Recenze Easy IDE: Externí box na disky bez boxu

Diskuze čtenářů k článku

honza  |  01. 12. 2005 22:36

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli jde přes jedno usb a tuto redukci+klasickou rozdvojku na ide připojit zároveň několik různých hdd najednou. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lihel  |  26. 01. 2006 04:42

Jdi do Kouwelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 07. 2005 19:33

Čágo Tenhle kousek už mám a je to bomba ale doba páry skončila nastala doba atomu a já bych potřeboval SATA to USB neví někdo o něčem takovím? DÍKY mirek.mm@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  22. 07. 2005 19:47

Tak jsem už něco našel ale jestli máte něco lepšího sem s tím. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24160

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  01. 09. 2005 18:56

No jo, ale já bych to chtěl obráceně SATA disk do usb. Nevíte někdo o něčem ? Nebo alespoň SATA disk do IDE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CHose  |  07. 11. 2005 20:35

Precetl jsem si celou diskuzi a rad bych si neco ujasnil. Rad bych box na HDD asi 3,5" a nejspis na USB 2. Zajimalo by me jestli ma cenu koupit ramecek na SATA disk, nebo v podstate pocstaci jenom IDE?(limit USB2) a jak by to bylo v pripade FireWire?? Pak bych se rad zeptal jestli nekdo ma zkusenost s boxem ktery nepotrebuje adapter. Tusim ze sem ho nekde videl na netu ale nezda se mi ze by USB utahlo cely HDD??? Dik za Info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oldrichper@seznam.cz  |  02. 07. 2005 09:14

starý hardisk od IBM funguje přes tohle bez problémů ale málokterou CD, DVD mechaniku to připojí. Moji DVD vypalovačku NEC  ND-3500A to ani nerozpozná, popř. hlásí, že zařízení nelze spustit. Máte podobné zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 04. 2005 23:31

Uvažuji o něčem takovém k notebooku, ale na notebooku mám pouze USB 1.0. Zkoušel někdo připojit třeba externí HDD nebo paličku přes USB 1.0? je to  - co se týká rychlosti - rozumně použitelné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaraDa  |  20. 04. 2005 16:53

Zkoušel jsem externí HDD s tímto adaptérem na USB 1.0 a je to strašně pomalé. Přenosová rychlost do 1MB/s, takže víceméně nepoužitelné. Doporučuji PCMCIA řadič USB 2.0 (stojí kolem 500Kč).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  26. 10. 2005 19:27

Máš recht !!!! Na USB 1.0 je to dost pomalé.Na USB 2.0 gut !!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lolino  |  08. 07. 2005 12:34

Taky uvažuju o tomto způsobu připojení DVD vypalovačky a mám ten sám problém. Ale našel jsem v prodejnách PCMCIA kartu s 2xUSB 2.0, no tim se to vyresilo. Stoji do petistovky na www.alfacomp.cz. Od výrobce zn. Kouwell stoji ale neco prez 700,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  22. 12. 2004 14:47

Jak dlouhý je kabel u tohoto adapteru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 12. 2004 23:37

kdyz takto pripojim disk, nepotrebuje zadny vetrak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 12. 2004 16:04

Chtel bych se zeptat, jak to je s tim rozhranim. Disky se SATA do toho asi nepripojim, ze? Tzn. jsou k tomu pripojitelne pouze disky s rozhranim ATA? Dekuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  17. 12. 2004 13:24

chtel bych se zeptat, zda si to jiz nekdo koupil a jak s tim je spokojen. Diky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxim  |  18. 12. 2004 14:14

ja jsem koupil podobny prevodnik USB 2.0 IDE, ale podstatne levneji u Netcompu (http://www.nc.cz/DetailPage.asp?DPG=19049) vcetne napajeni.
Krome toho ze je to male a prenosne (narozdil od velkeho neskladneho ramecku) tak to  hlavne podporuje USB 2.0!! Ta rychlost staci na prehravani filmu primo pres USB port. Lze ktomu pripojit i DVDmechaniku a vypalovacku. Koupil si to i kamos z koleje. Jedine co me na tohle vadi je docela kratka delka kabelu. (cca 0.6 metru) ale jinak jsem spokojen, a je to sikovna vecicka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný  |  27. 11. 2004 12:42

buď jsem slepej, nebo to už u Telnetu nemají,,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  24. 11. 2004 20:47

No je to pěkně hnusný a drahý jestli sháníte něco estetického a levného koukněte se na tohle http://www.dxt.cz/katalog.php?KTG=160 já mám typ ME350U2FL externí box 5.25 a jsem s ním spokojený nehledě na to že se to dá připoji přes USB i FireWire a mám to zakrytováný tak se mně nemůže stát, že někde vyzkratuju blbě disk no je to jen můj názor, ale tohle co jsem tady viděl se mně nelíbí doufám že jsem aspoň někomu poradil líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosch  |  13. 11. 2004 15:42

http://www.64bits.se/recensioner/easy-ide/index.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
exolon  |  14. 11. 2004 11:39

alebo aj tu http://www.tahanovce.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=602

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomyboy  |  14. 11. 2004 16:40

osobne mam toto riesenie http://www.cablestogo.com/product.asp?cat_id=1501&sku=30500 v dodavke je napajaci zdroj, standartny pocitacovy napajaci kabel a 2-inch IDE Cable Male to Female Extension. Plna spokojnost {prenos sa pohybuje okolo 15000 - 30000 kbytes/s} ako kedy. Kupoval som to vo firme EHS Skalica www.ehs.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  12. 11. 2004 17:03

Nevi nekdo kde se to da koupit ? 100mega distribution je jenom velkoobchod
diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 17:16

halnet.cz - prodejní místa a vyberte si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  13. 11. 2004 00:25

primo na strankach halnetu je i internetovy obchod, kde si to muze kazdy objednat...
http://partner.halnet.cz/netcorp/?Mode=Sti&StiId=9820

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  14. 11. 2004 17:55

http://www.halnet.cz/art_doc-BA17A085CA2B7659C1256F3500516B81.html - podrobný popis, foto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ts-ts  |  12. 11. 2004 16:54

www.halnet.cz - to co je za web?!? som tam ten zazrak nenasiel za 20 min ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 11. 2004 15:38

Zkousne to i NTFS? A jak velký disk je maximum?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos, lubos  |  12. 11. 2004 16:30

To by nemalo mat nic s FS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FUCK registrace!  |  12. 11. 2004 21:57

NTFS je bez problému.
Ale ani jeden ze tří externích boxů, co mám, nezvládá dobře disky větší než 128 GB :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  12. 11. 2004 23:27

Mozna je to tim, ze to nezvlada OS, co tam mas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FUCK registrace!  |  13. 11. 2004 09:28

W2k a XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pacuz  |  15. 11. 2004 09:43

Taky sem mel podobny problem, ze mi ramecek od ST-Lab nezral disky vetsi jak 120GB. Minuly tyden jsem koupil Argosy u firmy KOBE a naprosta spokojenost. Zkousen Hitachi 160GB, WD 200GB a palirna plextor, naprosto v poho. Rychlost prenosu nejmin 20MB/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  16. 11. 2004 14:50

oni to prodávaji i prázdné nebo jenom s diskem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  16. 11. 2004 14:52

tady je mají jenom s diskem
http://www.kobe.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=17&Rnd=1097789

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos, lubos  |  12. 11. 2004 13:22

Poradi niekto, kde sa toto da kupit na Slovensku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
exolon, exolon  |  13. 11. 2004 23:51

To by aj mna zaujimalo. Ale kedze na slovensku skapal pes, tak aj v tomto pripade to vidim ze budem musiet pre to vycestovat. Ja to nechapem ze tu mame takych nemoznych obchodnikov, k zohnaniu cokolvek ineho co sa co i len trochu vymyka beznemu (prevazne agemackemu) sortimentu, je casto krat potrebny nadludsky vykon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  12. 11. 2004 13:04

po tomhle reseni pokukuju uz dlouho ale vadi mi, ze se u nas neda sehnat konvertor z SATA na IDE (opacne konvertory u nas jsou k dostani), nebo neco obdobneho jako toto ale pro SATA disky... Rad bych mel univerzalni reseni, kdy bych jakekoli IDE ci SATA zarizeni byl schopen pripojit na USB...nevite nekdo o necem takovem za rozumne penize a dostupne v nasich koncinach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bemiurg  |  23. 09. 2006 13:54

http://www.xcomputer.cz/DetailPage.asp?dpg=66597

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ilicz  |  12. 11. 2004 12:13

zkouseli jste nekdo tohle zarizenicko na linuxu? docela me to zacina zajimat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 12:22

nezkoušel tam by nemělo být co řešit, je to mass storage, prostě stejně jako s USB disky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 12:22

nezkoušel jsem, tam by nemělo být co řešit, je to mass storage, prostě stejně jako s USB disky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 12:22

nezkoušel jsem, ale tam by nemělo být co řešit, je to mass storage, prostě stejně jako s USB disky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 12:22

nezkoušel jsem, ale tam by nemělo být co řešit, je to mass storage, prostě stejně jako s USB disky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ricky  |  12. 11. 2004 11:47

Nevíte někdo, jestli se dá koupit síťová redukce pro IDE disk, přes kterou by šel disk zapojit přímo do síťě přes HUB a měl svou vlastní IP adresu? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivvan  |  12. 11. 2004 11:55

na invexe bol myslim bezdrotovy router s moznostou napichnutia disku a jeho zdielania v sieti.
o drotovej verzii neviem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hogo_fogo  |  15. 11. 2004 19:54

Da sa. Robi to DLink. Pripojis to do siete 10/100Mb a ma to 2 usb porty (2.0).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobek  |  12. 11. 2004 11:25

nebyla by jeste fotecka napajeciho adapteru ? zajimalo by me jak je to velky... mam ntb a nosit s sebou nejakou cihlu se mi nechce :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 11:41

Je zhruba stejně velký a těžký jako ten adaptér pro IDE, je to celé lehké. není to takový ten těžký transformátorový, ale běžný malý lehký spínací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarous  |  12. 11. 2004 10:33

jak to ze rychlost disku pripojeneho pres usb2.0 je vetsi nez pres ide se zapnutym dma? moje male mereni: disk toshiba 2.5" 4200 ot/min 30GB ...
4,5gbyte iso file kopirovany pres 1gbits Nic na sitovy raid 5
rychlost pres usb2.0 - 184Mbit/s
rychlost pres ide(dma zapnuto)- 70 Mbit/s
Vazne uvazuju, ze krome systemoveho disku budu mit vsechny ostatni disky zapojene pres usb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  12. 11. 2004 10:44

jestli to není tím, že na ten vnitřní disk ještě občas sahá jiná aplikace (předpokládám, že tam nemáš 2 disky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarous  |  12. 11. 2004 14:20

urcite nesaha .. protoze tam mam dva disky...ten druhy disk je prave ten co byl v tom usb boxu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  16. 11. 2004 14:36

A co sběrnice - v chipsetu je IDE řadič připojený jinde než to USB
Jaký byl použit MB - chipset ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klement@lac.cz  |  12. 11. 2004 10:18

Chtel bych se zeptat jestli to jde pouzit i jako box pro ext. IDE DVD vypal. pro notebook.
 
díky
Klement@lac.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  12. 11. 2004 10:25

jo jde, je to obecná redukce cokoli na IDE -> USB 2.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík, Tomáš Holčík  |  15. 11. 2004 16:20

v systému WinXP se mechanika tváří jako nezapisovací, ale Nero ji rozpozná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rimmer  |  12. 11. 2004 08:44

A co takhle vypalovacka? Funguje? Zapisuje? Jake rychlosti se da dosahnout aby to nedelalo problemy? Jinak mi tahle vecicka pripada sympaticka i kdyz sveho HDD suplicku se nevzdam uz jenom kvuli bezpecnejsimu ulozeni HDD pri prenaseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dukon  |  12. 11. 2004 09:00

pokud chces to same v supliku tak muzu vrele doporucit VIPOWER VP-6248V
http://www.lan-shop.cz/radice-zarizeni-a-portu/vipower/17033
tohle je prvni odkaz ktery jsem na to nasel ale da se to sehnat i levneji za 1300 bez DPH
samozrejme ze z toho jde palit rika ti neco USB2 a jeji propustnost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  12. 11. 2004 09:56

Ja jakysi vipower mam - myslim, ze prave tento - a nikdy jsem z nej nedostal vic jak 10 MB/s. Nevim jestli to neni dan za menitelne kabely (pro ruzna rozhrani)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RealNeo  |  06. 11. 2005 12:12

Kdepak. Kdyz se nepriklad napoji dva disky a kopiruje se mezi nimi nikdy to neprekroci rychlost 15 MB/s mozna tak leda prvnich par vterin a pak klesne na zminovanych 10 MB/s, to same kdyz se kopiruje z CD, popripade DVD, rychlost take neni vetsi nez 10 MB/s, je to dane propustnosti disku, proto ikdyz teoreticky by se z disku mohlo cist popripade zapisovat i 60MB/s tak disk neni tak vykony aby tento potencional vyuzil a proto z nej nevyzdimate vice nez 10 MB/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 11. 2004 10:14

To je ale cena jen za krabici, k tomu ještě kabel skoro za stejné peníze a jsem bratru na 3,5 tis. Kč. Alespoň na těch stránkách to tak nějak vypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  16. 11. 2004 14:33

například tady:
http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=60&zbo=62238
HD BOX Majesty 3500SAP USB 2.0 pro 3.5" HDD, externí, 480 Mbps, hliníkový !!! - Pro připojení HDD 3.5" k portu USB 2.0
1 100,- Kč
Komplet včetně kabelu, proč by to mělo stát 3.5K ??

Kdo hledá něco malého a levného, koukněte se tady - chtělo by to bohužel opačnou redukci - malý konektor do krabičky a velký na disk

http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=60&zbo=62188
HD BOX iMex USB 2.0 pro HDD 2,5", externí, 480 Mbps, Alu
380,- Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bandzula  |  12. 11. 2004 05:45

Este by ma zaujimalo ci sa da cez tu krabicku boot-ovat z disku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wocis  |  12. 11. 2004 08:16

melo by to asi chodit - chova se to jako standartni usb mass storage. tim padem je pouze potreba mit novejsi desku (bios) ktery umoznuje boot z usb mass storage.
pokud ti to nebude podporovat bios tak mas proste smolika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  12. 11. 2004 00:32

diky za recenzi, tohle je presne to po cem uz delsi dobu touzim !
mel sem vyhlidnuty u Czechcomp box na 3,5" a 5,25" mechaniky za 1600,
ale tohle je mensi, levnejsi a vsestranejsi...
co nejdrive si to obednam ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  12. 11. 2004 01:41

Jojo vypada to slibne, asi si to necham kopit na vanoce :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free_man@quick.cz  |  12. 11. 2004 08:39

jsou i levnejsi boxy pro 5,25" mechaniky.... i levnejsi nez tohle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  12. 11. 2004 18:27

Třeba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cOpY  |  13. 11. 2004 00:45

pravda pravda, no SWSko má USB2 - 5,25" skříně třeba iMex Alluminum nebo DeLock VPM-6228T kolem 750 bez DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  13. 09. 2005 08:50

http://shop.ihouse.cz/index.php?akce=3&kod=4719997771515&idv=35478

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor