Tak ho nebudu zapínat. Problém vyřešen.
Radeji hezky obrazek ve FullHD nez osklivy ve 4k - BTW lidske oko ma v prumeru SD rozliseni a obnovovaci frekveni 24hz - to je take duvod proc vsechny filmy jsou ve 24snimcich za vterinu a nikdo si nestezuje
To "kvazi rozlisenie" aj "obnovovacia frekvencia" ludskeho vnimania je sice vacsia ako SD a 24 Hz ale nie je to ziadny zazrak https://www.youtube.com/watch
Blábol. Naprostý.
A opet se nam projevuje jeden ze zakonu internetovych diskuzi. Jakmile nekdo zacne sdeleni spojenim "lidsko oko", nasleduje nejaka naprosta kravina. :)Jak muze nekdo v dnesni dobe, kdy je pristup k informacim tak snadny a vzdelanost relativne vysoka, placat takove hlouposti? Namatkou:https://www.quora.com/What-is-the-highest-frame...
Protože hra má vyjit 14.9 a karty 20.9 možná bych tomu i věřil, ovšem počkal bych na ofiko nezavíslé testy.To že nvidia ma problém s dx12 a vulkanem, nechapu proč vydavají svoje polovičaté řešení v tuto chvíli snad se jim povede do budoucna toto vyřešit.Ovšem nechapu jednu věc proč zrovna teď vydavají 2080ti a ne aý za půl roku jak tomu bylo v minulosti.
Ale vsak vsechmo to rt je dx12 standard. Dokonce nv oproti amd ma na to v novych kartach hw akceleraci a pomaha tomu i deep learning. To ze to amd nema neznamena ze to neni standard!
S DX12 maji problem STACHanovci, ne nVidia. ;o)
no nevim testy rikaji neco jineho rojzet na Nvidii AS v naky hre to je nadlidskej ukol..
Za mých mladých let jsme na ray-tracing jednoho jediného obrázku čekali třeba půl hodiny. Takže 60 FPS ve FHD teda jako klobouk dolů 🙂
Ja za mych mladych let cekal pul dne na XGA rozliseni :)
Za mých mladých let se musela ve hře přejít silnice, aby se vyrenderovala druhá strana ulice 😀
https://i.imgur.com/0LtdFY0.pngJá jsem optimista, počkejme si na konec NDA a pořádné benchmarky.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 8. 2018 17:35
Teraz poprosím test so zapnutým ray tracingom 😀 bude to menej, o dosť menej 😀
Pokud by ten graf byl real a bylo to podobne v kazde soucasne hre tak je bsem rtx u zadele protoze se bavime o narustu vykonu pres 50% a naprosto bezstarostne 4k hrani a je to no brainer i za ty ceny.
nemůžeš přece porovnávat 2 úplně odlišné přístupy k renderu, to je jako říct, že traktor vyhraje závod proti autu na silnici jen proto, že má 6 litrovej motor ... ale kdyby existovala nějaká hra nebo standartizovaný benchmark, tak by výsledky byly - vše ostatní kromě RTX karet 0-5FPS
To, že monitor snímá jen kamera, je bohužel o ničem. Přesvícený rozblitý hnus. Na tom není vidět z nové technologie vůbec nic. Ale jako vtip dobrý, pobavilo 🙂
tak nvidia jde cestou presaturovanyho HDR + RT.. Podle me to bude na vetsine monitoru vypadat udesne.. Zvlast kdyz vime jak vetsina her s tim HDR totalne prehani...
Je to "nová" technologie, dej tomu čas prde.
4k je pre hry zbytocne. Pri hre to nejde poznat.Naopak Ray tracing, HDR a FPS poznat je.Vobec mi nevadi hrat hry na full HD - aj ked mam 4k monitor.
Nehledej v tom logiku. Podle autora článku je na hraní 4K rozlišení taky zbytečné, viz diskuze - https://www.zive.cz/nejznamejsi-online-hra-wo... Když se argumentace hraním ve 4K nehodí, tak ve 4K nikdo nehraje, ale dneska, cca měsíc po tom, je 4K hraní technologického dema podstatné 🙂
takze vic lidi pouziva 4K nez 1080P? dle tve logiky?
Honzo, hlavně ty tu prosim tě nepiš nic o logice. Pro tebe je to cizí a sprosté slovo.
takze muj nazor ze 4K pouziva minimum lidi na trhu na hrani her neni pravda?
Chápeš psaný text? Dokáže tvůj mozek pobrat větu, ve které chybí slovo AMD?Tohle tu nikdo netvrdí, vrať se do reality a rychle uteč z DDworld.
takze se odpovedi nedockam, cekal jsem to
Jasne ze penetrace 4k je nizka. Je pro tohned nelolik duvodu. Mensi monitory a velikost pixelu. Nekdonuprednostni vetsi pixely, preci jen skalovani zobrazeni furt nneni idealni. Dalsi je velikost, velke monitory de facto nejsou. Nekdo pak na velky monitor naisto. Ja horko tezko narbal na stul 40" i kdyz bych uvital 55-65. Taktez cena neni lidova. No a nakonec je tu vykon. Socasne grafiky to moc dobre neutahnou, ani 1080ti a titan. 2080ti uz by mohla
A co mate za grafiku? ci to nahodou nebude tak ze tam mate nieco ako GTX 960.
A na kolik to da Vega 64 propagando ze Stachworld? 😀
no rozhodne udela vega 64 mometnalne vetsi paradu za mene penez.. kryptobaroni je ted vsude prodavaj za 10-11tis a za ty prachy ti ta karta udela paradni vykon.. 2080Ti stoji skoro 4x tolik a rozhodne neni 4x vykonejsi..
Co to zase meles? Ty nejenom, ze neumis pocitat, ale jeste srovnavas cenu jete karty po tezeni s cenou nove karty.Jsi normalni Honzo? Nebo ti ten debilni Stachworld vymyl mozek uplne?
Přece 35 tisíc je 4x 11 tisíc ... a redakce živě.cz to pořád dotuje 🙂 bůh žehnej ADB
Zase je super, ze tu muzes pomlouvat tyhle dva hnupy z objektivniho Stachworld a nikdo ti za to nezabanuje ucet 😀
Zase bych to nebral tak porazenecky. Pamatuji dobu, kdy se ray tracing pouzival pouze u statickych scen v 3D modelovani a vypocet sceny na zeleze za statisice korun trval nekolik dni. Takze pokrok proti minulosti tu docela je. 😀
Tak jestli se toto potvrdí ve finální verzi hry i ve více různých hrách s ray tracingem, že po jeho zapnutí značně padají fps a hry budou hratelné jen na full hd, tak po Turingu neštěkne ani pes. Jsem sám zvědav, kde bude nakonec pravda.
full hd na hry bohate staci. hlavne at si udrzi FPS.
Argument ale platí jen pro ty, kteří si už nekoupili GTX 1080 a 4K monitor. Přeci jen kupovat si teď novou kartu a kvůli ní starý monitor je zvláštní. Vzhledem k tomu, že na FullHD výborně stačí i dnes už obstarožní GTX 970, tak asi moc lidí s GTX 1080 a FullHD nebude.
Na fhd v max detailech a min 60fps bohuzelnnestaci ani ta 1080. To je fakt ktery tvrdil i Huang kdyz predstavoval 1080ti. Proste to obcas nekde drhne. Problem je ze lidi co tvrdi ze nejake obstarozni karty neco zvladaji nechteji vyssi detaily zapinat nebo je nezajimaji minima ale prumerne fps, ktere ale nic nerikaji o plynulosti.
Někteří tady psali, že se budou muset v nastavení osekat detaily apod, aby to jelo v ray-tracingu plynule. Dle mého názoru to není pravda. Při ray-tracingu se již žádné detaily nenastavují. Ray-tracing je realná simulace světla a nastavení detailů na to nemají vliv.
Ve skutečnosti má - jde třeba o počet počítaných odrazů, hustotu "paprsků" (dají se nahrazovat aproximací sousedních), započítání vlastností povrchu (třeba micro-mapping).
To je samozrejme nesmysl. Vypocet obrazu spociva v mnohem vice vecech, nez jen v simulaci drahy paprsku svetla. Navic i ten raytracing ma spoustu nastavitelnych hodnot, musi se prece trochu skalovat v zavislosti na scene. Trace depth, photon count, photon radius a tak dale...
zkus se nekdy podivat do nastaveni raytraycingu v aplikacich jako May, 3dsmax atd. a hned uvidis, ze tva domnenka rozhodne neni pravdiva :)
RT je technika jak popisujete scenu matematicky, ale ne s jakou presnosti.
Takže kromě 2080Ti jsou všechny ostatní nové karty k ničemu, protože tu novou funkci stejně nemůžete zapnout a v tom případě je lepší koupit výkonější a levnější starší kartu...
Vykonnejsi starsi kartu? Kterou? U 2080 a 2080ti asi neni pochyb ze prekonaji titany, myslim v ciszem rasterizacnim vykonu, ne rrtx.Hodne lidi, vcetne me ceka kartu co zvladne 4k na 60fps pri max detailech bez ztraty kyticky. Zatim takova v prodeji neni ale 2080ti by mohla takovy vykon mit, s ohledem na toho tr totiz lide uvadeji ze tam na tom hry behaly v poho 4k@60fps ultra... ano cena je vysoka, ale treba pomer cena/vykon by tak byl lepsi nez u me 1080 koupene v prvni den prodeje.
tomb raider pouzil DLSS, deep learning super sampling, kde AI vytvorí lepší antialiasing, za dalsie je to novinka, vyvojari hier a enginou sa este len musia naucit s touto RT poriadne pracovat, nejake narychlo zbuchane demo nic o moznostiach tejto technologie nevypoveda, hodnotit sa to bude dat az tak po roku dva, ked vyjdu plne optimalizovane tituly na RT 😀
To by nebylo co hejtit. AMD nemá dodnes odpověď na GTX1080Ti, Intelu muselo taky zaskočit, jediný, co nVidia nevychytala je podle mě cena, protože takhle penetrace nové technologie půjde pomalu. Hraje jí ale do karet, že raytracing je jediná další možnost, kam se posunout a to už mají zmáknuté.
Nvidia udelala logicky krok..Ty karty mely pripraveny uz z kraje roku 2018 jak ukazuji fotky tech cipu.. TO ze maji vsichni vyrobci na trhu uz hotovy nereferencky tak yukazuje na to ze ty karty mely puvodne vyjit mnohem drive.Problem ale nastal s koncem horecky v tezeni kryptomen, v tu ranu zustaly miliony cipu Nvidii Skladem a ted co s nima?Proto byla RTX rada odlozena a proto je tak draha.. Nvidia se spoleha na to ze spousta lidi co cekala na RTX a ted zjistili ze na to nemaj penize proste koupi predchozi Packal generaci a tim vytrhnou Nvidii trn z paty.. Nvidia nasledne po vyprodani skladů "zazrakem" a s velkou pompou zlevni generaci Turing.Z marketingovyho hlediska to je genialni krok na kterym nemuze nvidia nic ztratit..Proc myslis ze Huang oznamil ceny az na samotnem konci prezentace a ihned se pakoval z jeviste.. Dyt reakce publika byla jasna.. nikdo tak vysoky ceny necekal..
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 8. 2018 11:41
Přesně tak, je to cenová sviňárna. Ale podobná sviňárna je referování na video z Tomb Raidera jako na něco vypovídajícího 🙂
neviem co cekate za cenu ale bavime sa tu o absolutnom highende , taky si kazdej nemuze dovolit rols roys, naklady asi odpovidaji vice mene, cip je vetsi, vyrobny proces komplexnejsi tudiz drazsi, pameti zdrazeli take, licence za usb-c, taky je to novinka, jako kazda nova featura je napocatku drazsi, take nelze donekonecna posouvat vykon u dane architektury, mne se treba libi ze se na cipu nachadzi nove casti ktere se budou starat o specificke potreby herniho enginu zvlast - AI ,RT
Problém je, že nvidia je teď v pozici jakéhosi průkopníka, a vždycky tyhle průkopnické generace technologí se nevyplácí pro koncového zakazníka, zvlášť, kdy existuje zavedená cesta.Vem si třeba solární panely, před 20 lety pokrok, kdy zákazník na to doplatil, protože celá střecha mu nevyrobí tolik energie, co dneska jeden panel při zatažené obloze. Nebo elektroauta, kdy jsou předražené a ujedou zlomek toho, co auto na fosilní paliva. On ten pokrok je třeba, ale první se ten vývoj musí nějak zaplatit a rozjet jeho vylepšování - a to všechno odnese koncový zákazník.Možná nVidia předběhla dobu až moc. Ale to ukáže čas.
skor som ohladne frflania na cenu mal na mysli ze kazdy si kupi to na co ma, niekto kupi aj dve za tu cenu a s nvlink mostikom, ktory ma 50x vatsiu priepustnost ako stari mostik to v dual zapojeni nakrmi aj 144Hz monitor
High end není novinka. Ten tu byl vždycky.Porovnejte si GTX780Ti, GTX980Ti, GTX1080Ti, no a teď RTX2080Ti. Tohle byl vždycky high end.A ceny?780Ti $699 , 980Ti $649 , 1080Ti $699 , 2080Ti ale $1199Jinými slovy, nVidia si za high end dlouho říkala kolem 700USD. Nyní si řekli o skoro dvojnásobek. Obvyklých 700USD vám najednou nevystačí ani na 2070, což dříve býval s cenou do 400 USD nejlepší poměr cena/výkon.Jinými slovy: buď nezvládli cenovou politiku (hamižnost), nebo nezvládli výrobu (a vydali to v době, kdy to neumí vyrobit za rozumnou cenu), nebo to vydali jen tak pro okrasu a ani se moc nesnaží to prodat. Osobně hádám možnost 3 - formálně vydat a zavřít tím hubu všem těm "přez dva roky žádná nová řada?!", ale díky cenám stále úspěšně prodávat starší generaci.
jak se to vezme tak je so se vsim, kdyz muze bejt treba highend telefon za litr, nwbo radne sluchatka a je tam toho materialu min,a lidi to taky kupujou, taky si myslim ze je to tak nejak cenovej strop, trh uz si to uhlida, jak to prezenou s cenou, tak to lidi kupovat nebudou
Já se furt podivuju nad těmi reakcemi ohledně ceny. Osobně si myslím, že to je spíš způsobeno tím, že 2080 i 2080ti je vydána ve stejnou dobu a vzhledem k tomu, že tu není konkurence, tak proč by měli snižovat ceny jak to dělali dříve (po roce když konečně vydali ti)? Například, když vyšla 1080, tak tu žádné ti nebylo a kdyby bylo, tak bude taky dražší. Následně po roce, když už konečně vyšlo ti, tak pak snížili cenu 1080 a použili pro ti cenu předešlé 1080.Pak tedy ještě nechápu proč porovnáváte doporučenou cenu 1080ti (která rozhodně při vydání byla větší, nebo jste snad koupil 1080ti za 18,5?) s cenou, která je uváděná pro 2080ti founders edition (doporučená cena je od $999)?
Ještě dodám, že třeba mě 18.07.2016 stála 1080 +/- 22 390 Kč a to rozhodně nebyl nejdražší kousek. Tato cena +/- odpovídá aktuálně 2080, takže věřím tomu, že kdyby v tu dobu vydali hned i ti, tak cena bude také značně větší. Z tohodle pohledu mí tedy několik tisíc za nové technologie (ray tracing a dlss) připadá naprosto adekvátní. Ale chápu, že né každý má chuť platit za nové technologie (a pro ty je tu 10xx generace, případně možnost čekat na 7nm).
No počkej. Každý nový mobil, GPU apoo. má něco nového, je to přeci vývoj a nástupce toho starého. Ale přeci nebudeme ke každému novému přičítat paušálně např. 10%, protože je tam něco nového. To bychom měli už dnes GPU za 100 000 jako hiend herní grafické karty.Takhle to přeci brát nemůžeš:)
Ale není "něco nového" jako "něco nového". Za mě to je grafika, která ma nějaké nové čipy, které se doposud nepoužívaly na grafikách a tak je to něco značně víc nového než jen zvětšení výkonu mezi generacemi. Ale možná to tak vidím sám no. :)
Já doufám že ano, protože pak máme dost problém...:)
Já to nemyslel samozřejmě tak, že by se ta cena měla navyšovat u každé generace, ale pokud přijde nová generace, která má něco revolučního, tak nevidím problém, pokud tahle generace bude stát víc, aby se zaplatil vývoj. Poté bych samozřejmě u další generace očekával zase +/- původní cenu, jelikož technologie je tu už z předchozí generace a nyní se jen opět vylepšuje/posouvá výkon.
Upřímě nevím, zda RT je zde díky nějaké revoluci nebo "prostým" navýšením výkonu, ale upřímně mi přijde revolučnější např. správa VRAM u AMD Vega, navíc bez dopadu na výkon (resp. negativním:) ). Je asi těžké určit, co je revoluční na tolik, aby to obhajovalo cenu.
Uf, uz jsem skoro myslel, ze mistni AMD zastoupeni nove Nvidie nezkritizuje. :)Ten bulvar nadpis! 😃 Jeste melo byt na konci par vykricniku.Abych byl fer, zatim mi nove karty prijdou trochu jako fail, ale pockame si.
Taky, jako hráč jsem zklamanej a moje peněženka taky, ale z technologického hlediska je to pecka, navíc jestli se nVidii podaří přesvědčit většinu vývojářů v průběhu let přejít čistě na Ray tracing rendering, tak má vyhráno.
Sony I Microsoft chystaji novou generaci konzoli, ktere maji vyjit za cca 2 - 3 roky. Velka vyvojarska studia se rozhodne nenechaji pripravit o tento trh. Nepredpokladam, ze by oba giganti na poli herniho hardware davali do svych vyrobku tuto drahou novinku, ale necham se prekvapit.
Ono to spíš bude jako u jiných technologií - budou nejdřív volitelné. Takže stávající enginy do sebe zabudují jako první některé vychytávky, které využívají RTX třeba pro výpočet stínů a světel, kdy výpočtu bude stačit nějaké minimální množství paprsků, které vygenerují výpočty, určitě se nebude počítat celá scéna.
Ale i dnes herni enginy na pc umoznuji vice nez konzole a vyuziva se toho. Tohle je dalsi takoba feature.
Já to nerozporuji. Zde jde jen o to, zda se vývojářům tento náklad navíc vyplatí.
Implementace rt je prave vyrazne snazsi nez u klasicke rasterizace kde se slozite dotvari neco, co s rt funguje z podstaty veci. Vyvojar se ale bude muset brzdit aby to neprepiskl vykonove, coz je dlene priklad spatne beziciho sottr kde to jeste nedoladili, vsak taky nekdo z to ho studia rikal ze si tu implementaci strasne uzivali a jak snadno to slo.
Neboj, po sérii těchhle „rozhořčených“ článků si dají sakra záležet na tom, aby to s raytracingem jelo na 60+, i kdyby měli všechny ostatní detaily osekat úplně na kost.A dostanete, co jste chtěli – nemožnost nastavit úroveň detailů, která tam jde nastavit teď. Jenom pak zase nebrečte, že „na ukázkách z výstav ta hra vypadala líp než při uvedení.“
No tak ať si nevymýšlí anebo neukazují takové nedodělky. Potom se nemají divit, že jim to každý hodí na hlavu když slibují hory doly a pak z toho vypadne takový brak. Ano! Ano! Je to jen alfa nebo cosi, ale flákači vývojáři to stejně v takto zfušované podobě vydají. Jako kdyby dnešní herní scénu nikdo neznal. Jen samé alfa, beta, early access a spoustu bugů a i přesto hra vyjde jako nedodělek a nakonec se lepí jen to nejnutnější, horkou jehlou a to nejlépe až půl roku po vydání a místo skutečných oprav a ladění hry se přidávají jen placená DLC a podobné chujoviny.
jako turing dopadl v testech hodne spatne 2080 neporazi 1080Ti a je drazsi..DLSS je rozmazavaci pakarna a RT neni nikde videt..Kdyby ty karty staly normalni penize proc ne.. ale tohle.
No jo, zaplat 33K a dostan 30-60 FPS na FHD, tomu sa povie dobry deal, predpokladam ze na 4K to premeni hru v PPT prezentaciu.
Je to jen tech demo s na rychlo ušitou neoptimalizovanou podporou některých prvků z RTX. Jaký má karta herní výkon při "klasickém" renderu ještě nikdo neví, ale terno to asi nebude. Jde o takový mezistupeň mezi jiným přístupem ke grafice a výpočtům.
Nvidia podle me moc dobre vi ze 12nm nema dlouheho trvani, proto taky vysla s 2080Ti hned.. Tyhle karty vzdy vychazely az s pulrocnim spozdenim (980ti/1080Ti) podle me ani nebude TITAN Turing.. Proste za pul roku nebo 8 mesicu vyjdou dalsi karty na 7nm, vsak TSMC uz 7nm vyrabi grafiky od poloviny roku, tj ten vyrobni proces je pripravenej a nic nebrani tomu ty cipy zacit pomalu vyrabet v masovym mnozství.. Podle me se vyplati 12nm Turing za stavajici ceny preskocit a pockat si na 7nm refresh.
Jsou lidi, kterym coby zdrojum infoaci i spekulacim verim vice, kteri maji jiny scenar. Vydavaji 2080ti kterou nadhodnoti ale porad to je lepsi nez kdyz si clovek nejdrive koupi 2080 a o nekolik mesicu koupi 2080ti. Pro early adpotery je to lepsi, stejne takohou vklidu prodavat starou generaci za puvodni ceny probty kteri ten earlytech nechteji. Neni co ztratit, konkurence v tomhle segmentu neni a klidne mohou casem ceny snizit, pokud bude potreba. Takk jak tomu bylo pri pozdejsim vydavani ti varianty.
Preskocit prvni verzi a pockat na refresh se prece zatim velice vyplatilo VZDY. Neni duvod, proc by tomu tak nemelo byt i ted.
Bude se opakovat situace jako s příchodem prvních opravdových 3D her. První DOOM taky vypadal 3D a běhal později na všem v pohodě tam, kde 3D hry pro dosažení horšího vizuálu potřebovaly o mnoho výkonější železo.To bude i teď s Ray tracingem, protože na stejnou scénu je potřeba mnohonásobně víc výkonu, aby to vypadalo pro oko laika "stejně".Někdo ten krok ale udělat musel a podle mě se dočkáme použitelných karet a her tak za 5-6 let, než se vydá další generace karet, než si vývojáři zvyknou vůbec dělat hry pomocí ray tracingu - programátoři implementovat a optimalizovat, designéři pracovat se světlem a celou scénou, atp.Z pohledu hráče tak opravdu nejde o nějaké terno, z pohledu technologie je to gigantický skok. Když vezmeme v potaz, že nedávno se Avatar pomocí RT renderoval několik měsíců, dneska Lara "běhá jen na 30-60 FPS" realtime 🙂
Proc ne, kdyz to "par pitomcu" zaplati, Nvidii se podobny "vyvoj" jiste vyplati ...
tak na to se oni spolehaji :) Vsak vetsina lidi kupuje grafiky podle loga na krabici to uz je poslednich par let znama vec..
Tak zase ono posledních pár let není moc na výběr
ale je v segmentu do 10tis s DPH kde kupuje 80-90% lidi je stale konkurence velmi dobra.. jenoimze kdyz pak lidi uprednostuji "krypl" kartu typu GTX970 nebo GTX 1060 3GB pred R9 390 nebo RX 580 4GB tak se neni cemu divit jak trh dneska vypada.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 8. 2018 17:42
Tak ono to má důvod - špatnou pověst AMD, respektive ATI, z minulosti a nulový marketing
Podle mě jim to nejvíce kazí přílišné sliby před vydáním, opakované odkládání vydání a provozní vlastnosti. Po stránce výkonu a technologií jsou na tom dobře (tedy aktuálně musí doplnit RT, zbytek mají ok). Snad alespoň ty vlastnosti a RT vyřeší příští 7nm generace a snad to vydají co nejdříve a ne až za rok nebo ještě déle. Jinak si tu bude Nvidia vesele prodávat RTX za naprosto šílené ceny a belkovi (a podobným oDDborníkům) prdne cévka, protože nebude vědět, na kterém webu hejtovat dříve.
AMD neprodává grafické karty, protože mají horší poměr cena/výkon. A kdo by si kupoval např. RX Vega 64 co má o 10% nižší výkon než GTX 1080 ale je o cca 15% dražší. Asi jen blázen.
Vyvojari si na rt zvyknou extremne rychle, znamena to pro ne totiz vyrazneene prace a daleko kvalitnejsi vysledek. Pri rasterizaci se musi delat spousta fake veci aby to nejak vypadalo. U rt nic takoveho delat nemusi, v tom je neskutecny posun prave pro vyvoj. Problem je ze ted to bude jen velice omezene spektrum hracu i vykonu. Az bude penetrace hw velka, tak bude moznost vyhazrt vsechen ten bordel co se dnes pri rasterizaci dela.
Zrovna Doom nastup 3D akceleratoru nezacal, tim krokem byl az Quake, ktery i na 486 s Voodoo bezel lip jak na Pentiu bez akceleratoru.
IMHO první byl Terminal Velocity - přibalovalo se to ke kartám s čipy S3 Virge 😉
This is by no means a final version of Shadow of the Tomb Raider, the developers have already confirmed that the game will be released without raytracing features. The raytraced shadows will be submitted by patch after release.
To by si chtěl moc redaktorské práce 😀
Ale tím to není, Stratos si to umí najit a přečíst a bezpochyby to vi, tak hloupý není, tohle je jenom další ukázka toho, jak funguje a protěžuje jednu určitou značku.
OK, tak je na tom video ten raytracing ci nie? ked nie tak preco na FHD na najnovsej karte ten chalan ma len 30-60 FPS?
Je to jen tech demo s na rychlo ušitou neoptimalizovanou podporou některých prvků z RTX
A hlavně se imho neměla vůbec dostat ven. Za to někdo beztak poletí / nedostane kartu na recenzi / atd. 😀
Nepoletí, NDA končí s předváděčkou 😉 BTW šlo o alfa verzi, ne o finální.
Neplatí náhodou NDA až do fyzického vydání (ne jen toho papírového) na recenze, benchmarky apod.? Pokud by vylezly už teď, asi by kanibalizovaly na prodejech Pascalů. Takto, když pořád s jistotou nevíme skutečný výkon, může Huang vesele dál prodávat Pascaly za plnou cenu (až do vydání Turingů). I tak je ale samozřejmě otázka, zda potom Pascaly vůbec zlevní a o kolik.
Tohle ale není benchmark, je to jen interní ukázka imlementace raytracingu 😉 Co jsem koukal po early recenzích tak vesměs píší něco v tom smyslu, že ve 4K běží hry na 60 FPS, žádná čísla ještě nikdo nevydal takže asi máte s platností NDA pravdu
Jakmile se někde ukazuje skutečné FPS, myslím, že většina široké veřejnosti to (alespoň částečně) jako benchmark bere. 😉 Viz teď ta panika kolem toho.
Panika? Spis pokus o senzaci bez konktextu - implementace v ranne fazi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.