Recenze Aceru Aspire 1302XC: chudý, ale levný

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  09. 01. 2003 09:00

Ahoj, premyslim o koupi NB a tento model se mi libi (chci ho na praci ne na hry , ale chtel bych do nej nainstalovat Linux, nemate s tim nekdo zkusenosti? (byl bych rad i za zkusenosti s jinym NB a Linuxem) diky. Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 01. 2003 09:48

Ahoj,

instaloval jsem Acer Aspire 1300 na RH7.3 a naprosto bez problemu,ciste po instalaci fungoval dokonce i zvuk. Jediny problem bych videl v tom ze pokud vim tato rada nema COM port, takze treba pripojeni do internetu pouze modemem pres USB ( built in modem je celkem k nicemu :) nebo pres sitovku. Vypalovacka je taky bez problemu , staci zkompilovat jadro s emulaci SCSI a pouzit treba Xcdroast :)

Podle me je to na praci celkem vhodny stroj.

Petr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Běhávka  |  08. 01. 2003 19:42

Nevite, jaka zaruka a servis se vaze k tomuto modelu?

Poskytuje nekdo pro Acery servis s odstranenim do 24 hodin?

PetrB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo Ventil  |  08. 01. 2003 15:22

Chtel bych videt na trhu presne takovyto notebook (AMD,cena), ale s kvalitni grafikou. Proc to zadneho vyrobce nezajima??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 01. 2003 21:31

Třeba uživatelé drahý notebook s procesorem AMD nechtějí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugo Ventil  |  08. 01. 2003 22:59

No jsem si jist, ze o nabidce na trhu vite vice nez ja, protoze jste si urcite udelal rozsahly pruzkum pred psanim sveho clanku,ale dam vam dva priklady :

http://notebook.cz/cgi-bin/notebook/mts.pl?model1=05002&vid=C183413E28919&cid=WIN&Manufact=$@DELL

http://notebook.cz/cgi-bin/notebook/mts.pl?model1=08001&vid=C183413E28919&cid=WIN&Manufact=$@HewlettPackard

Proc mi k tomu AMD nesoupnou alespon tohle?  Pak by treba vase odpoved nebyla az tak pravdiva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huh  |  08. 01. 2003 14:24

v dobe kdy mi na stole bzuci notebook co dela 9000 bodu v 3d marku mi prijde tendle notebook uplne nanic. kdyby byl alespon levny a nebo malicky tak jako A5. takhle je k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 01. 2003 15:42

A kterej to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huh  |  09. 01. 2003 06:01

Gericom Masterpiece 2800, trosku min ma FSC Dcko s 2.533. a to bez overclocku i kdyz to jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 01. 2003 10:19

o centimetr užší ve směru svislém.

Tak to je fakt perla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 01. 2003 10:30

Dobrá tedy, ve směru osy Y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 01. 2003 13:30

Neslo o smer, ale o spojeni slova "uzsi" se smerem svisle. Kdyz je nejaky rozmer ve svislem smeru mensi, rikame, ze je to nizsi, nerikame prece kratsi ve smeru svisle nebo vase oblibene uzsi ve smeru svislem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 01. 2003 13:32

Jeste by asi slo pouzit mensi vyska nebo ne tak vysoky jako....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 01. 2003 14:04

Nejde o výšku, tedy osu Z, ale o osy Y; těžko se to popisuje. Kvádr má tři rozměry a pokud si jej představíte v třírozměrné osové soustavě, tak rozměr, který je menší než u 15" modelu, je právě osa Y. Doufám, že to popisuji správně, protože matematika není moje silná stránka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  08. 01. 2003 14:37

Ale jo, jde o vysku. Musite se na to divat ze sveho pohledu. Jsme lidi, nejsme stroje. Kdyz sedite a mate notebook pred sebou na stole, tak displej je nejak vysoky a nejak siroky, ne? Navic vyska je smerem nahoru a displej trci nahoru, to znamena, ze ma nejakou vysku. A vyska je osa Z. Kazdy predmet na tri rozmery: sirka, vyska, hloubka. To je jasne, ale nepopisujeme tak vse, co vidime kolem sebe. Obcas pouzivame rozmery jako je tloustka. Takze Viko od notebooku ma tloustku rekneme 8mm, telo notebooku (to co lezi na stole) 2cm.

Kdyz tak ctu vase reakce, tak uz nevim, jestli ma nizsi displej nebo je tenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 01. 2003 21:26

Pozor, nejde o displej, ale o celý notebook v zavřeném stavu. Model s 15" je sice o cm větší v ose X, ale o cm menší v ose Y. Bavíme se o notebooku se zavřeným displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  09. 01. 2003 14:52

Takze muzeme rici, ze v zavrenem stavu je tenci. Jak proste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 01. 2003 21:54

Když jsme u toho, stačí se podívat do parametrů:

  • Roměry: 320 x 277 x 34 mm pro 14,1” model, 330 x 267 x 35 mm pro 15” model 
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  09. 01. 2003 00:43

    no tak todle bych nazval hloubkou

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Chocholaty  |  09. 01. 2003 14:56

    Takze 15" model je o centimetr sirsi, o centimetr hlubsi a o milimetr tenci (ci nizsi). Zavreny notebook je v podstate krabice s rozmery sirka x hlobka x vyska.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kajicek  |  08. 01. 2003 07:20

    ......která se na českém trhu objevila někdy v květnu tohoto roku.

    Horka novinka :))))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  08. 01. 2003 07:27

    V tvé větě se mluví o celé řadě a její první zástupce, model 1200 se objevil v květnu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kajicek  |  08. 01. 2003 08:02

    Slo mi o to, ze LETOS kveten jeste fakt nebyl :)))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    zip  |  08. 01. 2003 08:36

    ale vzdyt cas je imaginarni a cestovani casem je uz uplne bezne

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  08. 01. 2003 10:28

    No to je fakt, já ten článek psal ještě loni

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  08. 01. 2003 00:32

    Jak někdo může vyrábět notebook bez infraportu? Vždyť notebook je snad převážně o spolupráci s jinejma mobilníma zařízeníma.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Midnight  |  08. 01. 2003 07:57

    Byl jsem zaskočen tím, že není přítomen infrák, ale ten není ani u některých cenově srovnatelných notebooků (Compaq Evo N115). Tohle mě ale nijak netíží, protože pro komunikaci s mobilem používám Bluetooth a to bych už snad nikdy za nic nevyměnil. Můžu s nouťasem poletovat po bytě a mobil leží na stole - ideální věc. Jinak co se výkonnosti týče (mám 1302XC) na hry to není, filmy jedou v pohodě, s výdrží jsem spokojen a na normální práci, vzdálenou správu a nějaké ty úpravy v Corelu a Photoshopu je to v pohodě.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  08. 01. 2003 10:27

    Bluetooth je fajn, ale ne každý mobil ho má; na druhou stranu já bych infra už také nepoužil

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor