Roboauto zabiják: Neštěstí Uberu nakonec pomůže všem automobilkám

Názory k článku

metroA  |  24. 03. 2018 01:34  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Pomuze to vsem? Tak to jeste staci zabit zednika z koleckama, dite s kolobezkou a dedu na voziku. Koho by napadlo, ze pres cestu prechazeji taky zvirata, demonstranti, nebo karnevalovy pruvod. Za 18 let se to vychyta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jackhollywood  |  24. 03. 2018 06:54  |  Microsoft Windows 10 Chrome 65.0.3325.181

A tu tlustou prasnici, co mela tak uzasnou praci, ze pouze dohlizela na auto.Tu nikdo neresi. Kravka cumi do mobilu, na to ze je v nejakem zamestnani, navic v dost zoodpovednem(precijen se jedna o zbran) ale ona chudinka nic. Exemplarne trestat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 03. 2018 08:30 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Jako po zveřejnění toho záběru je to složitý. Nejsem řidič, ale měl jsem z toho takový nějaký pocit, že normální člověk by tomu asi nezabránil. Čili pak je otázka, jestli po těch autech chceme, aby to byly nadlidský stroje, což asi chceme.A zadruhé, ta frajerka, co tam seděla, tak ta měla jeden, jeden jedinej úkol a to koukat na tu silnici jako jestřáb a pokud by se dělo naprosto cokoli, co není normální, tak má dupat na brzdy. Dokud není jasně daný, že je to na těch společnostech, výrobcích, nebo čem, tak je prostě zodpovědnej řidič. Je mi té paní líto, protože v tomto případě byla asi zodpovědná ona, ta co přecházela mimo přechod 4proudou nsilnici, ale ta druhá by měla být prostě zodpovědná za to, že dává pozor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  24. 03. 2018 12:16  |  Microsoft Windows 10 Firefox 59.0

Auto má řídit člověk, protože jen autonomní vozy (k čemuž nakonec hrozí, že dojde), jsou ztráta svobody, rozhodování, soukromí při cestování. Stále pod naprostou kontrolou, jako v lágru. Když vidím ty představy, jak všude budou nějaké moduly (DB), já fakt jako nechci s nikým nikam cestovat. Chci si jet kam chci, v rámci silničních pravidel, tato auta, nic takového neumožní (i, když si ho koupíte), když dostanou centrální informaci, že mají stát = nehoda, zastaví. Když, že hrozí zácpa, zpomalí klidně pod maximální povolenou rychlost, bez ohledu na to, že máte třeba vážný důvod s rizikem spěchat (jenže život je o riziku!), a budou se ploužit jako želvy. Když by nedejbože, došlo k teroristickému / trestnému činu, nebo by hrozila jiná nebezpečná situace (cisterna, ze které uniká obsah), vůbec nebudou reagovat, a mnoho lidí zemře. Prostě auta nezačnou co nejrychleji ujíždět možnou únikovou trasou = aby se božínku nic nestalo, nenastal chaos (životy lidí, koho to zajímá?). Dosáhli jsme jako lidé jisté individuality, svobod, soukromí i v dopravě, a nyní všichni přesednou do "rozšířené" a omezující +MHD, někdo ne, ale pojede jako MHD = řídící systém zasáhne. NEMÁM ZÁJEM. Až budu chtít jezdit s upocenými lidmi (dost jich dnes šetří vodou, nemohl bych se nemýt denně, a na spotřebu vody vůbec nekoukám, měl jsem 300 litrů na den za komunistů - jo, jo, tehdy nebylo třeba kubíky počítat = haléřové / korunové položky, dnes x1.000% zdražení, zůstal jsem u toho, vana, pěna, koupel to je moje), co jim jídlo padá na kalhoty (zrovna nedávno, se nějaké čuně ve vlaku cpalo hamburgrem, ani tácek si pod něj nedalo a mastnýma prackama opatlalo vše kolem, vč. NB (Asus), asi školák = výchova ... . Ani jsem se nenamáhal, a šel se občerstvit Budvárkem. A takto chtějí mocní, aby to fungovalo, tak snad se nedožiji toho, aby tohle neštěstí, bylo povinné. Nějak moc věcí se začíná lidem nařizovat.
1. Chci si jezdit čím chci a sám řídit.
2. Chci si svítit čím chci.
3. A kolik žere proudu můj vysavač je má věc.
a tak dále, a tak dále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
g35795  |  24. 03. 2018 12:29  |  Microsoft Windows 10 Chrome 64.0.3282.186

Čížku, Čížku... Kam vy na ty bláboly chodíte?"Tesla používá jenom optické rozpoznávání. Tzn. má pouze kamery a tedy oči jako člověk".
Eight surround cameras provide 360 degrees of visibility around the car at up to 250 meters of range.
Twelve updated ultrasonic sensors complement this vision, allowing for detection of both hard and soft objects at nearly twice the distance of the prior system.
A forward-facing radar with enhanced processing provides additional data about the world on a redundant wavelength that is able to see through heavy rain, fog, dust and even the car ahead.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2018 14:27 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 65.0.3325.181

U nás se obecně taková dopravní nehoda, kdy je sražen chodec přecházející zleva hodnotí jednoznačně jako zaviněná řidičem. Nemluvě o tom, že je zde povinnost přizpůsobit jízdu podmínkám v tomto případe rozhledu. Pokud by pak ten chodec přecházel zprava, záleží na dalších okolnostech. Samozřejmě, že svůj podíl měla i ta chodkyně, ale je to stejné jako u nás na přechodech, kdy si to studenti a důchodci štrádují přes přechod aniž by se obtěžovali jakkoliv rozhlédnout.
Tu ženskou resp. chlapa, nebo co to bylo za mutanta by měli stíhat, protože porušila své povinnosti. Byla tam právě proto, aby případně něčemu takovému zabránila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Jízdní řády Bileto
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak mobily určují svoji polohu?

Velký test notebooků pro studenty

Nejlepší reproduktory na párty

Služby a aplikace pro výuku angličtiny