavky nez je hardware mojeho pocitace.
Linux neni reseni pro domacnost - skoro nic se na nem nespusti, ale pokud by vyrobci software, her apod. nebyli domluveni s vyrobci hardwaru tak by dodnes bohate stacily WIN 98 s nekolika drobnymi upravami.
- Pro zasvedcene: toto je podobne domluve vyrobcu her a graf. karet kdy "sikanuji" hrace nutnosti technologie pixel-shader (nove efekty - proc ne, ale ne aby v minimalnich pozadavcih byly zahrnuty vyssi pixel shadery nez 1.0)

proto trochu zvazte nazory typu: huráá nový oper. syst. to musím mít - dost často platí mín je nekdy vic
hawk domluvil sem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katolík  |  06. 03. 2006 21:28

Na Vistu úplně slintám  - doufám, že tam půjde nastavit i nějaký keylogger hesel a všeho ostatního, tedy hesla mých potomků na jejich emaily na seznam.cz apod - poštu je třeba revidovat , a taky všechno, co si povídají v těch chatových místnostech - prostě večer u pivka sednu a děťátka zkontroluju, zda se neprovinili nějakým hříchem - pokud Vista bude dělat problémy, tak dokoupím nějaký program, který poběží skrytě po startu a který zaznamená úhoz každé klávesy  - to bych sice mohl už dnes, ale počkám do toho října a dám šanci Vistě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivi  |  06. 03. 2006 16:13

Super, prave na to jsem cekal. Staci kdyz pujde zakazat na ktere stranky nesmi - zpetnou kontrolu mit nemusim. Mam 10-leteho syna a ten si stahuje porno a nosi to sem tam do skoly. Na to ma myslim cas. Horsi to bude v praci. Doma to vitam.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  06. 03. 2006 19:41

To byl špatný výběr syna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  06. 03. 2006 15:24

hmm tak mne sa to veru nepaci co zamysla mrkvosoft - privyrabam si vyrobou a predajom aplikacie s podobnymi funkciami. Hmm este mam neaku dobu cas nez sa to rozsiri kua.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 03. 2006 13:36

Sice s touto myšlenkou nesouhlasím,ale stejně to bude platit jen u minimum případů. Software msuí fungovat tak,aby ho pochopil i ten nejnatvrdlejší rodič,proto si myslím že jí vklidu 9 leté dítě dokáže vypnout-vím že to vypadá srandovně,ale když 9 letá holka zmákla nainstalovat debian,tak pro většinu 9 letých nebude problém zminovanou ochranu vypnout.Možná bude zabezpečená rootem,ale všichni víme kolik lidí má roota nezaheslováno a nebo mají takové heslo že ho no problemo ratolest uhádne.Takže to bude platit jen na hodně malé děti a děti počítačově gramotných rodičů.Ale myslím že tohle je od microsoftu to nejsprostější co kdy provedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jujj  |  06. 03. 2006 20:24

Podléháte letitému mýtu o dětech, které o počítačích vědí víc než rodiče. Trochu zapomínáte, že dnešní mladí rodiče už prošli "PC revolucí" a před svými potomky mají (a ještě dlouho budou mít) velký náskok. Možná neznám tolik nových her jako můj 14 letý syn, ale ve správě PC a domácí sítě ho ještě hodně dlouho přečůrám. A když vidím, jak dnešní puberťáci "machrují" s počítačem ve stylu stáhni a naistaluj opakovaným klikáním "Yes" (zatímco my jsme všechno museli vymyslet v příkazové řádce DOSu), nijak se neobávám, že nás generace dnešních teenagerů brzy převálcuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  07. 03. 2006 16:22

Mluvite mne z duse.
Vzdy se musim v duchu zasmat, kdyz ctu hlubokomyslne uvahy o tom, jak "se ty deti teda jako v tech pocitacich vyznaji". Dam - li stranou mensinu skutecne sikovnych a hloubavych deti/dospivajicich, je to spise otres a bida. To, ze vim, kde co stahnout a jak to nakopirovat treba na CD prece nejsou zadne znalosti IT !!
Autori tech blabolu o neschopnych rodicich patrne nepostrehli, ze neco jako domaci pocitace je tady uz cca 25 let a kuprikladu ja jsem s nimi vyrustal od sameho zacatku 80.let. Rozhodne bych se "schopnosti" vetsiny tech mladych nebal ...Tedy az na tu mensinu hloubavych a sikovnych, ale to jsou uz spise nasi budouci kolegove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 12:22

Kolik by stalo obyčejného návštěvníka zive.cz , kdyby si chtěl zaplatit aby se zde žádné takovéto zprávy neobjevovali?
A naopak by se zde objevovalo, jak tuto kontrolu NIČIT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0uts1d3r  |  06. 03. 2006 13:03

no, nejsem sice zastance techto praktik(vzdyt kolik z nas si v mladi prohlizelo "zavadne" casopisy a filmy....a vyrostla z nas generace slintajicich sexualnich deviantu neschopnych normalniho zivota?), ale budiz i kdyz to ma par hacku:
-uprimne, kolik % rodicu je natolik pocitacove gramotnych aby byli schopni tento nastroj spravne a uzitecne nastavit(netvrdim ze vsichni stari lide a rodice jsou v oblasti IT ignoranti, ale pruzkumy IT gramotnosti mluvi za sebe...)
-naproti tomu jejich ratolesti byvaji vetsinou v pouzivani pc zbehli, takze si jiste najdou cestu jak alespon nejake restrikce obejit...
ps:zajimalo by me jak je osetren fakt, ze dite si muze sehnat nejakou live distribuci linuxu a vesele navstevovat zavadne stranky bez toho ze by se rodice dozvedeli jak dlouho surfoval a kde...
ps2:pokud budou tato omezeni zavedena ve vetsi mire do praxe, ocekavam zvyseny prechod mladsich lidi na linux, coz jako zastance tohoto os rad privitam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
danis  |  06. 03. 2006 15:23

až na zaheslovaný bios a block boot CD/DVDrom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 16:30

to nevadí, live cd sa da nabootovať aj inak. napr. loadlinom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 16:31

to nevadí, live cd sa da nabootovať aj inak. napr. loadlinom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 16:31

to nevadí, live cd sa da nabootovať aj inak. napr. loadlinom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 16:35

Tak ale toto som viackrát neposielal, ani mi nevyhodilo žiadnu chybu. Vidím že redakčný systém živě sa lepší. Už nemusíte double-postovať, lebo vidíte chybu a myslíte si že sa to neodoslalo ; teraz sa to za vás double-postne samé, a aby sa nepovedalo tak pre istotu ešte raz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 14:08

Prečo by sa živě malo meniť ? Čo takto začať radšej čítať iné servery (iného charakteru, nezamerané na bfu) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pista  |  06. 03. 2006 11:50

Bude robit windows vista skutocne to, co o nom pisu? Nebude toho kontrolovat aj viac? Verite marketingovym reciam?
V clanku sa pise "Nástroj bude spolupracovat s online službou (přístup k ní bude v ceně Vista)...". Z mojej skusenosti vyplyva, ze windows nikdy nerobili to co mali na 100%. Velakrat nejaka sluzba nezafungovala, nejaky proces spadol alebo sa vyskytli ine problemy, inokedy zas robia nieco navyse. Co ak online sluzba bude zaznamenavat a monitorovat kompletnu cinnost? Ja sam produktom Microsoftu nedoverujem a pouzivam ich, len ak je to nevyhnutne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Orwell  |  06. 03. 2006 13:08

spyware na systémové úrovni a cenzura (když se to už prodalo Číňanům proč to nezužitkovat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 13:55

tak potom tak im treba
rodičia si budú myslieť ako dobre špiclujú deti a pritom bude niekto špiclovať ich
ale inak pochybujem, že by tam ms niečo také ("monitorovat kompletnu cinnost") dal, stavím sa že anti-ms fanatici majú už nažhavený ethereal aby to celé prekutrali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 13:55

"...Velakrat nejaka sluzba nezafungovala, nejaky proces spadol alebo sa vyskytli ine problemy,..."
coz v jinych systemech urcite neni. ostatni systemy jsou bez chyb a vse je tam uz od pocatku veku skvele a funkcni. proto neni treba delat updaty atd...
 
a pak taky temna spiknuti existuji jenom na poli ms, ostatni  jsou free a poskytuji vse radi a zdarma bez naroku na odmenu... o penize mi nejde, hlavne kdyz se nadru...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 14:13

No keď máš zdrojáky tak máš istotu, lebo ak to používa veľa ľudí tak sa v tom určite niekto prehrabe a na prípadné nekalosti upozorní.

"coz v jinych systemech urcite neni. ostatni systemy jsou bez chyb a vse je tam uz od pocatku veku skvele a funkcni. proto neni treba delat updaty atd..."

to povedal kto ? ty ? jasné ! ďalší čo si myslí že vie čo si ostatní myslia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 09:35

ewfreopgkjrtúgbpsfdlk nmspú tgxklbmlk !!!!!!dfečoifšrk nrelk !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 11:14

Tohle bude zřejmě muj první HACK windows,  udělám všechno proto (studium a repání do win) abych to byl schopen odstranit a pak to poskytnu ja FREE...
pokud se to nebude tedy šířit samo ... at s tim de tahle spolčnost do prdele, fuck of.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  06. 03. 2006 12:10

Ale,je vidět že potrefená husa kejhá
Já si myslím že pokud je počítač ve vlastnictví rodičů,tak si s ním mohou dělat co chtějí (včëtně omezení činností kter¨é s ním vyvádějí potomci...nemám pravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 12:20

 to je debilní přirovnání s husou, když se mě se to netejká.
Ano, počítač je možná ve vlastnictví rodičů, ale ve vlastnittví rodičů NEJSOU děti a ty maj svá práva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 13:50

ano, deti maji sva prava, ale maji je take rodice. v situaci, kdy je v rodine jeden pocitac, kde rodice maji treba ucetnictvi nebo ebanku, tak urcite chteji, aby se pc nezhroutilo nebo nenastal jeny problem , treba s ucetnictvim..
maji obecne 2 monosti. bud diteti zakazat (zaheslovat ) pc uplne, nebo pouzivat stavajici pc za urcitych podminek. a co si budem namlouvat, deti si na pc vetsinou hraji nebo brouzdaji po netu.
...a protoze maji sveho potomka radi , ale jistota je jistota, tak proste urcitym vecem a cinostem na pc zamezi. co je na tom spatneho ? chtel bych videt vas, co tady krici o tatalite a o orwelovi, jak by jste se tvarili kdyby vam vase dite neco , treba jen z neznalosti, provedlo s zivotne dulezitmi daty....
myslim, ze vase tolerance by sla stranou a ani by jste si nevzpomeli na ty vase vykriky o svobode a pravech prispevcich, ktere zde pisete, a dite by jste serezali a zakazali pc uplne...
 
protoze jsou na svoji raoto;est hodni a
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 14:06

lenže jedna vec je dať im account s obmedzenými právami a druhá vec logovať ich pohyb po nete !!!11!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 15:11

ano...to je pravda...ale to uz je o domluve. detem by se to melo rict, ze tam neco takoveho je a ze to budu/nebudu vyuzivat (jako rodic)
a to uz je o vzajemnych vztazich. rodice to treba chtej, ms to tam dal...jak to bude pouzivano je na kazdem z nas...
 
to je jak s tim nozem...ze se da nozem zabit, neni problem noze nebo vyrobce noze...je to problem toho, kdo ten nuz pouziva... to nema s pravem na svobodu atd nic spolcneho, jenom se za to nekdo schovava...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jujj  |  06. 03. 2006 20:15

Mezi dětská práva opravdu nepatří právo na přístup k počítači a už vůbec ne na přístup ke všem stránkám na webu. Přijít můj potomek s podobnými kecy, zatrhnu mu počítač úplně, snad jedině s výjimkou nutného vypracování úkolů do školy pod mým osobním dohledem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kontrola ?  |  06. 03. 2006 09:25

Pokud jde o monitorování činnosti dětí, chápu, že někteří rodiče tuto možnost uvítají. Je to takové zjednodušení do uživatelsky přívětivého prostředí.
Otázka, co nato soudruzi z Číny? Holt bude dostupný další způsob monitorování činnosti obyvatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 11:18

Uvítají to přesně Ti rodiče, kteří by měli zemřít a nic jiného si snad už nikdy ani přát nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hgjhgjh  |  06. 03. 2006 08:26

Jakekoli smirovani je hnus. Kdyz jsem pred dvaceti lety jako maly kluk zacinal pracovat na pocitaci, bylo to zejmena proto, ze mu dospeli (rodice i ucitele) nerozumneli a diky tomu me narozdil od jinych cinnosti naopak smirovat a kontrolovat nemohli.
Svet jde do prdele. Pristi generace bude diky takovymto opatrenim na smirovani zvykla od detstvi a bude se moct bez problemu prikrocit ke sledovani vsech "poddanych" ve state (a vzhledem ke globalizaci spis na celem svete).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Navi  |  06. 03. 2006 08:46

presne... bylo to krom zachoda snad jediny misto, kde mel clovek svoje soukromi - a preci jen, v 11ti jsem nemel moznosti jako linux (predevsim proto, ze tehdy jeste Linus ani nepremyslel o napsani jadra :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 03. 2006 10:21

No člověk neovlivní, do jaké doby se narodí. Já jsem ještě ve 40ti neměl možnost mít Linux. Dnes tuto možnost naštěstí už mám a také ji náležitě využívám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZW  |  06. 03. 2006 10:20

Vědět, kam moje děti chodí a co tam dělají, není šmírování. Tak, jako chci vědět, zda odpoledne dítě skutečně jde do keramického kroužku (a nikoliv do herny na automaty), chci vědět, zda dítě na webu nenavštěvuje pornografické či jiné podobné weby. Mně opravdu není jedno, když se moje jedenáctiletá dcera baví s cizím pánem - ani na ulici, ani na nějakém chatu.
Nemluvě o tom, že svůj počítač si můžu nastavit, jak chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hgjhgjh  |  06. 03. 2006 12:17

"svůj počítač si můžu nastavit, jak chci"
Znam lidi, kteri takto drzi v sachu i tricetilete potomky: "dokud bydlis v nasem dome, neni nam jedno, s kym chodis!"

Co takhle trochu duvery? Postavit diteti starsi Pentium rodinny rozpocet nezruinuje a dite bude mit "svuj" pocitac, na kterem se nebude obavat, ze napriklad fotrovi smaze ucetnictvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 14:05

tak pokud tak drzi sve 30 ti lete potomky v sachu, tak si to ti potomci zaslouzi, kdyz nebyli schopni se postavit na vlastni nohy. neni to jednoduche, ale pokud se clovek snazi, tak to jde. a jenom sedet , a nechat se zivit od rodicu je bud naprosta vychcanost nebo totalni blbost dotycneho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  06. 03. 2006 18:21

A co je tak strašně špatnýho na tom, že se podívá na porno?
Chat s cizím pánem? No, předpokládal jsem rozumné a inteligentní děti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  06. 03. 2006 20:06

špatné je to, že se to dozví příliš brzo, a že ho to (negativně) ovlivní, protože a) si s tím děcko samo moc rady neví a b) rodič o tom neví, a tak nemůže shlédnuté "usadit" do správné pozice, tj. vysvětlit, že se nejedná o obecně uznávaný vzor chování.
 
Sorry, ale už tě vidím, jak tě nechává chladným, že tvá čerstvě 16-letá dcera, poté, co v dětství "pochopila", že roztáhnout nohy "není problém", se "kamarádí" s půlkou města. Pominu-li to, že jí hrozí venerické choroby nebo násilí, dost špatně takové děvče bude shánět někoho, kdo by s ní chtěl strávit celý život.. Možná je to co jsem teď popsal až příliš zjednodušené, ale platí dvě přísloví: "100x nic umoří i vola" a "starého psa novým kouskům nenaučíš". Problém není to, že vidí pornografii (ostatně té je všude spousty), problém je, že to je absolutně bez kontroly a bez možnosti jakéhokoliv výchovného vlivu rodičů.
 
P.S.: rozhodně své děti nevychovávám puritánským  style m, ani  style m "koncentrák". Ale některé věci děti prostě nepochopí, hlavně ty menší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  06. 03. 2006 08:25

Zvlášť za uto větu:
Ve Windows Vista bude poprvé na systémové úrovni integrován nástroj, který má zlepšit kontrolu nad dětmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor.x  |  06. 03. 2006 19:27

zeby tam zaintegrovali poradnej remen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ježek v kleci  |  06. 03. 2006 08:05

Krom toho, že tyhle ochany jdou obejít a tak jako tak nejsou stoprocentní, tak mi příjde až nechutné, šmírovat vlastní děti. Co jejich práva? Tohle je jasné porušení lidských práv.
BTW: Přecházím na lunux. Má sice mraky much, ale je MS Spyware free.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 08:15

uz si nekdy diky detem platil 2500 tisice za internet , proto ze se pripojili na net pres dialera, kterej se tam pokoutne dostal ?
uz je to vyreseny, ale pubertakovi proste takovy veci nevysvetlis...takze to nevidim zas az tak od veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  06. 03. 2006 08:45

Opravdu "2500 tisice"? Blahopreji ke stavu Vaseho konta

... puvodne jsem chtel napsat uvahu o *** pseudoOS, ktere umoznuji dialery, ale nechci vyvolavat flamewar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  06. 03. 2006 10:04

jasne, sorry, je to 2,5 tisice nebo 2500 kc
jinak co to ma zase spolecnyho s os ? xp nam (rodicum) naprosto vyhovujou a pouzivame ho ke vseobecne spokojenosti. mame na tom aplikace ktere potrebujeme, je to relativne stabilni. osobne nejsem zadnej super znalec soucasnych pc ani os. (cca 8 let zpatky jsme pc servisoval)
ale ted si myslim, ze si na pc poradim se spoustou veci.
ale proc zese resit ze xp jsou na nic, nejlepsi je linux. proste xp poskytuji nam normalnim uzivatelum nejaky komfort obsluhy a pouzivani. ne kzdej umi a hlavne ne kazdej POTREBUJE umet s linuxem. uz vidm, jak manzelku nutim pouzivat linux. pochopte to uz proboha...kdyz se sectou vsechny + a - win a linux, unix atd, tak proste normalnim lidem vyhovuji windowsy. s tim nic nenadelate. normalni clovek proste nebude litat po netu, zjistovat kdejakou blbost o nastaveni linuxu atd.
chapu, ze si pripadate jako uderground, kdyz bojujete proti ms tim, ze mate linux, o windowsech pisete jako ze je to pseudo os, atd. ale casem taky zpohodlnite, nebudete mit cas porad neco u pce nastavovat a resit, taky budete mit deti ktery vas budou neskutecne stvat u pocitace...a pro takovy jako ja ( a casem i vy ) jsou zatim win nejlepsi, i proto ze jsme relativne pri penezich a os si koupime a pokoutne ho nepalime...je nas proste vic a platime a z toho ms ( i ostatni ) zije...at se vam to libi nebo ne, nejste to vy , kteri generujou ms zisk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  07. 03. 2006 16:10

Pane boze, ze jsem tak smely...Mohu se zeptat, co delam blbe, kdyz doma pouzivame nekolik pocitacu se SUSE Linuxem (komercni distribuce) a nemame problemy? Vedle me jeste zena a dite (obe totalni Lamy). Proc se porad opakuji ty myty o tom, ze v Linuxu musim porad neco nastavovat, to moc nechapu. Pravdepodobne je siri lide, kteri to proste neznaji. Kdyz neco neznam, radeji mlcim ne ?
Chapu, ze si pripadate desne uvedomely, kdyz si kupujete Windows od firmy, "ktera to prece s celym svetem mysli tak dobre" a vy prece chcete, aby generovala zisk. Vpodstate jste stejne omezeny jako jakysi virtualni clovek, ktereho kritizujete vyse (narazky na underground).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kysa, Kysa  |  16. 03. 2006 00:07

Nevím co dělá špatně  karel. Ale vím co děláš špatně ty. 
O co ti de? Vyvolat flame? Proč? Používáš Linux = Tvá věc. On používá XP = jeho věc. Skouším používat XP i SuSe. Mám nadávat všem? Nebo všem přitakávat? Proč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Šťastný  |  07. 03. 2006 22:46

Tohle je o něčem jiném - lidé si neinstalují Widle proto, že by to bylo dle nich nejlepší, ale proto, že nic jiného neznají. A to je zas podmíněno nechutným prosazování Oken kamkoliv, jejich předinstalace na počítače a tak.
A navíc - Linux není těžší než Win, pokud nechceš mermomocí Gentoo.
Pokud chcete používat Win, vaše věc, ale já osobně to považuji za politováníhodnou neznalost. A tu poznámku "časem i vy" jste si mohl odpustit.
Důvod, proč je Linux pro mne mnohem lepší, že dává lidem příležitost, a to i těm, kteří na to nemají. Tady jde hodně moc o tu myšlenku GPL. Ale není to jediný důvod, ač je M$ v převaze, není lepší než unixové systémy...tam má hodně co dohánět, i když na druhou stranu nepopírám, že jsou i oblasti, kde je zas napřed M$. J

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Premek  |  08. 03. 2006 12:33

Prijdu vecer z prace domu. Zapnu pocitac se Suse 10. Jdu psat texty, surfovat po internetu, přehrávat dvdcka, nebo delat cokoliv jineho. NEmusim nic nastavovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  07. 03. 2006 01:02

To ale nemá nic společnýho s blokováním stránek. Navíc v dnešní době už nejsou dialery aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  06. 03. 2006 08:27

A co moje zodpovědnost jako rodiče?
Dokud jsem za děti zodpovědný já, jako rodič, budou se řídit mými rozhodnutími. Stačí se podívat do dnešních školek (!!!), pětileté děcka se tam častují nadávkami pi.., ku.., ču.. a podobně. Učitelky s tím nic nezmůžou, protože rodiče se domnívají, že jejich ratolesti jsou ty nejlepší, nejslušnější, nejchytřejší a vůbec že je jejich okolí jen omezuje (včetně těch pitomých učitelek) a náležitě se podle toho i před dítětem chovají. Netvrdím, že chci autoritářský systém, ale vše musí mít své hranice. Přiznám se ale, že mám odpor dát své děti do takového ústavu (ačkoliv kolektiv stejně starých jedinců pro socializaci jedince neocenitelná zkušenost)
 
Tím jsem chtěl říct, že ty asi taky dětem nebudeš záměrně ukazovat pornočasopisy. (záměrně proto, že dnes při "běžném" brouzdání potkáš spoustu "zajímavých" bannerů). Nebo ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  06. 03. 2006 09:25

Chudaci vase deti, uz ted je lituju, ac neverim, ze nejake mate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  06. 03. 2006 19:55

věř si čemu chceš.  Ale zatím mi je všichni okolo závidějí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Šťastný  |  07. 03. 2006 22:50

Koneckonců jde to i v Linuxu, není to problém nastavit, ale tohle velmi silně zavání omezováním svobody a špiclováním a mně se to opravdu nelíbí. Bille, Bille, co sis to zas vymyslel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfk  |  06. 03. 2006 08:30

To neni jen o detech a nejsou to jejich prava, nejsou totiz majitelem pocitace. Tim je administrator a to je v tomhle pripade rodic. Administrator muze omezovat i jine ucty na pocitaci jez spravuje, ne jen ty deti. Ostatne viz. OS X 10.4 Tiger, tam uz tahle kontrola je a nikdo zatim vyrobce za poruseni de(t/d)skych prav nezazaloval .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasta  |  06. 03. 2006 12:17

U nás doma patří všechno všem dohromady včetně počítače. Mám na tyhle řeči, co komu patří, nějakou alergii z mládí, kdy otec vždy argumentoval slovy "nic ti tady nepatří, na nic sis ještě nevydělal". Tudíž má moje dcera k úpočítači naprosto volný přístup a spíše než zákazy a šmírováním se jí snažím vychovávat k vlastní odpovědnosti. Mimochodem, porno jsem poprvně uviděl asi v 9 letech a nezdá se mi, že by mně to nějak poškodilo. Spíše než porno považuji za problematické násilí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfk  |  06. 03. 2006 16:00

Vy byste spis potreboval smysl pro humor, pak by bylo detem hned lip .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenk  |  06. 03. 2006 08:39

když Vám to přijde nechutný, tak to prostě nezapínejte ne ? nikdo vás do toho nenutí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  06. 03. 2006 08:42

To je nestesti, takove nestesti ...
Drahy nicku "Ježek v kleci", pokud budu chtit, tak v Linuxu (takhle se to pise) nastavim presne takova omezeni, jaka jsou potreba. Takze v OS to neni.

Druha vec:
Ta spravna tazka zni: "Kdo ma zodpovednost?". Nemyslim jen moralni, ale take trestni. Dite pod 15? Asi tezko, ze? A opravdu chcete jit sedet nebo hradit skodu za nekontrolovane pocinani sve ratolesti?
I kdyz ... podle te reakce bych spise tipoval, ze jste prozatim tou ratolesti a ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufik  |  06. 03. 2006 09:33

Prominte, ale vy byste dnes sel sedet za skutky, kterych se dopusti Vase dite? Mam dojem, ze toto jiz nasi poslanci zrusili. Tzn. deti do 15 jsou bez trestni zodpovednosti a jejich rodice, za ne take nezodpovidaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.  |  06. 03. 2006 10:00

Tak to vypadá, když se někdo řídí dojmy. V případě práva se raději řiďte zákony, potom budete vědět, jak to je a nebudu muset spoléhat na nejisté dojmy. A kdybyste namísto dojmologie četl, tak byste věděl, že samozřejmě jako rodič za dítě odpovídáte. Nepůjdete si za něj odsedět vraždu, ale budete odpovídat za všechny škody, které udělá, tedy i za to, co na základě toho dítěte někdo vysoudí. A při troše snahy našich soudců koneckonců můžete jít sedět i za trestné činy dítěte, i když ne přímo za ten skutek, ale za zanedbání péče, případně za napomáhání k tr. č. nebo za nedbalostní tr. č.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZW  |  06. 03. 2006 10:09

A jak chcete dokázat, že nelegální činnost páchaná z vašeho počítače (stažené SW či hudba, úmyslné spamy...) není vaším dílem? Je to totéž, jako když z vašeho mobilu bude někdo někoho vydírat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Šťastný  |  07. 03. 2006 22:36

Naprosto souhlasím, mne osobně to opravdu znechutilo...Mimochodem, je pravda, že Linux má spoustu much, to nepopírám, ale myslím si, že je mnohem použitelnější než MS. Vím, těžko to srovnávat, ale...No já ostatně na M$ také rezignoval, dělají z uživatelů blbce, což mi dost vadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
triceratops  |  06. 03. 2006 07:51

vzhledem k pripravovanym kontrolam mimo jine v souvislosti s Blu-Ray, podplaceni microsoftu pro ne-vytvoreni ovladacu pro linux apod pujde cela Vista do prdele a zacnou hromadne prechody na Linux, kde takoveto kokotiny nehrozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  06. 03. 2006 08:13

ha ha, to jsme se nasmali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  06. 03. 2006 08:41

tak a tedka tu o snehurce prosim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  06. 03. 2006 09:21

Az vam vase oblibene widle nahlasi, ze vase draze zakoupene DVD/BR/HD/... nelze prehrat, jelikoz vyprsela licence, budete mluvit jinak. Znam cloveka, kteremu se to stalo, diky istalaci nejake "ochrany" mu widle odmitaly prehrat jakekoli jine DVD nez to s ochranou. Ted vam podobnou feature instaluje primo M$.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 03. 2006 10:10

Nojo, tady někdo moudrý už napsal, že řešením je Linux. Pod to se klidně podepíšu taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y  |  06. 03. 2006 11:33

jenomze orig. BR si na Linuxu uz vubec nespustis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xfs  |  06. 03. 2006 11:55

Mám pár .wmv s DRM. Ukaž mi v linuxu jeden jediný nástroj, který je schopen takové video přehrát nebo zbavit ochrany. Jméno a heslo pro zobrazení videa znám, ale zatím jediný přehrávač, který si na tom nevylámal zuby, byl ten od MS. Problém jsem řešil tak před půl rokem, ptal jsem se i v linuxovích diskuzích a jediný závěr: v linuxu nelze. Změnilo se za tu dobu něco? Pohli vývojaři mplayeru nebo xine s DRM?

... si dovedu představit situaci, kdy všechny ochrany, kterými strašíš, dopadnou podobně - bez Windows si nikdo neškrtne.

Linux používám jak v práci, tak doma, ale Tvoje nadšení pro linux (a jiných pro Windows) nesdílím. Je mi úplně ukradené jaký OS m_u_s_í_m použít, protože mně jde o aplikace a ne o nějakou trapnou ideologi klanění se tomu či onomu systému. To, že něco umí Windows "lépe" a linux "hůře" mě nijak netrápí, ale evidentně jsou lidi, co slepě obhajují neobhajitelné (nebo haní to, co v životě neviděli).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  06. 03. 2006 21:58

...hmm hezke...to co popisujes, je asi kdybych si ve widlich rozbalil nejakej *.tar a divil se ze nefacha ./configure...

Uz jsi nekdy slysel o slove propertialni??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  06. 03. 2006 22:03

IMHO pracuju na obou systemech a oba mi v urcitem smeru vyhovuji (a nevyvolavam hadky kvuli formatu kterej byl puvodne jen M$ only)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Šťastný  |  07. 03. 2006 22:32

...pokud by si ho vůbec rozbalil...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  07. 03. 2006 00:58

Tvoje blbost, že netaháš cracklý filmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Šťastný  |  07. 03. 2006 22:30

Nestačím se divit, já osobně s přehráváním .wmv nemám nejmenší problémy. Pokud sis nedoinstaloval kodeky, pak se nediv. J

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hogo_fogo  |  06. 03. 2006 20:55

ved ten tucny, nesympaticky chlapik - tusim sa vola linus tovalds - presadzuje aby aj linux podporoval drm. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  06. 03. 2006 21:19

a) každý vnímáme okolí různě, popis mi sedí spíše na S. Balmera ;)
b) Linus prosazuje kde co. Pote, co de facto prohlasil, ze gnome dela z uzivatelu idioty, si myslim, ze se zacina blizit svemu protejsku z MS. At si vyzkousi zmenit jazyk protredi v KDE pred prihlasenim uzivatele a pak at vyklada, jak si v KDE muze uzivatel nastavit kde co... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kysa, Kysa  |  15. 03. 2006 23:54

Hmmmm Tak flamovat linux -> Linux tose jentak nevidídí......... ROFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 03. 2006 12:19

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSoD  |  06. 03. 2006 07:40

Co je to Windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
84.47.0.xxx  |  06. 03. 2006 13:42

http://uncyclopedia.org/wiki/Windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  06. 03. 2006 07:07

...ale všechny tyhle "nové featury" (snad až na ten vylepšený content filtering, který ovšem poučené dítě velmi snadno obejde přes anonymizér - dnes na to existují i aplikace a použití je triviální) jsou obsaženy již v současných Windows, jen to nemá svůj ovládací panel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  06. 03. 2006 07:28

treba jeste vyzkumnici z Microsoftu odstrani tento "buk"(bug)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  06. 03. 2006 08:53

prosim o info jak se k nim dostat ?
dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kysa, Kysa  |  15. 03. 2006 23:47

Hledat ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mach  |  06. 03. 2006 03:56

Schvalne za jak dlouho do tehle diskuze dorazi AZOR...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 03. 2006 10:08

Co když mu někdo zakáže přístup na stránky Marty Jandové?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  06. 03. 2006 11:16

 to muže jen admin stránek, většiny stránek o martě adminuju
a věřím, že na oficiální www mi Marcul přístup udělá. však mam u něj odkazy ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfk  |  06. 03. 2006 03:17

Kdyz poklepu na "System preferences", kliknu na "Accounts", vyberu nektery z uctu deti nebo jinych uctu bez administratorskych prav na danem pocitaci a zvolim "Parental controls", tak mam uplnou kontrolu nad kazdou formou pristupu a komunikace danych uzivatelu pres sit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaro  |  06. 03. 2006 11:10

Poprosil by som o presný postup pri nastavovaní pre Win XP
Vďaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfk  |  06. 03. 2006 16:10

Omlouvam se, zde je presny popis postupu pro Win XP (ktery bezne pouzivam a funguje na 100%): Najedte kurzorem mysi na tlacitko Start, stisknete a premistete kurzor nad Turn off Computer a stisknete. Pokud mate na danem pocitaci nainstalovan dualboot s OS X tak nyni stisknete Restart, jinak zvolte Turn Off. Po restartu pocitace s dualbootem OS X zvolte boot do OS X, pokud nemate dualboot s OS X na pocitaci s Win XP tak pustte pocitac s OS X (jine PC nebo Mac). Pak uz je postup stejny: Nalogujte se do uctu administratora, poklepejte na "System preferences" v docku, kliknete na "Accounts", vyberte nektery z uctu deti nebo jinych uctu bez administratorskych prav na danem pocitaci a zvolte "Parental controls", nastavte libovolna omezeni. Pochopitelne, aby to fungovalo, tak deti nesmi mit pristupny ucet ve Win XP, tam parental controls nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EmilioEsteves  |  06. 03. 2006 16:46

celkem trapny pokus o flame.. ale ty myslis jinak, tak ti to prominem no :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfk  |  06. 03. 2006 17:17

flame=NO; joke=YES; irony=YES; smile=YES

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FMG.sk  |  06. 03. 2006 01:14

...mas pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Didi  |  06. 03. 2006 19:25

Zvláště pak, pokud je adminem domácího počítače ono výše zmíněné dítě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  07. 03. 2006 09:10

Tady jsem si to myslel. Bohuzel, bez admin prav nejede v XP ani televize, ani 1/2 her od MS. Takze v home edici zadnou jinou moznost nastaveni prav nemas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kysa, Kysa  |  15. 03. 2006 23:42

A o to asi MS jde. Bude se učit a nebude si hrát :) politiku MS nechápu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Gentleman  |  06. 03. 2006 00:45

Tyhle nové funkce, jsou minimálně v oblasti Windows docela zajímavé a mohou být přínosné, jenže pokud budou lidé používat - stejně jako dnes, v době W2k a XP - stále jen jeden uživatelský účet a nebo i více, ale stejně všechny s Admin oprávněním, tak je to IMHO k ničemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor