Recenze notebooku Acer TravelMate 8100 – výkon za všechny peníze

Diskuze čtenářů k článku

A.N.  |  01. 02. 2006 09:13

Na jedinou linku servisu ACER v České republice se v podstatě nedá dovolat - po vyslechnutí spousty formalit ze záznamu je vám sděleno, že momentálně jsou všichni operátoři zaneprázdněni (+420 531 027 777).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paviuk  |  01. 02. 2006 23:23

Já volal a dovolal .... v poho ... sice chviku čekáš ale de to. Servis 16 dní na vypalovačku a nějaké čištění. Ale Acer = podle mě dobrá cena a slušná kvalita provedení. Mám 8104 WLMI .... spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  23. 10. 2005 19:21

Mel jsem Acer-plna spokojenost,HP-dobre az na vrzajici plasty,Dell-plna spokojenost az na otresny vzhled,IBM-plna spokojenost ale asi nejdrassi.Jinak skutecne jse dnes vsechno dela v Cine a dokonce jsou identicke i cele boardy notebooku(napr HP a Acer).Je potreba dobre vybrat a pokud chcete neco co vydrzi hodne dlouho tak IBM(ale bohuzel zadne dela)kdyz pozaduju maximum za rozum tak jedine Acer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  19. 06. 2005 23:45

Docital som sa s kor o negativnej kritike na acer mam zaujem o kupu 8104 ale akosi zacinam vahat chcel by som teda porposit o radu ci mi vie niekto odporucit odobnu masinkus podobnym vykonom, ale nie s takou poruchovostou ako u tohto modelu. Je mi jasne ze sa tu objavi viac nazorov negaivnych ako pozitivnych ale aj tak. Potrebujem robit s fotosopom a s corelom a so Cinemou 4D a preto hladam maximum za rozumnu cenu. Akejkolvek rade budem velmi rad. piste mi prosim na mail oskar56@inmail.sk. Dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomtva  |  23. 08. 2005 22:58

mam jeden s prvnich modelu acer 4501wlmi ( šasí folio )  koupil jsem  ho minulej rok nakonci zaří. Tento muj kousek je uplne v pohode . Nemam jedinej jeden vadnej pixel na displey , klouby drží jak u nového , plasty nevržou , otisk klaves na displey nemam (a to ho nechytám jinak než že přitlačím víko k tělu) , klávesi jsou sice  už truchu hladší  (ale jenom   WSAD , AZshiftX  a mezerník ale potom co jsem na nich namackal se neni čemu divit ,CS) popisky kláves pořád netknuté .   po pádu v bražně na podlahu v tramvaji prasklinka (nenapadná a malá ) u jednoho z kricích plastu kloubu ale jen kricí plastík a ta rana byla solidní , repráky nejsou nic moc (kamoši maji toshibu a hp  zvuk maj mnohem lepší  ale ty konfigurace a ceny ) jinak servis jsem jeste navštívit nemusel. Jediná mizerna věc co mne sere je nekvalitní dvd +-rw mechanika dost rada kurví media a 4x načíta jen jako 2x ale jinak vše ok  a to tento notebook nenecham chvilku v klidu .  a dost se mi ted zalíbil model tm 8103wlmi (silná grafika a procak , peknej displey , cena 48k s dph  na cc ) jedíný co mu muze konkurovat je asus m6va 8013p (45k s dph)  ale nejak zati nedostupnej a nebo konkurence 8104wlmi jak parametrama tak cenou  m6va - s012  (56k s dph) ale taky nějak nedostupnej aspon na cc kdej sou jedny z nejnižších cen noťasů co jsem našel ale k asusu nemam zatím žádný podrobnostisti ani skušenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jonhy  |  04. 06. 2005 14:11

Acer je shit a shitom aj ostane nech tam namontuju cokolvek a este ten servis, len si ho kupte odvdacia sa vam tak ako ziadna ina firma. Kamosovi odisla ramka na novom notasi a kym vybavil druhu skoro ho slak trafil z tych tipkov co robia v BA v servise. Maximalne neodporucam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 05. 2005 00:32

njcerstvejsi upgrady, jsou asi o mesic rychlejsi nez Acer Europe.
http://csd.acer.com.tw/SI%5CDownload2.nsf/NotebookWeb?OpenView

Servis v Brne nema chybu, narozdil od samotneho pristroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matulo, matulo  |  17. 05. 2005 19:37

Mno, ja len... ze ked sa tu uz pisu skusenosti s kvalitou a servisom... tak pridam aj svoje... Mam 3-mesacny TM 8006 a lutujem ze som radsej nespustil z poziadaviek na vykon a nekupil "porovnatelny" (t.j. o kus slabsi) IBM... Preco?

Displej ma mizernu kvalitu... Na 1400x1050 bodov ma 5 chybnych bodov... Ked som to chcel reklamovat a argumentoval tym ze je to na hrane uznania pri najdrahsom stroji co predavaju (80k), diplomaticky ma odkazali na zarucne podmienky...
pant displeja nic moc pevny... ako tak sice drzi, ale neviem co bude o rok...
Plasty celeho stroja nehorazne vrzgaju... brrr... da sa na to zvyknut... ale aj tak...
klavesnica sa zodrala za 3 tyzdne... medzicasom uz odisiel aj nejaky ten klaves... za 3 mesiace su klavesu uplne leskle a hladke...
v servise som s nim bol uz dokopy 4x... a este ma aspon 1 navsteva caka... musi sa ale uznat ze ak si clovek poziada, spravia rychlu diagnostiku (do 1 dna) a nb vam vratia kym dorazia diely... teda ak medzicasom bezi...
no a na zaver... disk je hrooooozne pomaly... v kombinacii s predinstalovanym antivirom (norton) je to otras... po vymene uz ako-tak, ale aj tak si to viem predstavit aj rychlejsie...
dalsi detail je ze po instalacii tam zostala nejaka skryta particia a nikto nevie na co to ako je...
Nooooo... takze to je asi tak vsetko... je mozne ze si este na nieco spomeniem, ale to sem este isto doplnim...
S pozdravom
matul0
 
P.S. pre majitelov Acerich notebookov odporucam utilitku ePowerManagement... zbadal som ju v tomto clanku, stiahol, nainstaloval... a cuduj sa svete pekne bezi... celkom sikovna... :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xix  |  17. 05. 2005 20:27

Co se tyce utility EPM, tu nelze instalovat do starych typu neb rozhodi system a zpusobi komplikace pri sprave BT, WIFI apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matulo, matulo  |  17. 05. 2005 20:37

pri prvotnych testoch wifi nerobilo problem... ak by aj jo, vzdy sa da odinstalovat... ;)
potesila ma na tom ale moznost znizit vykon procika... do akej miery je to ucinne uvidime... za pokus clovek nic neda... ;)
M.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
votrelec  |  17. 05. 2005 23:32

ta utilita je fajna. ale prosim ta ako si ju rozbehal pod userom? lebo mne funguje len pod adminom. User ma zakazane prava v oblasti napajania. a nikde som nenasiel kde mu ich povolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 05. 2005 19:24

V praci mame 3 kusky od Aceru. Nemozem ich objektivne porovnavat s podobnymi od inych vyrobcov, ale mam nejake tie vyhrady proti nim (niektore tu uz zazneli).
1. Je pravda ze sa neda pri instalacii WinXP rozdelit disk co je dost trapne a neviem z akeho dovodu to neslo ani dodatocne cez partition magic. Jedina moznost pouzit iny WinXP a postahovat vsetky ovladace z netu.
2. Servis: mame jeden TM541, po pol roku zacal display strasne blikat a len pri urcitom uhle neblikal: vymenili nam to po 30 dnoch (ved preco skor :) ) a pritom vymenili display a disk. Neviem ako mohol mat disk suvis s blikanim obrazu no ale nic. Po mesiaci to blikanie zacalo znovu :P Kedze ho potrebujeme stale tak uz sme nemali naladu cakat 30 dni na dalsiu vymenu, takze to musi bezi pod jednym uhlom. Na druhom notebooku sa pokazil VGA vystup a ten treti to je len kopa odpadavajuceho plastu :) Uz bol 2 krat reklamovany kvolu nahodnemu padaniu, proste sa naraz restartoval alebo len tak zamrzol a uz sa ani resetnut nedal, jedine vytiahnut zo siete a az potom resetnut.
Jedinu vyhodu vidim v porovnani napr. s HP a Dell ze porovnatelny model je o dost lacnejsi u Aceru.
Este jedna pikoska: kamos ma aspire2003 a hned po kupe jedna klavesa vypadla. Takze siel do Blavy priamo do sidla Aceru ze nech mu to tam hned vymenia. Ich odpoved: oni robia iba pozarucny servis :) Az po ostrejsom rozhovore im nakoniec vysvetlil ze by mali robit v prvom rade zarucny servis a az potom to pochopili, takze prva ich odpoved, zbavit sa problemov. Toto napr. u Dellu neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Suri  |  17. 05. 2005 17:12

a zatím vše OK, aby taky ne, prnví den :). Výkonové testy ala 3DMark potvrzují výsledky na webu, na 3D je to hodně silná mašinka, ale přecej jsem si ho koupil na práci (2D grafika, office, net), takže tam taky dobrý (přepočty dpi na velký plakáty ve photoshopu). Uvidíme co vydrží, ale neváhal jsem a za další 3 litráky jsem koupil rozšířenou záruku na 3 roky, tak snad budu mít pokoj aspoň po tuhle dobu. Teď jsem zrovna na wi-fi a fachčí to taky OK. Displej pěkné rozlišení, ale barvy notebooková klasika - nic moc. Na tvorbu grafiky to chce připíchnout další monitor / displej, ale není to problém, 2nd může mít až 2050xcosi .... pohoda. Takže tolik moje info zatím .... Zdar všem ....  jo a koupil jsem ho ze velkokšeftu v ČR za 45 bez daně, to už se vyplatí, ne? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindřich  |  17. 05. 2005 15:01

Osobně jsem si pořídil NB Premio 6050N, je to vlastne čistokrevnej asus m71v! S grafikou go6600 128MB, pameti 1024MB, diskem 80GB, a vydrzi kolem 3hodin se jedna o celkem zdatnou konkurenci! Poridit se da kolem 40tis s DPH (vcetne 80GB, 1024MB DDR2...). Co se tyce vykonostnich parametru, rychlost disku stejna jako u Aceru, grafika dela v 3DMarku03  5200bodu, v 3DMarku05 slušnejch 2200bodíků :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 05. 2005 20:17

Hoj, taky uvažuji o 6050 a zajímalo by mě jak jsi s ním spokojený jaká je kvalita zobrazení atd.. byl bych moc rád kdyby jsi mi napsal víc bo prachy už mám a jen vybírám typ a 6050 vypadá jako skvělá volba jinak mi to můžeš poslat na mejla pet.z@seznam.cz díky a přeji ti ať ti vydrží a slouží dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 05. 2005 17:48

Jo a taky by mě zajímalo kde jsi ho koupil za 40k s dph s výbavou co píšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
earl365  |  17. 05. 2005 14:08

Rad by som vedel, kde mali ti ludia rozum, ked navrhovali tieto notebooky. Vsetky novsie acery maju vzadu baterku, vpredu a po stranach porty. Ved je to uplne na hlavu. :(
Vystup na sluchatka a SPDIF vpredu? To ked to chcem zapojit na dekoder tak budem mat okolo/pod celeho notebooka kabel? USB porty vpravo= ked som pravak tak mi bude nonstop zavadzat kabel od mysi?
Pripada mi to ako uplne bez rozumu. Fakt neviem, preco baterka nemoze byt v predu ako to ma napr. Premio 6050N (ASUS Z71V) a porty vzadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepos  |  17. 05. 2005 13:14

teda na http://www.mpx.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepos  |  17. 05. 2005 13:11

myslite, ze je to dobrej prehravac? narazil jsem na recenzi na http://www.mp.cz 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucho  |  17. 05. 2005 12:26

vsade v diskusiach sa ludia vyjadruju o zlej kvalite ACERu. Pouzivatelia sa vyjadruju, ze servis je v rebricku 0 - 10 (pricom 10 je DELL) na urovni 1 (to znamena, ze uzivatel vie najst servis v svojom state).
Ja mam IBM ziadnu prilis vykonnu radu, ale ide super bezchybne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  17. 05. 2005 23:49

No nevim. Do prace kupuju lidem uz zasadne jen Acery. Zadne poruchy, doplnkove dily sezenu prakticky do druheho dne, asi nejhezci design ze vsech notebooku. Mame pres 10 kousku v tymu a nejstarsi beha uz 4. rokem. Moc kvalitni notebooky.

A zkusenosti s jinymi znackami? Jedenkrat Compaq, bezporuchovy, ale priserny Compaq like design. Dale jedenkrat HP, spatny touchpad a nekolikrat se uz vratil z reklamace neopraveny - asi si s tim HP nevi rady, takze do toho uz nejit. Navic po slouceni s Compaqem prejali hnusny Compaq design. Sam osobne mam Toshibu - ovsem jen kvuli reprackum harman kardon a jinym vychytavkam. Po dvou a pul roce provozu uz mam mraky vyhorelych pixelu, zlobici touchpad, nejedouci sitovku apod. - ale oprava by byla draha jak jsem zjistil, tak radeji trpim.

No a IBM - kdyz pominu ten naprosto priserny design a obcas neinovovane vnitrni komponenty, tak ted jsem byl svedkem pokusu o opravu tuhych pantu, ktere vedly po dvou letech pouzivani k prasknuti krytu. Cekame uz asi druhy tyden, nez bude servis mit pantiky... Zatim neopraveno. To mne od dalsiho nakupu IBM odradilo.

No ze zahranicnich znacek jsme tu jeste zkouseli Dell - trikrat do opravy v prvnich dvou tydnech, sice vzdycky brzo zpatky, ale zase ihned znovu do opravy. Odradilo.

No nezkouseli jsme Asus. To bude pristi experiment. Naopak z domacich jsme zkouseli Premio a je to des, z ceho je to slozeno a co vsechno v tom nejede nebo tuhne.

Nakonec jsme se vratili k Acerum, byla to nejlepsi volba. Ted jsem porizoval pet kousku tady tech 8100 a vsechny slapou nadherne... Takze mohu jen doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  17. 05. 2005 10:07

Ta podlozka mezi tu klavesnici a displej se mi tam neliby. Casem se stejne strati nebo poskodi. Meli to vyresit bez podlozky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  17. 05. 2005 12:44

tu tam dodava snad kazdy, ale nepouziva ju vlastne nikto, ale v tomto pripade sa klavesy do displeja otlacaju lebo je meky :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  17. 05. 2005 13:59

> tu tam dodava snad kazdy

Treba IBM ne. Ti delaji trochu vetsi mezeru mezi klavesnici a displejem + robustnejsi displej. Takze i kdyz ho casto vytahuju z brasny tak, ze ho beru za displej tak, ze ho tlacim smerem ke klavesnici, tak zatim zadne otisky nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  17. 05. 2005 14:20

no ja som uz testoval snad vsetky dostupne znacky notasov ;) inak suhlas, spoliehat sa na to ze to bude ktosi pouzivat je dementne, IBM to rozhodne nepouziva, ale v standardnom baleni prevoznom/novom som to tusim u nejakeho videl, ale je to zbytocnost ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozefmapravdu  |  17. 05. 2005 10:07

Neviem, aky ma servis Acer v CR, ale na Slovensku ho robi firma asupport, ktora je velmi kreativna vo vymyslani dovodov, preco neuznat opravu ako zarucnu. Napr. LCD displej po vypnuti, alebo ked sa prepne do setriceho rezimu, pisti tak, ze pokial ho nevytiahnes zo zasuvky, zblbnes. Ich pisomne vyjadrenie: "Displej pri vypnuti mierne piska. Nie je to zavada, je to vlastnost vyrobku." Osobne si pri notebooku radsej priplatim za IBM alebo Dell, ako kupovat nieco, co mi narobi kopec problemov, ked sa to nahodou pokazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 05. 2005 12:34

V posledni dobe jsem reklamoval HP i Acer. Jestli nechcete ztracet nervy a cas kvuli servisu, doporucuju si priplatit a koupit HP nebo Dell.
HP - trochu nekdy piskal a psal chybu v EventVieweru. Ve stredu odpoledne jsem ho dal do servisu, v patek mi prisla sms, ze je opraveny.
Acer - nefungovala DVD vypalovacka. Ve stredu odpoledne sel do servisu s tim, ze ho v pondeli potrebuju. Slibili, ze se na to podivaji. V pondeli jsem zjistil, ze se na to samozrejme nepodival nikdo.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bajda  |  17. 05. 2005 16:33

A slibili, ze to "zkusi" anebo ze to opravi? On je trosku rozdil v servisnich podminkach Aceru a HP/DELL/IBM...
Kouknete se, jake mate zar. podminky na konkretni Acer, pravdepodobne std. 30 dni... a kdyz se vadnych Aceru sejde moc, tak toho samozrejme servis vyuzije.

Kdysi davno (pred 2 roky), jeste kdyz Acery servisoval Getronics, tak obcas malem nestihali ani 30-ti denni zaruku, protoze Acer nemel dily skladem. Ted uz to je pry lepsi.

HP pred temi 2 roky mely zaruku std. zaruku 5BD - snahu opravit NB do peti pracovnich dnu, vetsinou, kdyz byl dil skladem, to bylo drive.

A Delly jsou uplna pohadka, vetsina NB ma servis na miste a pokud je dil skladem (coz je v 95% pripadu), tak to mate druhy den vymeneny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZooM  |  17. 05. 2005 17:05

IBM ma bozi servis, kdyz si zaplatite plnej zervis tak se neptaj...
polil jsem noutas vinem - vymena vnitrku do 2dni a bez kecu
skoda ze vyvoj tech notebooku zakrsnul 2roky dozadu a porad je pro ne "HC" grafika Ati7500. Takovej X40 s Radeonem X600-X700 by byl dokonalej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt, Kurt  |  17. 05. 2005 08:48

Chápu, že vymýšlet popisky k fotkám není právě snadná práce, ale tvrdit, že "Uchycení displeje je dostatečně robustní", když je na fotce tenký pantík, který Acer nijak neinovoval již několik let (!!!) i přesto, že se zvětšil samotný displej a působí tedy při otvírání mnohem větší silou právě na tuto část, je docela odvaha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  17. 05. 2005 09:29

Jojo, az nekomu praskne pant a neuznaji mu reklamaci (smutna zkusenost kamarada) tak si bude nadavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  17. 05. 2005 10:19

Ten pantík vypadá tence možná na fotce, ale ve skutečnosti je robustní. Nemyslím si, že u tohoto notebooku hrozí jeho poškození.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  17. 05. 2005 11:43

Myslím, že na IBM se jen tak nedotáhnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maryn  |  18. 05. 2005 18:42

jojo IBM je IBM, co si budeme povídat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 05. 2005 12:07

Mám zhruba rok a půl HP nx7000 se stejným displejem. Ty panty vypadaj hodně podobně a moc pevny teda nejsou. Acer má přítelkyně a ty panty jsou ještě horší (u HP jdou dost ztuha, u Aceru jsou zase volny). Ještě by mě zajímalo jestli jde nějak lehce vypnout touchpad (třeba tlačítkem jako u HP).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  17. 05. 2005 13:55

U TM 800 (predchudce) jsem videl po rocnim pouzivani (velmi slusne zachazeni) ustiply kus pantu. Ale jak moc se to lisi u tohoto modelu nevim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  29. 10. 2005 20:43

Pekna blamas -TM ma panty uchycene do kovoveho vika displeje a druha cast je na kovovem ramu notebooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZooM  |  17. 05. 2005 17:00

Pane Kunes mel jste nekdy Acera dele nez 14dni? Pokud ano tak by jste mel na "pantiky"(ale i ostatni plasty, praskliny u zamecku displaye, piskajici LCD, otisky klavesnice na LCD!? ) u aceru uplne jinej nazor.

Acer ma hroznou konstrukci notebooku je to neporovnatelne s IBM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ty_ko_kot  |  18. 05. 2005 13:30

Ajejej, a to asi mluvíš o svém shitu za 25K? Mám 803LMi (jeden z prvních kusů v čr) a po cca 1.5 roce je absolutně perfektní, nic není vadné, žádné plasty štíplé, vůbec nic. Za tu dobu se mnou najezdil cca 100000 km, není vlastně den, kdy by nebyl používaný (je to můj primární stroj). Jistě, stál zhruba 60K VO bez daně, ale těžko co namítat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peet  |  17. 05. 2005 08:45

Zda se mi to nebo ma 1694 stejne vybaveni, ale je o dost levnejsi? Vynatek z popisku na CC:
Intel Pentium M 2.0GHz (760, jádro Dothan), paměť 1024MB RAM, 15.4" širokoúhlý WXGA TFT displej, 100GB disk, DVD+/-RW mechanika, grafika ATI Mobility Radeon X700 128MB, Bluetooth, WiFi-g, GLAN, Windows XP Home OS.
btw vkladani prispevku nefunguje v Opere, nejde vubec zapsat text do pole pro samotny text.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfb  |  17. 05. 2005 10:50

Rozdily:
1) 1694 jeste neni, bude dle informaci bud dnes, nebo za 10 dni
2) rozliseni displeje, 8100 ma 1680*1050 a 1690 1280*800 (WSGA oproti WXGA) - tady bude nejvetsi cenovy rozdil
3) 1694 nema port na replikator portu a ma WinXP Home - do vetsich podniku nepouzitelne
4) 1694 asi nema Multibay optickou mechaniku, nelze vymenit napr. za 2 baterku, ale s tim si jeste nejsem jist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polp  |  17. 05. 2005 08:40

Jaky to ma zvuk - proc se ptam : je to 14 dnu co mam sice jineho acera TM 4101WLMI , ale jsem neprijemne prekvapen kvalitou zvuku co se rine z repraku. Ne ze bych cekal neco extra - ale vsechny predchozi notebooky co jsem mel znely alespon trosku jako zvuk, a ne jak triskani do plechovky....
jinak super stroj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  17. 05. 2005 10:16

Standard u notebooků obvyklý, tedy horší než u stolních reproduktorů, ale taky žádná plechárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOL  |  17. 05. 2005 19:52

Hmm, typická odpověď - ani lepší, ani horší. To je jako kdyby se meterologa někdo zeptal jak bude a on řekl - deštivo až slunečno. Proč neodpovídáte na ostatní konstruktivní dotazy? Celé Živě už tu pomalu Hulanizuje . Nechcete doplnit do recenze vše podstatné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  17. 05. 2005 08:36

....
 - "a jakou silou?"
- "No, vší silou"
- "Můžu to taky zkusit?"
KŘACH
 - "A komu tím prospějete?!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert David  |  17. 05. 2005 23:12

http://www.meteleskublesku.cz/media/15/snd/07.mp3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  17. 05. 2005 23:50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pohoda  |  17. 05. 2005 08:27

Zajímal by mě výkon v 3d Mark 2005 a detailní testy PC Marku 04. Budou? Je nějaká možnost v biosu přepínat výkon procesoru a grafické karty? Jakým způsobem lze přiřadit speciálním tlačítkům vpravo nahohě vlastní funkce? Infraport je typu SIR nebo FIR? Jaká je kvalita hudby přes reproduktory? Nelze DVD mechaniku nahradit další baterií?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PIQ  |  17. 05. 2005 07:47

Má tento notebook rozdělený harddisk anebo lze alespoň harddisk rozdělit v průběhu instalace ?
Mám starší Acer TM621, jehož disk rozdělený nebyl, tak jsem si ho při první přeinstalaci rozdělil sám. Kvůli tomu se ale nezdařila instalace XP z dodaných disků. Protože disk chci mít rozdělený, musel jsem nainstalovat standardní XP a přišel jsem o některé dodávané utility.
Dovolal jsme se i na podporu Acer. Byli ochotní a nekompetentní, rada žádná. Prý to musí jít, a ať jim ten notebook pošlu nebo přinesu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin [X]  |  17. 05. 2005 07:51

To iste som uz zazil pred par rokmi. Instalacia z CD na CELY!!! disk. Ziadne particie, ziadne velkosti diskov. Proste systemovy disk ma byt predsa 100GB, nie?
:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 05. 2005 08:35

Promiň, ale po přečtení tvého příspěvku musím konstatovat, že umíš prd! Disk jde jednoduše dělit i po nainstalování systému, jen se to musí umět, víme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gringo  |  17. 05. 2005 08:38

a co kdyby jsi mu misto machyrkovani poradil?? Disk lze, jak jiz bylo receno rozdelit i po instalaci systemu. Uz mam nekolikrat vyzkouseny Partition Magic a zatim me nezklamal. Doporucuji, taky jsem ho na NTB pouzival, kdyz byla 40 GB na pulky a ja chtel 30 a 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  17. 05. 2005 10:32

V žádném případě nemachruji, ale pokud sám doposud nepřišel na to jak to udělat pomocí Partition Magic, tak pochybuji o tom, že když mu napíši ať použije Partition Magic, že se mu to povede. Musí vědět co dělá, jinak si nepomůže, ale jen uškodí. Spíše si myslím, že přibyde další zoufalec, který se díky své neznalosti připravil o data na HDD.

Když jsem to dělal poprvé, ale obráceně, potřeboval jsem ze dvou disků udělat jeden, nejprve jsem si zkopíroval všechna data na jiný disk a až teprve potom jsem experimentoval s HDD. O data jsem nepřišel a i když jsem tuto zálohu pak nepotřeboval, protože se mě to povedlo hned na první pokus. Když se mi ozve na 607515470@centrum.cz mohu mu to udělat (samozřejmě zdarma), pokud nebude z druhého konce republiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
to je jedno  |  17. 05. 2005 13:18

NAPROSTO nevis, o cem mluvis, PM je v tomto uplne naprd, protoze po obnoveni systemu z cd dodaneho vyrobcem ma disk nestandardni rozdeleni a jakykoliv pokus o zmenu rozdeleni disku posle vsechny data do .... /dev/null . Neni to samo chyba PM ale vyrobce notebooku/recovery CD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  17. 05. 2005 14:03

Muzes nejak specifikovat to "nestadardni" rozeleni disku? I kdyz Acer nemam, tak by me to zajimalo.
Jinak ja na zmenu velikosti partition (NTFS) bez ztraty dat pouzil qt_parted z SystemRescueCD (http://www.sysresccd.org/)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sphinx, Sphinx  |  17. 05. 2005 15:00

nejak nechapu jak to myslis. PM jsem pouzil jenom jednou a v poho, klikal jsem na barevny ikonky urcil jak to chci rozdelit a za par minut hotovo, jenom kdyz jsem pak sasil s volnym mistem a partition pro linux tak to spadlo...bohuzel cely a format. ale pokud to chce jenom rozdelit tak podle me neni problem, samozrejme, ze je tu jiste riziko ztraty dat a je to lepsi delat na cisto, ale to uz je vec kazdeho znas.
takze pokud bys to chtel rozdelit tak urcite zalohu...a pak PM neni s tim problem a ani zadna magie jak se ti mnozi snazi namluvit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  17. 05. 2005 08:42

.. akorát že softem třetí strany a je to spojeno s jistým rizikem. Když najdu custom instalaci windowsů, taky bych střílel, většinou je to změna k horšímu. On ale Acer je stejně výrobce pro sociální skupiny a tam je to celkem jedno -- nikdo rozumný nedá peníze do takového šrotu a ještě s tak profláknutou podporou a šíleným servisem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinF  |  17. 05. 2005 08:44

Máme jeden v práci, po instalaci WinXP z dodaného disku se rozdělení nekonalo, obecně je to notebook slušný, ale takový "divný"..... Protože ho máme asi 2 měsíce, poměrně brzo po uvedení, přičítám drobné problémy původním ovladačům a firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gw24  |  17. 05. 2005 19:24

no neviem ako acer, ale ja mam recovery cd pre toshiba nb a to umoznuje 2 mody pre recover - expert a standard. standard je standard cize 1 particia, ale expert mod ti umoznuje zachovat povodne particie na disku tak ako su. druha moznost je spravit instalaciu z recovery cd, partition magicom potom rozdelit disk tak ako xces a spravit si vlastny image s norton ghostom alebo ja radsej pouzivam drive image 6 od powequestu (zmesti sa aj s bootom na 1 disketu) a mat ako recovery cd tieto vlastne image... nic lepsie nepoznam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vic  |  17. 05. 2005 01:37

No tak nevim, ale u sveho acera se sempronem 3000+ a grafarnou nvidia 5200 go, mam v 3dmarku 2001 priblizne to same skore, jako ma tento super radeon x700. kde je teda chyba?
btw. nejsem zaujaty proti firme ati. na desktopu mam radeon 9600pro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MadCap, MadCap  |  17. 05. 2005 03:59

v 3DMark03 ale rozhodne to iste skore mat nebudes ;) a to je to miesto kde sa lame chleba pre nove hry :) inak na tom su namerane nejake divne male vydrze, s v velmi podobnym 4602wlmi som v teste notebookov spravil cca 4:30 "kancelarskej" vydrze, neviem ale aku metodiku pouziva pan Kunes :) moze to byt ale aj WSXGA displejom co je fakt krasna vec ;) inak fyzicky je tento notas slabota, ma mekke vyko displeja a rozhodne nepatri medzi odolnych jedincov ;) zaujimava finta by Acer je spomalenie 533 fsb dothanu na 600 co mu dost predlzuje vydrz, cely novy power management acerov je velmi podarena vec, rozhodne lepsie ako predtym ked nemali vobec nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  17. 05. 2005 08:28

Kto vie ake ovladace boli pouzite. Ja ked som pouzival k mojmu NB ovladace co dodalo IBM (na Radeon 9600) tak som mal tiez dost nizky vykon. Riesenim bola instalacia hacknutych Catalystov, ktory ten vykon navysili o mozno 20%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  17. 05. 2005 10:12

Byly použity nejnovější oficiální ovladače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Teddy  |  17. 05. 2005 08:09

Tiez sa mi to nezda. Tie vysledky v 3dmark su nejake nizke. Jasne, ze "mobilna" grafa neda taky vykon, ako ten isty typ v klasickom "stolnom" vyhotoveni, ale 1/3 vykon oproti normalnej x700 je dost malo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Jahoda, Mirek Jahoda  |  17. 05. 2005 09:41

Nechápu, co se vám nezdá. Jediným skutečným testem té mobilní grafiky je 3Dmark03 a stolní Radeon X700 Pro (425/864 MHz) má s Athlonem 4000+ zhruba 7030 bodů a Radeon X700 (400/700) pak 6470 bodů. Protože Mobility X700 běží na 350/700 MHz, tak naměřených 5700 je na 2GHz Dothanu tak akorát. 1/3 výkon má leda na baterii (a v 3DMark2001 ještě nižší, protože ten je hodně ovlivněn i CPU, které také na baterky nepoběží na 2 GHz), což je pochopitelné. Naopak ta grafika je v současnosti do notebooku úplně super, oproti Mobility R9700 (= stolní R9600) je mnohem rychlejší a soupeře má jen v GeForce Go6600, kterou ještě tolik výrobců nenabízí. X800 a Go6800 jsou samozřejmě ještě o více než třetinu rychlejší (http://www.zive.cz/h/Testcentrum/AR.asp?ARI=123524), ale to zahřívání, spotřeba a cena za to podle mě nestojí.

Více o Mobility X700:
http://www.beyond3d.com/previews/ati/m26/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 05. 2005 00:36

Pěkný stroj, právě uvažuju o novém notebook a tento by připadal v úvahu. Jenže jestli bych si ho měl koupit, tak si ho dovezu v létě z USA. Tam totiž stojí 42000 Kč a to je oproti 71500Kč u nás přece jenom docela rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brm  |  17. 07. 2005 20:49

kde si nasiel taku cenu ??? l
ebo ja som nasiel len za okolo 53 000 skk (sice ale zas taky rozdiel to nemoze dat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor