Řetězcovým obchodům dochází význam webu

Diskuze čtenářů k článku

Michael Heca  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Sliseli jste uz neco o QUIXTAR?
Jsou v tom zapojeni Amway, Microsoft a dalsi. Chcou vstoupit i na nas trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Musíte číst pečlivěji Microsoft a IBM jsou v tom "zapojeni" jenom díky tomu, že si od nich ta firma koupila software. Je to normální letadlo, bacha na to! Zkuste:
http://www.countdown9199.com

Bliká to tam rychle a o prachy přijdete eště rychlejc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanoušek Quixtaru  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Kecy, blemcy, blemcy. Je vidět, že jseš jenom novinář-cíl: psát lži a nesmysly, jen abys byl zajímavej, že ?!!!

Možná by by dobrej nápad se podívat na: www.quixtar.com -až potom machruj!!!

Zdraví fanoušek Quixtaru, který má správný informace jak teoretický, tak z praxe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Sustr  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Precetl jsem sice se zpozdenim, ale prece vas nazor na network marketink a vidím, ze premier Zeman ( a to ho nemohu ani citit) ma pravdu o vetsine novinaru. Je mizerne na tom stát, ktery ma imbecilní nevzdelane novinare!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helena Kalová  |  20. 04. 2001 18:49  | 

29. 3. 2000. Zajímalo by mě co je to za odborníka "Jiří Hlavenka", že si dovoluje napadat Quixtar(www.quixtar.com)-což je největší internetový obchod na světě. Funguje na bázi MLM a je do něj zapojeno 1500 firem špičkových značek a děla 1 mil. dolarů denně. A do konce roku 2000 vstoupí na evropský trh.
Takže by mě zajímalo: jestli pan Hlavenka někdy dělal MLM nebo má svůj internet. obchod aby tenle projekt mohl soudit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helena Kalová  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Podívejte se na www.quixtar.com !!!!!
Tam si nejlépe vše ověříte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Sustr  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Nevzdelanych novinaru je vsude dost. U nas v CR jsou mimo to i zvlaste nepristupni novym vecem. Tak je to i v pripade firmy Quixtar (versus Hlavenka). Novinari i zastupci policie jsou nekdy nepoucitelni. Kdyz neco nachapou, smetou to se stolu a jde se dal. Je to letadlo, pyramida a podobne blbosti se siri v mediích a novinar za ty sve blaboly pekne profituje. Chce to jen cas a hlavne se nerozcilovat. Ono totiz, kdyby jsme my, kteri se netwokr marketingem (chceteli MLM nebo interaktivní marketing),zabyvame nemeli uspechy, tak by pro ne nebylo zajimave o tom psat.
Verme, ze i nasim novinarum casem dojde, ze prave MLM je nejprogresivnejsi metoda prodeje pro nove tisicileti a prave ve spojitoszti s Internetem to v nejblizszi dobe bude nejsilnejsi obchodni system. Vsak oni se tito chytraci dockaji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Škvor  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Rozvinula se tu dost zajimavá diskuse na tema Quixtar, tak nemohu odolat a pripojuji se.
Nazor pana Jiriho Hlavenky je jiste zajimavy, lec svedci o naproste neznalosti veci.
Patrim take mezi skupinu lidi, ktera se tady v Cechach zabyva interaktivni distribuci a mam to stesti, ze jsem se dostal ke skutecne dobremu zdroji informaci. V soucasne dobe tady mame k dispozici knihu Quixtar Internetova Revoluce (Coy Barefoot),ktera bude brzo k dostani i na pultech knihkupectvi. Takze kazdy, kdo ma zajem o informace, MUZE JE MIT! Mejte se fajn a preju Vam vsem uzasnou budoucnost. S pozdravem, Pavel Skvor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Kniha o quixtaru je dávno na Vltavě, byť je v současné době vyprodaná u dodavatele (snad se zásoby brzy doplní):

http://www.vltava.cz/knihy/kniha/detail.asp?ID=8072520253

Jinak, nezlobte se, mám trošku apriorní nedůvěru k tvrzením, jako že nás čeká "úžasná budoucnost" díky Quixtaru, nebo že Quixtar je internetová revoluce; s fanatiky se diskutuje opravdu těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Fofonka  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Svým přítelem - zarputilým vyznavačem Amway a dodnes počítačovým pologramotem -
jsem byl donucen zmíněnou knížku přečíst. Autorem je antropolog převlečený
za novináře a kým byl placen si domyslíme. Knížce nelze upřít některé
vizionářské předpovědi a nikdo nepochybuje o budoucnosti internetu a jeho
významu v obchodu. Ale taková tvrzení, že Quixtar je první, jediný, největší a
navždy nejdokonalejší jsou jistě přehnaná. Trochu mi to připomíná řadu
různých ideologií, které se v Evropě vystřídaly během dvacátého století.
Také řeči o tom, jak podnikatelé myslí pouze na dobro svých bližních, jsou
v dnešním businessu k smíchu. Kniha (pokud se každá hromádka svázaných papírů
dá nazvat knihou) jistě zapůsobí na známou sentimentalitu a nacionalismus
Američanů, o jejichž světovém přehledu mám své mínění. (Je zajímavé, že
k slušnému životu většina z nich ani nemusí vědět, že někde existuje jakýsi
Quixtar nebo že za mořem leží Evropa ...). Je napsána před spuštěním celého
podniku. A co lze o Quixtaru najít na internetu dnes?
"The top-10 shopping sites as rated by Media Metrix for the month of March 2000
included:
Amazon.com
BlueMountainArts.com
eBay.com
AOL Shopping
AmericanGreetings.com
MyPoints.com
BarnesandNoble.com
Priceline.com
Webstakes.com
CDNow.com
Indeed, Quixtar doesn't even show up in their top 500 sites."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: nejlepší notebooky do 20 000 Kč

Test 8 levných IP kamer

Jak vybrat bezdrátová sluchátka

Testujeme Android 11