Recenze Samsung ML-1510: Jaká je nejlevnější laserová tiskárna?

Diskuze čtenářů k článku

CIJOML  |  26. 02. 2004 22:09

Mno ja v EW koupil HP 1220 jen bez bedny a CD za 7500 i s dani. Vse legalni, faktura a spol. Vytisteno 51 stran, 1 skenovana, jedna zkopirovana :D Ta tiskarna mela osazenej cim 32 MB RAM a to, ze nemela krabici a CD mi fakt nevadilo :DDD

Ma nekdo lepsi cenu??? :DD

EW RULEZ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 10. 2004 12:06

Zdravim!
Potreboval bych vysvetlit par pojmu. Bude nekdo tak hodnej... Co je to manualni duplex a recyklace? Predpokladam, ze ten duplex bude oboustrany tisk, ale manualni? Nechapu... Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  11. 10. 2004 10:41

Duplex je opravdu oboustranný tisk. No a manuální? To znamená že Ti nevyleze oboustranně potištěný papír jako z normálního, ale buď Ti vytiskne stránku z podavače pak si o ní řekne do ručního podavače z druhé strany, nebo Ti to vytiskne lichý stránky a pak na tebe zařve abys je tam vrazil znova z druhý strany. Recyklace - recyklace náplní je, že je rozeberou a sešrotujou na granulky, ze kterých se pak vyrobí třeba PET lahve atd. (prosím, technologové, neberte mně za slovo). Znovunaplnění toneru se nazývá renovací. Nicméně, často se tato dvě slova zaměňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koblih  |  26. 02. 2004 10:44

Nejsem příznivcem renovací, jako bývalej servisák kopírek a tiskáren vím o čem mluvím. Kvalita tonerů pro renovaci, které jsou na našem trhu je zoufalá. Nebudu tady jmenovat ty renomované firmy. Osobně jsem si dělal test 12 nej. dodavatelů a výsledek byl neuvěřitelný. Při domácím občasném tisku je to přijatelné, ale při trvalém provozu je úmrtnost „pícky“ až 10x rychlejší. Než při použití správného toneru. Při podrobné analýze jsem zjistil, že důvod je 1. velké množství cizích částic v toneru, 2. jiná tepelná hodnota toneru. Výsledkem je, že místo aby se vše připeklo na papír tak část zůstává na zapékací fólii pícky ( u starších typů na válcích ). Pravidelné čištění sice pomáhá, ale stále na kratší dobu – fólie se časem stává hrubší a to vede ke stále častějšímu zanášení ( zjednodušeně si vzpomeňte na zanášející se válečky běžné „kuličkové“ myši – je to velmi podobné ). Takže renovace tam kde se tiskne víc než cca 100 stran denně nedoporučuji. Některé zkušenosti jsou i tak extrémní, že firma s tiskárnami na zátěž 100 tis. stran měsíčně zničila cca 1x za 50 dní pec která stála jako ND 32 tis. Teprve po asi 5-ti měsících si uvědomili, že chyba je v renovaci. Další drobné problém jsou to, že se toner někdy sype tam kde nemá ( unit je již opotřebený ) což později má vliv i na zaprášení Laseru…., ale to běžný zákazník až zas tak nepocítí. Faktura bude vypadat pořád stejně jen po čase bude mít světlé podélné pruhy. Tolik tedy můj názor na renovace. Co se týká Samsungu jako takového tak opět přidám několik zkušeností. 1. CD-ROM – 8x, 12x, 16x – super, 20x a 24x katastrofa. 32x – začínají se lepšit. Od 40x dobrá kvalita. Momentálně patří mezi nejvyšší ligu. HDD – 1,0 a 1,2 – katastofa ( i když pravdou je, že v té době měl WD u 1,0 a 1,2 taky obrovskou poruchovost ). Dneska je to Disk, který má nejnižší reklamovanost ze standardních značek které mohu porovnat ( Seagate, WD, Maxtor – ten mě zklamal nejvíc ). Např. zmiňované monitory prakticky nemají konkurenci ( možná papírově ano, ale když je postavíte vedle „konkurenční“ značky tak rozdíl pozná i laik). Co se týká ostatního ( Elektronika… ) tak u starších CD a DVD není nic moc mechanika ( podobně jako u CD-ROM 20x... ) , ale dneska je to něco jinýho a upřímně pokud bych měl volit třeba televizi tak určitě Samsung a ne třeba Sony. Samsung má jednu velkou výhodu za celkem nízkou cenu mají všechno co dělají poctivý – možná nic hi-tech, ale poctivý výrobek a o to jde. Video nebo digitál bych si od Samsungu nekoupil, protože to umí jiní líp, ale jsou to poctivý výrobky který nezklamou a za tu cenu mají těžko srovnání. Každopádně je Samsung svým záběrem světová jednička a až si poradí se Sony, který je asi dnes jediný soupeř, tak teprve bude veselo. No ne že bych tedy svoje audio od Sony chtěl dnes vyměnit za Samsung, ale jestli kluci korejský trochu zamakají tak proč ne. Už jim moc nechybí. Rozhodně bych je nepodceňoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 11:16

Souhlasím s Tebou. Je potřeba aby se uživatel rozhodl, jestli riziko podstoupí. My používáme renovace. Hlavně na tisk textů atd. Takže kvalita více než dostatečná - od orihg. Pícky nám odešly jen u Minolt, jinak v pohodě. Docela mně to naštvalo, takže jsem si to spočítal a přesto jsme dost ušetřili. Razíme cestu - levná ale kvalitní tiskárna (Samsung) a renovace tonerů. Když se to posere, vyhodí se to a koupí nová a pořád dokola. Fakt to mám propočítaný a vyplatí se to. Na fajnovej tisk máme barevnej laser s orig. tonery. Do drahých laserovek (50 kolíků a vejš) bych asi ty renovace taky nedával - tam už jsou i origoše dost levný (na stránku)

U HP a Samsungu jsme se s problémy typu pícek nebo optiky při renovacích nesetkali. Možná je to tim, že se pohybujeme se svými zákazníky v jiném řádu výtisků než Ty.

Co se týče digitálu od Samsungu. Radím Ti - zkus DigiMax V4 s PowerPackem a už ho nepustíš. Kdybys jel někdy na jih Čech potažmo do Třeboně, rád Tě o tom přesvědčím - vem si řidiče, vožrat se musíme tak jako tak

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  26. 02. 2004 14:36

No pokud jim tu pícku opravdu nicil renovovany toner a potize ustaly po ukonceni renovace, tak se firma mohla klidne obratit na tu firmu, ktera jim to renovovala s zadosti o nahradu skody.

Ja sam jsem si koupil HP 1005w prave kvuli bezproblemove (hlavne dobre dostupne) renovaci. Za zhruba 1700Kc se da sehnat toner na 3500stran. A tisknu tak 200-400stran mesicne tak mi asi ten problem co popisujete prilis brzy nehrozi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 10:44

Pane Holčíku, ačkoli se mi Váš článek líbí, dopustil jste se jedné zásadní nepřesnosti. Uvádíte, že má tato tiskárna drahé tonery. Porovnal jsem doporučené EU ceny bez DPH (Libra) a vydatnost rozšířených tiskáren a došel jsem k následujícímu závěru. Doufám, že se tabulka zobrazí správně. U Minolty je cena přibližná. Je to trochu složitější (válec+tonewr)








 
vydatnost
EU cena
cena/str

Samsung ML1510
3000
1871
0,62

HP LJ1300
2500
1826
0,73

HP LJ1200
2500
1558
0,62

HP LJ101x
2000
1786
0,89

Minolta PP1250
 
 
1,00

 

na základě tohoto srovnání si dovoluju tvrdit:

SAMSUNG ML1510 (1710/1750) mají NEJNIŽŠÍ cenu na vytištěnou stránku z uvedených tiskáren.

Soupeřit mohou s LJ1200, která už ovšem není v prodeji. (nehádejte se se mnou, pokud ano, tak jsou to zbytky)

Je opravdu potřeba porovnávat porovnatelné ceny!!! Pokud vezmu nákupy, je to podobný poměr. Pokud beru renovace, tam je to víceméně stejné.

Mně osobně opravdu ML1510 nebo lépe 1710 vychází na následující parametry

dobrá cena/levný tisk/špičková kvalita

AD startovací toner jen u levných tiskáren to dělají všichni nejen u levných - to samé chybějící USB kabel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 02. 2004 11:06

Možná jste to z článku nepochopil, ale já tam rozhodně netvrdím, že je Samsung drahý. Jediné, co uvádím, je cena toneru. neříkám, že je drahý nebo levný. Ten propočet jsem si udělal také a také mi Samsung vycházel jako velmi výhodný. Pochopitelně, kdyby byl tisk nějak drahý ve srovnání s konkurencí, kritizoval bych to. Tady jde ale prostě o nejlevnější tiskárnu a levný toner toto tvrzení jen podporuje.

Na ceně toneru při používání se ale může také podílet případná renovace a zde je třeba nabídka pro HP a jiné značky větší než u Samsungu, takže při renovaci může vyjít HP laciněji. Proto jsem do detailních rozborů nákladů na tisk nezacházel. Každopádně ale spolu nejsme v rozporu - Samsung má opravdu levné originální tonery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 11:26

Tak to jsem opravdu špatně pochopil. Pokud jste to myslel tak, že běžný uživatel, který si za 5tis koupí tiskárnu a pak zjistí že toner stojí skoro polovinu ceny tiskárny, tak to 100% souhlas. Lidi stále berou nákup tiskárny jako největší investici.

Co se týče renovací, tak tam opravdu těžko něco srovnávat. Fakt je že HP jsou nejrozšířenější a zrenovují Vám je na každém rohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  26. 02. 2004 15:06

Proboha co to placate ?
mam minoltu 1250W ... pokud se nekomu nelibi podavac na cca 100 papiru, muze si za 1500 koupit novej podavac na 500 papiru
Dale do minolty s delaj dva tonery .. jeden na 3000 a druhej na 6000 stranek ... ten na 6000 stran vychazi na 2200 bez DPH .. cili cena tiskove strany je 43h
Jinak pokud vam jde o opravdu nejlevnejsi tisk, tak vyhrava s 30h OKIna
Nevim jaka je doporucena zatez toho samsungu, ale Minolta 1250W ma doporucenou mesicni zatez do 10 000 stranek ... a jestli se do tri let na ni neco rozbije, tak je porad v zaruce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 15:40

ty si vožralej, ne? kde si proboha sebral tu cenu za ten podavač? V ceníku Minolta je za 5.240 Kč bez DPH. Hele, jestli jej máš možnost sehnat za 1500 s daní, beru jich 10ks - vážně, beze srandy.

Jak už píšu jinde - 2200 za 6k toner je pitomost a ve svých propočtech zapomínáš na drahý válec.

Doporučená zátěž ML1510ky je 15tis/měsíc, což je o polovinu víc než Minolta, ale ikdyž bys tisknul třetinu, tak jsou obě tiskárny nevhodné

Jo a záruku má Minolta omezenou počtem stránek, tuším 100tis a 3letá záruka není automaticky, musíš střádat hologramy z orig. spotřebáku

OKi - no comment

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pegas  |  26. 02. 2004 10:39

Tiskarna je to podle me dobra, ale pri provozu jsem narazil na par drobnosti, ktere stoji za zminku.

Pri pouziti rucniho podavace musite po zadani tisku pockat nez se tiskarna nazhavi a pak teprve vlozit papir. Jinak vam bude papir porad projizdet.

Zasobnik na papir neni v zadni casti zakryty a pokud netisknete moc casto, tak budou papiry zaprasene.

Dalsi problem nastava pri castejsim pouzivani hlavickovych papiru, kdy je nutne vysouvat a zasouvat zasobnik, abych si mohl papiry pridat podle potreby. V tomto se mi zda pohodlnejsi reseni vkladani papiru jako napr. u HP LJ 1000 z vrchu.

Pri vyjizdeni papiru obcas zadrhava o tu vyklapeci operku ve vystupni casti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 10:59

To máš pravdu, koukám, že sis jí fakt osahal. Jsou to fakt drobnosti, ale pro některého uživatele to může být zásadní problém.

Žádné zařízení není bez chyb a proto platí zásada - nejlepší co může být, je si zařízení před koupí vyzkoušet.

K podávání u LJ1100 - každou chvíli je tu opravujeme, protože to blbne. HP už od toho taky upustlili, protože všechny další modely už berou zespoda.

Jinak, častém tisku na více druhů papíru je lepší další podavač. Ale to už jsme v jiné kategorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 02. 2004 11:37

Na kolik ta oprava přijde? Já ji mám v domácí kanceláři a klasicky si bere papíry, co jich v zásobníku. Na tom podavači je součástka za pár kaček, ale všichni chtěli za opravu Kč 800+ a to tam ty papíry radši budu strkat po jednom (tiskárnu jsem dostal zadáčo s dvěma tonery )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 02. 2004 11:15

S ručním podavačem jsem tento problém neměl, vložil jsem list, ten se zacucnul, pak jsem na počítači přemýšlel, co budu tisknout a za několik desítek sekund spustil tisk, tiskárna se nažhavila, vytiskla a papír prolezl bez problémů.

Spodní podavač je podle řešen dobře, papíry se tam jen položí, nemusí se nějak specielně zaklapávat pokud vám vadí prach, jistě pomůže ten zadek zalepit třeba papírem. Naopak ty horní podavače nejsou ideální (a práší se na ně víc).

Na tiskárně jsem vytiskl zhruba stovku papírů a nic nikde nezadrhávalo. chápu že po čase to může někde škytnout, konstrukce mi ale přijde v pohodě a ta packa tam je beztak na dvě věci, takže když vám spíše vadí než pomáhá, tak ji prostě urvěte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 11:31

Dobrá rada Zní to blbě, ale myslím že jste to 100% vystihnul.

Ještě k té mechanice. Je takové veřejné tajemství, že ty Samsungy se hodně inspirovali u osvědčených technologií HPčka. Opravdu je tam hodně podobných znaků a myslím že celkově jsou výjimečně jednoduché a promyšlené.

Co se týče projíždění papíru nevím... Spíše bych dal za pravdu Vám, protože kdyby tam tenhle problém byl, už by nás spousta lidi bombardovalo, co jsme to prodali za krám. Sám si to vyzkouším, ale teď nemám čas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleďoch  |  26. 02. 2004 08:02

Nepochybuji o tom, že je to kvalitní tiskárna, jako ostatně vše co vyrábí Samsung.

Jenže jak jsem zjistil u několika firem zabývajících se renovací (plněním) tonerů, Samsung recyklovat nelze. Tím je tato tiskárna provozně absolutně nezajímavá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  26. 02. 2004 08:34

S tou recyklaci to neni tak horky. Vzdyt ta tiskarna je urcena pro domaci uzivatele. V praci taky davame naplne recyklovat, ale kvalita tisku po recyklaci neni nic moc, takze kdybych chtel tiskarnu domu, jestli lze recyklovat me netrapi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleďoch  |  26. 02. 2004 08:49

Asi to to pro vaši firmu recykluje nějaký diletant. Já s tím mám bohaté zkušenosti a vím, že dobře recyklovaná tisková kazeta je k nerozeznání od originálu. Zdůrazňuji ovšem slovo dobře, musí být vyměněn válec, stěrka apod. Dobrou orientací mezi dobrou a špatnou recyklací je cena této služby. Ještě jsem neviděl levně a současně dobře recyklovaný toner.

Já bych si ani na domácí použití nikdy nekoupil tiskárnu, která má drahý provoz.
A tiskárna, u které nemohu recyklovat toner má drahý provoz, to je prostě fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 09:53

S tou kvalitou renovace 100% souhlas!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  26. 02. 2004 10:13

Ne, dela to renovovana firma, ted jsi nemuzu vzpomenout na jeji jmeno, ale proste recyklace nemuze svou kvalitou dosahnout na novou. Logicky kdo asi by si kupoval novy naplne ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 10:21

Renomace Vám dělá renovovaná firma ?

Ne, beze srandy. My třeba garantujeme 100% kvalitu, ale to neznamená že tam ta kvalita vždy je. To znamená, že když tam není, tak to zákazníkovi vyměníme nebo vrátíme peníze. Narozdíl od inkoustů je tam však ta 100% kvalita v naprosté většině případů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  26. 02. 2004 08:43

Vse co vyrabi Samsung je kvalitni? Jak kdy a jak pro koho. Od Samsungu jsem mel podle recenzi kvalitni monitor. Po mesici odesel. CDROM od Samsungu odesla po 3 mesicich. Od tech dob se vsemu s napisem Samsung vyhybam sirokym obloukem (paranoidne si zjistuji i u jinych znacek, zda nemaji neco spolecneho s timto vyrobcem). Netvrdim, ze Samsung dela smejdy. Jen mam duvod tvrdit, ze az tak kvalitni to nebude. Pokud mate opacnou zkusenost, blahopreji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JOKE  |  26. 02. 2004 08:57

Mám samsung foťák (V4), mám samsung telefon (E700), mám samsung ledničku a TV a vše funguje v naprosté pohodě už pár let (kromě mobilu, ten mám teď novej). Nevidím důvod zatracovat Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleďoch  |  26. 02. 2004 09:04

Například paměti - doživotní záruka, absolutní spolehlivost, lepší snad vůbec neexistují, také jsou ovšem patřičně drahé. Pevné disky - nejmenší poruchovost ze současných výrobců. GSM telefony - špička, LCD panely - špička.

Pokud jednomu koncákovi co má jeden monitor tento odejde, je to tím, že všechno může porouchat a taky dříve či později porouchá. Nic to ale už neříká o tom, že dalších 99 kusů ze sta je zcela bezproblémových.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  26. 02. 2004 10:17

Jezzzziiiiiiiiiiiissssssssssssmmmmmmmaaaaaaaaarrrrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¨

Pameti Samsung a super kvalitni ?????

Precti si testy na pctuning.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 10:34

Jezzzziiiiiiiiiiiissssssssssssmmmmmmmaaaaaaaaarrrrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¨

necti jenom testy na PCTuning a zkus si je radeji vyzkouset sam.

Ja nedokazu posoudit, jestli lepsi pameti nez Samsung (pozor-original)neexistuji, ale rozhodne jsem nikdy v ruce lepsi nemel. A s kym jsem se bavil, tak taky ne. Je to fakt absolutni spicka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleďoch  |  26. 02. 2004 10:46

Ono je nutnto rozlišovat originál paměťové moduly Samsung co mají doživotní záruku a noname šmejdy, do kterých nějaký obskurní výrobce osadil Samsung paměťové čipy. To je ale pro většinu běžných uživatelů asi příliš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  26. 02. 2004 11:49

Ale fotoaparaty samsung, to je hnus, co? Baterie za chvili v hajzlu, spatne ostri, pomale... Zdaleka ne vse od Samsungu je best.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 12:07

Hele, ty jsi nějakej nabroušenej...

Tak zrovna digitály maj dost dobrý. Záleží na tom, jakej typ myslíš. Zajímalo by mně, kolik si jich měl v ruce. Já osobně dlouhodobě testoval VŠECHNY dostupné typy. Ty starý jsou fakt na cep, ale to je minulost. Myslím že meleš z hladu - zajdi si na oběd.

Co se týče "podplacenosti" tohoto článku. Mně se líbí a nejen proto, že tu tiskárnu znám a jsem s ní spokojen. Jde o to, že pokud máte představit produkt, těžko to dělat style m:

Dnes jsem se rozhodl otestovat nejmenovaný produkt. Cenu a kde jej koupit neuvedu, protože by to byla reklama. Fotky Vám neukážu, protože by jste jí mohli poznat. Jedná se o výtečnou tiskárnu. Jediné co mi na ní vadilo byl pomalý náběh a ten čudlík vpravo. Rozhodně Vám ji doporučuju, má lepší cenu na tisk než jiná tiskárna nejmenované značky, kterou jsme si představili, ale neukázali minule.


Hele, Dorfe, jdi se najíst, já jdu taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  26. 02. 2004 15:10

Co chcete od firmy co vyrabi lednicky ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 15:19

Co chcete od hňupa, kterej studuje v Liberci?

Já vím, plácám nesmysly, ale je to naprosto stejně k věci jako ta Tvá připomínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  26. 02. 2004 17:30

no reknu ti, ze si nejak zaujatej proti Liberci, ne? Nesnazil ses tam nahodou studovat a nemel si na to? Jinak si trosku namachrovanej, kdyz jsem si precetl tvoje prispevky. Asi mas nahlave tiskarnu, vid Takovejhle blb muze bejt jen z Trebone, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 18:21

Liberec mi vubec nevadi a studovat jsem tam nechtel. A blb jsem, to mas pravdu... Jo a tiskarnu na hlave nemam.

Tak to je asi vsechno, co jsem Ti chtel rict

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  27. 02. 2004 11:41

Pridam se .. taky mam se samsungem problemy ... v krabici na soucasatky mam nekolik vypalovacek, notebook, harddisky, telefony a podobne... casto se nedozili ani konce zaruky a vyrobce odmital prijmout reklamaci ... Vazne se spolecnosti Samsung mam nejhorsi zkusenosti. Take se ji vyhybam obloukem. A ad ty pameti ... Mam je v pocitaci, pokud je nechci pretaktovat, tak vazne slapou naprosto bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  27. 02. 2004 12:14

Nebudu Ti vymlouvat Tvé špatné zkušenosti, ikdyž se mi moc nezdají. Pár věcí mi tu ale neštimuje:

1) když se nedožily konce záruky, proč si je nereklamoval?

2) notebooky SAMSUNG existují, ale nikdy se tu koupit nedaly, tak jak ho můžeš mít poškozený?

Když beru v úvahu stand. záruku na pevné disky 36 a na opt. mechaniky 24 měsíců, spadají Tebou odsouzené komponenty ještě do černé éry samsungu před rokem 2001-2. To byly sračky kdejaký, to s Tebou souhlasím. Podobná věc jako Artec, LiteOn, BTC...

Samsung ale zažil neskutečný obrat směrem ku kvalitě. Těžko Ti to vysvětlovat, ale myslím že kdybys ho teď zkusil, byl bys příjemně překvapený. Jsem opravdu přesvědčen o tom, co napsal jeden čtenář někde do diskuse. Opravdu se jedná o velmi poctivé výrobky s vysokou technickou úrovní, ale za velmi dobrou cenu. Jinak, televize, polovodiče, GSM, to je od Samsungu absolutní světová technologická špička. Harddisky zase vynikají spolehlivostí a nízkým hlukem...

Na přetaktovávání se vykašli, z toho nikdy nebylo nic dobrýho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  27. 02. 2004 12:53

ad 1) zaruka neuznana. Vyjadresni servisu bylo vetsinou neco ve stylu "na toto poskozeni se zaruka nevztahuje. poskozeni neni zpusobeno vadou vyrobku"
ad 2) to ze jsi ho nevidel nikde prodavat neznamena ze neexistuji. Mit digitalni fotak, tak ti pozustatky vyfotim. dotedka se na notebooky samsung vyrabeji baterky viz http://www.ebatts.com/models.asp?Manufacturer=213
Jo ... moje zkusenosti spadaji prevazne do starsiho obdobi. Vetsinou to co mam jsem dostal od kamaradu na rozebrani .. treba vypalovacky 32x8x8 32x8x12 .. a podobny zalezitosti. V dany dobe byla zarucni doba 6 mesicu a vetsinou se ji nedozili ...

Jestli zazil samsung obrat ke kvalite vazne netusim. Dnes jsem resil problem tiskaren SAMSUNG u nas na skole. Bavil jsem se mistnima spravcema site. pred rokem jsme udajne zakoupili jednu
barevnou CLP-500 ... stredni doba posrani-se vychazela na 4-5 baliku papiru ... dnes jiz neni mezi zivymi a dodavatel vratil penize. Dale se pro kancelarske ucely zakoupilo 10x ML-1430 ... v dnesni dobe funguji udajne dve. Ostatni lezi tam v komore nozky maji nahore a umiraji, netisknou a autorizovany servis s nami jiz nechce mit nic spolecneho. Udajne se vysraly do 1500 papiru.
Rekni mi je to jenom chyba serie nebo je problem v tech zenskejch co vedej jak do toho zalozit papir a kde zmacknout aby to tisklo. Necpou se do toho zadny recyklovany tonery .. vsechno novy, original... a sere se to a sere ... nic to nevydrzi, kvalita tisku nic moc ...

Ad pretaktovavani mych pameti. Meli by umet PC2100 CAS.2 ... jsou to originaly s hezkou samolepkou a hologramem na desce. CAS2 umej jenom v PC100 ale v PC133 ani nahodou.

Ad neuznany zaruky mobilu... "odpoved servisu : vniknuti nezname kapaliny" Mel sem jich par rozebranych. ty firme nerika nic stineni nic ji nerika prizpusobeni koncovyho clenu .. horsi naladeni resi masivnejsim chlazenim ... mizerne ocisteny desky od pajecich past .. a podobne ... mam jenom smulu nebo maj ostatni stesti ? .. sou to podle myho prasata ( treba model SGH-S100 je fakt zcubenej)

Proste .. nikdy vice ..

Dodatek .. primo na jejich webu maj nouty
http://www.samsung.com/Products/NotebookPCs/index.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Malda  |  26. 02. 2004 09:37

Mám domácí kino, kombinaci DVD + VHS, plasmovou televizi, HI-FI vez, digitální kameru, digitální fotoaparát, pracku, lednicku, mobilní telefon, monitor, kombo mechaniku, LCD monitor, bezdrátovou tiskárnu, vse znacky Samsung... Nektere veci jsou uz vice nez pet let stare, nektere novejsi, ale zatim jsem na zadny problem se znackou Samsung nenarazil (tedy ano, jednou jsem mel problem s monitorem... vypaleny dva body.. ale prijeli si pro nej, do tydne jsem ho mel zpet jeste s omluvou... tomu rikam servis...), jsem s nimi naprosto spokojen a pokud jste mel smulu na dva vyrobky od Samsungu a od te doby je zavrhujete tak to je pouze vase osobni averze a Vas omyl... Taky jsem mel sveho casu problemy s CD-RW mechanikami od firmy TEAC, ani jedna nevydrzela vic nez pul roku... a taky jsem na znacku TEAC nezavrhl... Proste jsem mel smulu...

A jeste jedna vec k tiskárnám Minolta, divali jste se, jake ma naklady na provoz ta Minolta 1250W??? 1.06kč/str. vč. DPH se mi zda celkem dost a myslim, ze pokud vic tisknete tak se Vam investice do Samsungu rychle vrati..

MD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 09:51

Já osobně jsem do Samsungu blázen. Dost mně mrzí Tvá zkušenost. Na monitory nedám dopustit, CD ROM do 24x totálka, 32x nic moc, 48x dobrý, 52x špička. To samý platí o RW, DVD a COMBO.

ono je třeba brát Samsunga tak od 2002 roku. Od té doby je to super. Udělali fakt kus práce.

Ještě by mně zajímalo, kde si nakupoval. On se dá totiž komplet Samsung koupit ve výprodeji. A to je pak síla. Ale od toho je to výprodej - opravené věci, neuznané reklamace... Tohle by si dle mého měla Libra ohlídat a nedávat to každému co má ruce a nohy. Znám spoustu prodejců, kteří to opráší a prodávají jako nové. No a pak řeknou, nojo Samsung... Já odtud taky občas něco vezmu, jenže počítám s tím, že ta cena je něčím vyvážená...

Takže děkuju za blahopřání, já mám se Samsungem jen ty nejlepší zkušenosti. Pomalu začínám mít stejný pocit jako jsem měl u Panasonicu - co koupím, s tím budu spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moci  |  26. 02. 2004 14:56

Mam stejnou zkusenost s kvalitou od firmy Philips

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  26. 02. 2004 19:15

Pamate od Samsungu patri k absolutni spicce. Hodne vyrobcu pameti dela sve memory moduly do PC s chipy od Samsungu. Myslim, ze vetsinou dela nejrychlejsi a nejkapacitnejsi pamati prave Samsung.
Ale je fakt, ze treba monitor bych si ja od nich nikdy nekoupil, jedina znacka kd ktere jsem ochoten (monitor pro sve oci domu) akceptovat je EIZO, pak nektere modely Sony (nebo spis jeden-dva) a mozna nektere modely Iliama, ale fakt jenom nektere.
Mobil samsung bych take bral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  26. 02. 2004 22:00

Mam LCD 19'' panel Neovo F-419 a je to nejlepsi LCD ve sve kategorii na trhu :) EIZO se na nej fakt nehrabe :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  27. 02. 2004 08:08

To bereš jako joke, ne? To myslíš vážně? Když vezmeš low end a nic jinýho, tak úúúplně důle až za Proview atd. je někde to Tvý Neovo, ty Neovo!

Už to, že to prodávaji takový sračky jako .... a ...., je víc než podezřelý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CIJOML  |  27. 02. 2004 12:19

Nevite o cem mluvite. Tenhle LCD panel je vitez mnoha testu, mimo jine treba na Tom's hardware. Samo ve sve kategorii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  27. 02. 2004 12:08

Napsal jsem monitor. Ne LCD panel. S LCD nemam zkusenosti , krome jednoho pokus kdy jsem velice rychle utekl zpatky k monitoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 09:40

Lze!!! Například u naší firmy. Nechci dělat reklamu, ale kdo by jste měl zájem, zašlete nám ji a obratem (!!!) zasíláme jinou nebo do týdne Vaší. Mail jsem uvedl.

Cena 1.190 bez DPH + poštovné na naše náklady.

Při renovaci 3ks a více ind. cena.

Záruka - tiskne blbě? zašlete zpět - vyměníme, nebo vrátíme prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
byer  |  26. 02. 2004 07:42

no a kolik stojí toner a kolik vytiskne stran ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr B.  |  26. 02. 2004 07:46

V článku je uvedeno "Doplňkový toner s výdrží 3000 stran stojí zhruba 2000 Kč s DPH".
Takže bych řekl, že stojí 2000 Kč a vydží 3000 stran.

Petr B.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  26. 02. 2004 15:09

Velkej toner do minolty stoji 2200 bez DPH a je na 6000 stran

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 15:31

hele, ty chytrej z Liberce. Velkej toner je na 6tis stran, ale stojí 3.990 Kč bez DPH

Tato cena je doporučená koncovka Minolty a může se u prodejců lišit v řádu několika procent. dle oficiálního vyjádření Minolty je náklad na tisk 0,75 Kč/stranu při použití velkého toneru a přes korunu s malým.

Já jen k tomu dodávám, že tam počítají i s válcem na 20tis stran, který ale běžně vydrží tak 10tis, ani ne. Začne dělat světlé nebo tmavé tečky už tak od 5tis. Je jen otázka času, kdy ti to začne vadit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Hadr  |  26. 02. 2004 02:15

jen bych rád podotkl, že nejlevnější laserová tiskárna je Minolta 1250W za cca 4800,- včetně DPH - max. 16 stran A4/ min - Rozlišení: 1200x1200 a 1200x600 dpi - 8 MB RAM - první náplň 1500 stránek - http://www.minolta.cz/info/product.asp?id=2465&parent_category_id=&category_id=21#515

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Skalicky  |  26. 02. 2004 05:07

Plne souhlasim, tyhle dve Minolty jsem kupoval nedavno a byly o dost niz, nez tu pise pan Holcik.

Tak nevim, ma pan Holcik malo informaci, nebo dostal tiskarnu zapujcenu a tak napsal nejaky superlativ jiz do titulku, nebo... (nebo radsi nedomyslet).

Kazdopadne toto NENI nejlevnejsi laserova tiskarna.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Rambo  |  26. 02. 2004 07:16

Nechci nikoho křivě obviňovat, ale poslední dobou mám intenzivní pocit, že většina recenzí na Živě a v Computeru je "zaplacená".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 09:55

To já taky, ale tahle se mi zdá dobrá... Není to vyloženě PR a taky upozorňují na nedostatky. Já jí dávám za 1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 02. 2004 10:23

Tak radši nikoho křivě neobviňujte. Žádná recenze u nás není nikdy "zaplacená". Když se nám něco líbí, pochválíme to, když je něco špatné, zkritizujeme to. Pokud je třeba na Živě otištěn placený PR článek, je tak označen a není redakční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dorf  |  26. 02. 2004 11:46

Chcete snad tvrdit, ze nejde o PR clanek? Samozrejme, nic jineho tvrdit nemuzete, protoze pak byste porusil zakon. Kdyz uz nehorazne lzete o nejlevnejsi tiskarne (zrejme si lzete do kapsy), tak alespon nedelejte z lidi idioty a nevytrubujte do sveta, ze to PR neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 02. 2004 12:11

PR článek - nemám zapotřebí vám něco tvrdit, když odmítáte přijímat argumenty. Kdybych chtěl napsat PR článek, to byste se teprv divil jak jsem schopný  a ta tiskárna úžasná:)
nejlevnější tiskárna - viz další příspěvky v diskuzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buer  |  26. 02. 2004 07:48

a kde se prodává ta PagePro 1250W

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Hadr  |  26. 02. 2004 09:25

Prodávají ji V TS Bohemia - spousta lidí tvrdí, že je to jen velkosklad, ale zavedli prodej i pro koncové zákazníky.

http://www.tsbohemia.cz/asp/detailinfo.asp?produkt=35317

(je i možnost nákupu přes internet)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 09:34

Rád bych se také přidal. Nevím, jestli je nejlevnější na trhu, levnější než Minolta ale rozhodně je. Pokud budeme uvažovat opravdu nákupní cenu za krabici, je SAMSUNG levnější než Minolta 1250W. Je třeba porovnávat porovnatelné.

Doporučené ceny výrobce:

Samsung ML1510 za 4.490 Kč bez DPH (dovozce Libra el.)

Minolta PP1250W za 4.990 Kč bez DPH (Konica Minolta)

Nákupní ceny (jsem prodejce) tady nebudu zveřejňovat, ale jsou také u Samsungu nižší. Je vůči testované tiskárně nefér, pokud srovnáváte nákupní cenu +5% rabat u Minolty s doporučenou koncovkou u Samsungu. Toliko k cenám krabic...

Teď ke srovnání co kupujete. U Minolty je toner na 1.500 listů a navíc 8MB paměť. Je potřeba říct, že model Samsung ML1710 s koncovou cenou stejnou jako Minolta 1250W má také 8MB. Takže tady bychom řekli stejné.

Co je ale velký rozdíl, je v konstrukci spotřebáku. Minolta toner+válec a Samsung (po vzoru HP) all-in-one. Jediná výhoda odděleného řešení je, že seškrabete saze z komína, nasypete je do toneru a jedete dál. Jenže to je fakt pro zkušené. Vybrat správný komín a tak  Pro normálního smrtelníka to spíš znamená poškození válce za tři kolíky a pícky - to je pak na vyhození slavné Minolty. Takže pro normální lidi, kteří si nechávají odborně plnit je rozhodně lepší a hlavně levnější řešení u Samsungu nebo HP.

Můj osobní názor, který čerpá ze zkušeností prodeje a servisu několika, možná už stovek, laserovek značek Minolta, Samsung, HP, OKI, bych rozhodně doporučoval pro běžné až středně náročné uživatele právě Samsunga ale typ ML1710 - tedy o pětibábu dražší, ale s 8MB pamětí. Tu oceníte zejména při tisku vektorových obrázků, zejména z Wordu. Pokud totiž nestačí paměť - a 2MB občas nestačí - tiskárna vynechává některé části tisku.

Zjednodušeně bych označil tiskárny Samsung jako výjimečně výhodné a jednou větou bych je označil jako "kvalita srovnatelná s HP za nesrovnatelnou cenu"

K ceně spotřebáku se vyjádřím v samostatném příspěvku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davero  |  26. 02. 2004 12:00

Souhlasím

Jak někdo může porovnávat Minoltu bez podavače = rovná se hračka - velmi brzo přestane nabírat listy..
S tiskárnou jako je Samsung. Mimochodem, tyto tiskárny od Samsungu kupuje například Xerox nebo Dell a prodávají je podstatně dráž.
Prodávám i požívám obě tyto tiskárny. Cena u nás Samsung 5250,-  Minolta 5220,-  (ceny S DPH).
Jednoznačně Samsung vítězí. Zejména vyšší modely tiskáren jsou špičkové (poměr výkon/cena).
Recyklovat samozřejmě jdou, tisknem na Samsungu recyklem skoro rok bez problémů.
Jinak Samsung obecně patří mezi nejlepší firmy v IT a elektronice v současnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  26. 02. 2004 08:17

v článku je uvedena cena u Libry, měli jsme to od ní půjčené, dá se ale sehnat za nižší cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  26. 02. 2004 11:10

MINOLTA - ale nikde nic o podpore LINUXu. Skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 11:21

Náš LINUXník - schodu okolností taky Pavel, nejsi to Ty? - to snad taky zjišťoval a závěr zněl že tyhle Minolty pod Linuxem prostě nejedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regent  |  26. 02. 2004 17:00

Musim rici, ze si dost vyrobci (tim i linuxaci) odradi zakazniky. Bezny clovek totiz se podiva na obal a rekne nechci tiskarnu/Linux - neni uvedeno na obale/v reklame. Zkratka takovy je zivot. Laik uzivatel (ale profik v IT) tak bude reagovat napriklad v lekarne, pri nakupu lepidla, barev atd...

___Ahojky___

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  26. 02. 2004 15:08

Na linuxu slape minolta pres APSFILTER jako vino

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  26. 02. 2004 15:42

první rozumná reakce

to musím říct tomu našemu umělci... Díky za info...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  27. 02. 2004 06:54

Jenze se prichazi v Linuxu o spoustu soft-vlastnosti (zmensovani, proporcionalitu, levy/pravy tisk, oboustranny tisk, vicestrankovy tisk na jedne strance) pokud neni prima podpora vyrobce. Tak proc si kupovat Minoltu, kdyz Samsung je primo doda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kio  |  27. 02. 2004 11:34

Ale no taak
APSfilter je nastroj, kterej prevadi postskriptovy data do formatu kterymu rozumi tiskarna (PCL a nektery GDI). To ze na to neni udelany klikaci GUI neznamena ze to nejde ... Proste vsechno co de definovat v postscriptu zvladne APSfilter taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regent  |  01. 03. 2004 10:02

...JENOMZE... viz muj prispevek vyse ... co udela obycejny clovek? Nutno si uvedomit, ze laiku/klikacu v IT je mnohem vice nez odborniku (uvadi se 97 procent).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor