Recenze HOOP Dandy 230: malý a funkcemi našlapaný MP3 přehrávač

Diskuze čtenářů k článku

Ondra  |  17. 11. 2004 14:06

Až na komplikovaně spustitelný program pro stahování Mp3 z hdd šlape tento stroj vcelku dobře
pokud někdo ví reálnou cenu za kterou bych tento stroj s 256 Mb  mohl prodat nechť tak prosím učiní
PS: zaplať pánbu za kohokoliv nadšeného který o něčem napíše tak nerozebírejte jeho slohový projev
zviditelnit se dá i jinak ne
mějte se fajn
O.T

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Dome  |  23. 08. 2004 20:01

Prosim vsechny co tento nebo jinny prehravac od teto firmy vlastni at se se mnou kontaktuje.Potrebovat bych ovladac a software

piste i ti kdo vite kde tento software sehnat

diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ROOOM  |  08. 07. 2004 22:40

Ahoj,

rad bych se zeptal na jeden problem. Dal sem do tohoto MPmana SMC 128MB a vse OK. Ted jem si kartu chtel na dofcu pouzit ve fotaku a ten mi nabidne formatovani a kdyz to zkusim zahlasi chybu na karte. V MPmanu funguje. Jak a v cem ji mam naformatovat aby ji fotak akceptoval? Diky R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny  |  18. 12. 2004 16:14

Taky sem takhle "znicil" 64ku kartu...
Zkousel sem to ve fotaku (Olympus C100), ve ctecce (jak pres USB, tak pres PCMCIA)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caramel  |  02. 09. 2003 14:46

Myslim, ze jde o docela dobrej prehravac, asi do nej pujdu, za dobrou cenu ho maj napr. na http://shop.sofi.cz - cena kolem 4 600 kc vc. DPH...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
konik Hoop  |  02. 09. 2003 09:58

Ackoliv je cetnost vyskytu slova prehravac fakt husta, horsi jsou chyby pramenici z autorovy neznalosti pristroje. Hrat WMA neumi, NEVI co jsou ID3 tagy, naopak pretacet skladby umi. Taky mi chybi detailnejsi popis moznosti nahravani. Ty prednahrane skladby jsou jen kratke ukazky, takze nevim proc se certi nad nejakou kvalitou... jo a dodavana sluchatka jsou strasna, rozhodne ne ani pro nenarocny poslech. toz tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
papaHoth  |  02. 09. 2003 17:03

Jak to viš, že neumí ID3 tagy ? Vždyť na http://www.e-hoop.cz píšou, že to podporuje. Celkem bych o něm uvažoval, tak napiš jestli si to jen myslíš, nebo ho máš a píšeš z vlastní zkušenosti. Díky předem 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
konik Hoop  |  02. 09. 2003 22:15

mam ho tu na stole, peru do nej kvanta muziky, tagy v1,2 a nic. porad jen nazev souboru. jestli je v tom nejakej figl, tak jsem na nej neprisel a v manualu o tom vubec nic neni. jinak na www.e-hoop.com se o WMA nepise, ale o tagach jo... heeeelp!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  03. 09. 2003 00:02

Ahoj, ty jsi asi první člověk v této diskuzi, kdo jsem přidává normální reakci na recenzi HOOP Dandy 230. Narozdíl od některých jedinců, které zajímá spíše slohová správnost této recenze, jsi sem přidal své osobní zkušenosti s tímto přehrávačem a za to jsem ti velice vděčný. (jistě nebudu sám). Samozřejmě s touto informací také přichází kritika na Petra Baštu. Pokud opravdu HOOP Dandy 230 neumí WMA atd., tak lidé, kteří si na základě jeho recenze tento přístroj pořídili jsou jistě na*raný jako svin*. Sám s tímto strojem zkušenosti nemám, a tak nebudu dělat unáhlené závěry, ale nyní si jeho koupi dobře rozmyslím a radši všechny funkce testnu někde v elektru.

Díky za info !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dabluv Advokat  |  01. 09. 2003 10:27

Proboha, proc se prodava (nedejboze vyrabi) cokoliv s timto mrtvym formatem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dabluv Advokat  |  01. 09. 2003 10:29

A navic takhle silene draho, kdyby to bylo za 1000, ze jde o vybehovy model, tak to chapu, ale za bura?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JB  |  01. 09. 2003 16:01

Na druhou stranu jsou tyhle media levny a navic ma ten prehravac uz 128MB v sobe, to by mohlo stacit ne ?  No i když takovy SD karty by to klidně mohlo umět.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dabluv Advokat  |  01. 09. 2003 16:54

Koukam tady do ceniku:

SM 128MB 1047,-

CF 128MB 1047,-

CF 256MB 1856,-

Rek bych, ze jsou prinejlepsim stejne drahy (128MB), dal je levnejsi CF. SD/MMC je samozrejme jeste drazsi, nemluve o MS. Ne, ze by CF byl nejakej ideal, ale dnes je prakticky neprekonatelne levny a existuje obrovske mnozstvi zarizeni pro CF, takze mu jednoznacne fandim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JB  |  02. 09. 2003 16:59

Hele advokáte, viděl jsi CFka ? Vždyť jsou velký skoro jako ten přehrávač

Pokud se to má houpat na krku, tak se do toho nemůžou asi cpát compact flash. To jedině drahý SDčka, nebo starší SM. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillMeLove¨Me  |  01. 09. 2003 08:15

mate potrebu kritizovat tak se tak moc neomezujte, dejte si tu praci a predvedte nam jak jste sami na vysoke urovni, at to mate jednodussi proste tu recenzi prepiste do tvaru jak si myslite ze by mela vypadat ... pokud si na to netroufnete tak nic vic nez byt hezky zticha by vas ani nemelo napadnou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  01. 09. 2003 13:49

Co to kecas?Proc my,spotrebitele,bychom meli neco prepisovat?Nas za to,narozdil od autora clanku,nikdo neplati...Kdyz nekdo neumi psat,tak mam holt smulu a bude delat neco jineho,takovej je zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillMeLove¨Me  |  02. 09. 2003 11:45

no sak ty delas scela jiste neco jineho, a mas tu v cesku jeste tolik svobody ze nemusis cist neco co se ti nelibi, takze 100 prispevku pod clankem ktery s tim clankem vecne vubec nesouvisi si muzes klidne odpustit ... druha vec je zavist, kterou v takovych jako jsi ty, jiste vzbuzuje pocit ze za takovy clanek dostane nekdo honorar a ty ktery nesesmolis ani vetu jednoduchou musis nekde mejt schody :) to s clankem ovsem take nesouvisi ... takovy je zivot, a co smrt myslis ze je jina?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  02. 09. 2003 20:54

Kecas akorat pekny kraviny...Do 100 prispevku mam hodne daleko (zajimalo by me,kam jsi se az na zakladni skole dostal) a autorovi jeho honorar nezavidim,protoze za takovy vykon urcite nebyl nijak vysoky.Jinak studuji vysokou skolu,schody nikde nemyji - tak spatne na tom zase nejsem a jak vidis,nemam zadne problemy s psanim vet...Jinak jaka je smrt nevim,tam jsem to jeste nedopracoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 09. 2003 07:24

Přehrávač, který používá pro uložení dat médií, u nichž byl ukončen vývoj a jejich maximální velikost je 128MB, bych si za 5000 v žádném případě nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kovboj2053  |  01. 09. 2003 07:07

Je hezké, že dáváte možnost i mladým radaktorům, ale tento by se měl vrátit na základní školu a cvičit slohová cvičení až do úmoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  01. 09. 2003 13:09

Tady nejsi ve škole, člověče. Jestli tě baví slohovky, tak nějakou napiš do diskuze, ať se s námi podělíš o svůj cit pro mateřský jazyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  31. 08. 2003 21:10

Nemohu si pomoci,ale k 1000x pouzitemu slovu prehravac se musim take vyjadrit.Autor by mel casteji pouzivat zajmena a nekde je toto slovo absolutne zbytecne!!!Pomalu mi to prislo,jako nejaka nepovedena legrace.Nejsem zadnej hnidopich,ale recenze se kvuli tomu proste spatne cte a proto jsem na to,jako vetsina prede mnou,upozornil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Notex  |  31. 08. 2003 21:59

Zaplat a pak to bude v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  31. 08. 2003 21:59

Recenze se kvůli opakujícímu slovu špatně čte? A to má bejt jako vtip? Tobě se slovo přehrávač špatně čte, nebo co? To má místo tohoto slova psát jako co? Kdyby se recenzovala lednička, jakým slovem by si jí nahradil? Zkus si tuto recenzi napsat sám a místo slova přehrávač zkus použít jiné a nebo ho úplně vynechej. Ztrávíš nad tím 3x víc času a výsledek bude spíš horší. Až to napíšeš tak to přidej do diskuse, aby sme se zasmáli nad tím, jak se dá jinými slovy nahradit slovo přehrávač. (spočítáš je na prstech slepičího pařátu). Tečka

Jo a znovu opakuji, že nejsem autorem této recenze. Aby mi zas náhodou nepřišla zpráva jako: ,,Proč se autor článku schovává pod jménem Vodny,, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MagorPF  |  01. 09. 2003 01:59

Ted se cejtis asi hodne drsne co? .TEČKA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LaduzZ  |  01. 09. 2003 09:43

Stěrače stírají, odstřikovače odstřikují. Tečku mi nehlaste, tu přece vidim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  01. 09. 2003 13:44

Ne,to neni vtip,opravdu se to spatne cte,protoze slovo prehravac je v mnoha pripadech opravdu nadbytecne...Jak uz jsem rekl,misto nej se daji pouzit vhodna zajmena nebo se tam vubec nehodi - zkus si to precist a uvidis - pokud tedy tva mrzka slovni zasoba umi vybrat lepsi slovo nez prehravac.A asi to nebude uplne v poradku,kdyz si na to stezovalo tolik lidi a takoveto vyhrady se nikdy predtim neobjevily,ze?Neni to prvni recenze vyrobku tohoto typu,takze je podle predchozich videt,ze se to da napsat i bez zbytecneho opakovani slov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muto  |  31. 08. 2003 18:11

uz dlho rozmyslam nad mp3 prehravacom a tento vyzera vazne cool az na jednu vec je len na smart karty.A ja vzhladom na to ze mam fotak na compact flash by som uz rovno kupil na comapct flasky.Neviete niekto o nejakom?Nasiel som jeden vola sa DIVA ale nema podsvieteny display.Iny som nenasiel Poradte dakuje,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas sosnovec  |  05. 09. 2003 11:33

DIVA je vyborna, podsviceni displeje je opravdu u mp3 prehravace tak dulezite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  31. 08. 2003 15:32

Co vám všem lidi na této recenzi vadí? Slovo přehrávač? A co tam má místo toho napsat? Přístroj, nástroj, věcička ...bla bla bla? Měly by jste si všímat důležitějších věcí a ne se šťourat a pátrat po každé chybičce. Tohle není Slohová práce z češtiny. Je velice snadné všimnout si chyb, i těch malých, ale ocenit práci už každý neumí. Mě osobně čtení této recenze nečinilo problémy. To je můj názor.

Než do nějaké diskuse zase napíšete a budete kritizovat někoho za drobné chybky, které vadí jenom profesorům ČJ, zamyslete nad svou ,,dokonalostí,,. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  31. 08. 2003 15:46

Co takhle kdyby pan autor psal pod svym jmenem a ne jako "Vodny"
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  31. 08. 2003 15:51

jo ma tam zase chybu v odpovědi ( trenuju do školy) je to určitě Pan Autor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geekon  |  31. 08. 2003 16:33

tak ja autor rozhodne nejsem, ale taky mi to nejak zvlast nevadi. a uz rozhodne kvuli tomu nemam tendence prudit. nahodou masinka je to moc pekna, chute mi udelal, tak ucel asi splnil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kl  |  31. 08. 2003 17:10

Někdo se začne v něčem šťourat a všichni to tu papouškují. Když si čtete recenze na přehrávač, můžete předpokládat, že tam slovo přehrávač vícekrát bude. Možná jich mohlo být o něco méně, ale mně to při čtení nijak nevadilo, zaměřil jsem se na důležitější věci. Přečtěte si raději tento článek o úrovni diskusí  . A doufám, že do fóra k němu nezačnete vkládat příspěvky na téma, kolikrát se v článku vyskytuje slovo diskuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  31. 08. 2003 21:00

Kolikrát to mám psát, že já nejsem autorem tohoto článku ačkoliv kdybych jím byl, vůbec by mi to nevadilo. Vy jste fakt nějaký divný, otravovat lidi závistivejma kecama, to vám jde. Mě se jeho recenza líbila a určitě nejsem sám, ale podle tebe je hned každej kdo chválí tento článek sám autor. Už jsem to jednomu podobnýmu člověku psal: Měl by ses omluvit pravýmu autorovi článku, za to, že si myslíš že chválí sám sebe pod jiným jménem. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  31. 08. 2003 20:51

Proc si myslis ze jsem autorem clanku? To fakt nechápu, někdo někomu pochválí článek a hned se z nej dělá autor, který chválí sám sebe? Ani neznám jméno toho kdo recenzi napsal. Příště važ svá slova. Pochybuju že by recenzent chválil sám sebe pod jiným jménem. Měl by ses omluvit pravému autorovi článku. Tečka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  31. 08. 2003 20:38

No správně, když chce někdo kritizovat, že je ve článku vícekrát napsáno slovo přehrávač, tak je padlej na hlavu. A proč to píše do diskuze? Aby si dokázal, že je lepší než autor? Podle mně Ti, co kritizují češtinu na této urovni jsou ubozí, co je nikdy nikdo za nic nepochválil. Styďte se a nezapomeňte mi napsat, jaký sem já blb :) Už se těším.

 Jinak s výše uvedenou reakcí plně souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mik  |  31. 08. 2003 23:48

Konstruktivni kritika slohu autora a slovni zasoby je zde podle meho nazoru zcela opravnene. Ctenar by mel nabit dojmu, ze pisatel je odbornik a profesional, ktery nepise svoji prvni recenzi (ci spise vubec prvni slohovy utvar pro verejnost). Z clanku je videt, ze si po sobe sve dilo bud vubec neprecet, nebo je skutecne tak omezeny jako ti, kteri se ho zastavaji a jeste se podivuji proc nekdo ztraci cas a pise do diskuze. Skutecne-nejvetsi blb je ten kteremu clanek pripada ok, osopuje se na ostatni a (jako Vodny se rozcili pri pokusu o vtip - me take hned napadlo, ze obrance by mohl byt nakrasne sam autor, ovsem tuto moznost snad kolega nepripoustel vazne, jediny kdo by se mel omlouvat je tedy Vodny, jelikoz podezira recenzenta z pretvarky). Jeste k vodnemu: prehravac - HOOP Dandy 230, mp3man, pristroj, hraci skrinka, tento zazrak, smudla, sulin, ctverec, vodny neplodny... nebo zajmeno, nejlepsi by ale bylo vypustit slovo prehravac uplne, kde to jde, vsichni prece vedi o cem je rec. Dik za pochopeni, ulevil sem si.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  01. 09. 2003 09:05

No, já si dokáži ulevit i jinak:) Já se nikoho nezastávám, jen když si chci přečíst názor čtenářů na HOOP a vidím jen samé názory na čj. A omezený samozřejmě sem, jako každý jiný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodny  |  01. 09. 2003 12:59

Co to meleš? Koho podezírám z přetvářky? Napsal sem, že čtení Recenze na HOOP Dandy 230 mi nečinilo problémy. Jenom nějakým chudákům vadí, že není slohově napsaná a asi že tam chybí i osnova nebo co? Kdyby si měl psát tím tvým způsobem, hrací skříňka, tento zázrak, šmudla, čtverec atd, tak bys nadchnul spoustu dětí. Co to jako má být? Tobě je asi 10, nebo se pokoušíš o vtip? Měly by tě spíš zajímat jiný věci, třeba jestli se autor spletl v parametrech a funkcích které HOOP Dandy 230 má, nebo přidat nějakou zkušenost s podobným PREHRAVACEM. Ale ty patříš asi mezi VELKE kritiky, kteří nemají nic jiného na práci, než se zapojit do diskuse, kterou někdo načne kritikou a pak se pěkně připojit a táhnout za jeden provaz s ostatními dokonalými lidmi. FULLSTOP. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mik  |  01. 09. 2003 14:02

No tak abych ti to vysvetlil.. kolega napsal, jestli nahodou nejsi autor, ale dle meho nazoru to myslel v zertu a nenapadlo vazeneho autora podezirat ze skryvani identity (proc taky na internetu jsme vsichni dostatecne anonymni, pokud nekdo ke svemu jmenu nechce napsat jeste treba RC a adresu). Ne tak vsak tebe, protoze ses na nej kvuli tomu zertiku osopil, proto ho podeziras z pretvarky. Jinak ty smudly a ctevrce - to byl skutecne jednak pokus o vtip, druhak pokus o obohaceni slovni zasoby.. BTW zrovna me napadlo mnohem decetnejsi "vyrobek", ale jaxem rek, stacilo by slovo prehravac obcas vypustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Víťa  |  31. 08. 2003 14:48

no ty v*le nemám slov, přehrávač, nahrávka, přehráváná frekvece co to je za hnus, sou i jiná slova např. přístroj, a nebo se třeba hodí jinak formulovat věty, todle  si vytisku a přinesu češtinářce, ta bude mít radost , Přehrávač mě překvapil především svoji nízkou hmotností, která je pouze 43g (jde o kartový MP3 přehrávač).  - hm to je nečekaný že pude o kartovej přehrávač, připadá mi že je tu rozepsanaá každá kravina ve snaze o co nejdelší článek ale informativní hodnota jaksi nic moc. Jé podsvícení je vono to svítí..., nestačí napsat dysplej je podsvícen xy barvou, kontrast je dostatečný nebo tak něco

 ve s tříbené barvě ehm, špuntován sluchátka ehm, průměrné sluchátka - ta sluchátka, takže by tam správně mělo být A 

 Hlasitost na maximum je i pro náročnější posluchače postačí ?? jak to mám chápat

To bylo psaný asi hodně na rychlo co? fakt sem se takhle dobře nepobavil dlouho, normálně nejsem žádnej šťoural, ale todle mi nedalo

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zk  |  31. 08. 2003 13:44

Ja len, že zatiaľ všetkým uniklo, že tento "prehrávač" vie aj nahrávať. Autor by mohol v texte pomeniť polovicu výrazov za "nahrávač" a nemuselo by to byť také strašné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MagorPF  |  31. 08. 2003 13:22

Je dulezite, aby ctenar v prubehu cetby nezapomnel o cem cte.
Pokud je mu to ale predhazovano na kazdem radku.....
To je i muj pripad. Nevydrzel jsem po 2 odstavcich.

Diky pane autore. Nevim ted nic o prehravaci prehravajicim nahravky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HHH  |  31. 08. 2003 11:57

chtel bych se zeptat autora Petra Basty, co muze byt "min znackovy" nez HOOP Dandy 230 - viz posledni veta clanku. Pravdepodobne mel autor na mysli trznici ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  31. 08. 2003 09:20

Normálně na recenze přehrávačů, které přehrávají MP3 nereaguji, ale tato recenze přehrávačů, které MP3 přehrávají, mi vyrazila dech. Jinak mi tento přehrávač ze všech recenzovaných přehrávačů připadá jako jeden z nejlepších přehrávačů mezi přehrávači, o kterých jsem četl. Doporučuji autorovi této recenze o přehrávači, aby se svou češtinou začal něco dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  31. 08. 2003 12:38

Příspěvky k této věci už začínají být víc otravné, než opakování toho slova v recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SurfStar  |  31. 08. 2003 01:43

Jaky hnup to psal.Prisel jsem dom, jsem opily, ale tohle se neda přehlednout. To je ale cestina.Po přečtení tohoto članku se mi udelalo z toho slova spatne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zip  |  31. 08. 2003 08:27

Nemas chlastat, chlape

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kybla  |  31. 08. 2003 00:27

Chichi, tolikrat jsem slovo "prehravac" a jeho tvary v jednom clanku snad jeste nevidel . A nejlepsi je "prehravac umi prehravat" .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz  |  31. 08. 2003 00:31

55 occurences found.
---------------------------

jinak to vypada moc hezky .. jen skoda, ze je tam AAA baterie :[ ... maj vuci AA malou kapacitu a nejsou holt takovej mainstream .. diky tomu si to nekoupim ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šnek  |  17. 02. 2007 12:09

Mas recht ten recenzent asi nikdy nebyl ve skole a nepsal sloh.Za todle by od naseho ucitele dostal pri nejlepsim za 4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor