Recenze MSI MegaPC: HiFi věž i počítač v malém

Diskuze čtenářů k článku

Ivan Minx  |  07. 07. 2003 09:46

Pane Holčíku,
ve vašem jinak pěkném článku není zmínka o dvou 'parametrech' pro tuto třídu přístrojů velmi důležitých: materiál casu (vzhleden k ceně očekávám hliník) a alespoň subjektivní hodnocení hlučnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capo  |  05. 07. 2003 19:57

2.8GHz na prehravanie cdciek je velmi potrebne, rovnako ako 2GB ram :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  04. 07. 2003 14:44

Vypada to, ze je v tom normalni CD/DVD. Myslite, ze v tom jdou prehrat i CD chranena proti kopirovani? A pokud ano jsou "videt" i v tom pocitaci? Pokud ne, tak to nema cenu kupovat.
Umi to DVD R+ nebo R- ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netm@ster  |  04. 07. 2003 15:24

Je v tom normalni DVD, takze zalezi pouze na tobe jakou si tam das jinou, ktera to umi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  04. 07. 2003 15:39

... a klidně i nějakou DVD/CD vypalovačku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jtull  |  04. 07. 2003 13:07

Nechápu k čemu to je kdo bude poslouchat mp3 stále od začátku nebo naskákávat někap do piče po albech na slepo cena je určitě větší než normální PC plus DVD přehrávač nebo MP3 discman

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boro  |  04. 07. 2003 12:58

No, mali sme to tu... je to viac radio, ako PC. Ak je PC vypnute, tak mozes pocuvat len radio a na Audio CD rychlo zabudnut, alebo na mp3 nebodaj. SIS chipset nevesti nic dobreho a onboard grafika je asi ako jezko v zatku. Vnutri je to take nacvakane, ze az.. Nazval by som to 3Dpuzzle Radio.

Neviem ako niekto moze ocakavat nejaky vykon, ked je vtom doska pre Intel procesor... a sis chipset... no proste grc.

Ozaj - teplota celeho "case" je zaujimava...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 07. 2003 13:05

Mám pocit, že nejvíce hřeje zdroj a to že je teplý case je jen dobře, aspoň se to tak celé pasivně chladí. čidla na procesoru a desce nepřejdou 60 stupňů. i při vypnutém PC lze ale v pohodě poslouchat audio CD nebo MP3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PTR  |  04. 07. 2003 11:41

Ak to ma mat nejake opodstatnenie, tak to musi byt maximalne tiche (a popritom sa nesmie prehrievat) - ako klasicka veza.

 Mam nieco podobne, bola tam pouzita LiteOn mechanika, ktora vydavala hluk ako lietadlo. K tomuto treba pripocitat hluk ventilatorov a samotneho vzduchu ktori prudil z a do PC a vysledkom bolo -  pre multimedia uplne nepouzitelne. Nejako sa mi to podarilo stisit ale stale to nie je ono. Uz to nepouzivam ani na browsovanie, lebo mam stary neporovnatelne tichsi notebook. 

Inak celkom sa mi to paci. Dufam, ze to ma dialkove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 07. 2003 10:14

to ze je TVout za priplatek je trapny marketingovy tah MSIcka, prave tydle hracky jsou idealni k tv na sledovani filmu - ke klasickemu monitoru/LCD bych si tento typ PC nikdy neporidil.

aktivni chlazeni chipsetu taky nepovazuju za idealni - hlavne pokud je nad ventilatorem tak malo mista :(

Ale jinak se mi case libi a klidne bych si neco takoveho k TV poridil.

ps: nedival jsem se na web vyrobce, ale existuje toto reseni (=primo od MSIcka) i pro AMD platformu (na PIII bych asi mohl zapomenout co ? ) ? PIV se mi jako idealni cpu do techto malych krabic nezda vhodne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 07. 2003 13:02

zatím neexistuje.

Popravdě bych váš zrak zaměřil i na platformu VIA EPIA, pro televizní počítače to vypadá jako velmi slušné řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wer  |  04. 07. 2003 09:28

da se predem pripravit playlist a pak megapc bez monitoru zapnout tak, aby rovnou zaclo hrat ty mp3 z disku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 07. 2003 09:37

nejde to, po vložení MP3 se načtou lineárně všechny skladby jak jsou na CD a začnouse přehrávat od první po třeba 160.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  04. 07. 2003 07:39

Chtělo by to výsledek z 3D Mark 2001 SE ¨

Chybí mi v tomto tescentru nějaké výsledky testůůů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  04. 07. 2003 07:40

omlouvám se

přeskočil jsem třetí odkaz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 07. 2003 09:40

Popravdě MegaPC bych ani nehodnotil podle nějakých benchmarků, ty mají jen podpůrný charakter, na jejich základě bych se o koupi nerozhodoval. Horší než rychlost grafiky je myslím maximální pracovní rozlišení. Rychlost procesoru či disku nemá smysl, když si tam můžete dát cokoli vlastního.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor