Recenze: PixelView GeForce FX5200 Ultime

Diskuze čtenářů k článku

Ladik  |  16. 05. 2006 14:05

Jak nejslabší GeForce 4, rozsekala nejslabší GeForce 5, ve Vulpine GL MARKu, no já mám GeForce FX5200 a jsem s ní spokojený, ale paměti má jen na 400 MHz DDR!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 12. 2003 21:59

Dobrý den mel bych dotaz, je možné si přetaktovat grafickou kartu FX5200 sám , ikdyž jsem skoro ůplný laik? Jestli ano tak jak? Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juro  |  24. 10. 2003 23:40

chcem vediet ze ci sa tato karta fakt oplati alebo nie.mam doma GF2MX.polepsim si ovela????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duncan  |  30. 06. 2003 23:21

Muzu se zeptat, proc jste ani jeden test neudelali s antialiasingem a anisotropnim filtrovanim ????? Nemyslite si, ze to dnes spousta lidi ma zaple a zajimaji je vykony pri tomto nastaveni a ne jen trapny hruby vykon karty, ktery pri zapnuti vyse zminenych funkci muze u nektere karty klesnout o polovinu, zatimco u jine treba jen o 20% a tim se muze miska vah uplne prevratit ???? To nectete recenze jinde, ze vam to v te hlave netukne, ze uz je to dnes bezne ???? Fakt super vec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Autor  |  01. 07. 2003 10:37

Protože to u této kategorie karet prostě nemá smysl..... U současných her (Unreal2, NOLF2, Vietcong, Morrowind:The Edler Scrolls 3 a další) by bylo výkonostní manko příliš veliké (pro AA 4x, který považuji za dostatečně efektivní) a to již klepou na dveře nové tituly jako HalfLife2, DOOM3, Breed, Halo u kterých budou mít tyto karty co dělat i bez antialiasingu...Situace se mění se silnějšími kartami (FX5600, R9500 atd), kde se již dá uvažovat o vhodnosti nasazení antialiasingu spolu s anizotropním filtrováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  30. 06. 2003 21:36

Himbajs,jaképak nahrazování "věkem a výkony sešlé", když stejně mají PRD výkon!!!
Furt aby z člověka sedřeli peníz místo aby se prodávaly novinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 06. 2003 15:10

Ty ceny nejsou tak vysoké, pod 2000 Kč (bez DPH) se zdá být celkem slušné, ne? Lze okolo 2000 Kč koupit něco lepšího (s TV Out)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomK  |  30. 06. 2003 17:52

R9100 nebo ve vyprodeji GeForce3Ti200 (daji se krasne pretaktovat), oboji s TV-out. Ta GF5200 za 2000, kterou zminujes, je ne-ultra verze, cili vyrazne pomalejsi nez ta testovana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomK  |  30. 06. 2003 17:56

Ooops, zmylil jsem se, ona i ta "Ultimate" ma jen 250MHz frekv. jadra, cili je obycejna, ne-ultra (se starym cipem, pardon - ČIPEM .  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireball  |  30. 06. 2003 19:01

kterej vul by si koupil kartu ktera sice podporuje dx 9 ale zadnou hru na dx9 si stejnak plynule nezahraje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herkis  |  30. 06. 2003 13:38

Jen detail, máte tam asi přehozený výsledky pro 12x10 a 16x12.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindru  |  30. 06. 2003 12:54

kamarade, tohle si opravdu nekupuj. radsi trochu dosetri a bez do radionu 9500 nePRO /128MB

jako 9700 bezi docela dobre )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Winchester  |  30. 06. 2003 15:10

 ale neda se sehnat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  30. 06. 2003 12:01

trochu mi nesedi popis prolinku jakzto "mene renomovaneho vyrobce" kdyz je nvidii hodnoceny jako nejlepsi a nejvic prodavajici partner za uplynuly rok, osobne mi jejich karet proslo pod rukou od zacatku roku treba 800 a co si pamatuji, mel jsem a celou tu dobu dve reklamace; autorov bych doporucil trosku propracovat stylistiku :) vety jako tato "Tento benchmark je již trochu letitý, ale dobře ukazuje na výkon karty pod zatím ještě herním rozhraním DirectX 8.1." me docela pobavily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Autor  |  30. 06. 2003 12:39

To je fakt. Ta věta je děsně krkolomná. Obsahově je však asi každému jasná . Příště se polepším. Co se týká té renomovanosti. S produktem společnosti Prolink jsem se setkal poprvé (nesleduji tolik cvrkot kolem distributorů grafických karet na bázi nVidia čipů) a byl jsem docela překvapen kvalitou (pozitivně). Taky jsem nenapsal, že se jedná o klasického noname výrobce (i když kdo se dnes dá nazvat noname výrobcem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  30. 06. 2003 08:30

A kde je v grafech ten R9500 pro, ketreho mate v seznamu karet pro porovnani?

A nenasel jsem informaci o pouzitych ovladacich u karet ATI... asi byli hodne stare..... protoze tahle karta by jen stezi prekonala R9100...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herkis  |  30. 06. 2003 09:55

FX5200 je většinou rychlejší než GF3Ti200, tak proč by nemohla překonat R9100? Mě spíš zaráží, že je v některých testech rychlejší než FX5600.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  30. 06. 2003 10:16

Ultra verze mozna... ... tohle ale neni ultra a ta by ti200 neprekonala a r9100 je vykonnejsi nez ti200... je zhruba stejne vykonna jako ti500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herkis  |  30. 06. 2003 10:43

Ultra určitě. Tahle FX5200 Prolink má takty něco mezi nonUltra a Ultra - 275 jádro a 500 paměť (oproti standartním 250/400). Alespoň jinde tyhle takty tak uvádějí, tady se možná spletli.
Je ale fakt, že neudali verze použitých Catalystů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomK  |  30. 06. 2003 17:36

Nez GF3? Nemam primou moznost srovnani, ale odhaduji, ze tezko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Autor  |  30. 06. 2003 10:43

Tak to se omluvám, neboť mi ten R9500 Pro později vypadl z testování, čili je to malinká chybka. Ale za těmi výsledky si stojím - u těch R9100 záleží na frekvenci pamětí a podle toho jsou rychlejší či pomalejší (ten mnou srovnávaný měl paměti jen na 200 MHz, neboli 400MHz DDR).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  30. 06. 2003 11:13

ATI bohužel zaspala dobu, nenabízí pod DX9 žádnou grafiku do 3000,-Kč
Jinak jsem někde četl, že právě model Prolink FX5200 Ultimate má takt jádro 250 a paměti také 250 /proti jiným výrobcům, kteří dodržují standard 250/200. Mějte se.       

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  30. 06. 2003 11:37

Chtel bych videt tu DX9 hru kterou si zaparite na karte do 3000..:))) ATI proste jen nevyrabi zbytecnosti... ikdyz z marketingoveho hlediska by to mohlo zvysit u te karty prodejnost

... ale na druhou stranu takove agp 8x u r9200 je take zbytecnost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo  |  30. 06. 2003 11:52

Souhlasím, že FX 5200 není pro pařany, ale kdo vlastní ještě starou GF2 MX jako já, tak si polepší. A vyhazovat 5-6 tisíc za R9500 je myslím pro mé potřeby zbytečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leppard  |  30. 06. 2003 22:22

Zbytecnosti?  Tim bych si nebyl tak jisty, R9500 bude v dobe plneho nastupu DX9 her taky nedostatecne nevykonna a nikdo ji nezazliva, ze ma podporu DX9.

A kdyz se srovnaji vedle sebe dve karty, ktere stoji stejne a obe jsou stejne vykonne a jedna ma podporu DX9 a druha ne, pro kterou se rozhodne pripadny kupec?  Ano je to marketingovy tah, velmi dobry marketingovy tah, takze v segmentu, ve kterem se prodava nejvic karet bude mit navrch opet nVidia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DavesMan  |  12. 10. 2003 11:57

Zkoušel jsem hratelné demo Gun Metalu a v 1024x768 (samozřejmě bez FSAA, ale to od týhle karty nemůže nikdo čekat) to jede bez problémů a hrát to fakt jde úplně v pohodě stejně jako třeba UT2003. Žádný razantní výkonový propady způsobené DX9 nepozoruju. Možná, že Gun Metal ještě pořádně DX9 "nevytěžuju", každopádně na FX 5200 jde hrát bez trhání.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JII  |  30. 06. 2003 06:34

v zive testu prekonala i GFFX 5600 , tak to mate svetovou raritu hehehehehehehehehehe s tim bezte do tv nova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Autor  |  30. 06. 2003 10:58

Já bych to trochu poopravil:

V žádném testu nedokázala tato karta FX 5200 (Ultimate) porazit FX5600. Pouze v jediném případě překonala přetaktovaná varianta (paměti šly na 550 MHz DDR) svou silnější verzi FX5600 a to jen o "prsa". Spíše se to dá skoro nazvat chybou měření. V ostatních testech byly rozdíly naprosto markantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfsdfsd  |  30. 06. 2003 06:31

bez referencniho designu, pak murete rvat ze mate blbej vystup na monitor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 06. 2003 07:28

Presny, ale lidi se nepoucej. Budou dal kupovat Manli a podobny shity, jen kdyz usetri 200,-kc. Pak rvou a prosi kde koho aby ta reklamace byla rychla, aby jim rozchodil ten TV vystup tak jak ma fungovat, apod. Ale mozna casem.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogol  |  30. 06. 2003 14:03

Co to tady placas? A co je podle tebe znackova graficka karta? Dyt od doby co NVidia a ATI prestali az na vyjimky vyrabet komletni karty a delaj jen cipy, muzes "neznackovym shitem" nazyvat uplne vsechno, napr. i MSI apod. Mimochodem PixelView neni az tak spatna volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leppard  |  30. 06. 2003 22:15

JJ, 100% souhlas, mam gr. od tohoto vyrobce (GF4 Ti4200) a je super, za dobrou cenu, dobre pretaktovatelna (pameti z 500 MHz na 620 MHz!), s dobrou vybavou. Nejsou s ni zadne problemy. Kecy o "noname" vlastnostech jsou opravdu jen kecy. Berte kartu po karte, ne vyrobce po vyrobci, protoze i tem "znackovym" se podari vyrobit propadak...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Earendil  |  01. 07. 2003 08:39

Nonamy je opravdu lepší nebrat. Cenový rozdíl oproti lepším značkám (LeadTek, MSI, ASUS atd.) nebývá až tak veliký, ale po srovnání těchto karet opravdu dojdete k překvapivým závěrům - "noname" karty začnou při větších obnovovacích frekvencích rozmazávat obraz, obvykle nejsou schopné udržet potřebné napětí tak, aby běžely 2 monitory nebo mon.+ TV stabilně najednou, mají horší větráčky, takže dost brzy odchází (a hodně blbě se shání) a hlavně až na vyjímky jsou velmi dobře přetaktovávatelné a na stejných frekvencích oproti noname výrobcům poskytují větší výkon (pro srovnání moje GF4 Ti4400 od LeadTeku má téměř o 15% vyšší výkon než stejná karta od jiného výrobce; obě nepřetaktované. To samé je i s GF4 Ti4200 AGP 8x, u té to dělá něco kolem 13%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leppard  |  01. 07. 2003 13:50

V tom pripade muj ProLink neni noname, protoze vyse uvedenymi neduhy netrpi ani omylem. Ani zadna z mych karet od Inno takove problemy nema. Lze se mrknout i na recenzi srovnani 11-ti GF Ti 4200 (tusim tady nebo na www.pctuning.cz), kde tento model od ProLinku porazil radoby dobre znackove karty, az se chlapci, kteri to testovali, dost divili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DavesMan  |  12. 10. 2003 11:53

Jenže tenhle "noname" má o 100MHz rychlejší paměti (tj. 500MHz DDR) oproti referenčnímu designu. A na výkonu je to dost znát, ještě ke všemu když jdou o 50 MHz přetaktovat (mě teda jdou "jen" o 45, tj. na 545 MHz). A tak tahle moje "noname" s klidem vydrtí FX5200 třeba od ASUSu, protože ten tam má dle spec. nVidie 5ns paměti běžící na 400 MHz ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemam  |  30. 06. 2003 01:00

no uznávám že je to blbej "sport" ale co...

jinak tahle grafika asi nema na radeon 9800 (a to hlavne v hlasitosti chlazeni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemam  |  30. 06. 2003 01:02

sem blb (spatne sem si precetl ten nadpis - tahle karta je odlehcena a nema tak vykony (hlucny chlazeni)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aarghot  |  30. 06. 2003 14:17

jeje ty jsi trouba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor