Je potreba to rozlisovat:- hracky, dosah do 30 m a 100g vahy bez moznosti autonomniho letu pri ztrate signalu - bez regulace, ale plati dodatek X- drony se schopnosti autonomniho letu - bez registrace zakazat a trestat bez ohledu na dodatek X, a u registrovanych vynutit minimalni technicke parametry (max vyska, max vzdalenost od vysilace, gps + lokalni DB zakazanych oblasti), pri prekroceni parametru automaticke pristani- amateri s drony s dosahem > 50m nebo vahou 400g+, plati dodatek X, tedy FPV v pripade pilota neni mozne, pokud bezdratovy prenos videa analog, pak max 10mW, a nesmi byt vybaveny podporou autonomniho letu s vyjimkou, ze pri ztrate signalu musi zahajit automaticke pristani- zavody dronu - pojisteni, registrace, uzavrena akce na soukromych pozemcich se schvalenou a bezpecne oddelenou drahou od divaku, a v zadnem pripade nesmi mit moznost autonomniho letu
Co máte proti autonomnímu letu? Můj dron to umí, ale nikdy jsem to nepoužil krom návratu při ztrátě signálu. Předpokládám, že tohle je tak jak to chcete vy?
nechci mluvit za autora, ale asi nema nic proti autonomnimu letu. Rika ze by mela byt povinna registrace. Take s tim souhlasim. Rozdelit terminy na autonomni let a RTH funkce
Nesmysl. Pokud má platit dodatek X, tak se 100g hračkou si nezalétáš :nikdy v hustě obydlených oblastech (města, vesnice, osady, parky, rybníky...), zvláště chráněných územích (CHKO, NPP, NP, NPR...), nikdy nepřelétneš silnici, dráty vysokého napětí, jakýkoli objekt (dům, zámek, chata...)... Předpisy, které např 750g Mavic musí splňovat (ale i 100g hračka co má funkci Return to home), jsou naprosto nesmyslné a nedovedu si představit je 100% dodržovat. Úsměvné, že vlastně i svůj dům či své pole si dronem legálně natočit nemůžu, neboť je na pokraji CHKO...
Mám 550g drona s 600mW vysílačem. Lítá něco málo pod 200 km/h.Dál pak plně autonomního drona, kterej mě natáčí při pilotování přes FPV. A ještě k tomu plánuji jezdit na závody. To abych si na to připravil tak 8 měsíčních výplat. 😃
Se 600mw te ze zavodu vyhodi.
Jen b*bec by se dobrovolně registroval
a proc blbec? Pokud dodrzuji predpisy a letam kde mohu, tak s tim nemam problem.Ale mate pravdu, zadna registrace, bojkot. Zrusit RZ na autech, at je na silnicich anarchie...Problem jsou spise amateri, kteri predpisy nedodrzuji, coz v budoucnu povede k vetsi regulaci... Takze pokud aplikace upozorni "piloty" na letecke nekazne, nebudou zbytecne incidenty, nebude potreba utahout srouby.Jen tak mimochodem, RLP je dost benevolentni, ve spouste zemi po celem svete jsou vyrazne prisnejsi regulace.
Pokud dodržuješ předpisy (L2, doplněk X), tak si zalétáš tak maximálně uprostřed pole. Čili nikdy v hustě obydlených oblastech (města, vesnice, osady, parky, rybníky...), zvláště chráněných územích (CHKO, NPP, NP, NPR...), nikdy nepřelétneš silnici, dráty vysokého napětí, jakýkoli objekt (dům, zámek, chata...)... Předpisy, které např 750g Mavic musí splňovat, jsou naprosto nesmyslné a nedovedu si představit je 100% dodržovat. Úsměvné, že vlastně i svůj dům či své pole si dronem legálně natočit nemůžu, neboť je na pokraji CHKO...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.