r4in
13. 9. 2018 • 16:54

Tak ho nebudu zapínat. Problém vyřešen.

Roxertoxer
Roxertoxer
23. 8. 2018 • 1:42

Radeji hezky obrazek ve FullHD nez osklivy ve 4k - BTW lidske oko ma v prumeru SD rozliseni a obnovovaci frekveni 24hz - to je take duvod proc vsechny filmy jsou ve 24snimcich za vterinu a nikdo si nestezuje

Pavel Kulla
Pavel Kulla
22. 8. 2018 • 20:47

Protože hra má vyjit 14.9 a karty 20.9 možná bych tomu i věřil, ovšem počkal bych na ofiko nezavíslé testy.
To že nvidia ma problém s dx12 a vulkanem, nechapu proč vydavají svoje polovičaté řešení v tuto chvíli snad se jim povede do budoucna toto vyřešit.
Ovšem nechapu jednu věc proč zrovna teď vydavají 2080ti a ne aý za půl roku jak tomu bylo v minulosti.

vlkodlakus
22. 8. 2018 • 15:52

Za mých mladých let jsme na ray-tracing jednoho jediného obrázku čekali třeba půl hodiny. Takže 60 FPS ve FHD teda jako klobouk dolů 🙂

Břetislav Jonáš
Břetislav Jonáš
22. 8. 2018 • 15:38

https://i.imgur.com/0LtdFY0.pngJá jsem optimista, počkejme si na konec NDA a pořádné benchmarky.

Názor byl 1× upraven, naposled 22. 8. 2018 17:35

RamCar
22. 8. 2018 • 15:10

To, že monitor snímá jen kamera, je bohužel o ničem. Přesvícený rozblitý hnus. Na tom není vidět z nové technologie vůbec nic. Ale jako vtip dobrý, pobavilo 🙂

dobravyla
22. 8. 2018 • 13:58

4k je pre hry zbytocne. Pri hre to nejde poznat.
Naopak Ray tracing, HDR a FPS poznat je.Vobec mi nevadi hrat hry na full HD - aj ked mam 4k monitor.

orgasmic
22. 8. 2018 • 13:14

A na kolik to da Vega 64 propagando ze Stachworld? 😀

Dusan
22. 8. 2018 • 12:56

Zase bych to nebral tak porazenecky. Pamatuji dobu, kdy se ray tracing pouzival pouze u statickych scen v 3D modelovani a vypocet sceny na zeleze za statisice korun trval nekolik dni. Takze pokrok proti minulosti tu docela je. 😀

Jan Vrzal (Vrzalík)
Jan Vrzal (Vrzalík)
22. 8. 2018 • 12:12

Tak jestli se toto potvrdí ve finální verzi hry i ve více různých hrách s ray tracingem, že po jeho zapnutí značně padají fps a hry budou hratelné jen na full hd, tak po Turingu neštěkne ani pes. Jsem sám zvědav, kde bude nakonec pravda.

Doakes
22. 8. 2018 • 12:10

Někteří tady psali, že se budou muset v nastavení osekat detaily apod, aby to jelo v ray-tracingu plynule. Dle mého názoru to není pravda. Při ray-tracingu se již žádné detaily nenastavují. Ray-tracing je realná simulace světla a nastavení detailů na to nemají vliv.

Neurotic
22. 8. 2018 • 11:52

Takže kromě 2080Ti jsou všechny ostatní nové karty k ničemu, protože tu novou funkci stejně nemůžete zapnout a v tom případě je lepší koupit výkonější a levnější starší kartu...

jajopajox
jajopajox
22. 8. 2018 • 11:27

tomb raider pouzil DLSS, deep learning super sampling, kde AI vytvorí lepší antialiasing, za dalsie je to novinka, vyvojari hier a enginou sa este len musia naucit s touto RT poriadne pracovat, nejake narychlo zbuchane demo nic o moznostiach tejto technologie nevypoveda, hodnotit sa to bude dat az tak po roku dva, ked vyjdu plne optimalizovane tituly na RT 😀

5h1nj1
22. 8. 2018 • 11:15

Uf, uz jsem skoro myslel, ze mistni AMD zastoupeni nove Nvidie nezkritizuje. :)
Ten bulvar nadpis! 😃 Jeste melo byt na konci par vykricniku.Abych byl fer, zatim mi nove karty prijdou trochu jako fail, ale pockame si.

Adam Vágner
22. 8. 2018 • 11:11

Neboj, po sérii těchhle „rozhořčených“ článků si dají sakra záležet na tom, aby to s raytracingem jelo na 60+, i kdyby měli všechny ostatní detaily osekat úplně na kost.A dostanete, co jste chtěli – nemožnost nastavit úroveň detailů, která tam jde nastavit teď. Jenom pak zase nebrečte, že „na ukázkách z výstav ta hra vypadala líp než při uvedení.“

Bumerang
22. 8. 2018 • 11:02

No jo, zaplat 33K a dostan 30-60 FPS na FHD, tomu sa povie dobry deal, predpokladam ze na 4K to premeni hru v PPT prezentaciu.

zmfcz
22. 8. 2018 • 11:02

Bude se opakovat situace jako s příchodem prvních opravdových 3D her. První DOOM taky vypadal 3D a běhal později na všem v pohodě tam, kde 3D hry pro dosažení horšího vizuálu potřebovaly o mnoho výkonější železo.To bude i teď s Ray tracingem, protože na stejnou scénu je potřeba mnohonásobně víc výkonu, aby to vypadalo pro oko laika "stejně".Někdo ten krok ale udělat musel a podle mě se dočkáme použitelných karet a her tak za 5-6 let, než se vydá další generace karet, než si vývojáři zvyknou vůbec dělat hry pomocí ray tracingu - programátoři implementovat a optimalizovat, designéři pracovat se světlem a celou scénou, atp.Z pohledu hráče tak opravdu nejde o nějaké terno, z pohledu technologie je to gigantický skok. Když vezmeme v potaz, že nedávno se Avatar pomocí RT renderoval několik měsíců, dneska Lara "běhá jen na 30-60 FPS" realtime 🙂

Warapeidza
22. 8. 2018 • 10:51

This is by no means a final version of Shadow of the Tomb Raider, the developers have already confirmed that the game will be released without raytracing features. The raytraced shadows will be submitted by patch after release.

Určitě si přečtěte

Články odjinud