Vzhledem k tomu že to neutahne ani RTX 2080 na 4K 60fps tak se ani nedivím, tohle bude funkční tak za 2-3roky kdy pak to půjde 4K 60fps ale to už tu budou zase 8K 😂😂prostě jsou opozdeni.
No o tom kdo je opožděný by se dalo diskutovat.
dle aktualnich testu nezvlada v 1080p RT ani RTX 2070, s bidou ani 2080.. jedina pouzitelna grafika je 2080Ti a to s opravdu obrovskym 3/4 propadem vykonu.. Raytracing je proste technologie daleke budoucnosti a aktualni HW na to nema silu.. akorat ho to zbytecne prodrazuje protoze RT jednotky zabiraj v cipu celkem dost mista.. Pokud by misto nich byly klasicke CUDA jednotky, lide by to asi ocenili mnohem vic
Tak maximálně daleké budoucnosti v AMDSvět utíká ....https://connect.zive.cz/clanky/nova-graficka-kart...
Svět neutíká. SW zatím není. Bude trvat pár let, než bude SW, který by to dokázal nějak efektivně využít. Zatím tedy akorát nVidia uvádí další karty založené na tom samém chipsetu.Přitom problém je právě v tom, co nVidia dodává. Pokud její mainstream modely (2050 a 2060) nebudou mít ray tracing, bude to další minimálně rok pro AMD k dobru. Takže to mají tak nejméně 4 roky, než to začne někoho vážně trápit. Do té doby budou hry a SW vznikat stále tak, aby fungovaly i na 9x0, 10x0, 2050 a 2060, tedy bez ray tracingu.Neutíká nic, protože setrvačnost je obrovská. AMD si mohou v klidu vyvíjet a testovat, není žádný skutečný důvod rychle dodat na trh něco s RT. Ostatně nVidia to vidí stejně - mainstream modely bez podpory RT a cena RTX nasazená tak vysoko, že se začaly zase dobře prodávat 1070 Ti. Po chvilkovém propadu v srpnu už nám zase hezky rostou, i bez podpory RT.
Ten tvůj proslov na mě působí až komicky. Ty se mi snažíš vysvětlit, že v tomto oboru je v pohodě si tak 4roky lelkovat. Takže až nVidia bude mít optimalizováno a obsadí trh, AMD se přifaří v s prvními neohrabanými verzemi. V pohodě, čekáme 🙂
na RT neni co optimalizovat je to technologie zalozena na hrube sile cipu a ten prozatim nema dostatecny ani Nvidia za 40tis
Ahá a další 4 roky ani mít nebude co? Magore
Co to na tom FB zase předvádíš? https://imgur.com/a/QuJYyzh Porovnáváš jinej úhel a ještě k tomu plamen se zábleskem. Ale hlavně, že ty, ulhanec jako prase tam mektáš cosi o druhých
A ten sračkoidní článek o RX 590 někdy dopíšeš nebo to zůstane takto?https://ctrlv.cz/shots/2018/11/13/xMir.png
Amd nemá kam spěchat, vzhledem k tomu že dodá grafické karty do příští generace konzolí, tak jsou to právě jejich grafické čipy které budou udávat směr jakým půjde vývoj her.
AMD hlavne pochopilo ze dnesny vyrobni kapacity se od posledne doby hodne prodrazili, asi tezko by jako fyrma s povesti cenoveho mainstreamu fanouskum a zakaznikum vysvetlila ze uz neni mozne vyrobit hardware za tu samou cenu jako v predosle generaci, tak radeji nic nevyda, i RX 590 bude drazsi o 20 - 30 %
Dražší než co?
Kluku ty si dobrej zmatkař. Fakt mě překvapuje že obrovskou touhu vyjádřit se mají lidé kteří o problematice nemají prakticky žádné povědomí.
Co taky čekat od firmy, která je ráda že výkonnostně dotahuje dva roky staré modely Nvidie. B-] Ale jo, věřím tomu, že třeba za 5 let s velkou slávou RT taky přidají, jenom už to bude všem u prdele, protože všichni rozumní hráči dávno mají (a budou stále mít) kartu od Nvidie. A je pravda, že v nějaké sockoidní kategorii grafik okolo 3k Kč opravdu RT potřeba není, protože na piškvorky opravdu potřeba není. B-]
Tou dobou jim bude i ta dnešní Nvidie leda na piškvorky
Náhodou i se svojí 2 roky starou GTX 1060 nejnovější hry rozjedu na Ultra na FullHD bez problémů na 60 FPS. Například Hitman 2. Na grafiku za necelých 10k Kč v době koupě si myslím naprosto v pohodě. B-]
Jojo známe. "Vše na ultra, jenom...". Opravdové "vše na ultra bez jenom..." neumí ve full HD ani GTX 1070, kterou mám doma. U spousty her je třeba něco trochu stáhnout a i když to nemá na obraz většinou viditelný vliv, už to rozhodně není "vše na ultra".
Asi tak.
Nemohu posoudit jiné hry, ale jak říkám Hitman 2 všechno na maximum a na Full HD to dává 60FPS. I když je pravda, že jsem se taky divil, protože v doporučených požadavkách byla GTX 1070, ale očividně stačí i o něco málo slabší šedesátka. B-]
Lámačko, sockoidní kategorie je pro mne někdo s Windows 10 mašinou. 😁Psáno na Macbook Pro I9, 64GB, 4TB SSD B-]
Jak na tom šlapou nové hry?
To mi vždy připomene to, jak HTC před pár lety začalo prodávat HTC Vive. Na dotazy, zda bude podpora i pro Mac, odpovídali stylem, "Ne, protože i kdybyste si koupili ten nejdražší Mac, tak stále nebude splňovat minimální hardwareové požadavky".
Máte ten nejvyšší model za 200k? Taky jsem na něj koukal, ale pro moje potřeby zbytečně drahý, nevyužil bych jej. Ale samozřejmě je to zajímavý produkt, hlavně to SSD co se do kapacity a hlavně rychlosti týče. B-]
Co čekat od Lamačky než výtrisk ryzí debility.
Když se podíváte na rozdít v BF 5 RT versus klasika tak byste si na kartě nepřiplatili ani tisícovku. Na současné generaci RTX je to naprosto k prdu.
ono si taky novou teslu kazdej nekoupi a jezdi na skodovce, ale kazda technologie ma nejaky nastup, to ci se uchyti ci nikoli ukaze cas
Kolik ti je proboha let? Ty vůbec nevíš o čem meleš. RT je tu s námi desetiletí, teď ho akorát můžeme naprosto zbytečně na pár naprosto nepodstatných chujovinek ve hře počítat realtime. Přínos pro hráče prakticky nulový. V praxi to bude fungovat tak že na pár objektech to bude napálený jak psí kule a na zbytku starý dobrý matroše a shadery. Je to drahý žravý a nepřínosný, za 5 let možná.
o tom rozhodnou lidi behem par let, delat zavery hned na zacatku je hodne neobjektivni, kazda technologie ma nakej uvod - prubeh - zaver, pokud ji neprekona neco lepsiho, ja tvrdim ze uviest to do praxe na render efektov, ne cele sceny, na to uz doba uzrala
Tohle není žádná nová technologie, to je jen hrubá výpočetní síla to si úplně bokem. A za kolik peněz na to uzrála doba? Kolik lidí si koupí nesmyslný RTX? K čemu to je hráčům když musí kvůli nedostatku výkonu jít dolů s rozlišením a efekty kvůli jinak vypadajícímu odlesku v kaluži? Co to meleš o celé scéně, to by se naprosto nepohlo.
U raytracingu je "uvod - prubeh - zaver" dost zvláštní, že. Úvod v podstatě vznik vesmíru a závěr nebude, jelikož to je finále renderu. Jak budou hry kompletně renderované raytracingem tak je to finish a už nic jiného lepšího nebude.
hologram? třeba?
A co je hologram jiného než cesta paprsku světla?
Reagoval jsem na to, že raytrcing je vlastně konečná a že už není kam u výpočtu zobrazované scény kam dál jít .... u hologramů v reálném čase bude výpočet raytracingu jen jednou z "podůloh". Pomocí raytracing mohu nyní (a nejspíše tomu tak bude i v budoucnu) vypočítat barvu jednoho každého bodu zobrazované scény. Dnes máme scénu ve tvaru obdélníku X*Y pixelů. V budoucnu si umím představit, že bude potřeba počítat například celou sféru okolo pozorovatele, tedy vnitřek "koule" nebo už výše zmíněný hologram nebo například intenzitu/frekvenci/modulaci/bůhvícoještě impulsu posílaného nějak jinak třeba přímo nervové soustavě (zrakovému centru v mozku). Zkrátka RayTracing (pokud časem nevynalezneme něco lepšího, co já vím, kvantový výpočet namísto sledování paprsku) bude je jedna podmnožina prováděného výpočtu - tedy logicky budoucí čipy budou nejen mnohem výkonější ale i jinak časem orientované, v závislosti na tom, jak bude výsledný výpošet prezentován - zobrazením POUZE svítícími body do obdélníku to v brzké/daleké budoucnosti určitě nebude.
Na holografii stačí zaznamenat údaje jak o intenzitě, tak i o fázi světla odraženého od předmětu toď vše.
stale je ale pravda to ze s nvidia raytracingom nespravis zasadne krajsiu hru nez bez neho. Staci si pozriet Red Dead Redemption 2 na playstation 4, co je zelezo z roku 2013 a technologia z prelomu roku 2011/2012. Stale sa starymi technikami da dosiahnut raytracing like efekty bez jeho nativnej podpory. Ak by sa vsetko malo switchnut na RT, tak dostupny vykon na nvidii na to nestaci. Ze tam treba nastup je pravda, ale kolko bude trvat? 10 rokov? 15?
nvidia vytahla žolika 😀, da se rici zaskocila konkurenta, AMD nema slov, je to takove razcesti napredovani GPU, kdyz prisla AMD s nakou technologii, treba vulkanem vsichni jasali, kdyz da novu technologiu NVIDIA tak je to zakonite fujtajbl, kteri ani netreba, RTX je skvele, dela herny scenu realicnistejsi nez doposud, je to jinej novej zazitek, bez RTX je scena takova umelejsi, vice neprirodzena, pro NVIDII je do dobry krok, nakolik je to nova technologie, kazda dalsi generace karet bude, tuhle technologii uz jen vylepsovats RTX ON vypada scena herneho prostredi vice zive a prirodzenejsi, bez RTX vypada scena vice umele , tak ci tak clovek vnima, ci uz vedome ci podvedome prirodzenost prostredi, umocnuje to zazitek a realicnostcim vice konzistentni prirodzene podani prostredi, tym vice se umocnuje spojeni s danym prostredim, vedome ci podvedome, ci uz si to hraci uvedomuji ci ne, proste to tak funguje
S tím jaký je vizuální posun souhlasím. Ale problém je jinde a to ve výkonu. Dokud to nebude podporovat střední třída GPU tak mi to přijde zbytečné. Proč? Abych si kupoval GPU za 30 kde mi to nezvládne ani 4k v 60fps? Díky nechci
ono spise bylo uspechane to tlaceni do 4K, 4K tu bylo e jeste na to nebyl vykon a 2K bylo jaksi vicemene opomenuto, preskoceno,myslim ze kombinace 2080Ti + 2K je scela idealni a dnesnou dobu, sam mam 32 palcu 2K monitor a je to akorat
2080Ti a fullhd kvuli ray tracingu ano.Jinak je to zbytecne male rozliseni. Ideal je QHD. Ale na to staci i 1080, event 1080Ti.Na 4K je na vysoke detaily nehratelne vsechno.
a FullHD na 32", no to musi vypadat...To mate cokoliv jak minecraft.Doufam, ze se nikdo od vas neinspiruje a nekoupi si tuto kombinaci taky.
ja rikam ze mam 32 palcu qhd - cili 2560x1440 pixely vubec nevidno ani zblizka a ne Ful hd, to sem asi zle napsal, chybicka se vloudi obcas 😀
LOL. To je názor teda. Mám 40" FullHD televizi na kterou koukám ze 2 metrů a žádný minecraft nevidím.
Tak to bych asi doporučil navštívit očního.
oprava - 32 palcu QHD 2560x1440
No a teď si na tomhle nativu zkus zahrát BF5 na 70RTX. Chceš 30Fps cukatůru kvůli o něco lepším odleskům na vodě a sklech? To si prohlídneš jednou pak tě to v tom šrumci vůbec nebude zajímat.
zajimave ze konzoly jely hodne roku na 30fps a nikdy si na nejake fps nikdo nestezoval, a to prodaly stovky milionu her, myslim ze se vyse fps hodne procenuje, nakolik clovek vnima snimku za sekundu 30 - 45 pak je to jenom cmouha, profi filmy jedou na 24, televize meli 50 hz, myslim ze nad tych 50 je to jenom marketingova masaž mozku pro prodej tech samych monitoru se stejnou vyrobnou cenou, v hezcim obalu za premiovou cenu
Je zvláštní, jak se některé mýty vytrvale drží.24 snímků za sekundu byl nejnižší počet snímků, kdy se dal pohyb vnímat už plynule, ale to neznamená, že oko nezvládne mnohem více. Samozřejmě záleží na dispozicích každého člověka, ale průměrné oko přestává obraz vnímat jako "blikavý" až někdy kolem 100-120 Hz. To, že oko dokáže kompenzovat nižší frekvence a rekonstruovat to jako pohyb, je spíše vlastnost softwarová, tedy zpracování v mozku. Hardware (oko samotné, resp. světločivné buňky) je schopné vnímat frekvenci mnohem vyšší. Zejména pak u generovaných obrazů je tohle znát více, protože tam je oproti klasickému filmu vyšší ostrost, vyšší rozlišení a tedy více detailů, které jsou při nedostatečné frekvenci rušivé.Na to, jak rychle dokáže oko vnímat, se pochopitelně dělají testy, kdy se vyhodnocuje třeba schopnost vnímat rychlé bodové záblesky, a to jak kontinuální řady (kdy záblesky splynou do jednolitého světla při nižší frekvenci), tak i jednotlivé záblesky, kdo oko zaznamená i méně než 10ms záblesk (tj. 100 Hz), cíleně trénované oko pak dokáže reagovat na ještě kratší změny/záblesky.On se podobný mýtus traduje i o rozlišovací schopnosti oka, kdy většina lidí má zafixováno, že oko nevnímá nic menšího než jednu úhlovou minutu (což odpovídá na čtecí vzdálenost cca 30 cm zhruba 0,085 mm, tj. 300 dpi). Jenže tohle je hodnota, kdy oko dva body bližší než jednu úhlovou minutu přestane vnímat jako dva body, ale splynou v jeden. To zase neznamená, že oko nevidí objekty i menší. Průměrné zdravé oko vidí samostatné objekty i na nějaký 5 úhlových vteřin, tj. více než 10x menší. To si koneckonců může každý ověřit sám. Stačí položit vlas na kontrastní plochu a změřit si, na jakou vzdálenost ho vidí. Není problém samotný vlas rozlišit na vzdálenost metru až metru a půl. Převedeno na oblíbené dpi ve čtecí vzdálenosti by to bylo více 3000 dpi, resp. u televize dva metry daleko pak kolem 500 dpi.To ale pochopitelně neznamená, že je nezbytně nutné se na tyhle hodnoty hnát. Je to zbytečně drahé, složité, datově extrémně náročné. Rozhodně to ale není jenom marketingový trik, který by oko nepoznalo. Oko ty schopnosti má. Jenom není úplně nutné se snažit až o takhle realistické zobrazení.
vnímat rychlé bodové záblesky ??, tvych 100 hz funguje jenom pri jednoduchom teste zablesku, jenze cim vice subjektu na scene tym tato schopnost klesa, nybrz voko se nesoustredi jenom na jednoduchej bod, ale musi spracovavat kombinaci s mozkem celou scenu, vyhodnocovat dej na scene, ktery je promenlivy, cim vlastne klesa soustredenost, jednoduse komplexnejsi scenu vnima clovek pomalejc, jako jenom jednoduchej zablesk
To je jen a jen otázka tréninku mozku. Stačí se podívat na to, jak rychle dokážou vnímat piloti F1, profesionální hráči her a další.Nejde o to, že na tohle není většina z nás trénovaná, jediné, co tu říkám, že je toho lidské oko schopno a skutečně to dělá. Jak to vyhodnotí zlenivělý mozek, to je už věc úplně jiná. Rozhodně bych nedoporučoval hodnotit stylem "já to nepoznám, to je to blbost".A jen tak na okraj - rozdíl mezi 60 fps a 120 fps je na patřičném LCD opravdu viditelný. Doporučuju to vyzkoušet v nějakém rozumném showroomu a ideálně požádat o "slepý" test (to slepý je v tomhle případě terminus technicus, vysvětlovat to snad nemusím).
Rikate naproste nesmysly. To ze filmy jedou na 24 fps je sice pekne, ale je to nejnizsi hodnota, pri ktere je obraz vnimany plynule. Staci si pustit 24 fps video a 60 fps a rozdil je uplne sileny. Co se tyce FPS monitoru/her, jestli jste nekdy hral 30 fps 60 fps a 120 fps tak urcite jste musel vnimat rozdil, pokud teda nemate geneticky podminene pomalejsi zpracovani obrazu nebo neco.
30 fps 60 fps a 120 fps - rozdili vytvari treba nedostatecny Imput lag ktery se stara o rychlost reakce nutné k provedení vykreslení, a taky Odezva ktera vyjadřuje čas, který monitor potřebuje na změnu hodnoty a překreslení odstínu jedné barvy do jiné, tyto opozdeni muzou vytvaret obcas postrehnutelne zmeny, na opravdu rychlem a kvalitnim profi monitoru to moc lidi nepozna, vy jdte to testoval na takovem monitoru, nebo si jen pletete vasi skusenost na prumernem hardwaru
Pokud solidně Raytracing utáhne ten nejdražší highend je to ale u takové firmy spíše než trumf koule u nohy. firma jako taková je závislá na prodeji i levnějších řešení než za 800-900$ . A pokud zákazníci zatím za jejich karty tolik nedávali samotný RT to nezmění. Oni totiž takový rozpočet nemají. A to ještě vezměte takový HW lowend jako jsou konzole.....
presne tak dokud nebudou umet konzole raytracing nebude to mit smysl pro vetsinu vyvojaru vubec do her davat kdyz to bude srozumitelne podporovat 10% hernich PC a to je jeste hodne optimisticky cislo.. prece jenom kdo ma dneska na to poridit si drahou GeForce z generace RTX...
1. Však podpora bude na úrovni všech velkých enginů a tak to pro vývojáře nebude znamenat moc velký rozdíl v práci.2. No zrovna právě dneska má značně víc lidí na to si pořídit drahou grafiku než třeba před pěti lety. 🙂 Samozřejmě furt nás bude menšina, ale říkat "kdo na to dneska má" zní trochu přehnaně. ;)
Ani na bohatém západě to nepřekročí 10%. Takže tato úvaha je naprosto zcestná.
Uz dlouho poradne nehraju, ale kdyz ja si vzpomenu treba na fifu 96 nebo 98, tak mi ta grafia prisla v te dobe neskutecna. Dnes se tomu smeju. Ale pokud cloveka ta hra bavi, je skoro jedno, jak moc graficky dobra ta hra je. Spis at se vyvojari zameri na dej a hratelnost, nez super grafiku.
vizualne ono hodne pomuze hram az prechod na novou generaci konzol, ktera uz jakzto primarni platforma pro vyvoj vetsiny titulu definuje jaksi vizualny zaklad danych titulu, nakolik jsou vyvojari her pro konzoly nuceny doslova equilibristicky vyzdimat z daneho hardwaru maximum, pak uz se nebude muset tolik downgradovat vizual, da se rici ze nejblizsich deset let bude hodne priznivych pro nove zajimave tituly zamerene taky vice na hratelnost
Zapomeň že nová generace konzolí bude mít RT.
Suhlas... a kedze sa tu razi trend, ze hry sa budu streamovat z nejakeho vykonneho servera tak sa obavam, ze tieto RTX zo strednej triedy nebude nikto potrebovat/kupovat, co ma trosku mrzi, ale uvidime ci sa to naozaj stane.
Streamovat jo? Pokud bude všude rychlý internet tak prosím. Ale co my kde máme doma stěží 20Mbps protože nebydlíme v Praze?
Ani v Praze nemáš záruku pořádného připojení:BTW: Na stabilních 20Mbit/s se dá streamovaně hrát zcela v pohodě.
Fakt? A s jakou kvalitou?
Tak si to zkus vypočítat, ne?😀
Jo na stabilních... Takže když mi dá provider až 20Mbps a večer mám tak okolo 10Mbps tak na to se dá hrát? Zasvěť mě jakou super uber komprimační technologii mám použít abych hrál alespoň 800x600?
Tak v tom případě nemáš stabilní připojení, což není problém nějaké služby co streamuje, že jo.
Upřímně řečeno, naprosto nejlépe jsme se s přáteli pobavili nad NHL 1993. To byly časy. No, a od té doby jsem žádnou hru se sportovní tématikou nehrál, i když jsem je u ostatních viděl. Připadají mi prostě jaksi takové zbytečně složité... 😉
Tak propagační žvásty od nVidia jsi ocitoval a co dál?V reálu je zatím RT jenom směšně tragická blamáž.Mimo slibů a pár ukázek renderovaných na bůh ví čem je raději ticho a odkládá se a odkládá ta ,, RT revoluce,, :)Vzhledem k tomu že budoucí 2060 a pomalejší zcela jistě nebudou RT podporovat,je RT zatím jenom berlička kterou se snaží nVidia odůvodnit šílené ceny.....Ceny umírajících top karet. :) No a neber to za ten peníz.
ja taky zadne propagace necetl, reaguji na rozhodnuti AMD, a co RTX ??, oni si vyvojari pomaly osvoji zaklady programovani kodu pro RTX, treba Day1 patch pre Battlefield V práve vyšiel, pridal aj raytracing, a postupne bude v kazdem novejsim titulu, zvlaste kdyz jim ulahcuje tato technologie praci pri vyvoji titulu, bude to pro ne vyzva jak vyzdimat z RTX maximum, jak to delaj vyvojari pro konzole
Ty chlapče vůbec nevíš o čem mluvíš. Btw viděls ten RT v battlefieldu V? Naprosto k prdu. Nikdo nebude z RTX ždímat maximum ani náhodou pokud mu to Nvidia nezaplatí. Ztrácet drahocený čas na feature pro 3% hráčů nebude nikdo.
Kdopak zde napsal ,,dela herny scenu realicnistejsi nez doposud, je to jinej novej zazitek, bez RTX je scena takova umelejsi, vice neprirodzena,,?Jak jsi na tyto závěry přišel? Z těch pár videí a obrázku od Huanga že? :)Ono v realitě je RT zatím fail.Skoro žádný HW ho nepodporuje,a ten co ho teoreticky podporuje tak nějak odchází do křemíkového nebe.Podpora RT ve hrách je ohlášeno pro pár titulů a někdo vážně doufá že RT bude ,,v každém novějším titulu,, To jako vážně? A jinak BF V.No zrovna zde vycházíAMD GPU hodně dobře.A nějaký RT v Beta verzi je jenom v smíchu.Tedy,než Beta ten nedodělek vypadá jako spíše jako Alfa.https://www.techspot.com/review/1746-battlefield-5...
je logictejsi ze realne odrazy realne sceny jsou realnejsi, jsou jak v realnem zivote nez li odrazy umele naaranzovane, fake stiny i fake odrazy, tech par odpalenych karet pri masove vyrobe se semtam stane ze se neco nepodari, to mas i v jinych vyrobnych procesech ze se zcasu nacas neco nepovede, je jasne ze ti nikdo na stul nevylozi hned 50 novych titulu s RTX, budou pribyvat postupne
Kamaráde ty si sám protiřečíš tak moc že by bylo asi lepší mlčet.
Fun fact, že ray tracking beží v BF až ode dneška, jelikož potřeboval i poslední windows update.. Ale jinak snaha za ten blábol se cenní. 🙂
To by mě zajímalo co jsi viděl že tě to tak umocnilo 🙂. To co jsem viděl já mě naopak nechalo naprosto chladným.
lidi proste nejsou objektivny, posudzujou to jenom z hladiska toho ze si to sami nemuzou dovolit tak je to hate, prvni pocitac taky stal majland, ale dneska ho ma skoro kazdej, je to drahy je, je to nejvyssi model je, nekdo da za sluchatka 1000 eur treba, nebo vice za jine hobby, lidem se to libi, jen si to nemuzou dovolit a to je rozdil v pohladu na vec
Ne, naopak, ten obecně oblíbený omyl je to, že pokud na něco nemám, tak se mi to nelíbí. To není pravda. Například třeba já na iPhone mám, ale nelíbí se mi a nechtěl bych ho ani zadarmo. To s tou cenou je pouhý alibismus.Další věc je také to, že určitá věc pro většinu lidí musí mít určitý poměr cena/výkon. Vyhazovat peníze za něco, co teď v podstatě nemá žádný význam rozhodně není známkou objektivního hodnocení věci. 😉
ale lidi co tady hani technologii RTX se stavi do pozice - neco jako kdyz odejdes z kina hned po zacatku filmu a pak hanis jak byl ten film zlej a zbytecnej a ani si ho neuzil,neskoukl,kdyz v potazmo vezmes ze RTX v grafickych kartach je technologie nova, a vyvinout nakej ten kvalitny herny titul na miru s implementaci teto technologie obecne trva 3-5 let, tak je zcela zcestny a neobjektivny vynaset zavery o prinose RTX hned nazacatku, neubehli ani dva mesice a lidi uz s jistotou tvrdej jaky je to RTX omyl, a to jeste vyvojari ani nedostali sanci poradne predvest co umi
Ty si fakt kluku úplně blbej. Technologie je RT ne RTX není a nebude to technologie nová. Ta technologie je boží a je to prakticky vrchol toho co se dnes fejkuje. Co lidi haní je nesmyslnost jejího použití. To co tvrdíš o vývoji herního titulu je naprostá pičovina. Není naprosto žádný problém mít RT všude problém je to utáhnout výkonově. Tam vývojáři ani nemají moc co předvádět. Vyjadřuj se prosím k něčemu o čem máš alespoň základní ponětí jak to funguje.
specializovane ray tracing jadra jsou na GK pro hrace poprve, poprve znamena zcela nove co tu jeste nebylo, bavime se o technologii specializovanych ray tracing jader u nvidia karet pro bezne uzivatele,hrace , ne o specialnym profi hardwaru pro renderovaci farmy, ty budes zcela zrovna nakej velkej vyvojar, ktery dela hry pres koleno behem noci, mluvici za vsechny programatory co prodal miliony titulu,sorry ale kluk fakt nejsem,to ses netrefil, hram se od prvni herny doma vyrobene konzoly - cernobile, kulicka a dve tecky - ping pong, pak pmd -85, pak jsem fical na Didaktik -M, pak taky ps1 a prvni pocitace az dodnes, hram uz hodne dlouho, vek neprozradim ale nejmladsi uz nejsem taky B-]
Prosimtě, když víš o něčem úplně prd, tak o tom nepolemizuj. Díky.
Já to neposuzuji podle ceny, já to jako herní vývojář posuzuji podle toho co to může přinést projektu. A zde je jednoznačně malus vyšší než bonus. Srovnáváš naprosto nesrovnatelné a úplně blbě. Jde o to že jako vývojář cílíš na naprosto marginální část trhu a to ještě s technologií která zatím víc bere než dává. Ty ve hře nepotřebuješ hyperrealistické odrazy a odlesky, tobě stačí když to vypadá dobře a zároveň se to hýbe. Hra bude celkově lépe vypadat v QHD na full než ve FHD s pár odrazy na pár objektech. Už to začínáš chápat?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.