To "zviklat" na konci článku, to je zřejmě součástí aprílu... že? 😄
Tohle je ten nejhorsi aprilovy clanek, co jsrm na IT magazinech na aprila cetl.Proste tam nahazite jeden odstavec k tuctu znamych konspiraci a hahaha. To jsem si mohl otevrit wiki. Nic kreativniho, napaditeho, originalniho, vtipneho.Ale nemusite si to brat osobne, krom CNews jsou na tom vsichni jeste hure, nevydali nic.
V okamžiku, kdy místa přistání vyfotila neamerická družice by se všichni odmítači chytit za nos a přiznat omyl...
Pandemii očkování předpověděl Ivan Mládek:https://www.youtube.com/watch...
Vacsina z nas nepozna pravdu ani ako doslo ich pocatiu a budu sa mlatit za to, co sa kde vo svete stalo a ako. Pri lokalnych konfliktoch kde je aj policitky zaujem existuje radovo niekolko pravdivych pohladov na danu situaciu, co chcete vediet o globalnych aktivitach, kde je zaujem a zrejme aj zasah zo strany vsetkych rekevantnych subjektov od politiky cez biznis az po tajne sluzby ?
Lidi by těm hoaxům až tak nevěřili, kdyby se později nestávalo, že to, co bylo označováno za hoax se ukázalo být pravda... viz mnohá vládní covidová prohlášení z posledních 2 let, ale nejen to. Když se nějaký hoax později vyjeví jako pravda, tak proč by pravdivé nemohly být i některé ostatn?. A pak se někdo diví, čemu všemu lidi věří. Navíc mi nepřijde až tak moc velký rozdíl víra v hoax a víra náboženská.Některé ty hoaxy jsou absurdní, ale některé až tolik ne.11.9. Akce tajných služeb - v USA asi nepravděpodobně, ale kdyby se něco podobného stalo v Rusku, tak velice pravděpodobné.Chemtrails - že by letadla záměrně vypouštěla chemikalie je nesmysl, ale z těch motorů taky nejde jen pára, stejně jako od jiných spalovacích motorů.UFO - no tak tady bych vládám nevěřil ani slovo. Ať už někdy šlo o mimozeměťany nebo jen utajený armádní projekt, tak výmluvy na mateorologické balony jsou velice nepravděpodobné.
Zkus trochu zapracovat na logickém myšlení, dost v tom plaveš.
Mam v telefonu nekolik fotek oficialnich dezinformacnich webu.Nejlepsi je ta z MZCR, cituji:"Dezinformace:Ockovani proti covid-19 bude povinne pro vsechny obcany CR ... Neockovani budou obcany "druhe kategorie".Vysvetleni: Ockovani proti covid-19 je dobrovolne a hrazene z verejneho pojisteni."Vsimnou si ze v konspiraci je budouci cas a v dekonspiraci pritomny cas.A navic vlada vydala vyhlasku ve ktere bylo ockovani povinne pro policisty, vojaky, zdravotniky, duchodce,... co ted plati netusim.Takze na logickym mysleni zapracuj sam ty dekonspiratore.
Jestli jsou v tvém vesmíru všichni občané policisté, zdravotníci nebo vojáci, tak chápu, že ti spousta nesmyslů připadá logická. Nechme to tak.
Zapomel jsi na duchodce.A na tu cast ze neockovani budou obcany druhe kategorie.Proste kdo neni duchodce nema se ceho bat.Taky teda nesmi byt dobrovolny hasic, pracovnik v socialnich sluzbach, vojak, policajt, obsluha jadernych elektraren, oblsuha kriticke infrastruktury ... no proste povinna bude jen pro ty ktery urcime.Vazne by me zajimali jestli tem svym invalidacim realne veris.
Kde vidite chybu v logice? Konkretne, prosim.
Téměř celý první odstavec jsou nesmyslné smyšlenky.
Cely prvni odstavec je dusledek toho co jsi predvedl pod mym jinym komentarem.Nejdriv hoax (vakciny budou povinne) upravime (pridame tam slovo pro vsechny).Pak rekneme ze predskolni deti byt ockovany nemusi takze hoax vyvracen.Pak na to lidi reknou "karlove jsou na drogach, nebo si z nas delaji srandu?".
Neplést dezinformaci s misinformací!Poukazování na to že "támhleten přece taky dezinformoval" je snahou o legitimizaci ostaních dezinformací. Příklad: "Když Válek tvrdill, že vakcína bude účinkovcat napořád, proč by chemtrails nemohly být pravda?"
Protože ministr zdravotnictví reálně ovlivní život tisícům lidí a i takhle banální nepravda může napáchat mnoho škod. Stejně jako článek nebo media o tom informující. Zatímco pitomosti jako ty v článku jednou za rok ovlivní maximálně pár recesistů nebo úplných idiotů, kteří svou víru budou šířit maximálně po hospodách a tyto velké "dezinformace a hoaxy" jsou tak víceméně neškodné.
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 4. 2022 16:24
Vzdyt presne to dela clanek!Namatle dohromady nesmysly (Mesic), vtipy (Finsko) a k tomu prida vlastni oponenty ktery potrebuje diskvalifikovat.Dokonce i ten proslov "pripadaj si chytry ze prohledli pravdu" se da aplikovat na obe strany!A rozdil mezi dezinformaci a misinformaci je jako rozdil mezi spionem a rozvedcikem.(Rozvedciky nasazuje tabor miru zatimco spiony pouzivaji imperialiste na zapade.)
Muj kamarad ze slovenska, se kterym sem tam jdu na pivo, podle me veri tak polovine z toho. A u te druhe rika, ze Nieco na tom moze byt. Kdyz mu to u toho piva behem 4-6 kousku vymluvim, tak mu to vydrzi do dalsiho otevreni internetu :) Neni zlej, jen si necha nakukat cokoliv.
hh, já po takovém množství zkaženého patoku, nebo-li vrbové vody. Což s pivem nemá ani barvu společnou. Nejsem schopen spočítat ani drobné v kapse. Tudíž to co píšete přesně odpovídá situaci a dokazujete to, že prostě málo inteligentní lidé, nejsou schopni pochopit něco tak složitého jako realitu. Nemyslím teď té ploché země. Myslím chemtrails, myslím UFO, myslím celosvětové ovládání lidí, myslím podvod medicíny, myslím vymývání mozků projektem POKOS, už ve školách dětem. To co pozorujete je úbytek nervových buněk známého po užití alkoholu, sníží se na vaší úroveň a přestává být schopen složitějšího myšlení, proto vám to žere. Sotva alkohol vyprchá, mozek mu zase šlape a je schopen jej používat.
Já bych uvítal, abyste vydali aktualizaci své vakcinační propagandy (pardon, osvěty) a stejnou metodikou nám poslali info o tom, jak moc nás teď vakcíny chrání před covidem: nákazou a hospitalizací.
Proč si to prostě nenajdeš?
právě, že jsem si to našel. A proto taky vím, proč to dezinformátoři z živě přestali publikovat. To byla pointa.
UTFG 😀
stejně jako váš kolega jste nepochopil pointu: předtím nám zde bylo propagandisticky vykládáno, jak moc vakcíny přispívají proti nákaze či hospitalizaci. Dnes ta čísla vychází opačně a tyto články přestaly. Teď nám stejná redakce vykládá, že tohle a tamhleto jsou dezinformace a nesmysly. Proč by zrovna ona měla být tím arbitrem s touto historií?
Je to marny jim to nevysvetlis.Tohle jsou stejny paka jako ploskozemci akorat veri oficialnimu narativu.Furt melou jak si konspiratori pripadajo hrozne chytry ze znaji pravdu.Na tohle sedi veta "podle sebe soudim tebe".Jsou uplne stejne presvedceni o sve pravde jako hard core konspici.Cilem clanku bylo potvrdit vlastni narativ. Sesmolili hromadu nesmyslu a do toho prihodili vec kterou potrebuji potvrdit.Kovid je tak slozity tema ze n8kdo nemuze znat vic nez jen par stripku. Pokud nekdo tvrdi ze zna pravdu o kovid tak je to presne ten typ narcise co zna vsechno aby se citil nadrazene.
Tvl 😀 tak jdi na aeronet a nečti to tu 😀 jednoduchý řešení...
Chybí mi tu zmínka o tom, kdo doopravdy vládne světu. Kdo například teď úkoluje Putina aby útočil a kdo západ, aby nic nedělal. Ale to by vydalo na samostatný článek, opět o několika kapitolách. Ilumináti, Svobodní zednáři, Bildeberg, Židé, Reptiliáni...
Pletes jedno pres druhy. Jen takova poznamka, v kazdym vetsi meste je nejaky podnikatel, ktery ma kontakty a financni prostredky, zna se se starostou a vedenim mesta obecne. Zasahuje primo i neprimo do deni daneho mesta. Ted si zkus predstavit superbohatou tridu lidi, misto mest si dosad staty. Skutecne si myslis, ze s pribyvajicimi finacnimi prostredky zahadne ubyva motivace podilet se na rozhodnutich v okolnim svete?
Já bych řekl že je to dílo ďábla, jako všechno zlo před tím. A když tohle není po chutí. Tak jsou prostě a jen celosvětoví kamarádi, domluveni, je to předem připravené.. a tohle je jen divadlo. Mimozemšťani dali hlášku, je vás moc a jste rozeřnaí, pokud neomezíte vaší populaci vy, uděláme to my. A bum je to tady. Umírá se po tisících, a dle mého názoru, je to jen trapné divadlo které přejde na 3.sv. už brzo ! Každý hledá viníka mezi lidmi, ale málo komu dojde. Že to postrádá logiku, lidi ničí lidi ? Ti lidi co o sobě říkají a myslí si že jsou nejinteligentnější na planetě ? Mě by spíše zajímalo jak se a komu povedlo napojit většinu obyvatel planety na jeden jediný centrální a ještě slabý mozek. Že dnes jednohlasně tvrdí to samé, nejsou schopni pochopit kam se ženou. A jaké to bude mít důsledky, na nějakou ohleduplnost u těchto lidí to nemá smysl ani uvažovat. Oni prostě nejsou schopni pochopit jiný názor, to je síla hypnózy.
Prosimtě, to co bereš, to se hulí nebo šňupe?
Ti to řeknu a budu tě mít na svědomí, ale naznačím, může se s tím co chce, ostatně skoro jako s každou další užitečnou chemickou látkou. I trávu si můžete upravit do jakékoli podoby a dostat ji do sebe třeba v podobě čípku, tuším že to by se ti určitě líbilo. A co bereš ty ? Nic ? No pak to tak dopadá. Víš o tom že tenhle názor tady brzy doslova a do písmene vychcípá ? Kdyby jste jen tušil co se brzy začne dít, močil by jste strachy olej v národních barvách vážený. A to vám nepomůžou ani ty miliony které možná máte. :)
Víš co se stane? Noční můra všech doomsayerů: nic!A i kdyby mělo jít všechno do sraček, tak tobě to může být jedno, ty už v nich jsi 😝
Faktem je, že tehdejší technikou na Měsíci nešlo přistát. Je to složitý i po 53 letech, bez ohledu na rozpočet.
😀😀😀
To, že technice nerozumíš neznamená že technika neexistuje...
pravda, v tom case este neslo pristavat na hologram. nastastie hologramova technika odvtedy postupila 😀
Konečně zazněla pravda. Samozřejmě, že v nejbližší době ji budou opět bagatelizovat. 😉 😀
Tvl ja se lekl co to tady ctu za konspiracni teorie o mesici a jinych vecech...jsem netusil ze uz je duben a jeste prvniho...tudiz april....sem se nechal hezky nachytat.
to jste tomu dali. Mysleli jste to pro pobaveni, ale jen jste rozsirili pocet konspiratoru... 😁
Apríl se moc nepovedl. Reakce na chřipku je výmysl vlád jak ovládnout lidi. Jen se podívejte kolem sebe na nedálné rozvolnění. Jeden den má 95% lidí roušku a druhý den 5%. Lidi jsou prostě tupá stáda naučená poslouchat rozkazy. Mě osobně je nejvíc sympatická ta 5% část lidí co si tu roušku nevzala a pak těch 5% co jí pořád mají. Každý má totiž právo chránit vlastní zdraví a posmívat se důchodcům co stále nosí roušku je hnus.Celé to navíc vygradovalo neschopnými obvoďáky a nelogickými zákazy a postupy. Sám jsem zažil, jak lidi v mém okolí málem umřeli, ale hlavně museli čekat na výsledky testů, než se lékař začal zajímat a nebo je ošetřovali jen po telefonu. Vobyčejní doktoři nemají budoucnost, protože až jednou konečně schválí stroj na diagnostiku lidí, nebudou tyhle lemplové potřeba. Na předpis běžných léků není potřeba zásah člověka.Takže jestli si z toho chcete dělat srandu, tak si jí strčte za klobouk.
Názor byl 2× upraven, naposled 1. 4. 2022 09:28
Za posledne dva roky sa vyrojili miliony chytrolinov, ktori presne vedia ako sa co nema robit, ale malokto z nich bol v situacii, kde to naozaj museli riesit a ziadne riesenia nemaju. Takze si strc za klobouk co len chces.
To jsi docela přestřelil, já řešení mám, ty šmudlo 😀
to byl mazec no, jsem si všiml, že lidi nenosí, tak jsem řešil proč a ono proto, že jím zrušili příkaz, ale pak jsem jel nedávno autobusem a tam řidič zas pyčoval, že nemám masku, nechápu prostě.To je teď nějaká demence, že se jako nosí jen v autobusu?
A ve špitále.
V MHD obecně. Vždycky na to fascinované zírám jak se zarouškovaný vagon metra zvedne a naběhne do obchoďáku, kde ti stejní lidé v podobně velkém prostoru šťastně ty roušky sundají aniž by to někomu přišlo divné.
Pokud se v obchodě mačkáš stejně jako v MHD, tak tě lituju. V obchodech bývá vyšší strop a hlavně se lidé mnohem víc promíchávají. Samozřejmě ideální by bylo nosit roušky co nejvíc.
Každá blbost se dá nějakým ministerským PR oddělením zracionalizovat. Myslím, že došlo k ideálnímu stavu, kdy roušku nosí ten, komu to dává smysl (zdravotní, společenský, pocitový), odhadem tak 2-5 lidí ze sta. Vláda se snaží dohrát tu hru na to, že řídí pandemii. Zrušit to celé ze dne na den tedy nešlo, musí se to uvolňovat postupně, jinak by si lidi mysleli, že můžou za svůj život sami.
Blbé je, že rouškou/respirátorem chráníš primárně ostatní před sebou, sebe před ostatními jen málo. A některý lidi jsou tak tupí, že si ten respirátor nevezmou ani když mají příznaky, dementi :/
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 4. 2022 08:13
Pokud se v obchode macka stejne jako v MHD tak nejspis zije na vesnici.Coz je hlavni problem cele tehle saskarny, ze ji ridili narcisove pro ktery jejich osobni zkusenost = cela republika!Stejne jako s tema okresama kde praha je okres.Co se tyce MHD tak cilem bylo oslabit Jancuru, ktery se pokousel ovlivnovat volby.
To je sranda no, zarouškovaný vagón :) Holt se boj s virem a nikým nechtěná ochrana soustředila do MHD a můžeme si na koncentrovanou blbost hezky ukazovat prstem. Kdyby mediálním hyenám a bojovníkům dobra v politické službě lidem nepřišlo větší sousto v podobě války, komediálních skečů různých šašků a kocourkovských výmyslů bychom si ještě teď užívali více.
Do MHD se soustredila ochrana protoze Jancura (zluty autobusy a vlaky) si moc vyskakoval a zkousel ovlivnovat volby.Nejdriv sestrelil nejaky socany co mu kazili business (dal jejich fotky na busy s komentarem o tom co delali). Pak dostal od Babise dotace (slevu na jizdny pro duchodce a studenty) aby byl spokojenej a drzel hubu.Jenomze chlapec nepochopil a furt se chtel cpat kam nemel. Takze se mu zrusili cestujici.Podruhe uz ten vzkaz hosan pochopil - vzal si kompenzace a prestal se sr*t kam nema.
si psychopat. a psychopati patria na spalovnu.
Doufám že se dožiji doby, že ti za tento názor a projev, bude pouze rozšlapán ksicht.. svobodu bych ti za to nebral. Tohle pokud nejde z hlavy vykopat, tak se o to snažit, dokud se to nepovede. Nikdo NIKDO nemá právo eliminovat, sebeblbější názor. Jste ukázkový případ situace, kdy rodiče vyhodili dítě a vychovali placentu.
9-11 neni primou “akci” tajnych sluzeb. To je nesmysl, takhle se to nedela. Pouze zde byl zajem na akci velikosti Pearl Harbor, pro rozjeti valecnych operaci nejen v Iraku. Problemy nejsou v tom, jak to spadlo, ale proc nikdo nedbal varovani, ze se chysta velka akce a opet jako v roce 93 zasahne WTC..Jako kdyz vis, ze maj souseda vykrast a neudelas nic abys tomu zabranil… jak ti to pak budu dokazovat zes to vedel a nic neudelal? Dost obtizne. “ In open letters to Clinton and GOP congressional leaders the next year, the group called for "the removal of Saddam Hussein's regime from power" and a shift toward a more assertive U.S. policy in the Middle East, including the use of force if necessary to unseat Saddam.And in a report just before the 2000 election that would bring Bush to power, the group predicted that the shift would come about slowly, unless there were "some catastrophic and catalyzing event, like a new Pearl Harbor."That event came on Sept. 11, 2001. By that time, Cheney was vice president, Rumsfeld was secretary of defense, and Wolfowitz his deputy at the Pentagon.The next morning — before it was even clear who was behind the attacks — Rumsfeld insisted at a Cabinet meeting that Saddam's Iraq should be "a principal target of the first round of terrorism," according to Bob Woodward's book Bush At War.”
Normálně mi bujaré představy zapálených konspirátorů přijdou přehnané, ale tady je tolik zajímavých věcí co do sebe zapadá, že se to nedá přehlédnout.Pochybuji, že tušili, jak to dopadne. Ale opravdu to vypadá, že někteří lidé něco věděli a snažili se podle toho zařídit.Co mi přijde nejzajímavější tom celém je náraz do pentagonu.
Netusili jak presne to dopadne, (podle me) necekali ani ze ty baraky spadnou. Podle me cekali tak nejak mirne vic nez to co se stalo 93, nejaky bum a pak to rozmazne tisk a jdeme potrestat vinika. A ona se stala uplna katastrofa. Neverim tomu, nebo spis chci verit, ze nechteli takovy peklo, jenze kdyz uz se stalo, tak z toho proste bylo potreba vyvodit patricne dusledky.
velmoci nepotrebuju utok pod falosnou vlajkou, proste zautocia len tak. preco by amici zabijali 3000 vlastnych obcanov, ak mozu na kohokolvek zautocit vzdy ked sa rozhodnu?
Precti si jeste jednou na co odpovidas.
Já věřím teorii ze South Parku, že konspirační teorie o všehoschopných tajných službách šíří tajné služby, aby zakryly svou neschopnost.
Ono s těmi zpravodajskými informacemi a varováními je to ošemetné. To takhle měli informaci, že v Iráku jsou chemické zbraně, zareagovali na ni a jak to dopadlo...
Dopadlo to tak, že než armáda dorazila ke skladům, většina zbraní už tam nebyla…
Jako, to je taky možnost, že je Saddám stihl uklidit.
Operace Avarice.
To snad ani nemůžete myslet vážně, takových nesmyslů v jednom článku jsem neviděl už dlouho, navíc na serveru, který jsem považoval za důvěryhodný
http://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg...
Mozno este vacsim nebezpecenstvom ako samotny konspiratori su ludia, ktori nemaju zmysel pre humor a ironiu.
A těch je devět z deseti..:-O:-O:-O:-O😀:-O:-O:-O:-O:-O
Já znám ještě jeden, pravda by lidi vyděsila, tak se lidem dávkuje postupně maskovaná za lež v podobě sci-fi filmů a aprílových zpráv.
Teda nevím ale já informace sbírám všude možně, od nějaké vlády opravdu minimálně. To musí být zvláštní lidé že informace čerpají hlavně od vlády 😀
A co křesťanství? To početí Ježíše?
tato konspiracia je chranena zakonon.
Zákon vás nutí být křesťanem?
to z toho nevyplyva.
Tak zakonem rozhodne ne. Ale je to krestanska dogma o ktere se nepochybuje.
Ale jo. Některý paragrafy jim dávají určité výhody např. při podnikání. Což mi připadá naprosto uhozený vzhledem k tomu, že je odlišuje jen víra. Zpovědní tajemství je taky chráněný zákonem. Taky podle mě naprostej nesmysl...
pravo verit v hluposti je zakotvene v ustave. napr na slovensku dostavaju registrovani konspiratori 55 milionov eur rocne z dani vsetkych a kazdorocne sa im to navysuje
Je to zajímavé, pokud nějaké blbosti věří jedinec nebo pár lidí, tak skončí v blázinci, pokud tomu věří víc lidí, je to náboženství a je státem chráněné.
Já znám několik lidí, kteří věří alespoň 1 nesmyslu z článku. Je mezi nimi i VŠ vzdělaný člověk, který zásadně věří jen konspiracím, což ho spolu s jakýmsi papírem o vzdělání ujišťuje v iluzi, že on je ten chytrý, že jemu bylo dáno pochopit všechny utajované informace. Už se s ním ani nedá rozumně mluvit.Když si přečte tento článek na Živě, ani se nepodívá do kalendáře a jen si jistě v duchu řekne; pro mě nic nového, vždyť my chytří to dávno víme.
Ja bohužiaľ poznám ľudí, čo veria všetkým nezmyslom čo tam sú popísané. Dokonca aj kolegyne u nás v práci, asi im to nenápne zazdielam, nech si prečítajú ako sú celému svetu na smiech.Teda, normálnemu svetu.Už sa teším na 6G a o konšpirácie o 6G.
6g uz snad konecne zvladne ovladat vsetkych, nie iba proamerickych slabochov ako 5g 😀
No tak vy tri jste presny popis toho "pripada si desne chytrej kdyz jedinej on vi kde je pravda".V clanku jsou nesmysly (Mesic), vtipy (Finsko), ale i dost slozity veci. Celkove je z clanku citit snaha porvrdit si svuj vlastni narativ prirazenim jinyho narativu mezi blazniviny.
clanok je prvy april ak si nepochopil. vsetko v nom su hluposti.
😀😀😀 Protože to autor napsal ? Doufám že nedostanete zlou nemoc, jinač vás k smrti odsoudí lékař, nebo třeba pošťák.. Tohle je neuvěřitelně slepý názor 😀 jak pevně a bezmyšlenkovitě berete ten typický desinformační blud jako pevně. Dotyčný právě že pochopil, to vy prokazujete nevídanou neschopnost myšlení.
až si to budou číst, budeš u toho masturbovat?
No co ty na sebe nepráskneš...
Mozem sa opytat v akom obore pracujes ked tam mate take vykvety?
žádné výkvěty nikde nemá, akorát si poleštil ego, udělal si dobře
Opravdu nerozumím tomu pojmu "i VŠ vzdělaný"? VŠ vzdělání je pouze formální potvrzení toho, že dotyčný splnil požadavky vzdělávací instituce s akreditací MŠMT a byl mu udělen titul.Přičemž dotyčný ještě musí mít takové životní podmínky, aby nějakou VŠ absolvovat mohl. Vzhledem k široké paletě oborů i škol, včetně těch soukromých, je dnes vlastnictví VŠ titulu spíš otázka ochoty a finančních schopností rodiny svému potomku VŠ umožnit než nějakých "ultra schopností".Pokud není člověk vyloženě mentálně retardovaný a jeho rodiče mu umožní prostor pro studium a zaplatí mu vzdělávací program pro něj nejvhodnější, tak NĚJAKÝ VŠ titul platný v ČR získá opravdu téměř každý.Jinak to není potvrzením vůbec ničeho. Takže chovat se jako kdyby lidé s VŠ byli nějací nadlidé či dokonce výjimečně inteligentní - to nedává smysl.To je jako kdybych říkal: "Znám jednoho člověka a on si to myslí také a považte - to umí objektově orientované programování!!!" Přitom to, že někdo umí OOP neznamená, že jinak nemůže být totální hňup.Stejně tak není VŠ žádnou garancí příjmů, životní úrovně nebo majetku a tento mýtus vzniká zaměňováním příčiny a následku při vyhodnocení statistik (dezinterpretací dat), z kterých jasně vyplývá, že držitelé VŠ titulu mají větší platy a větší majetky než třeba lidé z opačné strany jen se ZŠ vzděláním.Jenže ono to ani není tak tím, že díky VŠ by měli vysokou životní úroveň, ale díky vyšší životní úrovni nebo lepšímu fungování jejich rodin, mají VŠ.Podobně například zjistíme, že majitelé TOP smartphonů s cenovkou 30+k mají v průměru vyšší příjmy než majitelé low-end mobilů. Zároveň to ale neznamená, že když chudému dáme smartphone za 40k, tak to zázračně vyřeší jeho problémy a začne mít také vysoké příjmy.Podobně je to s VŠ.V životě je nejdůležitější mimoakademické celoživotní vzdělávání. Absolvent Informatiky někdy z roku 1992, který se v tom jinak nevzdělával, ale má VŠ titul dnes rozhodně vysoký příjem mít nebude. Naopak i člověk bez VŠ, který se od stejné doby mimoškolně vzdělává, učí se jeden programovací jazyk za druhým a má za sebou desetitisíce hodin vývoje, tak bude mít příjem minimálně v milionech ročně.
Mas pravdu len do istej miery. Naozaj si nemyslim, ze kazdy moze zvladnut napr. narocne technicke obory, alebo medicinu aj ked nie je mentalne retardovany. Gausova krivka inteligencie to pekne ukazuje. Na druhu stranu titul z VS je v nasich koncinach velmi siroky pojem. Hodnota VS titulu bohuzial hodne zdevalvovala. A je urcite rozdiel ak niekto vystuduje jadrovu fyziku na MATFYZe, alebo politologiu na detasovanom pracovisku pochybnej sukromnej vysokej skoly niekde v zapadlom meste. Kazdopadne, aspon podla statistik uradu prace v SR, najmenej nezamestatnych bolo medzi ludmi s VS, bez ohladu na obor. (Preco? skus si odpovedat sam) Najviac nezamestatnych medzi ucnovsky a stredoskolsky vzdelanymi.Takze ja si dovolim tvrdit, ze kto ma tu VS, tak to aspon vypoveda o tom, ze bol schopny prejst nejakym systemom, napisat diplomovku, absolvovat kopec skusok, ktore su hodnotene prisnejsie ako na strednych skolach. (co bolo na strednej za 3 -, je na VS prakticky Fx, aspon u nas to tak bolo, ak to prepocitam na percenta z testov). Takze to naozaj nie je len o tom ci ma niekto peniaze na internat. To, ze sa ma clovek vzdelavat cely zivot by mala byt samozrejmost a vtlkat to do ziakov od 1. triedy ZS.
Ale to je přesně ta dezinterpretace dat, o které jsem psal...Tak si vezmi například taková rodina vyšší střední třídy. Matinka advokátka, papá vývojář, příjem domácnosti 200k netto, byt vlastní...Myslíš, že jejich nezaměstnaný syn, kterému zaplatili soukromou VŠ, půjde na ÚP stoupnout si do fronty?NEPŮJDE! Než mu něco seženou, tak jej přihlásí například do jazykovky nebo si, chudáček přetížená ze studia, půjde odpočinout a udělá si "jazykový poznávací pobyt po světě" - placený z peněz papá a mamá, v životopisu to bude vypadat fajn, minimální zdravotní mu zatáhnou rodiče a pohodička.Takoví lidé na ÚP nejsou, protože na něm zkrátka být nemusí, takže "NEJSOU OFICIÁLNĚ NEZAMĚSTNANÍ", i když fakticky nezaměstnaní jsou.Samozřejmě, tohle se neděje jen u rodin s tak vysokými příjmy, ale podobně to utáhne i mnoho méně vydělávajících rodin. Takže na ÚP pak končí jen mladí lidé z těch rodin, které jim něco podobného nezajistí ani náhodou a to jsou ty samé rodiny, které jim VŠ nezajistily ani náhodou.
Aha, takze hovoris o dezinterpretacii dat, ale sam sa ohanas vecami, ktore nemas ako dolozit. Ak mi uvedies nejaky zdroj kolko takych pripadov v skutocnosti existuje, tak som ochotny zmenit nazor. Dovolim si tvrdit, ze takych bude velmi male perecneto zo vsetkych absolventov VS. To by sme museli zit vo velmi bohatom state s velmi vela bohatymi rodicmi, aby to bolo naozaj relevantne cislo. Rovnako to nemeni nic na tom, ze na to vystudovat VS naozaj nema intelektovo kazdy. A je to tak v poriadku, nemoze byt kazdy dokotor, inzinier alebo pravnik. Niekto musi aj ten chleba napiect, domy postavat alebo robit autobusarov.
"napisat diplomovku" opravujem na "objednat diplomovku". ak teda hovorime o slovensku a vacsine fakult
Neviem, nepoznam vacsinu fakult, nemam k tomu statistiky. Ja zo svojho okolia a studii nepoznam osobne nikoho kto by opajcoval, alebo si objednal diplomovku. Nasi politici, to je ina vec ...
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 4. 2022 13:48
ja poznam. a tiez som videl aka kvalitna je vyucba na malych skolach
Vzhledem k tomu, co tam je smícháno se ani není čemu divit. Placatou zemi nebo neexistenci Finska lze potvrdit či vyvrátit pokusem. Chemtrails lze zpochybnit úvahou kolik lidí by to muselo dělat a vědět, aniž by se to provalilo. Ale např. 11. září vyvrátit či potvrdit nelze. Mám zničené baráky, mám videa s letadlama. Jestli to celé vymyslel arabský šejk nebo náměstek CIA se běžný člověk nemá jak dozvědět. Vidíte jen, co se stalo, co následovalo a kdo z toho měl prospěch a můžeme si fabulovat jak je libo.Totéž s covidem. Zpětně vzato dělal stát vše pro to, aby mrtvých bylo co nejvíce a co se týče občanských práv, tak to nejde nevidět (zbývá otázka zda to je záměr či důsledek)
Jde najit stripky v ruznych zpravach a vydanich pred 2001, lze se divat na pojisteni a nacasovani atd. Zpravy nizsich uredniku FBI,CIA. Ale vzdycky to budou jen spekulace, to plne souhlasim. Nektere budou davat vetsi smysl, jine mensi. Mozna se da dobrat i k motivaci proc atd. Ale i kdyby to skutecne byla nejaka forma inside job, co jako ted maji predstavitele “deepstate” rict? Jo byla to soucast planu? To by zacala obcanska valka.. proste to skonci jako vrazda JFK a podobne veci. Oficialni verze musi stacit a hotovo.
Ve "Finsku" jsem byl mnohokrát. V estonském Tallinu se musí přesedat na hydroplán (to vám nikdo předem neřekne) a bez nafukovacího člunu vás na palubu pochopitelně nevezmou.Mockrát jsem přednášel o Finsku a promítal fotky. Teď mám po žížalkách. Všechno to byl jenom Photoshop, případně podvržená tundra z Norska.
bol si vo svedsku, necital si text? 😀
FI dlouhá léta patřilo opravdu posld Švédsko, pak ho vyhráli ve válce Rusové a za SSSR se jim podařilo získat nezávislost.
Mě se ten finský hoax líbí. Spousta lidí věří tomu, že Finsko patří do Skandinávie, tak je tu i opačný extrém a lidi na Finsko nevěří vůbec.
Patří do Severské unie (Nordic Council). Geograficky je to Fennoskandinavie, pouze severni Laponsko je Skandinávie (třeba nejvyšší hora).
Dobrý no, ale ale zeptejte se lidí kolik budov 9/11 padlo, co se týče toho pádu, budovy tak i oficiální vyjádření https://www.nist.gov/pao/questions-and-answers... ... je asi teda dezinformace.Dál jsem nečetl, raději.¨Chápu, že to má být sranda, ale vysmívat se tomu, že takhle šíříte dezinformace a lidi vám to žerou, to je prostě psychopatické chování.Nepobavilo to mě, smutná realita :(
Názor byl 2× upraven, naposled 1. 4. 2022 01:23
Tak, tak. Šetci nám lžů! K tomu aby člověk poznal co je pravda musí číst Pravdu. Protože jenom v Pravdě vám Roskomnadzor napíše opravdu pravdu! :-O
wtc7 bol silne poskodena padom dvojiciek. zo strany dvojiciek mala obrovsku dieru, ktora nebola z druhej strany vidiet. z pochopitelneho dovodu je iba na par fotkach. ziadna konspiracia
Proto jsem dal odkaz na ten web statni organizace kde pisou
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 4. 2022 11:01
Hlavně budova číslo 7 😃 to bylo nejvíc, USA na co sáhne to podělá na plné čáře. Reportérka hlásí že spadla budova č. 7 a vona ještě stála. Tomu říkám reportérka ! Zná události dopředu. Tou ztrátou signálu a zrněním to ještě podtrhli. Chemtrails také samozřejmě nesmysl. Jistě, to totiž jsem měl několikrát takovou halucinaci, která začla přesně v 8:00 a během cca více než 70 přeletů letadel za 1h kdy začmáraly modrou oblohu do bílé husté deky. A poté jak začlo ta skončilo. Kdy mezi přelety s dlouhými čárami sem tam proletělo jiné letadlo, v různých výškách a čára mizela ihned. V momentě kdy se dostal trump k moci a z 80% nechal tento projekt zrušit, tak se to projevilo prakticky ihned výkyvy počasí po celém světě. Ono.. chce to nadhled, a při představě jak slepý a bezduchý autor vede život, se člověk hned zaraduje jak na tom je, i kdyby měl být třeba na ulici. :) Pořád na tom bude lépe než autor článku.
Vydáno 31.3.2022 jako apríl, dnes ale není!
Spousta retošů věří 365 dní v roce, že ve vakcínách je semeno Billa Gatese a Putin bojuje za naši svobodu a demokracii vražděním dětí (kliiiid, jsou to všechno náckové samozřejmě!!1! 😉 ).Takoví myslitelé mají apríl každý den, tenhle článek tady budou považovat za konečně první pravdivý 😀
Jasne a kvuli temto retosum teda vsichni rezignujeme na jakekoli kriticke mysleni. Sakra, kde se furt mnozite?!
Plochá země= kritické myšlení?
Kriticke mysleni = precist si argumenty plochozemcu i kulatozemcu a z toho si udelat nazor.BTW. nejvetsi propagator plochozeme zahynul, kdyz se pokousel na parni rakete dostat na obeznou drahu (aby vyfotil placatou zemi).To je kriticke mysleni.Co jsi udelal ty, aby jsi se presvedcil, ze zeme je kulata?A rada lidi ho podporovala, protoze raketa na patni pohon by znamenala prevrat v kosmonautice i letectvi.
Jj, ELTazatEL uz to skvele odpovedel nize. Jen dodam, jsem i pro hloupe nazory, protoze nuti cloveka znovu se zamyslet nad vecmi a zlepsovat argumentaci. Takze ano i placatozemci at maji sve nazory. Nebyt jich nikdy by mne nenapadlo, ze muze nekdo verit v placatou Zemi.
Hh, povyšujete se nad někoho kdo je úplně na stejné úrovni jako vy. To je na tom komické, jak tady velmi moudře hovoříte prakticky o každém kdo si dovolí o čemkoli pochybovat, jako o hlupácích. Přitom si vůůůbec neuvědomujete, že papouškujete, něco čemu prostě nelze věřit. A když slyším říkat ukrajince, že ukrajinská tajná služba aranžuje mrtvoly.. Proč by to nemohla být pravda ? Proč bych měl být kritizován že pochybuji a zkoumám ? Závidíte snad že já mám mozek sám pro sebe, za to vy se o něj dělíte se všemi ostatními kteří všude píšou stejný názor, jak přes kopírák? Tak vám jednou pro vždy řeknu jak to je. Dyť jste jak zhypnotizovaní to vážně nevmáte ? Jaktože nemám UK vlajku ? Dále mě baví sledovat, jak všichni žerou ty neskutečné nesmysly a myslí si že ukrajina vyhrává.. 😃😃 Co jste retardovaní ? Jak tomu vůbec můžete věřit ? A proč nikde neslyším informace z druhé strany ? Jen zprostředkované prokazatelně lživými médii.. Jaktože od začátku lživá média tvrdí informace a vynechávají co se jim hodí.. Třeba jak ty "zrůdy" ruské střílejí do nevinných a ničí jejich domy. Už ale neřeknou že se v těch panelácích schovávají útočníci, jsou na střechách snipeři. Mě pořád příjde až neuvěřitelně šetrné a ohleduplné co tam rusko dělá. Na jeho místě bych to tam vymlátil bombardováním do základů. Stejně to tak dopadne, ne-li hůř.. A samozřejmě že se mi to nelíbí, samozřejmě že je to hrozné. Ale každý by si měl v klíčový okamžik uvědomit, zdali je nutné bojovat v předem prohraném boji, a zničit tak celou svou zemi.. nebo se zkrátka podřídit. Vím je to blbé, ale nic jiného jím nezbývá. Kdyby to položili na samém začátku, tak co si myslíte že by se stalo ? Zničil by to tam putin, a nebo by je nahnal všechny naplac a vyhodil do vzduchu ? To co vám tady západ zasel do hlav, to je dokonolá práce. Dnes většina z vás se bezmyšlenkovitě žene do války. Vláda naše velmi vážně poškodila a zradila náš stát. Ohrozila naše bezpečí a budoucnost. Dále do zdravých lidí píchat vakcínu, ať už je tam vaše smyšlený rádoby vtip, nebo naopak naprosto reálné oxidy hliníku, rtuť, formaldehyd a podobně, pro zisk vařičů vakcín. Může opět jedině produkt západu. A pokud. Nakonec je taky krásné, že stejně jako naše vláda ukázkově zrazujete českého občana tím, že češi potřebující pomoc, vás nezajímá, za to ukrajinské šlápoty o kterých nic nevíte pro ty můžete umřít. A ještě mi někdo tvrďte že tohle není hypnóza.. Ps: Odpovídejte až se zbavíte toho hypnotického stavu, nehodlám si psát s tím stupídem který vám to do hlav nakopal. Jen abychom si rozuměli a aby jste mě taky třeba nezlynčovaly, nebo neposlali do plynové komory vy lidumilové, tak já tímto rozhodně nic neschvaluji ani s ničím co rusko dělá nesympatizuji to opět, můžete leda vy pokud bude hypnotizér chtít.. Já si zachoval svůj vlastní rozum. Hlavně ale svobodu ducha i mysli. Vás brzy čeká nepředstavitelné peklo. A tak si ještě na tady tohodle "ruského trola" vzpomenete, až na vás ta zrada a její tvrdá realita dopadne. A taková slovní hříčka pro nejvíc zhypnotizované. Zajda Zeman Za Zelenským Zřejmě Zajede Zase Znova. Ps: Díky Vaší vojenské pomoci, jsou zbytečně prolívány hektolitry krve, a ten tragikomik 😃 to už si děláte srandu ne ? Od té doby co jsem viděl tan dokument na ČT o něm. Se mi ulevilo a už mám padla.. 😃 jelikož to je takový blbec jak já, máme hodně společného, jen narozdíl od něj já mám úroveň. Jinak žádné zkušenosti, žádné povědomí o moci.. jen dobrý žvanil a kupodivu svými nejapnými žerty i bavič.. Asi to tam fakt bylo úplně v pořádku, že prezident byl zvolen ten chudák. A já se hnal dopadnout stejně. Tou jeho bojovou rétorikou pouze prolévá krev své země, svého lidu, mimochodem toho za který on tak bojuje, bože to je doba. Ono co se dalo čekat. Zájem jste měli jen o otroctví a peníze, o myšlení se dovídáte až teď, jak máte poškozené. Stačí ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.