Jo, to dává smysl. Na druhou stranu jsme stále u toho stejného. Když ví, že zadavatel bude požadovat "na výstupu HDR", tak proč rovnou od začátku nepracují tak, aby to bylo HDR? Nebo co je s HDR za takovej zádrhel, že se jim do toho nechce? Měl jsem za to že jde v zásadě "jen" o vysoký dynamický rozsah, takže při odpovídající "workflow" by měli být schopni dosáhnout čehokoli, a mělo by jim to vlastně dávat více možností, než formáty s nižším dynamickým rozsahem. Jediné co mě tak napadá, že by problémem nebylo samotné HDR, ale fakt, že většina lidí stále zařízení schopné zobrazit HDR nemá. Takže by samotné HDR nevadilo, protože ti co pro to mají zařízení to vidí správně, ale ti co ne to vidí zpraseně. Zatímco "běžný formát" uvidí správně všichni.Ale stále je podle mě spíš hlavní otázkou ta druhá půlka toho co jsem psal. Když režisér nechce HDR ale je požadováno, proč do takové spolupráce pak jde? A když už do ní jde, když to ví předem, proč si pak stěžuje? A pokud to udělají bez jeho vědomí, tak proč si ho najímají když jim nevyhovuje co dělá? Ale to tady asi nerozlouskneme. To by chtělo pokecat s těma kterých se to týká.