Recenze Apacer Disc Steno: vypalování i bez počítače

Diskuze čtenářů k článku

Vít  |  17. 07. 2003 12:38

...V Compact Flash I to vyjde na zhruba 1,25 GB dat...

Podle aktuálního ceníku je Compact Flash 1GB je za 5900 Kč bez DPH, tzn. za 10000 dostanu 1,7 GB. Na to se mi vejde cca 3700 fotek 1600x1200. To je průměrně 20 fotek za hodinu při 14ti denní dovolené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  18. 07. 2003 16:03

Hmm, já udělám 100 - 150 fotek třeba jediného objektu, takže třeba při návštěvě hradu udělám tak 500 - 600 (a potom z nich 450 vyházím :o). Tohle se mi docela líbí, navíc můžu na konci akce vzít pár CD, vypálit je a rovnou rozdat zúčastněným kamarádům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťo  |  02. 09. 2003 19:32

navíc můžu na konci akce vzít pár CD, vypálit je a rovnou rozdat zúčastněným kamarádům.

 

To je asi jediný dôvod prečo by som si takú drahú napaľovačku bez notebooku kúpil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
major  |  01. 09. 2006 08:16

To je hlína Co tomu říkáš-vojíne s kalkulačkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  17. 07. 2003 12:33

Teď jsem se vrátil ze čtrnáctidenní dovolené, kde jsem měl poprvé digifoťák. Fotil jsem jak o závod a nasekal jsem 888 fotek. A na mé kartě Compact Flash 512MB za 3000 bez DPH mi ještě zbylo místo pro 200 fotek.
(1600x1200 normal - cca 400 KB/fotku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  17. 07. 2003 11:06

Za ďalšiu nevýhodu považujem to že nie je tam aj xD karta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  17. 07. 2003 11:39

Multiformátové čtečky typu 6-in-1 zatím xD karty nepodporují, není to ale problém, protože je běžně dostupná redukce mezi xD a Compact Flash.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ssssss  |  17. 07. 2003 06:29

autor ma pravdu, nedavno jsem resil podobny problem a skutecne je lepsi si poridit / vzit notebook nebo dost CF karet. 1GB jiz je dost, to jsou stovky fotek, tak naruzivy profesional jiste bude mit i o sva data dostatecny strach aby je sveril takove mechanice bez moznosti kontroly.
je dobre ze se takove vyrobky objevuji, ale ta cena smysl nema - neni to totiz v nicem vyhodne reseni. jedina cilova skupina jsou lidi kteri musi koupit externi vypalovacku a tato funkce se muze hodit a zaroven moc nepremysly nad vyhodnosti koupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2003 07:17

souhlasim, vlastne to skoro k nicemu (pri tehle cene) neni. pouziti vlastnich karet je vyhodnejsi uz jen kvuli tomu ze clovek vi, ze to na te karte "opravdu je" coz se u vypaleneho CD bez moznosti nahledu rict nikdy neda.. a jen tak cca 1GB za dovolenou nevyfotim. Kdyby ta mechanika stala tak 2-3000 tak snad ale tohle?....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peppa  |  17. 07. 2003 10:13

Počkám si až to vyrobí číňané za 3000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
siq  |  17. 07. 2003 07:29

Taky jsem uvazoval, jak ziskat co nejvetsi pametovou kapacitu pro digifotak. A nejlepsim resenim se mi zdalo poridit si databanku I-Tec X-drive s USB 2.0 a kapacitou 30 GB. Ta kapacita je sice pro foceni extremne naddimenzovana, ALE... databanku lze pouzivat i na uchovavani a prenos jakychkoliv dat, takze ji pouzivam nejen pro fotografovani...

Notebook neni resenim, vzhledem ke svym rozmerum. Fotak, nahradni akumulatory, nabijecku, databanku a dalsi drobne prislusenstvi mam v brasne o velikosti 15x15x25 cm a s tim se muzu docela dobre pohybovat i v narocnejsim terenu, to by u notebooku jaksi neslo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aNDRE  |  17. 07. 2003 08:27

resenim je subnotebook, pokud mas pro nej i jine vyuziti. ja mam, vejde se mlady do kabelky a nebo do kapsy u saka, 20 GB disk je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zoki  |  17. 07. 2003 09:07

Ale to ste s cenou zase niekde úplne inde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žobér  |  17. 07. 2003 09:47

Do kapsy u saka? Hmmmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  17. 07. 2003 12:21

Ale HDD moze chcipnut, ako vsetci vieme, a to najrasej vtedy, ked to clovek najmenej potrebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2003 13:23

To je riziko se kterym do toho jdes.
Alespon, ze 2,5 " disk byva trochu odolnejsi, nez 3,5" disk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  17. 07. 2003 14:09

Moc velke riziko na fotky, ak je clovek na dlhsej dovolenke. Prave tato vypalovacka to riziko eliminuje. Medium stoji minimum, takze zo dve, tri zalohy a je to v suchu. Ale i tak, dost draha je, kebyze stoji tak 5k ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2003 14:46

Pokud se na to divas takto, tak potom je jakykoliv HDD velke riziko. Myslim, ze vetsi sance je, ze mi to nekdo ukradne, nez ze ten HDD odejde. Samozrejme pri slusnem zachazeni.
Pri me spotrebe cca 700MB za den (a to neukladam jako RAW, nebo TIFF), mi prijde 30GB HDD proste prijatelnejsi (i cenou kolem 6500,- bez DPH).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  17. 07. 2003 14:56

Jasne ze kazdy HDD je riziko, ale v PCcku si to poriesim RAIDom a zalohovanim.
Aby som bol presnejsi cokolvek mechanickeho v tejto oblasti je velke riziko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2003 15:41

Jo to mas pravdu.
Vzhledem k cene recenzovaneho zarizeni bych ale asi radeji zvolil 2x krabicku s HDD a data duplikoval, nez toto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  17. 07. 2003 16:11

Ano, cenovo to bude podstatne lepsie ako vravis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 07. 2003 13:27

A mohu se zeptat na nejake prakticke zkusenosti ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  18. 07. 2003 11:37

Skusennosti mam zatial velmi dobre.Na CDRW napalim 128MB Smartmediu za 3min v Rec Only mode. Spolahlivost neviem posudit, mam ju 2 tyzdne. Napaluje to vo vertikalnej aj horizontalnej polohe. Necita Memory Stick PRO. Jedine co by som vytkol je vkladanie CD do mechaniky. Je to Notebookovy system, cize musi sa CD nasilu vlozit az kym to necvakne. Majitelia NB vedia o com hovorim.

Na dovolenke ( 8 dnovej ) som napalil 3 CDRW 700MB. cize asi cca do 600 fotiek&video s Olympus C4000 4Mpix format 2288x1712 High Quality mod.
Na kartu mi vliezlo max 70 fotiek. Takze by mi ani 1 GB karta nepomohla ( SM max 128 MB ). A to som fotil celkom malo.

Disk sa cenovo oplati viac ak ho chcete pouzivat na nie dlhodobe skladovanie fotiek, ale v mojom pripade som chcel aj napalovacku, ktoru som nemal. Archivacia na CD vyjde menej. Doma si napalim 2 kopie a je vybavene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor