Radeon HD 4850: Ušetřte patnáct set

Diskuze čtenářů k článku

avatar
25. 06. 2008 12:34 | 

diky za test a porovnani s hotfix

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dude1920  |  27. 06. 2008 10:50  | 

No, díky za co?
Většina lidí (servery i lidé) naměřili rozdíl + cca 5% s novými ovladači jen na Živě ne. No, jestli to náhodnou někdo neodfláknul.
A dále, 4850ka vlastně není konkurencí pro ATI 3800 ale pro NV 8800 a 9800, tak proč porovnávat spotřebu s ATI 3800 a blábolit něco o zklamání z o 24W větší spotřeby? To, že člověk dokáže spustit benchmark a zastřčit kartu do počítače, by z něj automaticky nemělo dělat ,,recenzenta".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 06. 2008 14:30 | 

Kde? Odkazy, odkazy, odkazy.
Já vím jen o tomhle:
http://cdr.cz/a/24687
k tomu jsem svoje napsal v komentářích, a o jednom vlákně na www.extrah*rdware.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=1847
Proč? Protože byl jednu dobu web zasviněný články postavenými na spekulacích a následně komentáři, které všude, kde někdo naťukl spotřebu všem vysvětlovaly, že si mají počkat na HD 4850, která bude v idle žrát 10 W. To vám uteklo?
Nvidia má spotřebu mnohem nenažranější a větší GT200 v idle napříč testy nižší, než HD 4850. Nečekal byste u modernější generace karet po dobrých 3850 lepší výsledek? Já ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  29. 06. 2008 19:35  | 

Accelero S1 a otazka peti minut upravy biosu http://mittarovo.cz/files/images/hd4850_new_settings.PNG 150/500 mam na 1.0v a 675/1050 na 1.1v... nechapu proc je karta defaultne nastavena tak nesmyslne a to chlazeni referencni je taky dost bida ... http://mittarovo.cz/files/images/P1050389.preview.JPG (tesne pred nasazenim S1) ... tudiz cena 4200 s chladicem no (ten kdo ho uz ma na starsi karte nemusi kupovat novej ...) a ted me ta karta uz dela jen radost :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beroma  |  25. 06. 2008 14:00  | 

Vloudila se vám do článku chyba v podobě označení referenčního Radeonu 4870 jako Radeon 4850.
(Pro znalce Futuramy: "Fix it, fix it, fix it, fix it, fix it" :D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2008 16:01 | 

to bylo v kterem dile?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beroma  |  01. 08. 2008 14:10  |  Microsoft Windows Vista Opera 9.51

No když se Hubert Farnswort rozhodl odejít na místo pro seniory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Durannn  |  25. 06. 2008 15:01  | 

Diky za info, jen by mě zajimalo proč je u karty doporučeny zdroj 450W když system v zatěži bere něco kolem 230W, v IDLE něco kolem 150W.
nVIDII začína kapat do bot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2008 16:02 | 

aby to utahly i noname 450tky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paveljr  |  25. 06. 2008 16:55  | 

Ten hotfix je delany hlavne pro UT3 a hry delane na jeho enginu.Tam k narustum prokazatelne doslo a ne o malo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 06. 2008 20:08 | 

bioshock a MOHA běží na čem? A ATI uvádí overal, ne U3 engine based :). Mirek Jahoda něco naměřil, ale jen na čistém UT3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad01  |  26. 06. 2008 08:22  | 

Hned v první větě pod nadpisem uvádíte, že test srovnává Radeony s 8800 GT a 9800 GTX, ale v grafech jsou napsány 8800 GT a 8800 GTX. Testovaly jste tedy s 8800 GTX nebo 9800 GTX?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2008 13:18 | 

Ježkovy voči
Pravda. U popisku ke 9800 GTX jsem se asi díky celkovému vyčerpání organismu uklepl, a jak jsou to takové blechy, tak jsem si toho nevšiml, a namnožil to do všech grafů. Z taktů v závorce je zřejmé, že jde o 9800, jen teď váhám, jestli teď znova vyrábět kýbl grafů, nebo s tím pár hodinek počkám a přepíšu to grafy s výsledky doplněnými o GTX 260, na kterou jsem se chtěl vrhnout :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad01  |  26. 06. 2008 13:29  | 

Nechte to napotom. :) Když tam ještě budete něco přidávat, tak to tu chvíli vydrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 06. 2008 13:47 | 

Chce se mi zvracet. I přes to, že už byl článek jednou upraven (což je na živě.cz poslední dobou čím dál častější, oroduji za to, abyste si nastudovali něco o GUID - www.abclinuxu.cz/blog/veros/2007/2/-lt-guid-gt-v-rss-malej-ale-sikovnej) jste tam nechali takovou zvrácenost, jako tvar UŠETŘTE. Opravdu krása.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 06. 2008 15:40 | 

Co jsem vyváděl s textem, titulkem a perexem, než se to ustálilo, a jak to vypadalo vevnitř před publikováním, a co z toho se nakonec objevilo venku, co zůstalo v kešce a později se změnilo a jak to kde zůstalo viset, to už bohužel asi nezjistím :). Někdy je do toho holt potřeba hrábnout i po publikování, protože až dodatečně zjistíte, že je někde chyba, že je něco dlouhé, nebo krátké.. a po pravdě ani nevím, jak, kdy a jestli vůbec se promítne tahle změna do url.
Jasně, že jsem váhal, jestli tam nechat ušetřete, nebo ušetřte. Samozřejmě, že jsem se na tuhle zvrácenost koukal do pravidel, a tam je, proto jsem ji použil, přesto, že při google fightu vyhrálo ušetřete řádově. Asi jsem tak trochu zvrácený :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 06. 2008 16:01 | 


Jinak GUID právě tyto boje s úpravami po publikaci článku velmi elegantně řeší a lidem s RSS čtečkami se tak články neobjevují dvakrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky