a) při stejných cenových relacích má DLP sakra jiné podání obrazu proti LCD, prokreslení tmavých/světlých míst je totálně odlišné, evidentně neznáte o čem píšete ani vnitřní strukturu optiky a způsob získání obrazu
b) zrnitost obrazu je dána z valné části kvalitou vstupního signálu a kabelů, takže to je informace o ničem, občas také výrobci mají úlet a udělají pro některé typy signálů vysloveně špatnou digitalizaci
c) sledovat projektor s výkonem 1300 ANSI lm při slunci svítícím do pokoje může jen Bystrozraký, případně musíte mít obraz velikosti TV, všeobecně jsou projektory pro domácí kino dělány s nízkým výkonem a počítá se se zatemněním
d) na předchozí bod navazuje kontrast, těch 1000 : 1 využijete pouze ve tmě, na světle je běžný kontrast obrazu 1:10 (fyziku neoblafnete)
e) obrovská úhlopříčka je rovněž blbost, pokud se dostanete pod minimální jas na plátně (souvislost s klasickým kinem a tmou), začnete ztrácet detaily v jasných i tmavých místech, pro domácí kino je tohle samozřejmě v pohodě (když nebydlíte v hangáru)
f) totálně nesmyslná terminologie, kalibrační nožičky?, hýbání optikou se už deset let nazývá přejatým výrazem "shift", světelná rovnoměrnost asi stejný počet let homogenitou obrazu nebo jasu na plátně, provozní doba je životnost výbojky (nevyhazuje se projektor, ale vymění výbojka), provozní teplota není teplota projektoru ale okolí, atd.
Závěrem musím říci, že mě deptá kolik relativně laických "recenzí" se na docela rozumných webech najde a kolik jinak rozumných autorů se do napsání něčeho tak amatérského pustí.
Pozdravuje Jan Hlinák