Recenze Aceru Travelmate 290: levný základ s Centrinem

Diskuze čtenářů k článku

niky1  |  02. 12. 2003 22:45

Pochlubte se někdo o parametrech této palírny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bureš  |  31. 10. 2003 20:45

Jak je na tom DVD mechanika s kvalitou provedení? Viklá se jako u některých starších modelů nebo není nutné se strachovat s tím, že ji ulomím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  01. 11. 2003 01:40

Nevím, které konkrétní modely máte na mysli, provedení mechaniky u tohoto modelu se mi zdálo v normě. Nijak se extrémně neviklala. Na druhou stranu znám "pevnější" modely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bureš  |  02. 11. 2003 20:30

Mechanika se nejvíce viklala u modelu Aspire 1203XV.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 11. 2003 07:58

Víte někdo, prosím, jaké jsou parametry DVD-RW? Jak je rychlá a jaké zvládá formáty, nikde to nemůžu najít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit  |  31. 10. 2003 08:25

Trosku se mi uprostred prohyba klavesnice, dela to jeste nekomu, je to normalni nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Comm  |  31. 10. 2003 07:20

Uvazuju o nakupu tohoto stroje. Koupil jste si ho uz nekdo? Zajimalo by me jak to je s rychlosti Centrina napr. pri programovani. Nechci mit notebook za 50klacku, ktery dovede jen dlouho vydrzet.

Comm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Sedlak  |  31. 10. 2003 09:12

ahoj uvazoval jsem nad timto strojem a nakonec u me zvitezilo IBM R40 s centrinem a 14"(www.cybex.cz)....sice oproti Acer 290 nema FDD a neni to 15", ale ma vlastni grafiku a je daleko lepsi z hlediska dilenskeho zpracovani(je robustni, ale pritom lehke a male)...
ja jsem ho kupoval asi za 35 bez DPH ...existuje verze s 15" a ta stoji tusim 42 bez DPH...
p.s. centrino je docela rychle (M 1.3 odpovida asi P4 2.4)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  01. 11. 2003 12:21

zdravim, tak přesně takhle jsem se rozhodl taky. uvazoval jsem o tomto a o ibm R40 a zvitezilo ibm vzhledem ke grafice (opravdu se acer s ibm v tomto neda srovnat), velikosti, znacce a taky kvalite zpracovani. mam v nem navic jeste jeden 256 ram modul, takze celkem 512 a to je frkot, vykon uzasny.doporucuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  31. 10. 2003 01:15

Za 39800 Kč do nákladů, ojojoj nemá sériový port? Copak se to tam už nevejde nebo se na něm šetří? Anketa - potřebujete ještě sériový port? Já ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  31. 10. 2003 06:10

Ano, potřebuji a marně sháním kabel k Nokii 6210 na USB k tomuto notebooku... firma mi ho dodává už přes měsíc.... ( Je to 3koda, ale i tak je tento notebook dost vybavený....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vit  |  31. 10. 2003 08:20

Pouzivam taky na tomto notebooku spojeni s N 6210, a sice pres infraport. Musi se povolit v biosu, ale pak uz to jde bez problemu, kabel vubec nepotrebujes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cub  |  31. 10. 2003 07:34

Existuje "redukce" USB-COM. Dneska notebook bez ser. portu je celkem běžná věc, proto ty redukce taky musíme používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 10. 2003 11:33

No prave. Takze se usetri 10 gramu na konektoru primo v notebooku a kazdy bude tahat vetsi a tezsi redukci. Genialni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  03. 11. 2003 03:15

presne tak, vyrobci setri kazdy cent! Bojkotovat je! (u nejdrazsich modelu ty porty nechavaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 10. 2003 11:32

Ja taky. Tahle moda kdy maloktery notebook v dnesni dobe disponuje seriovym portem me absolutne nevyhovuje. Stale jeste je v provozu spousta zarizeni (ruzne sberace dat, tel. ustredny, mobily atd.), ktere nelze spojit s pocitacem jinak nez prave pres seriovy port.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ščučinský  |  09. 11. 2003 21:40

Já myslím, že tady je odpověď naprosto jasná - kupte si notebook s infraportem, na trhu je jich myslím dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  10. 11. 2003 22:54

Myslim, ze odpoved vubec neni jasna. Psal jsem, ze existuje a dosud funguje velke mnozstvi zarizeni, ktere nedokazi jinou komunikaci nez po seriovem portu. Tam by byl infraport jaksi na nic. Samozrejme existuji redukce napr. z USB. Ale proc tahat dalsi vec navic. To by za chvili nebyl notebook. Nebo si vyrobci vazne mysli, ze usetri nekolik malo gramu na konektoru a kazdy bude s radosti tahat vetsi a tezsi redukci? Z toho duvodu me take nic nerikaji notebooky, ktere maji pouze externi mechaniky. Notebook je pak sice tenky a lehky ale na prislusenstvi je potreba dalsi kufr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ščučinský  |  10. 11. 2003 23:35

Tak to je, když člověk myslí na jedno a napíše druhé. Samozřejmě, že tam má být: "Kupte si notebook se seriovým portem.."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  11. 11. 2003 00:18

To se obcas stane i me. Jsme jen lidi.

Mam notebook se seriovym portem ale mam obavu, ze az doslouzi, uz nic takoveho nesezenu. Aspon to tak podle dosavadniho vyvoje vypada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Ščučinský  |  09. 11. 2003 21:39

Já ne. Telefon má IR, myš USB, nic víc k životu nepotřebuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor