Ray tracing slibuje grafické orgie ve hrách. Optimalizace v Battlefieldu 5 ale snížila množství detailů

Názory k článku

jajopajox  |  18. 12. 2018 13:07  |  Microsoft Windows 10 Chrome 71.0.3578.98

to listie je prkotina, to by som vyhodil uplne, ani v reale listie nepofukuje furt po okoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  18. 12. 2018 13:10  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Jde sice o detaily, tak o ty snad jde u drahé herní grafiky (sestavy) především (hned po plynulosti - dostatečného fps). Celou situaci vidím jasně, normální trik (který třeba GPU v CPU využívají běžně, tedy aby bylo dosaženo plynulého hraní, ošidí se vykreslování), kterým měli být hráči uklidněni, že ten ray tracing k něčemu skutečně je. Ukázala se však bohužel asi pravda, výkony nových grafik nestouply nijak výrazně a ray tracing byl pouze lákadlem pro nákup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Warapeidza  |  18. 12. 2018 14:00  |  Microsoft Windows 10 Chrome 70.0.3538.110

Stejně to má většina lidí v multiplayeru detaily stažené na minimu a různé post-processy/blury apod. povypínané, nikdo nestojí o to aby se mu nepřítel schovával v trávě nebo mezi stromy :). A singl-player je tak krátký, že si člověk detaily na max ani nestihne pořádně vychutnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
hnizdo_haje  |  18. 12. 2018 14:01  |  Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Hmm, článek je další tradiční Stratosovina.
Computerbase vskutočnosti podrobně popisuje, že patch nyní přidává podstatně víc reflexí v kombinaci RT i rasterizací, a to i pro trosky a listí. Dále poukazuje na to, že RT nyní pokrývá více povrchů a více detailněji. Stejné zvýšení kvality zobrazení komentuje i review Digital Foundry.
https://www.youtube.com/watch
Co se týče šumu, Dice nepoužívá Tensor Cores pro adaptivní denoiser, má vlastní řešení a po zavedení adaptivního RT se mu bude muset přizpůsobit. Sami vývojáři implementaci označili jako work in progress, s tím že jsou teprv na samém počátku možného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2018 16:06 | Microsoft Windows 10 Firefox 64.0

Hráči mohou být rádi za Nvidii, protože bez ní by se RT od AMD nikdy nedočkali, protože pro ně je moc vyspělá technologie. Nicméně je to první generace GPU, tak je logické, že to nebude žádný trhač rekordů, ale to se s dalšími generaci spraví a za 5 let si budeme všichni klepat na čelo jak jsme mohli hrát bez RT a jak je možné, že první karty s RT stály 40k, když dneska to utáhnou karty za desítku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Arvo  |  20. 12. 2018 03:46  |  Macintosh OS X Chrome 49.0.2623.112

Inovativní raytracing? Je tu s námi nějakých 40let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak nastavit a ochránit nový mobil

Velký test bezdrátových klávesnicí a myší

Počítače v roce 2019

Srovnání barevných laserových multifunkcí