Recenze: iPod Nano a iPod Shuffle - Celebrity po faceliftu

Diskuze čtenářů k článku

S  |  02. 06. 2007 09:46

trochu off topic, ale mozna ne...

nechapu, jak tu kazdy skuci, ze nemuze nakupovat v itunes store

nevim, zabralo me to cca 5 mint prace a v pohode si nakupuju, podotknu ze v US verzi...

a to s CESKOU kartou ve verzi e-card (pro internet), obklikou pres paypal s registrovanou adresou v US (neoverenou) a v pohode to sezralo a muzu nakupovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skvarek  |  14. 02. 2007 13:35

napriklad:

Emgeton plně podporuje systém Mass storage. Připojíte ho tedy k počítači a jakýmkoliv file managerem (Průzkumníkem) do něj nasypete obrázky i hudbu (MP3, WAV, WMA, OGG, FLAC) dle libosti.

proc kupovat zoufalej iPod nano?

linky:
http://www.anythingbutipod.com/archives/2006/07/meizu-m6-miniplayer-review.php
http://technet.idnes.cz/exkluzivni-recenze-zatim-nejlepsiho-mp3-prehravace-roku-pkx-/tec_audio.asp?c=A061025_172436_tec_audio_kuz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skvarek  |  15. 02. 2007 09:15

jeste jsem objevil lepsi kus, ktery lze rozsirit az o 4GB SD kartu

link: http://asia.cnet.com/reviews/musicplay/0,39050466,39312461p,00.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  06. 02. 2007 21:44

Cerstvy nazor Steva Jobsa, sefa Apple na DRM. Nestava sa casto, aby osobne pisal svoj nazor na „siet“:

http://www.apple.com/hotnews/thoughtsonmusic/

Rozhodne stoji za precitanie aj ked nemate radi Apple…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pear  |  06. 02. 2007 22:35

Jo, to si urcite prectete, jako ukazka Stevovy RDF vyborne! Typicka snuska polopravd a self promotion pekne pohromade, zabalena do uhledneho balicku - presne jako to Apple umi se vsim. Panum tady tece v Evrope do bot, protoze tady si holt nenechaji od kdejake korporace vsechno libit, tak museli vydat "thoughts"...
Kdyz jsou to tak velci zastanci prodeje hudby bez DRM, tak proc panackove neprodavaji pres iTS hudbu tech hudebniku, kteri nejsou zastoupeni zminovanou "velkou ctyrkou" a chteji ji prodavat volne, bez DRM? Ona tady neni pouze ona "velka ctyrka". Pravda je totiz takova, ze pokud byste chteli vasi hudbu nechat prodavat na iTS bez DRM, tak to NELZE! Apple ji vam k hudbe prifari at chcete, ci nikoliv. Neverte tomu, co jeho Steveness prohlasuje, zkuste se poohlednout po faktech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 22:42

Nemlich to samé máš ale i u Zune marketu a o pokusech v naší kotlině radši ani nemluvmoe.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DF  |  06. 02. 2007 18:30

Jsem už třetí týden uživatelem Ipoda Nano 2gB. Není můj, mám ho půjčený a i když se říká, půjčenému Ipodu na zuby nehleď, tak musím říct, že jsem moc rád, že není můj. Tloukl bych se do hlavy, že jsem vyhodil pár tisícNení to zdaleka můj první MP3 přehrávač a tak mohu srovnávat. Zkušenosti z užívání bych shrnul takto: po technické stránce nemá chybu. Je krásný (jistě, subjektivní názor), odolný, nevíte o něm, dlouho vydrží, ovládání kolečkem je super. Všechno ostatní je to nejhorší, co jsem kdy zažil. Nejsem zdaleko nepřítelem Apple, vždyť i tohle píšu na Mackovi, doma mám PláCačku a v práci Maca, stojím mezi oběma tábory. Ale když se mi přátelé se svými přehrávači vysmívají (ano, vysmívají) nad tím, jak to nakousnuté jablíčko v tomto případě pohnojilo, musím jim dát za pravdu. Jde o ITunes. Nebudu se rozepisovat o tom k čemu všemu jsou třeba, protože jsou potřeba prostě ke všemu. A když jsem zjistil, že když si v práci nasypu do IPoda hudbu a doma si ji vysypu do svého PC a ono to nejde, prostě z IPoda v Itunes hudbu ven nedostanu, aspoň já jsem na to nepřišel.... No, lezl jsem po stropě! Jistě, můžu si ji nahrát do Ipoda jako na USB disk a tak ji přenést, ale já jsem ji chtěl po cestě poslouchat. A kopírovat dovnitř soubory dvakrát, jednou pro poslech a jednou pro přenos, no tak to pardón, do jděte víte kam... A s tím WinAmpem a Linuxem to taky není tak easy. Zkoušel jsem WinAmp na dvou počítačích, ani jeden se nechytnul. Ipod vidí, ale není schopen do něho kopírovat. Myslím, že je to tím, že tato řada je relativně nová a myslím že Apple toto ztížil. Tak bude chvilku trvat, než to někdo zlomí. Stejně tak Linux. Na stránkách tomuto věnovaných se doslova píše, že tato generace není zatím podporována a je chráněna před instalací Linuxu a že se na tom pracuje. A když si vezmu, že za ty peníze koupím třeba Kingstone, bez těchto problémů a s přehráváním videa a takovými funkcemi, o kterých se Ipodovi ani nesní... No, nekamarádím s ním. Se "železem" jo, to skvělé, ale "duše" stojí za ho*no. Doslova a do písmene. A ještě něco. Kdyby něco takového udělal Mrkvosoft, tak se Mackařo po*erou... Pokud něco z toho, co tu píšu, nefunguje jenom proto, že to neumím, omlouvám se. Howgh, domluvil jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  06. 02. 2007 21:20

neumis to. Na kopirovanie z iPodu je rozny software. Je to pochopitelne, Apple sa tak aspon (oficialne) chrani pred vydavatelstvami.

Co sa tyka pripojenia k linuxu atd., neviem, co sa ma „lamat“, „hackovat“ apod. iPod a iTunes si ukladaju databazu ako XML subor, velmi lahko citatelny a velmi lahko parsovatelny. V tom je prave ta sila. XML databaza sa da velmi rychlo prehladavat, velmi prepracovane sa v nej da triedit podla roznych tagov a pravidiel atd.

Adresarova struktura je proste nad 10 GB hudby nezmysel, je to pomale, komplikovane, neprehladne, poskytuje to minimum moznosti (nazov suboru a to je tak vsetko). som zvedavy ako by chcel niekto najst KONKRETNU skladbu (a povedzme ze ma tej skladby 5 remixov) v adresarovej strukture so 60 GB hudby. Sialenost. v iTunes zadam do search pola ID3 tag a rok, autora a je to hned doma. o Smart Playlistoch, „zalozkach“ (iPod aj iTunes si pamata miesto ukoncenia prehravania v skladbe), hodnoteni hviezdickami, grafike albumov a inych paradickach sa ani nebudem zmienovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phibes  |  06. 02. 2007 23:20

pre mna je prave adresarova struktura omnoho prehladnejsia a rychlejsie sa v nej orientujem a to tych 60GB hudby mam. je to uz len tym, ze som si to takto sam v pc zorganizaval a takto to mam zafixovane. viem, ze ked napr. hladam istu skladbu, ktorej nazov prip. ani interpreta/presny nazov albumu si nepamatam (napr. rozne raritne kompilacie), tak min. podla stylu/zanru ju najdem napr. v priecinku 'modern improvised'-various a pod. itunes a pod. somariny ti z archivu spravia 'masaker', hlavne pokial tam mas nejake obskurnejsie veci typu library funk, freak beat, early japanese electronic music... atd, tak to najdes rozne porozhadzovane ..pokial si si teda ku kazdej skladbe zvlast nevpisoval do tagu aj nalezity zaner/styl, co sa mne pri 10.000+ suboroch tedas vazne nechce. chapem ale, ze mnohym ludom itunes mozu vyhovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  07. 02. 2007 10:49

Staci len citat pri instalacii iTunes, na co sa pyta. A pyta sa aj na to, ci ma kniznicu reorganizovat alebo ci ma vsetko ponechat na svojom mieste

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DF  |  07. 02. 2007 16:00

Mno, já prostě beru MP3 jako soubor každý jiný. A filozofie vnořených adresářů je to nejlepší, co znám. Jsem jenom uživatel souborů, který nesnáší omezení při práci se souborem-mptrojkou. A těch je prostě na IPodu a ITunes požehnaně. Těch omezení teda. A mimochodem, to že je playlist soubor XML je velmi hezké, ale já jednoduše vidím, jak při připojení IPoda Nano přes WinAmp verze 5.0 WinAmp není schopen do Ipoda kopírovat a IPod potom vyžaduje Restore v ITunes. Musím být On-line mimochodem. Ve verzi WinAmpu 5.1xxx už to funguje. Ale po dvou týdnech a po update Ipoda v ITunes tuto schopnost WinAmp opět ztrácí, nemá přístup do Ipoda. Po instalaci WinAmpu 5.3 tuto možnost opět mám... No abych bojoval se zařízením a firmou, která ho vyrábí a prodává za nějakých 3-5000,- o právo ho používat jak JÁ chci, tak na to bych se mohl zvysoka... Chci po zařízení podporu adresářové struktury tak, jak ji znám a když už chci vyhledávat v ID3 tazích, NO problem... IPod toto prostě nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 02. 2007 16:40

Mám fungl nový iPod Nano 2 GB, bohužel bez dokladů, dostal jsem ho jako prezent. K ničemu ho nepotřebuji, Za 3250,- se ho rád zbavím. Volejte 606 625 799.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 16:49

Ještě by jsi měl upřestnit, zda 1.G (leká záda), či 2.G (hliníkové tělo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  06. 02. 2007 23:48

Co má znamenat "leká záda" mi nějak nedochází, a zda má hliníkové tělo? No původně jsem si myslel, že je to stříbrný plast, ale když tak na to koukám, je to na omak studené, asi to opravdu bude hliník :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  07. 02. 2007 16:58

leká=lesklá, pardon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš M.  |  06. 02. 2007 14:08

iPod nemám, ale rozumím tomu dobře, že na každém počítači, ze kterého si chci nahrát hudbu do iPodu musím mít nainstalované iTunes ?? Jestli je to tak, tak je to hovadina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 14:42

... tak v tom bych měl taky rád jasno.
Další můj player musí 100% fungovat bez nějakýho "managovacího" SW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 15:21

Bez "managovacího SW" to umí iRiver (neseženeš), iAudio (pokud video tak nevhodný) asem tam něco okrajového s malým HDD. Takže iAudio.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 16:58

Já video(player) ani nechci. Někdo tady v tomhle ohledu zmiňoval ještě jednu značku.
Každopádně díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 22:46

Problém je, že až na Creative, který očividně kopíruje iPody a kryje se za patenty ostatní výurobci rezignovali. iRiver na CES či jaká to byla výstava neprezentoval pro tento rok myslím žádný nový HDD přehrávač a původní u nás již nějakou dobu defakto neseženeš. iAudio je na tom zle, udělalý výborný přehrávač a zmrzli. Teac, Acer apod ignorujme, jeden model, nedodělanž FW, nulový vývoj. No a pak tu máme....hmm iPod. Docela bída co? Ale není to vina iPoda, teoreticky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  06. 02. 2007 14:56

Jen pokud ji chceš ihned přehrávat, přes mass storage ji můžeš jenom odnést odkudkoliv - jako data. iPod je v případě iTunes vždy obsahově svázán s jednou iTunesí knihovnou, kvůli DRM. Připojíš-li iPod k jinému počítači a pustíš iTunes, můžeš buď synchronizovat nebo iPod s iTunes nepárovat - pak je ale dostupný jen jako disk. Použiješ-li jiný SW, tak ne.
Už sakra pochopte, ža DRM je podmínka vydavatelství, jinak by se s Applem nikdo nebavil a do jejich shopu by nikdo nedal ani song. A iTunes je STORE - KRÁM, kde se NAKUPUJE a PLATÍ. Proto má iTunes Store takovou nabídku, proto funguje. Nelze to pochopitelně srovnávat s obchody typu allofmp3, které staví na ruské legislativě. Jinak to prostě nejde. Pochopitelně můžete do iTunes naládovat muziku ze všech zdrojů, na to se nikdo neptá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  06. 02. 2007 15:16

Ale mnou narippované mp3 nemají žádný DRM a přesto si je do iPodu z jakéhokoliv počítače nenahraju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 15:26

Nahraješ, třeba pomocí Winampu a kdyby jsi byl náhodou u někoho, kdo poslouch mp3 a neměl WinAmp (takového člověka neznám) tak můžeš mít v Mass Storage v iPodu instalačky WinAmpu a nové MP3 zesynchronizovat přes ně, když teda nevydržíš odnést MP3 v Mass Storage a zesynchronizovat si je až doma v iTunes....
Furt nechápu, co se tu řeší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XCE  |  08. 03. 2007 22:44

Já WinAmp nemám a nikdy jsem ho neměl a nikdy se mi nelíbil a znám asi jen tři lidi, kteří WinAmp používají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  06. 02. 2007 17:10

kde nic neni, ani smrt nebere...
na to je jednoduchý řešení - nekupuj si to a pořiď si některý ze vkusných iZvuků, iŘek, Emgetonů nebo Tvůrčna a užij si Průzkumníka se STROMOVOU STRUKTŮROU z každého pécé na světě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  06. 02. 2007 16:29

Ano rozumíte tomu špatně , nebo jinak porozuměl jste tomu jak to mainstreamová media to podávají.

Pro to aby jste něco (data) nahrál do ipodu nepořebujete nic. Chová se to jako "flash-ka" nebo většina HDD přehrávačů Creatve.
Proto, aby se to přehrál skladby na něm uložené, musej být "v playlistu", proto se používá nějaký program aple samo dodává Itunes ale nemusíte ho použít. Můžete použít, Winamp, MediaMonkey, Yamipod, a je toho dost a nemusí se to ani instalovat. Alternativa pro linux je taky. Nejedná se o nějaké hacky ,nebo cracky prostě ofiko alternativy.

Pokud chce někdo víc, nainstaluje dualboot na Ipod a dá tam Linux nebo Rockbox.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 17:03

Pokud se daj playlisty upravovat/sestavovat
1) z nechráněných mp3, které jsem do playeru nahrál (např.) TotalComanderem a na samotném PC je nemám
2) i přímo v playeru (add, move, remove song)
... pak opravdu není co řešit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabosh  |  06. 02. 2007 13:50

len tak medzi nami, Shuffle puzivam ako jediny prehravac uz hodnu chvilku.. takze newem o com tu tocite...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helenka  |  06. 02. 2007 14:06

Jsem na tom podobně, hudbu poslouchám téměř výhradně na náhodný výběr, tak zápor, že shuffle je jako jediný přehrávač nevhodný, je trochu mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 09:26

Nechápu, proč je v hodnocení do negativ dáváno iTunes. Mám Creative Vision M a u něj také potřebuji synchronizační SW pro správu audiotéky. A na to si nikdo nestěžuje, resp. není to zmiňováno v recenzích apod. Ale u iPodu je prostě módní strefovat se do iTunes, který se plně vyrovníá podobným programům a mrzí mě, že i redakce v Živě tomu podlehla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  06. 02. 2007 10:08

MS Zune je treba proti iPodu a dalsim a/v prehravacum vylozene zabavny nedodelek a rovnez se do nej nikdo z velkych medii netrefuje. Napada mne prislovi 'Koho chleba jis...'
Jinak si myslim, ze rada lidi by na iTunes zmenila nazor, pokud by mohli pouzivat iTunes Store.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 10:20

Já to beru tak, že abch si v Visionu něco poslechnul, musím použít SW (Winamp). Abych si poslechl něco v iPodu, musím použít SW (Winamp). A teď nechápu, proč je u iPodu toto uváděno jako mínus???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carver  |  06. 02. 2007 11:49

protoze Creative ma massstorage driver tzn. v TC to tam proste soupnes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 12:03

Chlapče pomýlený, to má i iPod, ale takto nahrané skladby jsou pro přehrávač jen data v mass storage sekci, nic víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carver  |  06. 02. 2007 13:27

jenze v creative(MUVo N) si je prehrajes chlapce zaslepeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 14:49

Tak jak vidíš, tak Creative ani neumí u své produktové řady dodržet jednotný systém, to se Applu s iPodem nikdy nestalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 17:03

A to má být zápor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  06. 02. 2007 14:45

a co je to za výhodu, šoupat to tam jako řepák. Smart playlist z iTunes je daleko lepší řešení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 17:03

žebo využití existujícího nástroje bez nutnosti instalace jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  07. 02. 2007 08:31

Nó, to je teda paráda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carver  |  07. 02. 2007 11:26

protoze repaku na vsech kompech, ktery pozivam nebo z kterych si sosnu hudbu, nemam nainstalovany sracky typu iTunes apod., ale TC ci prozkumnik je vsude. Retardum tohle, ale asi nikdo nevysvetli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr_sveta_amoleta, mistr_sveta_amoleta  |  07. 02. 2007 16:00

Řepáčku, já ti na neformený TC a stupidního Průzkumníčka házim bobek, páč mám jenom Apply. Tyhle dva relikty debilní obsluhy PC pomocí debilního windowsího GUI...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  07. 02. 2007 17:03

po sté.....vezmeš soubor-nahraješ na mass storage-doma imortuješ přes winamp,iTunes,MediaMonkey já nevím co ještě. To jsem jedinej, kdo v tom nevidí problém???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  07. 02. 2007 17:07

Stejně, pokud si budu chtít přinést nějakou skladbu od někoho jiného, tak si ji doma zedituju podle svého vkusu (id tag), takže tak jako tak jde stejně jen o přenesení hodby do "centrály"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 14:46

Jestli je iTunes jedinej způsob, jak tam dostat hudbu, ABYCH JI POSLÉZE TAKY MOHL PŘEHRÁT, tak to je prostě naho\/no.
A jestli to náhodou BEZEZBYTKU řeší(?) nějakej hack či plugin do WinAmpu, tak to je určitě dobrá zpráva pro uživatele, gratz, nicméně jako out-of-box je tenhle produkt pro mě mrtvej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 14:51

Ty jseš ale trouba, co?
iPod "out of box" používá k synchronizaci iTunes.
Vision "out of box" používá Creative media center
Zune "Out of box" používá WMP.
Vše můžeš provozovat třeba na MediaMonkey, Winamp, atd.
Zdá se, že jen ty jseš "out of..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 16:54

(Trouba je tvůj fotr a brácha, tedy stále ta jedna osoba.)

Je mi u )(, co používaj k synchronizaci jaký přehrávače. Trochu si asi sedíš na vedení. Můj současnej player má taky takovou vymyšlenost, a právě proto mi to už nesmí do baráku.
Chci hudbu nahrávat POUHÝM NAKOPÍROVÁNÍM POMOCÍ BĚŽNÉHO SPRÁVCE SOUBORŮ - nejsem zvědavej na nějakej "import" do knihoven.

Takže teď si ještě někam napiš, že nemáš regovat, nejsi-li tázán, tatare, stejně pak meleš uplně z cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STROX, STROX  |  06. 02. 2007 20:04

Mam iPod a do jiste miry mi vadi, ze z nej nemuzu pisnicky pomoci spravce souboru vykopirovat (tedy muzu, ale s nahrazenejma nazvama a bez tagu). Pouzivani iTunes mi nevadi, dokonce jsem to uvital jako chytry spravce 40GB alb. Pravda, mohl by byt rychlejsi. Na druhou stranu si ale dovedu predstavit lidi, co jsou radi, ze kliknou a o nejakym kopirovani pres spravce souboru, nedej boze TC, u nich nemuze byt ani rec (at se dnes spi dobre moji kolegyni, kdyz zde o ni mluvim). Pro takovy je tohle dar z nebes... Skoda ze se zde iPody neprodavaji za cenu jako v US, razem by vsichni zjistili, ze jejich prehravace jsou minimalne stejne drahe jako konkurence, neli levnejsi. Konkurencni se zde totiz prodavaji za stejny prachy jako v US... Skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uni  |  06. 02. 2007 22:50

Hmm, co je "běžný správce souoborů"? Průzkumík ve winech, vnucování třídění do jakýchsi Documents, třídění podle ID, nějaká linuxová varianta, nebo varianta Vista, která ani není zakomponována, MS nestihl, nebo hrabání se v adresářové struktuře, či databázová struktura v Palmech? Vzpamatuj se!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAREL  |  06. 02. 2007 09:16

NECHAPU CENU. MAM IPOD NANO 4G ZA CENU 3200KC. PROBLEM JE ZE JSEM TO KOUPIL V USA. CENY V CZ JSOU VELMI PREMRSTENE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  06. 02. 2007 10:06

Vyrobky Apple se bezne v cele Evrope prodavaji za tutez cenu co v USA ovsem v eurech. Polemizovat tak muzeme maximalne o marzi prodejcu a servisu. A neni to bohuzel jen pripad Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  06. 02. 2007 13:52

Nebo o zaruce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  06. 02. 2007 14:40

nejspíš někomu dlužíš daň

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STROX, STROX  |  06. 02. 2007 19:56

No, nevim kdes na te cene byl. Pokud stranky Apple nelzou, stoji 4GB Nano stale 199 USD (pri dnesnim kurzu 4400) + DPH (cca 11%). Ja mam z US 2GB verzi a stala me cca 3500 i s dani. A co se polemiky o zaruce tyka - na vsechna prenosna zarizeni Apple (NTB, iPod) je celosvetova zaruka (pravda, jeden rok). Jedine co me na iPodu vadi je, ze se original sluchatka nedodavaji vcetne snury na krk, jako maji treba mobily NOKIA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  06. 02. 2007 23:39

DPH ?? 11% To je asi nejaka jina Amerika 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
STROX, STROX  |  07. 02. 2007 00:05

jo, sorry, ja si to blbe pamatoval - dan byla 11 USD coz je, 7,75% - ted jsem se koukl na uctenku ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mapek, Mapek  |  06. 02. 2007 08:49

Pádem nějakou další energii nezíská To by stačilo v elektrárnách něčím mlátit o zem a pak tím svítit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oli  |  06. 02. 2007 09:20

predstav si ze ona ta energia existuje aj kineticka ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mapek, Mapek  |  06. 02. 2007 09:52

Netvrdím, že je to napsáno úplně blbě. Jenom mě pobavilo, že ta věta dovoluje i výklad, že pádem získá někajou další energii. Proto jsou tam ty rozesmáté tlamy. :-p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oli  |  06. 02. 2007 09:21

a padom sa kineticka meni na deformacne a podobne ... pri zdvihani zase sa zvysuje potencionalna ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mapek, Mapek  |  06. 02. 2007 09:57

No být přesný, tak z těch tvých energií znám jen dvě. Deformační znám jenom síly. Ale původní příspěvek byl jenom pokusem o pobavení nad tím, že přestože to autor řekl docela dobře, tak díky češtině by to někdo mohl pochopit i jinak, než to autor myslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  06. 02. 2007 20:39

ale jo hele, pobavili jsme se...tvojí hloupostí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muffik  |  06. 02. 2007 08:47

Říkat tomuhle recenze chce hodně velkou drzost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  06. 02. 2007 07:28

Clanek peknej. Bohuzel se zde opakuje casto vzita fama ze do ipodu clovek nahraje hudbu jen z itunes. Nebo jeste veci blbost a to ze na tom prehrajete jen hudbu ktera byla zakoupena online.
Podle me MediaMonkey nebo WinAmp+plugin si s ipody rozumeji dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin [X]  |  06. 02. 2007 07:10

Normalne zvazujem, co ludi vedie k nakupu zariadenia, ku ktoremu si budu musiet dokupit hudbu iba v elektronickom formate a takymi prisnymi obmedzeniami. A co s originalnymi CD, ktore mam zakupene? Hodit do kosa?
( ale ak sa mylim, opravte ma :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  06. 02. 2007 07:15

a z ipodem to ma spolecneho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jano  |  06. 02. 2007 07:43

iTunes ti CDcko bez problemov ripne do MP3, AAC, resp. do coho si vyberies ako aj v pohode prehra MP3, co stiahnes z netu. Takze vobec neplati, ze prehra iba original kupenu hudbu stiahnutu z iTunes Music Store. Music Store je viacmenej bonus, aby si nemusel CDcka kupovat. Jasne, nepodporuje OGG a pod zalezitosti, ale na druhej strane...hudbu vo formate OGG som videl asi tak 2x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor