Recenze počítačové sestavy: 3,2 GHz bez limitu

Diskuze čtenářů k článku

tomas  |  06. 02. 2004 20:49

tady je tolik odborniku, tak mi poradte co bych mohl udelat a s nasledujici sestavou abych z toho dostal vic. (zrejme vymenit hned procesor ze :))

Genuine Intel(R) D865PERL system board /Processor Genuine Intel(R) Pentium(R) 4 (2,4Ghz) Bus speed 533 MHz /  2 048 MB RAM Memory speed DDR333
a disk ST380021A  80gb a malem bych zapomel na Matrox P650

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
easy  |  30. 06. 2003 23:11

pred tydnem nam do prace koupili HP Workstations XW4100 postavenou na i875

i bez predrazenych pameti OCZ s chladicem a odladene desky ASUS v plechovem case dela stejny  vykon

http://sweb.cz/ff2/sandra_mem.JPG

a stala cca polovinu toho co mironet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tutti  |  02. 07. 2003 11:07

Zase nepřeháněj:

- když má sestava stejně rychlé paměti a stejný chipset tak má většinou i stejnou propustnost pamětí.

- ta pracovní stanice určitě nemá srovnatelný grafický výkon.

- ukaž mi pracovní stanici od HP která bude stát tak cca 40tisíc bez daně. Určitě to nebute ta kterou uvádíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindru  |  30. 06. 2003 14:12

mno taky me to "VITECNE" koplo. ale stejne jako autor sem si rikal vyjmenovany to nejni, predpona taky ne,

a i to "VYTECNE" mi pak prislo divny.

asi by se melo zavect obojetny i/y

(y s preskrtnutou nozickou)

a byl by klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boss  |  26. 06. 2003 07:53

preboha,dat do takej zostavy nieco od LG fuuuuuuuuuuuj,ved tie sa davaju do najlacnejsich pc.....

Nuz ale ked je silny pricesor a grafika,tak niekde sa setrit asi musi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek S.  |  25. 06. 2003 20:47

Trochu mě překvapuje, že ten laciný hnus nazýváte pěkným designem. Např. nový Apple G5 je opravdu pěkný a elegantní dizík, ale to co je v recenzi fakt hezký není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stark  |  25. 06. 2003 20:13

A to jako pocitac snu obsahuje ubohou integrovanou zvukovou kartu? At je klidne 7+1, ale je to proste upúlne na nic. Kdyz to ma byt nejnadupanejsi kompl, tak by snad mel mit aspon Audigy 2, ne? (za predpoklad , ze nebudeme zabihat na pole preofesionalnich a poloprof. zvujovych karet) Zkratka nic moc sestava...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alovka  |  03. 07. 2003 20:11

A zkoušeli jste někdo grabovat přes integrované audio? Už bych to nikdy nechtěl zažít. Přebuzenost, nemožnost korigovat sílu vstupního signálu apod.. Fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quido  |  25. 06. 2003 19:18

To, že naházím do krabice to nejrychlejší ještě neznamené, že to bude celkově rychlé. Tato sestava má úzké místo v HDD. to už tu někdo psal a plně se s ním ztotožňuji. Minulý týden jsem řešil podobný problém pro jednoho klienta, navrhl jsem mu řadič diskového pole od 3WARE + 3x Raptor 36GB do RAID 0. Když jsme se dostali na 100.000,- tak se umravnil a začal přemýšlet. Dostal jednoho Raptora + rychlou archivaci na další disk 200GB a jsme na polovičce. Takto poskládanou sestavu bych nebral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  25. 06. 2003 14:01

Překvapuje mě, že autor prohlašuje, že procesor byl chlazen pasivně.. cožpak je mu neznáma technologie heatpipe? Ta je sakra aktivní :) ale dnes přeci platí - co je tiché, to je pasivní

A komentář k designu case - no je to Lian Li, tak co autor čekal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 14:09

omylů je víc než dost, a tak i ten chladič je pasivní. Pokud jde o testy, bylo podle mého názoru zbytečné jich dělat více, vzhledem k tomu, že nešlo o porovnávací test.

Jinak samozřejmě děkuji všem za konstruktivní kritiku k mým článkům, kus praxe za sebou již mám, ale velmi rád se přiučím novému, jde mi především o to, aby se mé články líbily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 14:12

... a rychleji myslím, než čtu. Proto vězte, že chladič je aktivní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dwarfus  |  25. 06. 2003 13:33

Článek je opravdu dost slabý. Čekal jsem trochu víc testů, obrázků a hlavně preciznosti ve zpracování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zatras  |  25. 06. 2003 13:21

ja bych tam dal 70GB disk s 15.000 otackama :))

ale ta pamet :( ja sice vim ze se neda nic delat )ale uz by to chtelo RIMM pameti no spis desky co je podporujou :) potom 2GB uz bude neco

 hele a nevysimejte si psani atd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Page  |  26. 06. 2003 10:54

Ja teda nevim od kud cerpate informace, ale DDR400 v dual chanelu je cca o 80% rychlejsi nez RIMM 800 a cca 0 20% nez RIMM 1066, takze nevim proc by tam meli byt RIMMy, to byl krok vedle a to uz uznal i Intel tim ze vydava desky s DDR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vande  |  25. 06. 2003 13:20

vítečná sestava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel  |  25. 06. 2003 11:45

Ze je tam disk SEAGATE by mi VUBEC!!! nevadil...... ale je fakt MALEJ!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  25. 06. 2003 10:52

pane redaktore,

v clanku mate hrubou chybu -- pisete, ze 865 je vlastne totozna s 875 c/s a je v ni technologie PAT 'vypnuta'. Kdyby jste si dal trochu praci a neopisoval jen (nasledne dementovana) prohlaseni Asusu a ostatnich, kteri se na to chytli, tak zjistite, ze 875 je zcela jiny (fyzicky jiny) c/s. PAT neni vypnuta v 865 c/s, protoze tam FYZICKY NENI implementovana. PAT ma co do souvislosti s vyrobnim postupem, se spec. (rozumej cistsim) kremikem apod.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 06. 2003 11:34

...a navic ma 875 uplne jinou patici, podporu ECC pameti atp. Bohuzel dalsi clanek ze serie komplexnich uletu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noone  |  26. 06. 2003 09:19

Nemas pravdu.. 865 a 875 je ten isty silicon.. len pri vystupe je triedeny podla testov na FSB/latency, a podla toho je zapuzdrovany do roznych puzdier.. 865 ma menej pinov, pretoze ECC support nie je vyvedeny (ale na cipe je)! Preco asi intel robi novu reviziu 865 cipu, aby naozaj zablokoval riadiace registre PAT..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  27. 06. 2003 14:48

Nevim, kde beres takovou jistotu ke svemu tvrzeni ---- muzes nam to nejak prokazat, ze nekecas?  Tj. jak vis, ze na 865 je ECC (ale jen - chudak - neni vyvedeny)... Jedna vec jsou domnenky, druha vec je skutecnost.

Konkretne s tim PAT......ach jo. Tipnu si, ze mas v PC desku Asus, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jk  |  28. 06. 2003 09:24


Jestli ji tam mam-to ja nevim, ale ma ji ja....nevim co firma ASUS provedla s chipsetem Springdale, ale kdyz v BIOS-u zapnu moznost "Memory Acceleration Mode" tak vykon pameti stoupne zrovna o tech Intelem proklamovanych 5-7%. Takze mi je jedno zda v 865PE PAT je nebo neni-dulezite je, ze mi to da UPLNE STEJNY VYKON.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 06. 2003 08:53

To by me zajimalo, kde tuhle GFX kartu MIRONET bere, kdyz ji jeste nikde nikdo neprodava/nema v cele Evrope?! Kdyz to ma byt, cituji: "nejvýkonnější počítač", opravdu si myslite, ze BEZNE nesezenete lepsi pameti, disk, vypalovacku, zvukovku, zdroj, bednu a ta DVD mechanika je taky pochybna. BTW je kravina porizovat 3.2GHz P4, kdyz se neda skoro prataktovat ani na tolik, kolik radove levnejsi 2.4GHz, ktere na 1GHz FSB nema IMHO konkurenci. Ale jinak hezky forek na stredu, akorat ze bych ho spis cekal na Fudge.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daneček  |  25. 06. 2003 10:20

ber v uvahu, ze nemuzes prodavat pretaktovanej procesor; jinak chci videt vsechny ty chytroliny, jestli by takoej pocitac za 75 litru s dani opravdu postavili :) mozna tak v eurokejsu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 06. 2003 11:31

Beru, ale to opravdu nic nemeni na to, co by si normalni user koupil spis, kdyz by premejslel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  25. 06. 2003 10:30

co se tyce fx5900ultra tak ta jiz ceskem koluje hezkejch par dni, tady mas treba test kterej je uz tejden starej http://www.overclockers.cz/readers/baron/fx5900ultra_1.html

mohli byste nejak vic rozebrat ten chladic na procesoru? pasivni chlazeni zhavy p4 se jen tak nevidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 06. 2003 11:30

Bezva... ta recenze zacina (stejne jako vsechny podobne) slovy "Karta se ke mě dostala jako jeden z mála kousků v Evropě...  Takze jeste jednou pro nechapave: Ojedinele testovaci noname prototypy (v hnusnem referencnim designu) mi zily netrhaj, zajima me, kde to bere seriove Mironet, kdyz to udajne dava do svych sestav, cemuz neverim ani za mak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  25. 06. 2003 13:31

ok, ale puvodne si psal tohle

...kdyz ji jeste nikde nikdo neprodava/NEMA v cele Evrope...

tak sem ti to chtel tak vyjasnit, jinak s tebou souhlasim, klidne bych se vsadil ze tam mironet soupnul tenhle cestovni kousek a tedko s tim akorat dela machry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 06. 2003 08:47

OK, tohle beru  A mas pravdu, ta recenze na www.overclockers.cz popisuje ten samy pocitac

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  25. 06. 2003 14:21

a navic kdyz si prohlidnes tu sestavu v clanku co sem uvadel, zjitis zajimavou vec...

a navic ten chladic neni pasivni! viz http://www.taisol.com.tw/CMP433151.html
nabizi se otazka, videl vubec autor tuhle sestavu? nebo je tak blbej ze nepozna pasivni chladic od aktivniho? nejak to smrdi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirik  |  25. 06. 2003 14:21

a navic kdyz si prohlidnes tu sestavu v clanku co sem uvadel, zjitis zajimavou vec...

a navic ten chladic neni pasivni! viz http://www.taisol.com.tw/CMP433151.html
nabizi se otazka, videl vubec autor tuhle sestavu? nebo je tak blbej ze nepozna pasivni chladic od aktivniho? nejak to smrdi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCat  |  26. 06. 2003 08:26

A hlavně bych velmi spekuloval o tom, zda je FX 5900 nejvýkonější karta na trhu - ATi Radeon má lépe vymakané např. AA a izotopní filtrování.

Zajímavej počítač, ale za ty prachy, ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slojmo  |  25. 06. 2003 08:51

Keby som skladal pecku za 75 ceskych, tak urcite nepouzijem Seagate disk, a dam tam poriadnu zvukovku, a ta skrinka ...... mozno je to hlinik ale vyzera STRASNE. Pecka za 75 aj musi vyzerat ako za 75, nie ako na strieborno nastriekana krabica od topanok. Preco nepouzit poriadnu skrinku, napr Thermaltake, Kobian, KME alebo 3R, alebo hocico ine len nie taketo cudo .... Autor sa divi nad pridavnymi dvierkami pre CD mechaniky, kde to zijete ? Takato vec sa bezne pouziva na skrinkach uz aspon 2-3 roky. Inak to cele smrdi lacnou reklamou - "prisiel uz ten novy procesor, rychlo poskladajme nejaku bucoru, nech o tom na zive napisu". Ked uz to ma byt HiEnd zostava, tak teda poriadne testy a porovnanie s nejakou inou zostavou, aby sme teda na vlastne oci videli ake to Mironet sklada bohovske pocitace. Inak to zostava v rovine blabolu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja_K  |  25. 06. 2003 11:44

Ohledne te skrinky, rozhodne pouzili case od super vyrobce LIAN LI a udelali by velikou chybu pouzit napr KME, Kobian ci jine levne plechove smejdy (nemyslim tim napr. Thermatake). LIAN LI je TOP v pocitacovych skrinich, nebo jako Corsair v pametovych modulech. Pokud tu znacku neznate, tak se zkuste podivat na jejich web http://www.lian-li.com.tw/english/index.php kde maji vice produktu. Tato case mozna nema super desing, ale ma rozhodne jine prednosti (tou hlavni je celohlinikova konstrukce zajistujici bytelnost a urcite i lepsi tepelne vlastnosti nez "plechovky" typu KME) Pokud ale nekdo da prednost designu pred funkcnosti, tak holt smula, obcas se taci jedinci najdou. Myslim, ze kdyz uz byla navrzena tato vykonna sestava, tak nebyl duvod setrit na case (i kdyz to bohuzel udelali na jinych vecech, co by rozhodne slusely tomuto "stroji" vice). To, ze to byla reklamni sestava, je jasne, ale na to by si jiz ctenari zive.cz ci pctuning.cz mohli uz davno zvyknout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slojmo  |  25. 06. 2003 16:17

Urcite nedavam prednost designu pred funkcnostou, reakcia smerovala k tomu, ze hlinikovych skriniek je cela kopa a s omnoho lepsim lookom. BTW, vedla mna na stole je celohlinikovy case Kobian, nechce sa mi ale hladat presne typ, takze to len tak na okraj ....

Ani mi neslo tak o skrinku ako o vybrate komponenty. Prskli tam nadupanu grafiku za 15 ceskych, ale zvukovka je na doske a disk je naozaj z tych slabsich ..... Zda sa mi to strasne ledabolo uplacane, vdakabohu aspon za vyber pamati a MB, sam pouzivam iba ASUS a je to parada, ci uz pretaktovavate alebo nie. Stabilita je stabilita ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  25. 06. 2003 22:21

Ohledne skrine je to otazka osobniho vkusu. Na PC-60 mi treba vadi jeji hlinikovy vzhled. Jinak ma perfektni funkcni i dilenske zpracovani a da se o ni hovorit skutecne v superlativech. Tedy, to plati samozrejme pro kazdy model od Lian-Li . Proste radost do toho neco stavet.
Osobne mam rad dravce v klasicke, nenapadne skrini. Zadne vlnky, tlamicky a pod. Takze mam Lian-LI PC-10 o ktere spousta lidi prohlasuje, ze to vypada jako uplne obycejna skrin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 06. 2003 08:52

Ty ses taku TOP, zjevne si jeste poradnou bednu nevidel ani z dalky a nebo ses spis prodejcem v TNtrade, kde tyhle hnusny pixly prodavaj ve velkym.

BTW nic jineho, nez bednu od CoolerMastera, bych si uz nekoupil. To je proste proti temle pokusum rozdil nekolika trid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rasta  |  26. 06. 2003 11:01

zas jeden "odbornik" ktery nevi ktera bije.kdyz se zeptas IT odbornika, ale podotykam odbornika, na case lian-li zacne mluvit v superlativech.kdo jednou stavel do lian-li nechce jinak.o serverovych skrinich ani nemluvim.stavel sem uz do leccehos ale nikdy sem se nesetkal s takovou presnosti zpracovani.nemluv o necem o cem viditelne vubec ale vubec nic nevis.jo a mimochodem, pokud vim tak distributorem je momentalne firma THD,potazmo mironet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 07. 2003 15:18

Jak uz jsem psal, poradnou bednu (napr. od CoolerMastera) si ani ty zjevne "vubec ale vubec"nevidel ani z dalky, natoz abys zjistil, co si ostatni, kteri to stesti meli, predstavuji pod pojmem preciznost, kvalita a vzhlednost. S tim, ze L-L nabizeji v TNtrade (a urcite dele, jak pristipkari z Mironetu), se taky budes hold muset smirit, ty radoby IT "odborniku".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rasta  |  01. 07. 2003 16:19

netvrdil jsem ze tntrade je nenabizi.jen sem tvrdil, ze uz nejsou oficialni distributor, kterym je firma thd.samozrejme sem stavel do coolmastra a dalsich a dalsich znacek. takze mohu porovnavat. coz ty nemuzes protoze mas doma coolmastra a nic jineho zrejme neznas. taky sem netvrdil ze coolmaster je spatnej case.jo, sou to dobry casy.to ovsem nic nemeni na tom ze lian-li taky.a dovolil bych si rict,ze lepsi. probud se, musis se smirit s tim, ze nemas doma to nejlepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 07. 2003 09:08

Sorry, nemuzu za to, ze ja si kupoval prvniho CoolerMastera, kdyz jeste v Lian-Li netusili, co to je hlinik.  BTW do TNTtrade to mam kousek, existuje internet apod. zdroje informaci, takze Lian-Li jsem si mohl osahat i dobre prohlednout na vlastni oci a ver mi, ze napr. tak pitoreskne usporadany vnitrek by mi do baraku nesmel. Navic ty bedny vypadaj jak z merkuru, ti cinanci dokazou akorat ohybat plech do praveho uhlu a vrtat diry a taky to podle toho vypada, zadna povrchova uprava, zadny designersky ani funkcni napad, proste zoufala amaterstina, ale za sotva pulku ceny CM, coz zrejme fure lidi staci k vyvozovani podobnych zaveru jako Ty.  Sorry, parodie mam docela rad, ale v tomhle pripade nikoliv, takze mam domam rozhodne lepsi, ne-li nejlepsi (pro me urcite)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol  |  26. 06. 2003 09:49

Seagate ma zle disky? Ja neviem, mam Baracudu V 60 GB a zatial som spokojny. Ja by som si po zlych skusenostiach
uz v zivote nekupil Western Digital (mal som tu cest asi s 5-timi pocnuc mojim prvym pocitacom 386) a vzdy boli len same
problemy, jeden sa zasekaval, jeden prestal zo dna na den ist a jeden uhorel. Tri z piatich je dost aby ma presvedcili
ze to s diskami nevedia. Kto je najlepsi v diskoch. A preco je Seagate zaznavane? Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alovka  |  03. 07. 2003 20:04

Seagate nejsou špatné disky i když v minulosti to byli vařiče. V současnosti mi vadí jisté drobnosti, kterých si určitě běžný uživatel nevšimne. Třeba když grabuji video přes TV kartu a ukládám na HD zn. Seagate Baracuda IV, nepomůže mi ani nízký bitrate filmu. Rušení při ukládání dat je ohromné. Vyměním - li disk za WD nasadím vysoký bitrate, vše jede ok. Cache je na obou discích stejná. Jen tak na okraj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrh  |  25. 06. 2003 18:03

Me se libi, proto jsem si ji taky pred rokem koupil. Tehdy k tomu ale nedavali ty pridavne dvirka, musim se poptat, zda se daji koupit dodatecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-George-  |  25. 06. 2003 08:35

Nebyly by fotecky ve vetsim rozliseni? + link na obrazek grafiky ze strany procesoru nefunguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2Tm  |  25. 06. 2003 08:17

vÝtečně, vÝtečný a podobně. Zrejme nemate prilis zkusenosti ze zakladni skoly, ze??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sten  |  25. 06. 2003 13:04

Nejhorsi na tom je, ze to ten vitecnik v clanku nekolikrat opakuje, takze nejde o preklep...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 14:03

nešlo o překlep, jen o špatnou dedukci. Vyjmenované slovo to není, nepředpokládal jsem, že ve slově výtečný je "vy" předpona, zkrátka čeština mi zase zavařila. Ke svému vzdělání se vyjadřovat nebudu, to je má osobní věc. A ano, jsem "pouhým" redaktorem zive.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
davor  |  26. 06. 2003 17:32

Poprvé jsem to s úsměvem přešel.
Ale čtyřikrát v jednom článku?! A k tomu ještě druhý den neopraveno?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juas  |  25. 06. 2003 06:40

at zije rok 2003

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sro  |  25. 06. 2003 06:28

Jakej soft na tom chodil ? Předpokládam, že DOS, protože 640 kB by mělo stačit každýmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  25. 06. 2003 01:36

"Tím byl samozřejmě snížen hluk a mohu vás ubezpečit, že chladič pracoval vítečně."

To je opravdu vitecne, ze chladic pracoval vitecne, pysy vam viborne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 01:42

ehm  Take it easy plz, nejsem bezchybný no :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  25. 06. 2003 03:28

zapomel jste dodat "vzdyt jsem jen redaktor zive.cz"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mysh  |  25. 06. 2003 07:15

a vy jste zapomNel ze jste typicky diskutujici :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 06. 2003 07:44

A co "vítečný BIOS"? Z penez od Mironetu za tuhle reklamu byste mohli konecne zaplatit nejakou korektorku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  25. 06. 2003 20:46

Ono by stacilo spustit po napsani clanku korektor pravopisu, ale to je tak namahave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Šustr  |  25. 06. 2003 01:09

proč je proboha v takhle nabušený sestavě disk Seagate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 01:34

Bohužel jsem neměl po ruce lepší - ten disk  opravdu není zrovna nejvýkonnější, ale zase taková bída to taky není. Příště si na to dám bacha :)

Petr Urban - autor článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Šustr  |  25. 06. 2003 01:59

To je stejně jedno - výkon v testech disk stejně neovlivní

Honza Šustr, živě.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 06. 2003 06:57

Jiz 3 mesice provozuji WD Raptor 36G

Papirove udaje 10.000 RPM, SATA, 5.2ms seek (Disk vychazi ze SCSI architektury - na prvni pohled je masivnejsi provedeni), zaruka 5 let

Vlastni zkusenosti: Disk, je tichy(az na syceni 10.000RPM, hlavy nejsou slyset), NETOPI (je to stejne jako Barracuda IV)

Sandra pise od 32.000 bodu az 46.000 bodu ve win98, (moc zalezi na verzi ovladace, jsou v nich velke rozdily, jak v rychlosti, tak ve stabilite cleho systemu)

Vzhledem k pristupove dobe disku je jiz patrne rychlejsi start pocitace. Doporucuji otestovat.

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Všetečka  |  25. 06. 2003 18:42

Dd,

mam 2x Raptora v RAIDu 0 na tomto vytecnem MB, ale mam jem CPU 2,4/800 HT

Lada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drevokocur  |  26. 06. 2003 20:35

Heh ...no nevravim... odporca seagatu a intelu.  Dvaja najspolahlivejsi vyrobcovia...a takto...c.c.c.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Camel  |  25. 06. 2003 01:02

Ach jo, tak i živě.cz... :(((
Na slozeni pocitace prece neni nic tezkyho. Ale jinak ten komp bych samozrejme bral vsema deseti... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool3r  |  25. 06. 2003 01:30

Já jsem Mironet chválil, odvedl dobrou práci - já mu nedělal reklamu. Až budu testovat procesor a bude se mi líbit, taky ho pochválím - o to podle mého názoru při hodnocení jde :)

Petr Urban - autor článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor