Refill kit pro inkoustovou tiskárnu, ano či ne?

Diskuze čtenářů k článku

11. 08. 2012 12:15

Pokud uz se rozhodnete setrit, tak rozhodne NE s neoriginalnimi naplnemi REFILL CZ. Cartridge vytekla jeste nerozbalena a co hur, odmitli mi ji vymenit ci vratit penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2011 13:47

Zdravím všechny, spoustu let jsme používali zásadně originální náplně, až před měsícem jsme se nechali přesvědčit a vyzkoušeli refill kit. No a máme ZNIČENOU TISKÁRNU ! ! Zaschlé, ucpané dvě trysky prostě hrůza, tiskárna na výhoz. Takže rada pro Vás ostatní, vyhněte se refillům a obzvlášť INKOUSTMONSTER.CZ. Dodávají čínské šmejdy a vydávají to za německé zboží. Od příště opět zase jenom originál. Jo, je to, pravda, dost drahý, ale refill už nikdy! Nejsem žádnej zakuklenej obchoďák co tu dělá antireklamu, kdyby měl někdo ten pocit, pošlu mu scan faktury od těch pos...ch refill kitů. Ahoj, Radek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2011 18:02

Já doporučuji inkousty tyto: www.supernakup.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 01. 2005 14:13

Musím uznat, že Vaše zkušenosti mi nejsou cizí, také jsem prodělal různé peripetie s inkoustovým tiskem a jeho obnovou. V poslední době jsem ale vsadil na Crocodile a nemohu si stěžovat. Jistě, plnit věčně nejde jednu hlavu, ale několikanásobné prodloužení životnosti originálu je zcela evidentní, tisk kvalitní a to mi stačí. Hlavní je zásoba doma, která mě nenutí o víkendu přerušit práci a jet někam shánět náplň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 04. 2001 18:50

Refill Parrot (www.newsroom.cz/PARROT/)mi vyšel v přepočtu na stránku odhadem na 15 procent ceny, než za kolik bych tisknul v originále (tiskárna Canon BJC-2000). Je pravda, že cartridge nevydrží věčnost a po roce je při běžném domácím tisknutí záhodno koupit originál, ale pokud nepotřebujete superkvalitní tisk (a ten z "dvoutisícovky" stejně nedostanete), moje zkušenost je vrcholně pozitivní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  20. 04. 2001 18:50

Vlastním HP510, s plněním ČB cartridge HP 51626A mám zkušenosti cca 2 roky. Chce to jen trochu cviku a cartridge je naplněna během 2-3 minut bez ušpinění a bez ztráty inkoustu. Je pravdou, že cartridge nevydrží věčně, ale poslední jsem plnil již asi po osmé a jede. Při běžných požadavcích na ČB tisk sníženou kvalitu nepozoruji. Vřele doporučuji podívat se na www.fifty.cz - firma dodává kromě refill kitů i samostané inkousty za velmi zajímavé ceny (např. 200 ml černého inkoustu do cartridge HP 51626A stojí 743,-Kč s DPH, mělo by to stačit na cca 8 naplnění!!!), jsou zde návody na odstranění různých problémů při plnění, důležité zásady plnění atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Socha  |  20. 04. 2001 18:50

Mam tři roky starou HP 540 a první dvě náplně přestaly shodně po 4 měsících bezdůvodně tisknout. Žádné zaschnutí, přestaly tisknout asi na 20 cm během tisku. Třetí náplň naštěstí už tiskla až do konce a tu jsme 5x naplnili (jedno naplnění asi 200). Potom jsme koupili repsovanou náplň, která měla mít nové trysky (asi 600Kč), byla bez problémů a na ní jedeme dodnes (znovunaplňujeme).
Navíc se dá koupit refill kit za 300, který se prostě narazí na cartridge a zmáčkne se čudlík a inkoust bez problémů přeteče.
Zdravím Jaro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamasko  |  20. 04. 2001 18:50

A co necistoty a prach??
Spongia vo vnutri naplne pocase zostarne..
Doplnanie funguje aj na Epsonoch.
Za chyby sa ale draho plati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mik  |  20. 04. 2001 18:50

Proc to delat doma sam s temi peripetiemi, kdyz jsou firmy kam patronu date a oni vam ji naplni za bratru 300.- Kc. Neumazete se, usetrite a mate jistotu ze vam nic nevytece (firmy na to vetsinou poskytuji formu zaruky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobrb  |  20. 04. 2001 18:50

Asi tyden po uvedeni na trh jsem si kupoval HP DeskJet 540 (tj leto 94) a od te doby jsem jeste nemenil cartrige. Uznavam, ze moc netisknu, ale dana cartrige je jiz plnena cca 6x a tiskne stale bez problemu -> tedy alespon na textu neni znat vubec nic.

Za dobu sveho plneni jsem jiz vystridal nekolik ruznych typu naplni - od injekcnich strikacek po podivne balonky a vetsinou mi nevyteklo vice nez bylo nutne na vytvoreni podtlaku v patrone (samozrejme nemluve o prvnim pokusu, ktery byl usmevnejsi


Asi je to vec volby jestli risknete naplneni cartrige a zrusite si tim zaruku nebo date prednost kvalite...

Navic pry nove cartrige od HP jsou vybaveny chipem, ktery meri spotrebovany inkoust, a navic nedisponuji dirkou pro plneni. To je vsak neovereno - preci jen nemam novou cartrige)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boss  |  20. 04. 2001 18:50

Bohuzel musim tak trochu dementovat autoruv clanek a vsechny dopredu upozornit, ze zadny z vyrobcu tiskaren tuto moznost nepodporuje (tzn. ze kdyz Vam napr. inkoust vytece do tiskarny ktera bude v zaruce, opravu si budete muset hradit sami. Navic jsou tiskove hlavy v cartridgich a valce v tonerech dimenzovane pouze na jedno pouziti z cehoz taky vypliva zhorsena kvalita tisku po naplneni, a to ani nemluvim o tom ze uvnitr naplne na byt vakuum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monte  |  20. 04. 2001 18:50

Bohužel nemohu souhlasit s výše uvedeným článkem.Hnán podobnými důvody jako autor jsem si nechal prázdnou patronu do HP600 naplnit u jedné nejmenované pražské firmy , která se na tuto činnost specializuje. Naplnění vyšlo na 720,- Kč , nová v té době stála 1050,-. Ze začátku se zdálo , že vše je v pořádku , tiskárna tiskla....První rozčarování přišlo , když jsem na potištěný papír sáhl vlhkou rukou.Inkoust se okamžitě začal rozmazávat a rozpíjet.Druhé přišlo po návratu z týdenní dovolené - všechny trysky stačily zaschnout..... a vyčistit se je už nepodařilo. Patrona putovala do koše a tisky tak vyšly asi na jeden a půl násobek než z originál kazety.
Navíc trysky v patroně u HP jsou konstruovány na určitý objem vystříkaného inkoustu a je dost nepravděpodobné , že by přežily čtvero další naplnění.
Postoj HP je dost nekompromisní - pokud zjistí při reklamaci použití refill inkoustů , neuznají záruku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir Michl  |  20. 04. 2001 18:50

Vedle "kominickych" potizi pri refillu a nizsi kvalite tisku se slusi upozornit na to, ze pripadne poruchy tiskarny zpusobene refillem cartridgi (vytekly inkoust, ...) - a ze zkusenosti naseho servisu HPASP jich neni malo - nejsou kryty zarukou, takze oprava pak muze prijit dost draho.

viz tez:
http://www.cadstudio.cz/cadpages/tipy.htm#Refill

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik  |  20. 05. 2005 13:38

Kto si chce atrament doplnat doma sam mal by dat ruky prec od HP a radsej si kupit Canon alebo Epson. Epson odporucam tym ktory tlacia malo a nehladaju na fotkach kazdu chybu pretoze ma na rozdiel od HP a Canonu piezoelektricky system vystrekovania atramentu a tym padom sa tlacova hlava nemoze nikdy "zapiect". Takisto ma ovela ucinejsi system cistenia hlav (osobna skusenost) a navyse u Epsonu a Canonu sa hlavy nikdy nemenia na rozdiel od HP a dokupuju sa len nadobky s farbou. Canon zase odporucam tym ktory budu tlacit viac pretoze riziko zaschnutia hlav je tu vacsia (cistiaci system je bohuzial slabsi ale to suvisi aj s mnozstvom trysiek, Canon IP3000 ma okolo 3000 dyz, Epson c66 len 180). Kvalita fotiek u Canon Pixmy IP3000 uspokoji zarucne kazdeho ale len ak bude tlacit na velmi kvalitny fotopapier (zdaleka to neznamena ze to musi byt original canon Ja sam som kupil 50ks A4 za 6EUR v profi kvalite). Vyssie canony IP4000 a IP5000 uz velky zmysel nemaju pretoze rozdiel v kvalite nie je skoro ziadny (mal som ich vsetky doma). Navyse Canony maju priehladne naplne ktore sa daju bez problemov naplnit, (u epsonu potrebujete tzv chip reseter) a jedna napln vyjde na asi 20 korun za farbu (ak si kupite balenie atramentu 4x100ml za 20EUR)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor