Reportáž: Jak funguje internetový obchod

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 67

Názory k článku

avatar
12. 04. 2011 21:09

Častěji a hlouběji, jinak chválím :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 04. 2011 17:55

s CZC mame posledni dobou velice spatne zkusenosti, rovnez i hromada lidi na netu, pred 4 rokama pritom vratily po 3 tydnech grafiku, kterou jsme spatne zvolily (slabou) a bohuzel jsme tehdy omylem strhli seriova cisla z ni, tak to poslali pryc, bylo to 40 dni u velkododavatele a ten ji preznacil a jen odecetli 100 Kc za pokles ceny v ceniku a vratily, dnes by to pacholci uz neudelali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 04. 2011 16:40

Jo, když už takovou reportáž, tak by bylo zajímavé i logistické pozadí, jaké programy k tomu využívají, jak je e-shop řízený , co k němu patří kromě samotných kamenných obchodů, kolik zaměstnají lidí atd.
To, že někdo vezme věc z regálů, a někam přenese, je jenom finále, které bez expozice nic neříká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 04. 2011 00:56

prosim Vas je nekde prehled (recenze) e-shopu z pohledu cena / vykon samostatny e-shop napr. do 500 / 2000 / 5000 / 10000 polozeka dalee-shop v kombinaci s daňovou evidencí ( jednoduchym ucetnictvim )
e-shop v kombinaci podvojným učetnictvím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2011 21:44

Velice dobra reportáž Děkuju Vám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2011 19:11

Jiří Zmidloch mi pripomína Silasa z Da Vinci code (2006). http://www.imdb.com/name/nm0079273/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 18:12

Díky. Myslím, že reportáž byla zbytečně násilně rozkouskovaná a zasloužila by si plynulejší přechody mezi jednolitvými fázemi i podrobnější komentář, kterým by se vyplnila hluchá místa (např. od načtení krabice po vytištění faktur, kde je slyšet jen lepení beden ostatními zaměstnanci a hukot tiskárny). Pracovníci skladu nejsou zvyklí mluvit na kameru, možná by bylo lepší, kdyby vás po skladu doprovázela osoba zvyklá hovořit s médii, která by celý proces srozumitelně popisovala. Myslím, že po takových 3-5 reportážích vylétne úroveň o několik levelů a na tento začátek budeme s úsměvem vzpomínat . Ještě jednou díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2011 17:27

Zajímavá reportáž. Bohužel mi příde že nás tak trochu taháte za nos. Proč se nepřiznáte že je to celé natočené v příbrami a je to předpřipravenější než se dá čekat? Ta vaše kancelář, mi nějak moc připomíná kancelář vedoucího příbramské pobočky. To znamená že ze skladu k "vám" to trvalo celý jedno patro? blahopřeju k úspěchům. Měli by jste se v živě za tuto reportáž víc než stydět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 16:57

Mě by zajímal obrat Alfy, ta nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 16:33

celkem dobré chtělo by více takových reportáží o různých tématech jen tak dal pánové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2011 15:51

Taky si myslím, jako několik lidí nademnou, že pokud trochu zapojím selský rozum, je mi asi jasné, jak takový eshop funguje .
Jít od slečny v kanceláři ke skladníkovi, který to donese do expedice mi přijde, no, trochu úsměvné.
I reportáže z Loskutáka mají větší úroveň a přinášejí více informací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 15:20

Vyborny napad. I kdyz vim jak to v e-shopu chodi, verim ze pro mnoho lidi je to prinosne. Mozna by nebylo spatne kdyby si ctenari mohli vybrat tema pomoci nejake ankety. Jen tak dal !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 04. 2011 13:21

Fakt, že půlka českých "ajťáků" netuší jak to funguje ve skladu je velmi smutný a poukazuje na to, že nikdy nemuseli začínat dělat na "podřadných" pozicích typu skladník a nahoru se nemuseli propracovat.Když jsem tak koukal na to video, tak jsem zjistil že se od mých mladých let téměř nic nezměnilo. Dřív se místo čárových kódů a čteček akorát používaly kódy kterým muselo být každé naskladněné zboží označené. Sice to bylo pomalejší, ale zato byl ve skladech pořádek a ne takový bordel jako v CZC A teď sledujte tu úrodu mínusů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2011 13:11

Tedy tahle reportáž mi přišla setsakra chudá:( Co jste vlastně natočili? Že slečna v prvním patře sdělí skladníkovi v přízemí, aby dal zákazníkovi s číslem xxx grafiku, případně ji poslal k němu domů. No teda, kdo by to byl řekl, že to takhle chodí... Čekal jsem od toho tedy víc. Třeba jak často se dováží nové zboží, jak se řeší "dodací doba neznámá", jak se rozhoduje, co se zařadí do sortimentu, jak řeší reklamace (jestli můžou něco posuzovat sami, nebo jen dodavatelé či přímo výrobce), zda mohou tedy reklamaci vyřídit a kompletně i uzavřít u něčeho hned, nebo se vždy čeká. Něco i ze života skladníků:), třeba jestli vždy vědí, kde najít konkrétní kus z těch 50000 věcí, jestli v tom občas nemívají bordel, zda to mají nějak označené čísly, nebo prostě už vědí, co kde hledat po paměti atd. Nebýt té poslední půlminuty, tak to byla jedna z nejnudnějších reportáží Živě, co jsem viděl:( Chápu, že czc si třeba hlídá určité knowhow, ale natočit jenom tohle... V podobném kursu můžete příště natočit novou fantastickou reportáž, jak se vaří čaj:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 11:56

Co blbnete lidi, začínáte mi připomínat není nic dobré, já bych to udělal líp. Ono to taky není jenom tak někoho překecat a jít k němu do skladu jak to funguje. Nejvíc mě pobavil už pan smazaný, který tvrdil co tvrdil o člověku před kamerou. Příště běž a ukaž nám, jak se to dělá a jak si krásný. ;) Jsem moc zvědavý jak budeš šaškovat ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2011 09:57

jakozto zamestnanec konkurencni nejmenovane spolecnosti musim potvrdit ze to takto vesmes chodi temer vsude :o) jen mi to prislo moc uhlazene a ciste ty vyplne... asi bych zvolil hutnejsi vypln na takovou vec, aneb pri preprave se toho muze stat hodne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 04. 2011 07:53

Sory, ale když jsem navrhoval, aby jste natočili třeba dění kolem českého superpočítače Amálka, tak jsem byl celou komunitou zive.cz odmítnut, že se jedná o "hloupý nápad". Ale nečekal jsem, že budete točit jak to chodí v eshopu a v jeho skladu. Znova sory, ale nuda, usnul jsem.K natočení Amálky: Tam bych rád viděl třeba pana Nygrýna, kompletní procházku přes všechny součástí Amálky, co kde jak proč. Třeba i technické zázemí podrobněji, zálohy, chlazení, rozložení vnitřní architektury až třeba po obsluhu. To mohlo být zajímavější. Toť můj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 07:29

Pojď blíž, pojď blíž Jinak zajímavá reportáž, vždycky mě zajímalo jak to v takovém skladu chodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 05:08

Zajímavá reportáž, jen by mě zajímalo, kam zmizela vycpávka krabice a jak se dostala faktura na druhou stranu krabice?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2011 02:20

Takových peněz za s prominutím pitch .... , to už jsme jak v Praze
Ale téma je dobré ... a stejně mám nejraděj opravdu osobní vyzvednutí v Bostaru :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor