Rex mortus est! Vivat Titanium!

Diskuze čtenářů k článku

mbdiego  |  10. 11. 2001 17:22

Nie je to celkom nazor, je to skor otazka. XBOX ma 733MHz procesor a GPU NV25. Je mozne aby taka vykonna GPU davala obrovske vykony s tak "starym" procesorom? Moze mi na to niekto dat nejaku odpoved. Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Dudek  |  14. 11. 2001 15:03

No možná to bude i tím, že X-BOX má výstup v PAL normě, což je jaksi o dost menší rozlišení než na jaké si potrpí hráči Q3 či UT a CPU má méně práce s výpočty scény a s ostatní režií ( vždyť NVidia se snaží světu namluvit, že vše spočítá GPU, tak k čemu ještě CPU ??  ). Nesmíte také zapomínat, že hlavní síla konzolí tkví v unifikovaném hardware, takže vývojář přesně ví, pro jaký HW hru píše a může jí tak do nejmenších detailů optimalizovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.T.  |  09. 11. 2001 20:17

Abych rekl pravdu, tak nechapu, proc se tady porad nekdo rozciluje. Je sice pravda, ze neznalost cestiny je ostuda, ale muj nazor je, ze tady nejde o neznalost, ale o preklepy. Docela me stve, ze polovina prispevku se tyka pravopisu a s danym tematem nema nic spolecneho. Lidi tohle je sice internetovy casopis, ale nejsme ve skole u diktatu. Uvedomte si ze kazdy, kdo tady napise nejaky clanek, to dela pro vas. Budte radi za to, ze se tady obcas objevi neco zajimaveho a ze mate co cist.

...no myslim, ze tenhle prispevek taky moc k tematu neni...   ale nemoh jsem si pomoct .

Ozz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onetogo  |  09. 11. 2001 08:34

souhlasim se stillem, konkurence je dobra a mnohdy jeste lepsi nez leader, mam sice kartu od nvidie, ale fandim i ATI, jen tak dal, radeony si zaslouzi mhohem vic pozornosti nez dokola omylana nvidia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destructor  |  09. 11. 2001 07:51

V poradně jsem ještě nazažil dotaz, kde by se jednalo o GF3, z toho usuzuji, že to snad ještě u nás nikdo nemá .... !!!  Nebo snad jo ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STiLL  |  09. 11. 2001 00:42

na Tomshardware TU si mozete precitat porovnanie vykonu Radeonu R8500 a GF3 Ti500, jednoznacne vytazi Radeon, ked ATi este vylepsi drivery, podla mna GF3 nema sancu

konkurencia musi byt, inac by vsetkych Nvidia prevalcovala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  09. 11. 2001 12:25

No jednoznacne vitezi Radeon 8500, to bych nerekl viz:
So the race remains exciting - but undecided. While some will rejoice in the knowledge that Nvidia is finally getting some real competition, others will be disappointed by the "incomplete" nature of the ATi drivers. Either way, I'm sure we'll see some interesting debate for some time to come.

Vykonnostni rozdily karet jsou vicemene minimalni, coz je vyborne. Nicmene karta bez ovladacu, ci s parodii na ovladace, ktere dodava ATI je na nic.
Pokud nedokaze ATI napsat poradne ovladace, tak se na to muze rovnou vykaslat. Treba to jednou dokazi, nicmene historie moc nadeji nedava. Suma sumarum, Radeon 8500 je nedodelek a nikdo po mne nemuze chtit abych si koupil kartu ke ktere SNAD JEDNOU budou solidni ovladace se kterymi pobezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orol  |  08. 11. 2001 23:28

hmm, taka mozno off-topic ale naco taka karta je dobra ?:)
mam v noteboku 2.5 mb neomagicu a neviem cim to je mi to bohate staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Rathauz  |  08. 11. 2001 20:10

Ať se dívám, jak se dívám na tomshardware.com, 8500 je v některých testech i výkonější, bude mít určitě kvalitnější obraz, nizší cenu (to říkám všechno nezaujatě), a pokud dojede ovladače - výkon bude jednoznačně vyšší než GF3. Jinak mám Ati MAXX a s ovladačema a ani s výkonem problém není (tak jako GF2MX, ale to v tý době ještě nebylo na trhu) - neměl jsem s touto kartou ŽáDNÝ problém a přetaktovat šla taky slušně (paměti až o 50%) - dále podpora videa ... volím prostě ATI.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 11. 2001 22:44

A jak se Vám s Maxxem pracuje pod Windows 2000 ? :) (nebo že by ATI nakonec ovladače přece jen usmolila ?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  08. 11. 2001 20:00

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEGAS  |  08. 11. 2001 19:50

Co se vykonu tyce tak je takrka totozny ve prospech Asus ale jde jen o snimky... nicmene dat 20000 za ASUS nebo 14000 za HERCULES ?... co dodat jasna volba... na www.pegasoft.cz jsou aktualni ceny Titánů :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Undertaker  |  08. 11. 2001 19:26

Čím by postava byla blíže světlu, tím by byl stín ostřejší.

Vem si baterku nebo stolni lampicku a zjistis, ze ostrost stinu zavisi na vzdalenosti stena, kam dopada stin, a objekt vrhajici stin. Na vzdalenosti zdroj svetla a objekt moc nezalezi. Ale radsi se nauc cesku gramatiku nez optiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falco  |  08. 11. 2001 18:22

Az budu mit toho Hercula Ti 500, tak za tyden az se vzpamatuju :)) napisu detailni bench co ta karta umi. Nebudu brat hry ale hlavne 3d programy jako Max, Maya atd. Jinak tady najdes vice kdyz se zeptas a taky to tam najdes za ten tyden +-

www.3dgrafika.cz

Falco

3d grafika.cz

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  08. 11. 2001 17:41

pánové běžte si ty články psát sami, takové trapné dodatky typu fotografie jsou v textu jen na prodloužení článku  apod. jsou ukázkou Vašeho zdegenerovaného mozku a potřebou se pyšnit svou blbostí. Jako kdyby každý člověk měl snad zakázáno si vybrat z článku to co potřebuje. Navíc tento článek je podle mého soudu jeden z nejlépe napsaných a obsahem vybavený článek za poslední měsíce na živě. Pan Dudek navíc prokázal velkou míru snahy (a povedlo se mu to) zbavit se řady nectností a za to mu dík. Mám pocit, že sami by jste nedokázali ani třetinu. Toť výzva pro ty, kteří mají v plánu taky napsat nějaký duchaplný článek na živě. Pánové chce to jít trochu do sebe, nic víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Go  |  08. 11. 2001 20:06

Souhlas. Toť vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor  |  08. 11. 2001 14:49

No mě by spíš zajímalo, jak si stojí GF3 Ti 200/500 ve srovnání s Radeonem v profi OpenGL aplikacích jako třeba 3DSMaxR4...

Kdybyste někdo znali odkaz na nějaké takovéto srovnání, tak díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Event  |  08. 11. 2001 18:36

Tak to neviem, le co som skusal Radeona1 na w2k s MAX 4.2, tak stabilita bola uplne hrozna. Maxa to fkuse zhadzovalo. V takychto pripadoch ma moc ten vykon nezaujma.

K tomu este ked si na Gf flashnes bios QUATRO, ktory aspon ciastocne podporuje aj rendering, tak je to jasne. Jednoznacne nVidia.

Mozno pod w98/me by bol lepsi aj ten radeon, to som neskusal. Ale povazujem to za mierne uchylne - robit nieco na w9x sa proste neda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Dudek  |  14. 11. 2001 14:44

Moc Vám asi nepomůžu, ale alespoň pro představu: NVIDIA Quadro DCC and NVIDIA GeForce3
in 3ds max 4 : http://www.xbitlabs.com/video/quadrodcc-3dmax/  . (Je to jen o NVidiackejch GF3 a Quadru).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tydla  |  08. 11. 2001 14:22

deset ticíc dvacet tisíc to si myslíte že kradu? jak si myslíte že by dopadla anketa kdo používá jakou kartu? to by byla přednáška nejlepších karet a procesorů a to jen proto protože normální človíček v této republice nemá na to aby projížděl všechny članky a odpovídal na ně! a pokud nepracuje ve firmě jako já tak si ani k internetu nešrtne. Takže mě dokáže rozhodit článek v Právu že 60 procent lidí v republice má přístup k internetu takže budou podporovat hry, které se hrají na netu! Z vlastní zkušenosti vím že si každý kdo má doma internet hlídá provolanou částku aby měl na druhý měsíc co jíst Takže ať žijou podniky a vstřícní šéfové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falco  |  08. 11. 2001 13:46

Ti 600 existuji a to jako ze jo a to jako ze nekde ve Spanelsku. Bohuzel uz nevim kde jsem to presne cetl, ale co se v tom nejak moc nevyznam tak si pamatuju snad ze to ma 3.4ns tu pamet ci co. To uz nevim ale jiste, vim jenom ze to existuje a prodava se to uz ve Spanelsku. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falco  |  08. 11. 2001 13:26

Hlavne nevim proc bych mel kupovat MSI za 11k s DPH kdyz muzu mit ten samej Titan 200 Hercules za 8500 s DPH. MSI je dost sracka bych rek. Jinak autor nema pravdu ze je to nejvykonnejsi karta, protoze uz jsou Titan 600, ale to by nekdo musel cist novinky. Jenom pro ty co nevedi tak Ti 600 ma rychlejsi pamet, takze urcite bude o neco malo rychlejsi nez Ti 500.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 13:36

GeForce 3 Ti 600 neexistují. To je čirý nesmysl. I když možná máte pravdu, ale jinak. Víte, pokud říkáte že mají rychlejší paměť tak potom se jedná ne o grafický čip, ale o paměti. Ty mohou modifikovat sami výrobci desek. Jestli Ti 600 existuje, tak to není označení grafického čipu, ale celé grafické karty s vylepšenými paměti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza  |  08. 11. 2001 13:20

Mě by hlavně zajímalo, jak to bude s taktovacími možnostmi Ti200 - kam až se s tím člověk
za ty peníze dostane. U jádra to asi nebude až takový problém, horší to asi bude s pamětma,
teda jestli budou mít výrobci nějakou dohodu s nVidia, aby tam nestrkali zbytečně rychlé paměti.
Jinak by se jim lidi na tu předraženou Ti500 asi vyprdli. No jsem zdědav na recenzi.

PS: Asus by byla ta poslední firma, od které bych si kartu kupoval - ostatní (slušní) výrobci jako
např. MSI nebo Hercules to mají minimálně o 10-20% levnější při srovnatelné kvalitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Halen  |  08. 11. 2001 12:29

Pokud jsem ve fóru a chci přepnout na další kapitolu, je tam nefunkční odkaz. Problematiku češtiny naprosto opomíjím. Ať žije rejpalství obecné.  Tuto hlášku to vyhazuje. Jsem ve fóru, četl jsem první kapitolu  a je to odkaz pod těmi brýlemi. Zkuste opravit.
       S pozdravem Halen 
                                                                           Bohužel, tato stránka se na serveru nenachází.
Pokud jste se na tuto stránku dostali z některého vyhledávače, pak mějte na paměti, že jsme kompletně změnili strukturu tohoto webu a většina odkazů je neplatná.
Za možné komplikace se vám omlouváme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 12:42

Tento problém není způsobem mnou, ale systémem Media Factory, na kterém zive.cz funguje. S tím vám pomoci nemůžu a opravit to také nejde, pokud se nepřekope celý publikační systém.

Jinak co se týče těch chyb, tak tam již většina není. Večer jsem to neměl čas dostatečně projet. Tak to teď opravuji. Jen tak pro informaci, tuhle recenzi jsem zfoukl za den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Martinek  |  08. 11. 2001 12:05

Chapu, ze clovek se nejak zivit musi. Ale aby bez prestani pletl shodu predmetu s prisudkem, mel by za to ctenarum platit. Kdyz uz neco publikuju, tak si na to snad dam pozor, ne?

Pro pana Dudka:

shoda predmetu s prisudkem: to jsou i/y ve slovesech, ktere vam vetsinou nesedi.

orbil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 11. 2001 10:23

Viděl autor nějaké srovnávací testy ATI Radeon 8500 vs. GF 3 Ti? Nezdá se mi. Těžko by pak mohl tvrdit něco o NEJVÝKONĚJŠÍ grafice dneška. A co ty Athlony všude kolem, to jiné řešení ohledně CPU neexistuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 10:38

Těch srovnání jsem viděl doopravdy hodně, podívejte se na pár článků dozadu , o nových Radeonech jsem toho napsal opravdu hodně, možná i ještě víc než by si zasloužili. Musím konstatovat, že Ti 500 je doopravdy výkonnější, a vlastně nejvýkonnější karta pod sluncem. Jsou k tomu dva důvody. Radeon 8500 má ještě nedopilované ovladače, sice myslím problémy by neměli dělat, ale něž dojde k tomu že vymáčknout z karty maximum, tak uplnyne hodně vody. Další důvod je, že Radeon 8500 ještě vůbec nejsou na trhu a ještě dlouho nebudou. V malém množství se prodávají v Japonsku, ale jinak nic.

Na testování jsme použily Athlony, proč by to mělo vadit? V závěru jsem tak i tak zmínil Intel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Herma  |  08. 11. 2001 11:55

Je zajimave, ze ji Czechcomputer nabizi uz od 17.rijna za 9tis bez DPH. Pravda, objednat jsem ji nezkousel.

Hodlam ted utratit nechutne velky obnos penez za novy pocitac a porad vaham do ceho jit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 11:59

A není to náhodou Radeon 7500? Ten by se i u nás prodávat měl. To však karta na úrovni GeForce 2 Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Herma  |  08. 11. 2001 12:30

Radeon 8500 64MB DDR, TV OUT, DVI, Retail

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  08. 11. 2001 12:59

Czechcomputers nelze brat vazne. Inspire 5300 uz maji taky dva mesice, jenze "neznamy termin dodani". Ve skutecnosti bude klika kdyz osklivi Creativci je dodaji do konce listopadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mario spirek  |  08. 11. 2001 13:48

VGA ManLi ATI®  Radeon 8500 64MB  DDRAM TV OUT, DVI   10 690 Sk http://www.agem.sk

myslim, ze manli ma ale podtakovany cip aj pamet  na 250/250

fakt je IEEE1394 luxus? ma ju SB audigy, bude mat Radeon 8500DV, TV in je k nicomu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Event  |  08. 11. 2001 17:55

a naco je ti Inspire 5300? Ten subvoofer sa mi nejk nezda. Dam prednost racej DTT3500, alebo aspon 2500. Ibazeby to stalo tak do 3-3500 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Herma  |  08. 11. 2001 18:18

To ja radeji dam prednost Onkyo 575 + Jamo Apollo 3. O Inspire 5300 jsem take uvazoval, prece jenom kvuli hram nebudu tahat pocitac k zesiku nebo naopak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  09. 11. 2001 09:05

Na hrani hudby receiver Dennon + reprobedny Tannoy, ale tohle mam ciste na hry a nejake zvuky z Windows. Nemuzu to propojit mam pocitac a audio system v jine mistnosti.
Tohle je proste ciste na parby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  09. 11. 2001 09:03

Samozrejme, ze zminovane DTT3500 jsou lepsi, nicmene bednicky za 10.000+ Kc mne prijdou k pocitaci na hrani jako trosinku overkill.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  08. 11. 2001 15:23

o nových Radeonech jsem toho napsal opravdu hodně, možná i ještě víc než by si zasloužili.

Ten člověk dělá chyby v i/y pořád, to už snad není normální! Zcela vážně žádám redakci Živě, aby přehodnotila honoráře svých redaktorů, pokud budou produkovat podobná češtinářská zvěrstva. A možná i právo přispívat. I fakticky dobrý článek dokáže zcela znechutit, pokud je v něm nasekána spousta chyb. Pokud autor udělá překlep typu m/n, dá se to přenést přes srdce, ale chyby způsobené jednoznačně neznalostí češtiny, to už je na mě příliš. A výmluvy na stres a nedostatek času neberu; pokud nemáte čas, dělejte něco jiného a nepište do časopisů!
Kdy už se konečně začne pohlížet na internetová periodika jako na jistou verzi papírových? V papírových novinách to jde, psát bez chyb - a to tam není možnost případnou chybu po výtisku odstranit. Jenom nechápu, kde se bere ta drzost těchto (internetových) periodik, když předhazují svým čtenářům návrhy stylu: nic není zadarmo, mělo by se platit. Platit ano, ale za pořádně odvedenou práci.
No, nějak jsem se rozjel; už se těším, jak někdo vítězoslavně najde překlep v mém příspěvku a vynadá mi za něj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  08. 11. 2001 16:09

ja si myslim ze tam neni chyba

otazkou je jestli ti radeoni nebo ty karty si zaslouzili/y

 ale zakladni skolu uz mam dlouho za sebou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  08. 11. 2001 16:44

Ale no tak, v originále je jasně vidět, že jde o Radeony (ne o Radeoni), což je rod mužský neživotný, takže zasloužily. (Radeon - les).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 21:22

Moc se omlouvám, že jsem takovou hloupou chybu udělal, ale myslím, že mě až moc káráte. Vím, že v ani v diskuzi bych ty chyby dělat neměl, ale prostě pochopte že do diskuzí se píše rychle a nekontroluje se pravopis. Ano, za články mě můžete kárat co hrdlo ráčí, pokud udělám chybu tak si to více než zasloužím. V ČLÁNKU BY V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEMĚLA BÝT CHYBA. Ale myslím, že diskuze je něco jiného.

Co se týče Radeonu, tak je to ješně mužský neživotný. Jen to není vzor Les, který neexistuje, ale vzor Hrad. Kdyby to byl Radeon se vzorem pan neboli bez Radeona, a to je špatně. Protože by to byl mužský životný a tam by pak bylo měkké i. To je hloupost, protože Radeoni nejdou.

Jazykověda s anglickými paskvyly je úžasná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  09. 11. 2001 08:55

Rad bych se po precteni si teto vysoce korektni reakce na muj prispevek omluvil za mnou zvoleny ton. Svou omluvu jsem panu Dudkovi poslal i mailem a rad bych to tady ukoncil.
Ale presto se primlouvam za pokus pozvednout pravopisnou uroven Zive jak v clancich, tak v diskuzich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  09. 11. 2001 11:09

Vse marno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klidek  |  08. 11. 2001 16:58

Cetl jsi ten clanek zadaco????
Cetl.   

    Tak co mas kecy ?!?
                jestli ti tak strasne vadi pravopis, tak co te proboha nuti clanky na zive cist???????!!!!!!!????

Kup si nejakej papirovej casak za 150 a muzes si libovat jak jsou vsude spravny icka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlavacek  |  12. 11. 2001 09:02

Moc Vás prosím, než cokoli zveřejníte, dejte to přečíst aspoň psovi.... (nebo tvolte jiné kolegy, kteří nemají problémy s i a y). To co píšete je docela hezké, ale ty chyby to degradujou do suterénu. V odpovědi jsem viděl na prví pohled šest hrubek. To je opravdu příšerný . Přidávám ruční ( smile.

 

Hlaváček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R@Y  |  07. 12. 2001 20:55

Pěkný článek, děkuji - zvláště ty krabice

Právě vybírám jakou "gráfárnu" mi nadělí ježíšek k mímu novýmu kompu.

 

P.S. Neuplynulo té vody v článku a ve Vašich příspěvcích už hodně   ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GhostX  |  08. 11. 2001 11:46

No kdyby kazda recenze mela byk kompletni, tak by ji recenzent delal tyden... Tri druhy AMD,  tri Intel, cyrix, *2 3D marky, *2-4 hry. No delat bych to nechtel.

Hovadina. Hlavni je, ze se testuje na jedne platforme ....=  porovnavatelne vysledky !!!!!

Jo a k clanku. ... je to lepsi, nez doposud.....

A k vyrobku .....ta cena je nechutna...  .... nejak mi to moc pripomina Intel pred 2 lety. Vam ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xeen  |  08. 11. 2001 12:22

No je nutné ovšem zkusit ještě test na MACu a u AMD nejméně Duron/Thunderbird/AthlonXP

U Intelu je samuzřejmostí komplexní test Celeron/PIII/PIV a samozřejmě různé základní desky s chipsetem pro Dimm SDR, Rimm a DDR.

A nejlépe všechny základní desky na trhu.

Těšme se za 4 měsíce na 200 stránkový článek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mess  |  08. 11. 2001 14:29

Presne tak, ten clovek co tam pise asi nevidel srovnavaci testy Radeon8500 a GF 3 Ti, Jinak by nohl tvrdit ze GF je jednicka. Podle me mu Radeon dokaze bezproblemu konkurovat a stoji o polovinu min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guard  |  08. 11. 2001 10:15

Je to super , karta za 20.000  100Hz monitor aby fungovali 3D okuliare.Za to mam novy comp. Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  08. 11. 2001 16:08

Ty 3D brejle jsou celkem na houby. Ja mam ELSA a sice jsem je rozbehnul, ale nic moc, znamej ma Asus GF2 Deluxe a prej taky nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guard  |  08. 11. 2001 10:13

Je to super, karta za 20.000 k tomu minimalne 100Hz monitor aby fungovali 3D okuliare.Ved iba za toto mam celkom dobry comp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destructor  |  08. 11. 2001 09:44

Myslím že se výrobci grafik dostávají pomalu tam co výrobci procesorů. Obrovské výkony, které stejně nikdo nevyužije. Respektive 99 procentům lidí bude příští dva roky stačit jakýkoliv procesor do 1GHz, disk do 30GB, paměť do 256 MB a garfiku do GF2/32 (Radeon 32). Jenom kvůli tomu (hodně to zlehčuji), že nějaká karta umí udělat "rozpité" stíny, si přece nebudu kupovat novou kartu za nehorázné peníze. Navíc v součaných  hrách spousta "převratných" efektů nemá smysl. protože hráč nemá čas si jich ani všimnou. Jinak je to pěkně napsaný  článek, tak že díky.

P.S. Jenom by mně zajímalo, kolik lidí má třeba "obyčejnou" GF3. Asi moc ne, co. Dejte nějakou klikací anketu, co mají lidi doma za kartu na které pařej hry. Určitě by to bylo moc zajímavé.

D.E.S. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlaváček  |  08. 11. 2001 09:17

rafické je překlep, ale měli... 

zpátky do zvláštní školy

V tomhle místě jsem přestal číst, protože se bojím, co přijde dál....

Hlaváček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  08. 11. 2001 09:39

VR brýle se mi také líbili,
rozhodně nemá. Abyste plně využily

a to jsem cetl jen tyhle dva odstavce ze zaveru - tady pisu rucne smajlik, jestli ho ten dementni system nahradi graficky, tak vezte ze tam chci textovy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.O'S  |  08. 11. 2001 12:12

Na ty chyby v clanku kaslu. Cely jsem ho louskal bez c - s hackem, s - s hackem a dalsich pismen. Jinak si chci u tebe splhnout. V nejblizsi dobe chci koupit RADEON 7500 nebo 8500, jestli bude tak levny jak slibuji, tak ten nizsi vykon ozelim, beru ty technologie co jsou i v starem radeonu, ala 7500, a kdyz budou prachy, tak to bude lepsi s technologiemi v Radeonu 8500. Preci jen to je lepsi kup nez GF2 PRO.
Jestli ale bude GF3 TI 200 hodne levnej, tak jdu kazdopadne do nej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Budai  |  08. 11. 2001 12:27

Radeon 7500 cca 6370,- a 8500 za 11200,-. Naproti tomu MSI GeForce Ti 200 za 11600,- nebo Leadtek Winfast Ti 200 za 10664,-. Vze na www.czechcomputer.cz.

Rozhodni se sam. Ja uz mam vybrano Radeon 8500.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Dudek  |  08. 11. 2001 12:51

Ptal jsem se zástupců CzechComputer jestli nové Radeony 8500 mají. Odpověd: Nemáme, budou až někdy ke konci listopadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frenk  |  08. 11. 2001 15:23

Tak si TRHNI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katik  |  08. 11. 2001 09:16

Najviac ma zaujalo porovnanie krabic s obrazkami - skutocne dolezite a dobre spracovane!!!  Umelo natahujeme dlzku clanku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokon  |  08. 11. 2001 18:51

Tak to me taky zaujalo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jou  |  08. 11. 2001 09:16

jenom postouch: cim bliz je hrdina hry ke zdroji svetla, tim bude na vzdalene zdi stin ROZMAZANEJSI !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  08. 11. 2001 09:09

... nevím, k čemu mi to bude v kanclu dobré. Je to záležitost pro pár movitějších pařanů, takže to bude stějně pořád hodně drahé. Nedám přece za kartu totéž co za zbytek compu . Nejsem Klaus [čti : debil].

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  08. 11. 2001 10:33

pro chude bolseviky tu mame specialni grafickou kartu Lenin MX, chlazenou vodkou.

jinymi slovy - toto neni karta pro chude delnictvo, tomu staci 386 a ISA grafika

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prof  |  08. 11. 2001 03:41

Neboli,dalo se to cekat.
Velmi dobre napsany clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marko  |  08. 11. 2001 00:41

ti 200 bude pekny beceler

konecne si masy zahraju doom 1 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falco  |  08. 11. 2001 00:21

Jedna chyba se tam nejak nasla, teda co jsem to proletel. Mate tam 2500 Mhz pamet, to je asi celkem rychla karta pak :)))) Druha strana dole u obrazku.

 

Jinak kolik ze stoji ta karta? 16 litru bez DPH?? To jste snad u to ne. Ja budu mit v patek nejpozdeji v Po Hercules Prophert III Titanium 500 za 13500 s DPH. Zlodeji jedni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  08. 11. 2001 10:02

Nezapominej, ze to je Asus A levnyho Asuse jsem snad jeste nevidel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rypal  |  08. 11. 2001 13:59

Jo az nebude mit distribuci u nas jen AT Computers budou ceny jine ,,,, do te doby ,, nakupujte v cizine .... Jsou to zlodeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  08. 11. 2001 10:08

Fakticka poznamka, nacelniku... (nevadi, ze tam je pesunk a koleje?)

MA Hercules VIDEO IN?
Odpovim si sam NEMA...

Mohl by to byt jeden z duvodu, proc je ASUS drazsi, coz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  08. 11. 2001 12:30

Video in je otazka maximalne tisicovky. Rozdil 16 000 bez DPH a 13 000 s DPH Video In rozhodne nekopenzuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  08. 11. 2001 14:31

... bryle, jine pameti (pokud vim), znacka... stale je rozdil 3 000,- Kc maly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor