Adam Vágner
9. 3. 2020 • 18:55

To není nic nového, Ford měl něco podobného a šlo to udělat ještě kratší:https://www.youtube.com/watch...

Názor byl 1× upraven, naposled 9. 3. 2020 18:56

quadonix
8. 3. 2020 • 18:39

Další případ slepé vývojové cesty. Koncept prodlužování, či zkracování rozvoru náprav o 20 cm jen celkovou konstrukci učiní složitější a tím pádem dražší a obohacenou o další hromadu součástek, které zvýší poruchovost vozu. Je otázkou o kolik oněch 20 cm rozvoru zmenší poloměr zatáčky při manévrování ve městě a při parkování. Aby to nebylo jen tak užitečné, jako plastická operace penisu prodlouženého o 1 cm.

mattthew
mattthew
8. 3. 2020 • 13:23

Mam rad tieto studie, ukazuju to, ako by svet mohol vyzerat, keby nebol riadeny nejakymi korporatnymi obmedzovacmi, ktori to ako vzdy cele poskrtaju a vysledok bude, ze tam pribudne jeden display na hry na stredovej konzole. Vid podobne vysledky korporatnych obmedzovacov v skodovke a rozdiel medzi grafickymi studiami a tym, co zide z pasu.

dpcstb
8. 3. 2020 • 13:02

ci by nebolo lepsie sa zamerat na vrzgajuci interier a ako znizit vysoku spotrebu ich motorov.

michal121
8. 3. 2020 • 13:00

Docela hezký auto.

dolph1888
dolph1888
8. 3. 2020 • 12:36

Concorde to při Mach 2.02 uměl tady, jenže tam to dávalo smysl a bylo způsobeno fyzikálními zákony. 😀

deniale
8. 3. 2020 • 12:20

je to podobny nezmysel ako nova skoda octavie coupe alebo pickup

Určitě si přečtěte

Články odjinud