JohnST
JohnST
19. 9. 2020 • 1:31

Ten hermafrodit co tam sedel asi nebude ridicka.B-]

Roman Langer (RomanL)
18. 9. 2020 • 22:53

Žádné autonomní vozy neexistují, a nikdy ani existovat nebudou. 😝

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 9. 2020 22:53

mdgarf
18. 9. 2020 • 19:00

problem je to ze nikdo nevi co s tim, s odpovednosti za AI (nejen auta).tak to rafinovane nechavaji na soudech at se s tim poperou a treba za par let budou mit "postup"

Vojtěch Bureš (bures2)
Vojtěch Bureš (bures2)
18. 9. 2020 • 15:35

Když je někdo blbý a vleze ve tmě pod jedoucí auto... Proč by měl být trestán i někdo jiný?

Buffalo007
18. 9. 2020 • 12:06

Tak paní za to určitě může tím, že se nevěnovala řízení. Otázkou zůstává proč Uber taky nekontroloval jak se jeho řidiči věnují řízení. Dokonce tam měl na řidiče kamery. Stačilo tam sledovat oči, jak se věnují řízení. To je dnes poměrně jednoduché a vést o tom v autě záznam jak často se řidiči flákají. Mohl tak předem již vyhodnotit kdo na tuhle práci kašle.

Veolw
18. 9. 2020 • 10:15

Problem u techto aut je v tom ze kdyz ridite vy tak se soustredite na to jak ridit. Kdyz ridi za vas autonomni system tak se soustredite na to jestli on ridi spravne. Je to uplne jiny pocit. Mam zkusenosti s teslou a je to na palici hlidat nejaky software jestli se nahodou nerozhodne spatne atd. Pro me to je mnohem narocnejsi nez kdyz ridim sam. Kdyz to reknu jendoduse tak vubec netusite kdy tomu autu hrabne v hlave a najednou udela neco nepredvidatelneho. Ono to napriklad funguje tyden a najednou jednou za tyden velky pruser na ktery musite zareagovat. Clovek ma ale tendenci se proste prestat soustredit u neceho co funguje tyden a jednou za tyden zareaguje spatne. Z tohoto duvodu pokud jedu Teslou tak uz tyto vymozenosti nepouzivam. Proste tomu neverim a jeste dlouho verit nebudu. Tim ale neobhajuji ridicku. Pokud delala nejake testovani tak mela byt asi ve strehu porad ikdyz je to fakt tezke. Nechtel bych neco takoveho testovat.

redmond
redmond
18. 9. 2020 • 9:37

"Pokud by plnila to, zač byla placená – tedy dohlížela na chod autonomního auta – je možné, že mohla srážce zabránit."Spravne by mala byt zodpovednost rozdelena medzi Uber a zrazenu dochodkynu. Uber je ten, kto viedol auto, dochodkyna porusila predpisy a tym sa podielala na zavineni nehody. Uber si potom moze riesit tu, ktoru poveril dohliadanim.

cernakus
18. 9. 2020 • 9:01

Nechoď Janku s Pány na led...co více k tomu říci.

dpcstb
18. 9. 2020 • 8:38

spoluvinny je jednoznacne aj uber(vypnutie bezpecnostnych systemov volva), ale jednoduchsie je to cele hodit na socku, ktora sa nema ako branit.

Net.Xtreme
18. 9. 2020 • 8:27

Předně by měl jít před soud ten chytrák, co de facto deaktivoval autonomní nouzové brždění. Ale i tak si myslím, že vina je na přecházející chodkyni. Chápal bych to, kdyby auto přejelo někoho, kdo ve vozovce byl dlouhodobě, ale když někdo vleze pod auto, tak vždy hrozí, že to někdo nebude moc čekat. Možná bych odpustil pozůstalým či přeživším placení škod na autě, ale vinit řidiče je dost na hraně.
Nikdo nemá 100% pozornost 100% času, tím spíš, když auto řídí za něj.

Určitě si přečtěte

Články odjinud