To je v pohodě, já si nikdy ani náznakem nepamatuju co se mi zdálo, takže proti tomuhle jsem imunní.
Mozno ze ti to zlepsi pamat :) Ale ked ti v noci niekolkokrat pustia reklamu na trenirkaren.sk, mohol by sa z teba stat aj masovy vrah.
Naopak, to je ideální stav: sice netušíš, co se ti zdálo, ale jednáš podle toho Vrstva vědomí je jen mezistupeň, cíl je podvědomí. Málokdo přemýšlí o tom, proč zrovna dostal chuť na uzené nebo rakvičku. A proč se dnes rozhodl konečně si půjčit na ten suprovej sporťák. Vždyť se přece rozhoduje svobodně, no ne?
Já většinou taky ne. Ale občas stačí na něco narazit během dne a člověku se něco ze sna vybaví...
Jde to rychleji, než jsem čekal... https://www.youtube.com/watch...
Reklama ve snech je zatím podobná blbost jako podprahová reklama.Ale souhlasím, že reklamu je potřeba regulovat, jinak se to zvrhne a ne každý chce být ze všech stran obklopen reklamou. Navíc občas je i nebezpečná, třeba když odvádí pozornost řidičů, ať už jako blikající poutač na konci nuselského mostu nebo zvuk skřípějících pneumatik z rádia následované upozorněním na výhodné pojištění…
Podprahová reklama blbost není..je to pouze o způsobu jejího nastavení a zacílení.. podprahově lze velmi přesně zobrazovat symbol, s ten symbol propojit s emocemi..ale v případě psaného textu či mluveného slova to už nefunguje a to ze spousty důvodů.( Třeba jazyková odlišnost) těžko ovlivnite Čecha Japonky psanou větou které ani nerozumí..Mnohem efektivnější je udělat příběh ze symbolů.( Ideálně z úplně nových a neokoukanych symbolů, které poté lidem spojite s určitou emocí..)
Tomu už se nedají říkat sny, ale jde o indoktrinaci. Tahle technika by se měla zakázat, než se toho uchopí radikalizovaní islámisté, nebo nějaké pochybné spolky fanatiků.
A co kdyby se toho chytily třeba sexshopy...? 😀 😝
Tak by za to lidi ještě platili 🙂
Neboj urcite sa bude dat zaplatit poplatok za to, aby si spal bez reklamy...
salámisti nepotřebují sny, ty naočkují jejich vykladači koránu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.