Recenze notebooku Acer TravelMate 636LC: skrytá síla

Diskuze čtenářů k článku

Ivan  |  20. 12. 2002 20:18

Prosim Vás, kdy se začne do notebooků zabudovávat USB2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leathien  |  22. 12. 2002 21:37

Davaju sa uz davno.
Na svojom e1000v ho mam tiez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 12. 2002 23:56

Koupil jsem si Travelmate 634, ale zjistil jsem velký nedostatek, nemá to PS/2 port??? Jak k tomu mám připojit svoji externí PS/2 klávesnici?? Existuje nějaká redukce ve směru PS2 to USB? Opačná se dává ke každé USB myši..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohniský  |  20. 12. 2002 00:06

Ja jsem tento problém musel vyřešit koupí USB klávesnice Vyjde zhruba na 220 Kč s DPh, takže to není takový výdaj.

-jl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zlababa  |  22. 12. 2002 15:11

prosim Vas kde jste koupil USB klavesnici za 220 vcetne DPH????

diky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  22. 12. 2002 20:01

No jedna se o tuto klavesnici: Klávesnice Chicony KU-2971, W95, USB, ergopředložka

- jeji cena je v inet. obchode OK Computers 260 Kc s DPh pro koncove zakazniky.

S pozdravem

Lohnisky Jakub

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lohnisky Jakub  |  22. 12. 2002 20:02

jeste dodam adresu: www.okcomputers.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zlababa  |  23. 12. 2002 23:53

jeste jednou diky.pekna cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  19. 12. 2002 21:50

mam 632LV (15", p4-1,6) a od zacatku mi blika display, zejmena pri aktivite hdd. v servisu to nedokazou opravit (vymenili mi board, display, invertor, + ruzny updaty na bios atd...) trosku to pomohlo, ale porad to blika. a pry to delaji vsecky 63x. ani vyrobce nevi co s tim. u stroje za 65000 to povazuju za neodpustitelnou konstrukcni chybu. v pondeli mi technik rekl, ze se musi domluvit s vedenim, co s tim. zatim se neozval (zeby  jim trvalo tyden premyslet o tom jestli mi ho vrati nebo ne???). doufam ze mi vrati penize. acer uz nechci ani videt!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  19. 12. 2002 19:13

Pokud je mi znamo, kryt na tomto NB neni z plastu! takze problemy jako jsou na rade 22x se tu neobjevi. Mimochodem myslis ze WD spray je sracka? Jo a plasty ti v servisu vymeni pokud je to v zaruce no problem , pozarucne je to otazka penez, nemasli --- tak ti to aspon promazou jinde by se na tebe ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  19. 12. 2002 10:22

Prosim Vas, jestli nekdo chcete tento notebook za 60 000 s DPH, tak mi dejte vedet. Neni problem ho sehnat. Jedna se o uplne novy, primo z obchodu, zadna cernota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  19. 12. 2002 11:20

A jedná se opravdu o tuto konfiguraci? Nebo je nějaký jetý?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  19. 12. 2002 11:30

Jde o tu samou konfiguraci, vubec neni jety, jak rikam, primo z obchodu, akorat se musi koupit v rakousku, bud v prodejne Cosmos nebo Saturn, MediaMarkt nevim, tam jsem nebyl. Stoji tady od 1900 - 2000 eu. Ma to ale nemeckou klavesnici, coz ale neni zas az takovy problem ... zaruka, reklamace, vsechno standardne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord  |  19. 12. 2002 13:12

Akorat,když se ti to posere,tak budeš muset asi do Austrie.Cestování tě vyjde trožku dráž.Čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  19. 12. 2002 13:19

To praveze ani ne, bydlim v Rakousku. Spis me jen zaujalo, proc se to u nas prodava o tolik draz. Az budeme v EU a budou u nas k mani se stejnym servisem low-price notebooky Gericom, tak i ostatni budou muset hoooodne slevnit anebo hoooodne pridat na vykonu.Se mrknete na stranky www.ccs-gericom.at za kolik se daji poridit jejich masiny. Staci cenu vynasobit 30x. Ta cena na webu je uz konecna pro koncoveho zakaznika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Onyx  |  19. 12. 2002 15:56

Dobrý den,

"systém Windows XP Professional samozřejmě bootuje z cédéčka a o instalaci Windows 98 nebo Me snad už ani nikdo neuvažuje" - konec citátu.

No, proč by nemohl být na notebooku systém Win98?. Uznávám, že na takto nadupané dělo se hodí XPčka, i když mají mnoho much, ale celosvětově jsou pořád nejpoužívanější Win98. Prostě nevěřím, že si všichni kupují nový operační systém, jakmile tento vyjde na trh. Vůbec, mánie okolo supervýkonných notebooků mi přijde hrozná. Já bych chtěl nejlevnější Celeron a volitelně modifikovat vše co jde. Nejde mi o náhradu stolního PC (což je iluze), ale o solidní konstrukci, dobrou záruku a rozumnou cenu. Taktéž honba za výdrží baterií je ve většině případů nesmyslná. Stejně to skoro všichni mají zapojené do zásuvek. Asi si za rok koupím nějaké to PII 300 MHz se 128 MB RAM za 10,000 Kč a budu zcela spokojen. Na studenty a jejich potřeby nikdo nemyslí. Proč už nejsou monochromatické displeje? Ha?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  20. 12. 2002 08:39

Instalovat tam Win98 je docela zábavné. Nejen že není k dispozici disketovka, ale nenahodí se ani síťovka a grafika jede ve VGA rozlišení, protože se nedá splašit ovladač (NVidia Mobil GO).

Naoknec jsme to obešli - ovladač síťovky se dodal na CD a na grafárnu kolega vyšťoural ovladač od Dell-u. Ale je to fakt opruz.



P.S. Píšu o vlastní zkušensti s modelem 632XC, ale předpokládám, že to bude dost podobné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 12. 2002 22:13

Nevím, mě se teda 60.000 zdá podezřele málo - ale to je fuk, notebook už mám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  19. 12. 2002 09:08
mistr  |  19. 12. 2002 00:42

Acer neumi vyrobit ani poradnej umelohmotnej kryt, natoz pak notebook. Staci se podivat na radku TravelMate 22x. Aby se u zarizeni za minimalne 40000 Kc otlacoval do LCD displaye touchpad, kterej je nedostatecne zapustenej... no fuj. A to jeste nemluvim o neschopnym servisu tady v CR, kterej akorat vsechny ojebava. Nez aby vymenili vrzajici panty, radsi je promazou nejakou srackou a za ctrnact dni muzu reklamovat znova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 12. 2002 08:14

To sice nevim, ale moje zkušenost je taková, že po delší době začne vrzat kryt např. u Dellů (Latitude) nebo u HP (Omnibook). Prakticky u všech jsem pak zaznamenal, že trackpoint či touchpad, v horším případě i klávesnice se obtiskávají do displaye a to i u notebooků, kde by to člověk nečekal - např. IBM řady T s krytem ze slitiny titanu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  19. 12. 2002 09:33

IBM ThinkPad T Series má okolo displeje ocelový rám, který je asi 7-8 mm silný a udržuje u zavřeného notebooku mezeru mezi klávesnicí a displejem, což právě zamezuje vytlačení. Vzhledem k tomu, že se na ThinkPady dost specializujeme, už nám jich prošlo rukama spoustu a sami je asi 5 let používáme, musím říci, že právě s tímhle jsem se u nich nikdy nesetkala, na rozdíl od některých jiných značek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 12. 2002 09:40

Vzhledem k tomu, že tyto ThinkPady naše firma kupuje a už jsem jich viděl opravdu mnoho, tak si stojím za tím, co jsem řekl: na display JE otlačená klávesnice vč. trackpointu. Hodně záleží na tom, jak kdo s notebookem zachází, ale kryt se prohíbá také (ten rám je pouze okolo notebooku, střed plochy displaye se ale prohíbá při zavřeném stavu až na klávesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  19. 12. 2002 10:23

Příliš tomu nevěřím a docela ráda bych se na to někdy přišla podívat, je to možné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 12. 2002 10:34

Domluvme se tak, že já si to napíšu jako Task a až se mi tu některý z ThinkPadů objeví, tak Vám pošlu foto (jestli to z něj bude zřetelné). Ale jestli máté nějáké Téčko (konkrétně T22-23) po ruce, tak schválně zatlačte na střed víka z vrchní strany a uvidíte, že se prohíbá až k displayi. Jinak řada T je skutečně dost odolná, to s Vámi souhlasím, jediný notebook, ktrý mi přišel konstrukcí podobně solidní je Compaq Armada M700.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana  |  19. 12. 2002 11:15

Dobře, díky, jsem na to zvědavá, protože zrovna s T Series mám zkušenosti víc než dobré - přežil bez úhony, když jsem ho nechala válet na pohovce (naštěstí zavřený), přehlédla ho má matka a sedla si na něj. Má asi tak 90 kg, takže ho dobře prověřila.

Jinak, z obchodu mám zkušenosti, že lidé si často koupí drahý notebook, ale připadá už jim škoda připlatit si trochu na solidní brašnu, takže pak notebook nosí v tenkých nezpevněných brašnách, k tomu ještě nacpou spoustu dokumentů a dalších krámů a pak si stěžují. Když si člověk představí, co je v malém objemu notebooku všechno nacpáno, chce to také chovat se k tomu trochu šetrně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slesik  |  19. 12. 2002 10:32

PROHÝBÁ, h, ch, k, r, ...

No, to s těma notebookma musíte dělat psí kusy, já svojí ThinkPad 570 tahám mezi spoustama věcí v narvanym batohu i na hory, ale nic se neobtisklo. Samo, když budu chtít, a pořádně zatlačim, tak asi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 12. 2002 10:37

Pardon Tyhle chyby jsou u mě normální (zajímavé, že jen když píšu na počítači). Ale k věci: samozřejmě, záleží co kdo s počítačem dělá. Když ho má někdo firemní, tak bohužel s ním i tak zachází.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nununu  |  20. 12. 2002 11:11

Mazání pantů je nesmysl.Vede vždy k jejich zadření/přidření. Vzhledem ke způsobu financování servisních středisek většiny značek na našem trhu je to i z hlediska providera nezajímavé.Každý vám raději vymění díl. Otlačení kláves či čehokoli do displeje: Běžné u řady notebooků, i těch za sto tisíc. Ale kupodivu jen u uživatelů, kteří si k tak dle Vás drahému zařízení nekoupí brašnu s pevným bokem.A nebo u těch co si do superkvalitní tašky narvou před displej zdroj či podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr  |  21. 12. 2002 10:19

Nesmysl to je, ale servisni stredisko pro Acery to bezne dela. Mozna ma ten prasivej technik uz doma nakradenej plnej suplik pantu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nununu  |  21. 12. 2002 13:13

trošičku schíza, ne?  přečtěte te si ještě jednou, co jsem napsal...   Není důvod. Ani pro technika, ani pro servis. Zajímavé to je ve chvíli, kdy je servis placen paušálem z prodaného kusu (a těh je minimum, například tuším Dell). Jenže většina značkových servisů u nás je placena od zakázky a jebána za opakování vady (za to vlastně asi všechny značky...). Takže kdyby to "běžně" dělal, připravuje se o peníze.Bez ohledu na pocity zákazníka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nununu  |  21. 12. 2002 13:19

ach ten češtin,ten mi nejít... omlouvam se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor