Reklamní e-mail je nevyžádaná pošta, tudíš to je spam a proto s tím zacházím podle toho. Všecko ihned přesměrovávám do koše už přímo ve své poštovní schránce a to málo tohoto hnusu který projde filtrem, to už doráží Mozilla v mém PC v podstatě stejným spůsobem - hodí to do koše.
Spam je odporna zalezitost. Mysim ze jestli nekdo ty maily otevira tak je to najivka. Asi si predstavuje ze klikne na nejaky odkaz a povede se mu odhlasit z nejake databaze a bude mit klid. Velky voci a bude to jeste horsi.
Uz pred nejakou dobou jsem rikal, ze se blizi doba, kdy nas Zive zacne presvedcovat, ze spam je vlastne ok. A uz je to tady!
hodnota otevíranosti mailu (tj. procento uživatelů, kteří mail otevřou, nesmažou jej bez otevření) vzrostla o procento na velmi slušných 38,8%
Můžete mi prosím někdo objasnit, jak lze tento údaj objektivně získat?
treba tim ze ten email je v html formatu... a obsahuje treba nejaky obrazek ktery se stahne z jejich serveru...
Objektivita statistických dat se ztrácí ve chvíli, kdy je uživatel odpojen nebo v offline režimu.
Je přece veřejným tajemstvím, že statistika je (přesný) souhrn nepřesných informací...
Nebo jak (udajne) rikal Winston Churchil: "Verim jen te statistice, kterou si sam zfalsuji."
vsichni maji pevnou linku (tam kam odesli elfove)
Mam pocit, ze v Outlooku se ti ten obrazek ukaze i v preview okne - a to bych rozhodne nepovazoval za "otevreny mail".
Nejcasteji mail obsahuje odkaz na obrazek (klidne 1pixel), ktery se po otevreni mailu ve vetsine post. klientu stahne z webu, coz uz neni problem spocitat. Jen jsem zvedav, co vymysli na Outlook 2003 :)
On tomu Outlook2003 nejak brani? (Ani jsem ho nevidel.)
Outlook 2003 nestahuje obrázky v mailu. Můžeš se je stáhnout manálně. Má dokonce adresář nevyžádané pošty. Kde pochytá většinu spamu.
THNX 4 nfo :o)
Je to samozřejmě jen odhad...Mě ale zaujalo to, že ikdyž jsou tyto reklamy "vyžádané", tak si je otevře necelých 40% lidí. Lze z toho usoudit, jak moc jsou "vyžádané"...
No to je docela slušné číslo. Mám třeba objednané novinky z PC obchodu. Počítač už ale mám, zajímají mě periféri. Takže nebudu otvírat mail "PC obchod: Nová sestava s Athlonem" ale otevřu "PC obchod: Nové repro 5.1".
Přesně tak, také mám objednáno několik newsletterů a otevírám jen ty, které mají zajímavej titulek, nebo když mám čas :)
dobry den jsem tu dobre u blaznu ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.