To není nic nového, Ford měl něco podobného a šlo to udělat ještě kratší:https://www.youtube.com/watch...
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2020 18:56
Další případ slepé vývojové cesty. Koncept prodlužování, či zkracování rozvoru náprav o 20 cm jen celkovou konstrukci učiní složitější a tím pádem dražší a obohacenou o další hromadu součástek, které zvýší poruchovost vozu. Je otázkou o kolik oněch 20 cm rozvoru zmenší poloměr zatáčky při manévrování ve městě a při parkování. Aby to nebylo jen tak užitečné, jako plastická operace penisu prodlouženého o 1 cm.
este by sa mohli v strede lamat ako klbove autobusy 😀
Mam rad tieto studie, ukazuju to, ako by svet mohol vyzerat, keby nebol riadeny nejakymi korporatnymi obmedzovacmi, ktori to ako vzdy cele poskrtaju a vysledok bude, ze tam pribudne jeden display na hry na stredovej konzole. Vid podobne vysledky korporatnych obmedzovacov v skodovke a rozdiel medzi grafickymi studiami a tym, co zide z pasu.
Je to potřeba. Většina těch aut ze studií by byla neprodejná. Cena na vývoj by se nezaplatila, aniž by to auto bylo tak drahý, že si ho stejně nikdo nekoupí.
Rozumiem ze studia v sebe kombinuje vsetky mozne technologie a komplet vsetky sa naraz do ziadneho auta realne nedostanu. Skor som narazal na design karoserie, ktory na studiach vyzera vzdy moderne a futuristicky a potom z toho (az na par vynimiek) vypadne dalsia hnusna krabica, lebo si nikto tak moderny design netrufne pustit, co je skoda. Ja byt designer v automobilke, tak som naozaj velmi nestastny z toho, ze vsetko co urobim ostane len na papieri a do realnej produkcie sa dostanu omrvinky
Další věc je že většina lidí většinu věcí v autech nepotřebuje. 4x4? kdo to potřebuje, ionizer? Většina lidí si to auto ni neuklidí. elektronická brzda? Akorát se to kazí. takle by se dalo pokračovat. Auta musí být hlavně spolehlivá a měla by mít co nejmíň součástek. Kolik jenom znám lidí co mají v autě nefunkční klimu, protože naplnění je drahý a když se nenaplní tak zatuhne kompresor a pak už to neopraví nikdy.
https://youtu.be/Pw9gaEiQAxY...
ci by nebolo lepsie sa zamerat na vrzgajuci interier a ako znizit vysoku spotrebu ich motorov.
Mám třetím rokem Kadjar, nic nevrže a 7,2 dlouhodobý průměr mi taky na SUV nepřijde špatný, když vezmu v úvahu, že polovinu najezdím po Praze...
no skoda ze vsetky modely na tom niesu rovnako
benzin?
Jakou má výhodu SUV v Praze?
Mám SUV (dokonce i 4x4) a přes léto jezdím za 5.5l, přes zimu kolem 6l. Ale je pravda, že to nemám jako městské vozítko. Jezdím s tím většinou meziměsto, dálnici a nezpevněnou cestu na chalupu (nejen proto tu 4x4). Takže 7,2, teda žádný zázrak...
Docela hezký auto.
Concorde to při Mach 2.02 uměl tady, jenže tam to dávalo smysl a bylo způsobeno fyzikálními zákony. 😀
je to podobny nezmysel ako nova skoda octavie coupe alebo pickup
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.