Recenze tiskárny HP Deskjet 3820

Diskuze čtenářů k článku

19. 08. 2016 10:07

hp deskjet 3820 funguje pod win 7 64 bit i win 10 64 bit, když se nainstaluje ovladač hp deskjet 970 Cse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavla  |  16. 10. 2007 18:20

Nemůžu nikde najít ovladače k tiskárně Hp Deskjet 3820. Mám Windows XP.Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoKa  |  11. 12. 2007 14:12

Najit lze celkem snadno pres http://www.hp.cz zalozku Podpora a ovladace a do okenka produktu napsat Deskjet 3820

Nyni je to URL:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=75045&lc=en&cc=cz&dlc=cs&submit.y=9&submit.x=6&lang=cs&cc=cz

Ovladace jsou tam 2

1. samotny driver pro pripojeni pres paralelni kabel - 3820-csy-2kxpinfu.exe 1/1 (10.87M)

2. drivery pro pripojeni pres paralelni kabel i USB, instalaci provadi instalacni pruvodce a do systemu se nainstaluje i pomocnik tiskarny 3820 - 3820-csy-win2k_xp.exe 1/0 (20.83M)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poklad  |  19. 02. 2007 11:00

Protože mi odešly kolečka v servisní stanici, koupil jsem před Vánoci nové, mosazné, za 670,- Kč a tiskl dál.Asi 14 dní na to mi odešla i elektronika, snímače polohy tiskové hlavy a papíru, a tak ta krásná mosazná kolečka mohu nabídnout ke koupi. Cena 450,- Kč + poštovné. Kontakt: pokorla@seznam,cz (Praha)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  06. 05. 2007 22:53

ahoj, odkupim tie kolieska ... napis mi na dcmann@azet.sk dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HaniX  |  15. 02. 2007 22:12

Takze jsem novym clenem klubu HP Deskjet 3820 - po 6 letech provozu zdechal, zrejme to kolecko, protoze blika jak diskosvetla a prd z teho... no nic Good Bye....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sacreddd  |  09. 01. 2007 11:38

Dobrý den
Mám takový dotaz: Jakou rychlostí vystřelí kapénka ink. z trysky z tiskárny třeba HP.
Případné odpovědi mi prosím zašlete na mail. sacreddd@cenrum.cz
Děkuji a přeji pěkný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XLord  |  16. 12. 2006 10:46

Mám HP3820 s klasickou závadou - zničené ozubené kolečko u čištění cartridge. Pokud by o ni měl kdokoliv zájem za poštovné nebo za odvoz (Kyjov, okr, Hodonín) stačí napsat sms 728 251 576 nebo na mail: XLord@seznam.cz Cartridge jsou tam koupené originál HP, barevná už bohužel nemá žlutou (jinak cca 30 % obsahu modré a červené), černá má ještě přes 50 %. Jinak koncem ledna letí do smetí... Roman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 08. 2006 15:21

No, tak jsem konečně našel něco k mojí letité tiskárně. Po necelých 4 letech mi nahlásila že tiskový vozík je nepohyblivý. Jinak je plně funkční. Pokud máte někdo zájem dám ji za poštovné nebo odvoz a k tomu naplněné černé tonery a barevný na cca 50% za symbolických 500,-Kč.Pokud se mi nikdo nepřihlásí, tak ji po měsíci vyhodím do ekologického šrotu.Za celou dobu byla bez poruchy, a jak jsem zjistil  zde v diskusi, oprava je v kolečku vozíku. pokud ji někdo chcete tak napište na petr.wasserburger@seznam.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hasty  |  02. 10. 2006 13:40

Tady toto mi píše tiskárna HP DJ 3325. Problém ovšem není v tiskárně, ale v cartridgi. Se starou cartridgi vse OK, ale s novou a originální (koupenou v Tesku) jsou obrovské problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  05. 06. 2006 23:43

jsem štastným vlastníkem teto tiskárny s vadnou elektronikou ale mam zas dobrí kolečka neměl by jste někdo dobrou elektronicu k prodeji za rozumnou cenu  pkabrt@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MOSTÍK  |  10. 07. 2006 14:18

MÁM TUTO TISKÁRNUTAKÉ A TAKÉ JSEM SI SNI UŽIL JAK SE PATŘÍ NEJDŘÍVE KOLEČKA ,ZKOUŠEL JSEM SI JE ODLÍT Z EPOXIDU JENŽE BOHUŽEL NEVYDRŽELA TAK JSEM SI VYROBIL FORMU A ODLIL JE Z HLINÍKU,NÁSLEDNĚ POTÉ JSEM SI DO ODLITKU MUSEL VYPILOVAT ZOUKY JEDEN VEDLE DRUHÉHO ,PĚKNÁ PAKÁRNA,ALE UČEL SPLNILI NA VÍCE JAK ROK PO ROCE JSEM SI NAPLNIL KAZETY A EJHLE ODEŠLA MI ELEKTRONIKA .uŽ JI MÁM VÁŽE DOST A OPRAVDU TENTO TYP SE JIM MOC NEPOVEDL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milda  |  02. 09. 2005 13:52

Tuto tiskárnu jsem až do minulého týdne vlastnil a byl jsem sní celkem spokojen a to hlavně díky velkým inkoustovým hlavám. Vydržely tisknout poměrně dlouho. Proč vlastně píši, že jsem ji měl do minulého týdne. Stalo se následovné. Při tisku se zalomil papír v tiskovém válci a uvízl tam. Nic nepomohlo, aby se sám dal do pohybu a tak jsem ho ručně vytáhl nazpět..............., to se stalo této tiskárně osudným a od tohoto okamžiku, přestala tisknout. Papír si vezme, ale vyjede prázdný, hlavičky odmítají tisk. HP Deskjet 3820 se začala chovat velmi podivně, například po otevření horního krytu, by měl vozík s inkoustovýma hlavičkama najet do středu tiskárny, to se již neděje. Po vynutí a znovuzapnutí tiskárny s otevřeným horním víkem, hlavičky do středu tiskárny najedou. Prostě smůla a k dovršení všeho, mi odepsali ze servisu HP, že je zřejmě v háji servisní stanice u tiskárny a oprava přijde tak na 1.200 až 1.400.- Kč, takže zvažte, jestli se vyplatí tuhle tiskárnu svěřit odbornému servisu. Dále mi bylo sděleno, že HP Deskjet 3820 byly jedny z nejnepovedenějších tiskáren a z tohoto důvodu, byla jejich výroba ukončena. Je však zarážející, že HP, pustila takový výrobek vůbec na náš trh. Pokud vlastníte tento typ a stále vám tiskne, buďte rádi a važte si toho až do chvíle, kdy odejde do věčných lovišť. Nyní jsem si koupil tiskárnu značky Epson a to Epson Stylus C43UX. Tiskne tišeji a řekl bych, že i rychleji a kvalitněji, jediné co mi na této tiskárně vadí, je to, že si bere papír shora.
Takže toto jsou mé poznatky o tiskárně HP Deskjet 3820         &nb sp;     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Průdek  |  19. 09. 2005 22:33

Dobrý den,
je to zajímavé,tu samou závadu mám i já a toto jsem napsal HP servisu.Tak koukám,že asi neuspěji,nezkoušel jste ji vyčistit??
                    Děkuji za případnou odpověď     Josef Průdek 777083844  prudek@centrum.cz
Dobrý den,
jsem uživatelem uvedené tiskárny.Byl jsem s ní spokojen až do teď.Zničeho nic,mi hlavy nevyjely z parkovací zóny,Všiml jsem si zablokované západky,hlavy se pak rozjely,ale netiskne.připraví se k tisku,ledka signalizuje přijímání dat ale nerozjede se,ale z tiskové fronty zmizí.Jaká může být závada,Nereague na program čištění hlav,kalibrace apod.Už jsem ji chtěl rozebrat a vyčistit,ale jsem zatím nenašel jak ji rozebrat.Váš postup demontáže je skvělý,tak to podle toho zkusím.Pokud můžete,napište zda je tuto závadu znáte a jaké máte zkušenosti s opravou.Jaké máte ceny,zda se oplatí hp tiskárny tohoto typu opravovat.Děkuji,mam ještě několik hp tiskaren,které jsem dostal nebo koupil v bazaru a nejsou funkční.Co s něma,oprava u vás a následný prodej asi nebude reálný.
        Děkuji za odpověď .S pozdravem  Josef Průdek 777 083 844

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 04. 2005 08:59

jak tak koukam, tak od dob HP 610 zadna zmena. Jen v cine udelali jine formy na plasty, ale smejd je to stejnej. Vcera jsem ji rozebral a hadejte co je v haji? Kolesarek v cistici hlav. Tiskarna mandluje papiry a to je asi tak vse. Takze pekny protahovac papiru za 3 000.-
A tech 1500 za kolecko? No zkuste si to rozebrat a uvidite. To je opravdu lahudka. Vanicka s tim kolesarkem je pod vodici tyci na hlavu. A stojny nejsou sroubovane ale nalisovane.
By to mel opravovat ten Inzinyr co to dal do hromady (dohromady). Cestinari si laskave vyberou.

Nikdy HP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Servisak HP  |  13. 09. 2005 16:02

ses lama, kdyz to neumis tak do toho nedrbej http://3820.servishp.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  16. 02. 2007 11:15

Kde sezenu nova kolecka, kolik me budou stat?
Je treba pri montazi nastavit nejaky vychozi stav servisky?
diky za rady
jikucera@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gizmo_CZ  |  25. 05. 2004 22:55

Proboha všechny důrazně varuju před koupí této tiskárny!!! Já ji měl pd 12,3,2003 a reklamoval jsem ji celkem třikrát a to stále se stejnou závadou!! Vždy mi byla vyměněna za nový kus! Bohužel mi před týdnem odešla a v opravně (není už v záruce!) mi bylo řečeno že tyhle konkrétní tiskárny mají chybu ve výrobě!! Odchází tam takové malinkaté ozubené kolečko pro čištění kazet a tím se tiskárna zasekne a nahlásí poruchu vozíku, pak jen bliká jak šílená a jen žere papíry!! Oprava toho malího zmetka stojí (a to se podržte) 1500Kč!!!!!!!!!!!!!!

Nebrat nekupovat!!!!!

Jinak tisk byl skvělí jak černobílí tak barevný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dexx  |  18. 09. 2004 15:18

Souhlasím s tebou mě se stalo to samé 2 měsíce po záruce a ještě zrovna po koupi nové náplně, to mě pěkně nasr.. a s tou cenou opravy mi řekli taky 1500 kč. Takže 3820 tiskne dobře, ale NEKUPOVAT a pokud ste už tu chybu udělali tak doufejte, že vám to ozubeny kolečko vydrži co nejdéle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-arne-  |  13. 12. 2004 18:49

No mam jí dva roky a tiskne stále parádně - stále na původní doplňované cartridge
Rychlost a kvalita tisku je výborná, hodně záleží na kvalitě papíru - na dobrý fotopapír udělá dobré fotky.
Doplněným ingoustem se nedá tisknout na obyč papír, chce to papír do ing. tiskáren, jinak se to rozpíjí.
V testu psali něco o Photoret III no já v ní mám Photoret IV
 
Pouze jednou přestala tisknout a nepomáhalo ani čištění, ale stačilo pomocí doplňovací sady podtlakově vycucnout trošku ingoustu z trysek a až to zase jelo.
Jedinej mínus jsou šílený a dlouho trvající zvuky před začátkem tisku.
bye

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  29. 06. 2005 01:57

Potvrdzujem je to smejd. Ja som mal stastie, ze to kolecko mi odislo az po 26 mesiacoch, ale skor ci neskor sa to stane kazdemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Servisak HP  |  13. 09. 2005 15:59

souhlasim .... nove reseni je na http://3820.servishp.cz 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Lupkovič  |  07. 11. 2007 19:12

paráda, ale kde vzít ta dvě nová kolečka

dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Didy  |  21. 05. 2003 19:11

ako sa da na tejto tlac. zakazat farebna tlac ??? ak je zapojena na server a tlaci sa z inych pocitacov ????

v HP TO NEVEDIA !!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ölaf Hotoffson  |  22. 05. 2003 17:03

HP Vam na hotline rekne, ze to neni tiskarna pro pracovni skupiny. Alespon ja jsem tak dopadl s HP DJ 1125 (tiskarna stala 20000). Proc tedy Hulwat&Parchant nabizi JetDirecty, kdyz neni mozna napr. instalace ovladacu pro stanice s Win9x nebo WinNT na Win2k server? Ty jejich poblbane nefunkcni ovladace s "uzivatelsky prijemnymi" instalatory stoji za pendrek. Takze musite nakonec "podstrcit" stare drivery z Windows.. :(((

a k te barevne tlaci: Ja bych to resil tim, ze bych barevnou NEVYMENOVAL. Az dojde, dojde (snad to ta elektronika sezere) a uzivatele co si to neumi nastavit sami, budou mit proste tisk nekompletni. :)

At ziji nedomyslene SW firmy HP :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Didy  |  22. 05. 2003 22:26

ty hajzlici z HP to maju premyslene !!!

ak sa minie farebna napln, tak to vobec netlaci !!! a ak sa vyberie tiez nie ...

grrr     HP  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenok  |  21. 05. 2003 07:45

Já beru do firmy 3820 už dlouho. Teď mi dodavatel řekl, že s 3820 končí. Ještě nevím proč. Možná s ní končí i HP, to by pak recenze zde na živě prakticky postrádala smysl. Nabídl mi místo ní 5550.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan J.  |  21. 05. 2003 14:14

Ano DJ 3820 již HP nenabízí a pokud je ještě k sehnání tak jsou to už jen skladovové záspoby prodejců. Jako náhradu HP bere DJ 5550 u ktera je snižena cena téměř na úroveň DJ 3820.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lemi  |  21. 05. 2003 01:45

hmm, koukám, že hp asi udělal krok zpět. Mam takový pocit, že vnitřek je z tiskáren DJ 9xx řady a akorát udělali škaredý nový obal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Servisak HP  |  13. 09. 2005 15:35

To se mylis neni to jen skaredej obal, ten neni pro tiskarnu dulezitej.Hlavni je ze mechanika je z velke casti ocesana oproti 9xx. naproti tomu vsemu odchazi pouze kolecko v servisce na crtg, timto HP chtelo zrejme usetrit jeden motorek navic - pitomci ( http://3820.servishp.cz ) , kdyby to aspon uznali jako vyrobni vadu!!! Daj se sehnat nahradni kolecka z tvrzeneho teflonu, ty co oni meni HP se znova ulomi! Blby ze stojej okolo 700 bez DPH(par-velke a male). Opravovat jen, pokud mate nove dobre crtg, nebo chcete tisknout relativne levne, oproti novym tiskarnam stejne cenove relace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KUBLAJDA, KUBLAJDA  |  02. 10. 2005 19:51

Milý servisáku HP,
rád bych si objednal ona dvě kolečka z tvrzeného teflonu. U koho? U Tebe. Pošli mi, prosím, spojení. Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Lupkovič  |  07. 11. 2007 19:14

dobrý večer!

sehnal jsi ty dvě kolečka k HP 3820, pokud ano kde?

dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cypisek  |  16. 05. 2003 11:52

Mám ji už chvilku doma a co se týče kvality plastů a vůbec venkovních vychytávek, tak je to teda opravdu strasnej shit.Další nedostatek shledávám v čekání na tisk 1. stránky, je sice hezké, že pak v usporném režimu stránky kope, ale když chce člověk jen jednu jedinou, tak je to k vzteku.Na kvalitu tisku si nemůžu stěžovat, fotky jsou perfektní ( spíš u ní hodně záleží na papíru ).Pak je jedna věc, kterou jsem doteď nepochopil ( možná je to i moje vina ), ale proč ten válec není obráceně?Dokument vám vyleze pozpátku ( lze nastavit tisk od zadu, ale..... ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gizmo_CZ  |  25. 05. 2004 23:03

Zdravím!!

počkej až se ti pokazí tak jako mě!!!

je to hrozný šmejt zbytečně jsem vhodil 3000Kč!! 3x reklamace ze stejnýho důvodu praklé ozubené kolečko v čističi kazet!! (je to výrobní vada) A oprava?? 1500Kč!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sem se nas... a flákl jsem s ni o zem byla totiž 1měsíc po záruce! Holt smůla!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  16. 05. 2003 09:12

Co je to mikron?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ombre  |  16. 05. 2003 10:57

Asi mikrometr néé

ombre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  16. 05. 2003 08:57

Ekonomický mód je velmi špatný a hodí se opravdu jen pro rychlé náhledy. Šest stránek obsahujících text, tabulky a grafiku ve formátu PDF tiskárna „chroustala“ 4 minuty 43 sekund (Normal mode) respektive 12 minut a 3 sekundy (Best Quality mode).

To myslite jako vazne, mam tuhle tiskarnu doma, a muzu rict ze v nahledovem modu to z ni jen lita - min 5 stran/min při plnem pokryti

Pochybuju, ze jste to vubec testovali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palmexman  |  21. 05. 2003 00:52

Přesně tak, a nejenže je rychlá jak blesk, ale ekonomický tisk je naopak v porovnání např. s Canonem nebo i staršími HP inkjety výborný (texty, obrázky samozřejmě ne). A co se týká tisku na fotopapír, při použití nejlepší kvality a optimalizace si za ty peníze není nač stěžovat, o rozmazávání nemůže být ani řeč. Asi jste dostali k testování nějaký zmetek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.moravi  |  16. 05. 2003 07:45

Kdyš si chtytrej českej človíček nechá náplň reciklova cca 370,- kc.

Nebo si koupí sanu cca 450,- kč na dvě použití.

tak se dá tiskárna v pohodě používat.

HP 5550 sa mně zdá že barevná nejde reciklovat černá jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juro  |  21. 05. 2003 07:14

Jde plnit i barevná i FOTO cartridge, úplně v pohodě.

Viz třeba zde:
http://www.vltava2000.cz/ohsoft/default.asp?lngDepartmentID=46

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Twilight  |  16. 05. 2003 07:01

Tiskárna HP Deskjet 3820 je typickou představitelkou levného řešení pro domácí použití. Pro tisk náročných grafických řešení se sice nehodí...

Aniz bych chtel jakkoliv prudit, tak jsem si v tomto clanku opet overil, ze slovo "reseni" je v dnesni dobe neuveritelne v mode i tam, kde to vypada docela podivne

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jermen  |  16. 05. 2003 09:26

No jo, ale urcite neni tak modni jako "terorismus"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  16. 05. 2003 06:52

Asi bude výhodnější koupě HP LJ 5550, která se dá koupit o 300 Kč dráž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  16. 05. 2003 06:54

Opravuji.  Ne HP LJ 5550, ale HP DJ 5550.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  16. 05. 2003 07:24

Ano, to je to naprosto nesrovnatelna tiskarna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas vitek  |  16. 05. 2003 09:39

a mate s touto tiskarnou (DJ 5550) nejake prakticke zkusenosti? pripadne jak je to se zminenym doplnovanim kartigi? diky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor