Rada pro reklamu prošetřuje kampaň na Internet Expres

Diskuze čtenářů k článku

marec  |  20. 06. 2006 10:33

Už z nás Telecom ale nemůže dělat takové pitomce, protože mu konkurence dýchá na paty - např. České radiokomunikace nebo chello - záleží co člověk potřebuje a kde bydlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darion  |  17. 08. 2004 00:24

Jo ta reklama neni (v urcitym) smyslu lziva. Fakt jsem se z toho posadil na prdel. Tak dlouho jsem vybiral az jsem prebral.Nastesti mam stesti v nestesti protoze v telecomu se jim to nejak divne zapocitava tak mi to vzdycky jeden tejden jede normalne a druhej se to zpomali az po 1,5 GB na 256 a tak to jede az do konce tejdne. Reklamovat to nebudu

KDyby tak u nas bylo kabelovy pripojeni to by byla pohoda... ale porad je tam jen velky HOVNO!! (a to podotikam ze nebydlim v nejaky vesnici ale V PRAZE 8 v kobylisich)

Co se tice prenosu tak za posledni mesic jsem mel neco kolem 15 GB (i s 64/64 se da za tejden vytahnout 4 GB, ani bajt nebyl nelegalni) a to jsem se jeste hodne krotil. Vysokorychlosti neboli BROADBAND internet je definovan jako linka od rychlosti 380 vys takze neni pravda ze by mohl CT tvrdit o "dial" rychlosti ze je VYSOKORYCHLOSTI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČT=vydřiduch  |  21. 06. 2004 15:57

Takže konečná rychlost u internet expres je tedy 64 kbps, že jo? Za 12 stovek? Já mám takovou rychlost za 3 stovky a jsem happy      

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr D.  |  21. 06. 2004 15:42

Raději jsem od nich odešel.

Stále si myslí, že přes reklamu lidem nalžou, že jsou výhodnější (i když jsou výhodnější, ale jen pro sebe, ne pro lidi !!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUCy  |  10. 06. 2004 10:55

Telecom jako vzdy nezklamal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.S.Dobrota  |  10. 06. 2004 05:31

U nás v Mongolsku máme asi jiný Ynternet.   Denně jsem na lince (512kbps) 5-7 hodin a  nedostanu se nad 2 GB/ měsíc. Podotýkám, že nemám limit.  Dalších cca 250 uživatelů sítě má trafik pruměrně 1 GB.  Stejně jako já dali přednost skorogarantu se superpingem  před sdílením 1:h0vn0.    10 GB pochopím, 100 GB je netfílie (zatím není trestná)

Náš nový Expres autobus může jet až 250 km/h (aspoň na tachometru to je ! )   a  NAVÍC staví v každé vesnici. Dokonce si v něm Sednete na zadek ( prvních 10 minut (počítáno od soboty)).

František Selekom Dobrota

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoToR  |  10. 06. 2004 04:46

a zeptal se, zda se jedná o linku garantovanou, neb z reklamy to není zřejmé. Operátor mi sdělil, že garantovaná samozřejmě není a proč to na www neuvádějí, že neví - on to totiž nepsal. "Je to tedy linka sdílená ?" ptám se naivně. "Ne, to rozhodně není,  nemusíte se bát, že by vám to chodilo jako sdílené, sám Expres mám a jede tak kolem 100kb, jedná se totiž o agregaci !"   Po mém třetím dotazu na podstatu rozdílu agregace-sdílení 1:50 se s omluvou na 3 minuty odmlčel, a poté jsem se dozvěděl, že se to vlastně až tak moc neliší, a jestli mi ještě může nějak poradit. 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sali3ri  |  09. 06. 2004 19:34

kromě jiného se také Telecom "zapoměl" zmínit, že uvedená cena za Internet Expres nezahrnuje DPH a HLAVNĚ PLATÍ JEN PRVNÍ DVA MĚSÍCE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan novak  |  08. 06. 2004 05:41

kdyby se pred tema par rokama sit telekomu kompletne rozebrala a draty roztavily v hutich, sice bysme meli par let telefony v pr... ale dnes by uz tu byla konkurence a hlavne ferove jednani a ceny!!! ja osobne bych do toho sel i s vedomym ze tu urcitou dobu nebude nic, takhle je tu porad kulovy a nez ty zkurvitelacky komanci sejdou vekem tak taky bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Rathauz  |  07. 06. 2004 22:59

Tak sem do Telecomu napsal dotaz - spíš horký zkritizování typu, stejně nenabízíte Neomezený ADSL, ale dial up připojení za nehráznou cenu a víte, co mi odpověděli?

 

Přišla mi nějaká, řekl bych možná automatická odpověď, že "FUP je super", víc než 90% uživatelů ho bude vítat a podobný keci, vlastně mi vůbec neodpověděli.

 

A propos co stahování dem? Jedno demíčko hry má klidně 200-300mega BAjtů, ukázkový videa i 500MB..mám pokračovat? Ne to je úplně zbytečný :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  08. 06. 2004 13:49

Mně hlavně stále zaráží, že se FUP zavádí, kvůli těm necelým deseti procentům "stahovačů"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  07. 06. 2004 20:43

Jak tak pročítám diskusi, tak mám neodbytný pocit, že tu mnoho uživatelů nemá vůbec šajn o čem vysokorychlostní internet je a jediné co by sami dělali kdyby ho měli je, že by kradli nelegální software. Druhá možnost je, že tito takzvaní přispěvatelé do diskuse jsou zaměstnanci Telecomu -- to by mnohé vysvětlilo
Je pravda, že na prohlížení webu, stahování emailů a nějaký ten upgrade jsou nastavené limity dostačující, ale na to je dostačující i ISDN, tak k čemu ADSL??? Sám používám GPRS, protože ADSL, kabelovka ani WIFI tu není, ale kdyby tu ADSL bylo, tak za stávajících pomínek bych do toho nešel, neboť bych si mohl poslat asi 3x více emailů, ale to bych stejně neposílal, pročítat 3x více www stránek, ale na to stejně nejsem ochoten obětovat svůj čas a tak jediný přínos vidím v tom, že by rychleji dorazily upgrady a to je trochu málo.
Já bych totiž měl rád třeba celý večer jako kulisu zapnuté Óčko, nebo s někým pokecal ve videokonferenci, nebo poslouchal rádio v perfektní kvalitě, nebo atd atd a to mi tato služba nedovolí, neboť než se naděju, tak jedu 64/64.
TAK K ČEMU INTERNET EXPRES???
Chápu, že přístup nemůže být zcela neomezený, ale limity vidím kolem 30GB na měsíc, jinak nenacházím využití... Je tady v diskusi někdo kdo už to má a může říct nač Internet Expres využívá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  08. 06. 2004 12:30

I kdyby bylo ADSL rychle jak dial-up nebo GPRS, tak urcite do toho pujdu. Neda se vubec srovnavat pohodlnost vytaceneho pripojeni a staleho pripojeni jako je ADSL.

Mel jsem dial-up a ted mam ADSL (rozhodne ne Express...) a neda se to vubec srovnavat. A limit, ktery mam 3 GB je pro me zcela dostacujici. Ja totiz potrebuju internet k praci ne ke stahovani videa a her.

Nechapu, jak chce nekdo pouzivat internet ke sledovani TV nebo radia. Kdo chce tisice TV stanic a radii, tak si muze poridit satkartu za 2.000 a nebude vedet co ma sledovat driv. A to nemluvim o EOL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  08. 06. 2004 13:43

Pěkný pokus o flame, ale spíš si ze sebe udělal blbce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  08. 06. 2004 19:04

Tak, tak, pěkný pokus o flame a jestli nechápeš jak chce někdo používat internet (MIMO JINÉ) i ke sledování TV nebo rádia, tak to prostě jenom nechápeš, to ale neznamená, že nikdo takový není. (BTW se kterou satkartou za 2000 chytnu Óčko a česká rádia a mohu provádět videokonference???) Toš asi tak
Mimochodem postrádám odpověď na svou otázku? Tak ji trochu zkonkretizuju. Je tu někdo kdo má ADSL a jeho provoz nepřesáhne 500MB týdně? Jestli ano, tak co prosím používá za služby???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  08. 06. 2004 23:05

Nevim co je flame.

Ocko chytnes s jakoukoliv satkartou a mimojine dalsi desitky hudebnich stanic. A v DVD kvalite.....Mozna tomu neveris, ale sat karta stoji skutecne 2.000,- K ceskym radiim ani videokonferencim jsem se nevyjadroval.

ADSL se nerovna vysokorychlostni internet. A vysokorychlostni internet neznamena stahovani objemnych dat.

Mam ADSL a udelam neco pres 1 GB za mesic. Tak si spocitej kolik je to za tyden. To je jeden priklad. A znam hodne lidi, kteri musi platit za 300 MB mesicne 1300,- !!!!!! Pro ne je ADSL do 1000,- a 3 GB vysvobozeni.

Uvedom si, ze jsou u nas miliony lidi, kteri jsou odkazani pouze na dial-up a nemaji zadnou jinou moznost. Ale jini si stezuji, ze nemohou sledovat televizi pres internet.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  09. 06. 2004 15:28

Nevíš co je flame, neumíš si představit jak někdo používá internet na televizi, rádio a videokonference a jiné služby, které z podstaty věci vyžadují rychlé připojení kvůli objemu dat (JÁ NETVRDÍM, ŽE JE TO JEN K TOMU, ALE U PŘIPOJENÍ 512/128 S TÍM PROSTĚ POČÍTÁM JAKO SE STANDARTEM) a neumíš odpovědět na mou poslední otázku se třemi otazníky. A takhle to může běžet do nekonečna -- tak přesně tohle je flame, meleš nesmysly protkané zrnkem pravdy a nebere to konce a toho se nebudu účastnit. Takže čao.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUCy  |  10. 06. 2004 11:21

Vážený Eduarde, si nějak moc chytrý... hned na začátku píšeš:jediné co by sami dělali kdyby ho měli je, že by kradli nelegální software. Teď přeskočím ten tvůj flame a v posledním odstavci je:ale limity vidím kolem 30GB na měsíc, jinak nenacházím využití...
Tak a napiš mi, na co potřebuješ 30GB na měsíc....???
Jinak mám ten posraný expres, ale co nevidět přejdu na obyčejné ADSL a možná, že rovnou ke Contactelu.
Abych ještě odpověděl na tvou otázku k čemu ho využívám tak je to na pročítání stránek a na občasné stažení třeba filmu apod.
Spokojen?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vykulený BFU  |  10. 06. 2004 13:00

Hmm...
A co tím chtěl autor příspěvku říci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  10. 06. 2004 20:54

Tohle je snad Kocourkov!!!
Pokud si neumíš odpovědět na co potřebuju 30GB na měsíc, tak tedy ještě jednou a naposled!
30GB považuji za limit - t.j. horní hranice, ne vždy využita. Potřeba na sledování TV, rádia, videokonference a pod. jak jsem už opakovaně napsal. Buďto neumíš číst, nebo jsi úplnej manták, nebo prostě jen provokuješ. Tuším, že "C" je správně.
Na začátku píšeš, že provokuju a na konci uvedeš, "...a na občasné občasné stažení třeba filmu apod." To je snad pokus o sebevraždu?
Tohle není diskuse END.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUCy  |  14. 06. 2004 16:15

Ty si asi z Kocourkova, kdyz potrebujes videt TV z internetu....nic je to tvoje rozhodnuti, je to spatny rozhodnuti, ale ja s tim nic neudelam...

jo jeste nejsi nahodou ze Zlína???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 06. 2004 14:44

Konečně někdo kdo to má doma... psala mi ženská od telecomu, že pátek, sobota, neděle se data nezapočítávají. Je tomu skutečně tak? jaké máš zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUCy  |  14. 06. 2004 16:10

Precti si to na www.internetexpres.cz tam je, ze po stazeni 500Mb ti rychlost stahnou na polovic a po dalsich 500Mb na dalsi polovicku takze si na 64, jo jeste kazdej patek ti to zase obnovi na plnou puvodni rychlost u me 512/128 - je to podle nejakyho user policy nebo tak nejak to tam pisou, zatim to mam chvili tak to nemam tak nejak poradne prokoukly, ale zjsituju, ze to nebylo asi to prave...treba contactel by mohl bejt lepsi no nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 06. 2004 17:03

mě zajímá konkrétní zkušenost... takže už jsi někdy vyzkoušel od pátku do neděle stáhnout víc jak 500MB a pozoroval co na to rychlost? Podle té ženské z telecomu by se to nemělo počítat a to FUP data pouze od pondělí do čtvrtku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CUCy  |  16. 06. 2004 22:32

Takhle konkretne ti nepovim, stahnout 500Mb neni zadnej problem a kdyz mi rychlost stahnou na tu 64 tak se to porad da na ty rychlosti mi stejne moc nezalezi - na stranky bohate staci i to minimum a kdyz stahuju tak to klidne muze jet 2dny...kdyz to mam doma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepee  |  07. 06. 2004 20:10

Neomezený? Vysokorychlostní? V tomhle státě? Vtip? Ano!!! Toho se tu ani xtá generace po nás nedočká, jelikož páni podnikatelé by si málo nahrabali.
A ještě jedna filozofická otázka: Proč existují místa, kde si lze ISP vybírat, jak sirky z krabičky a místa, kde je jen dialup popř. monopol bezdrátového ISP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 20:31

1. V tomnto state: 512/512 linka dowstream/upstream. Zarucena rychlost 128, agregace 1:4, pokud vim, tak jeji rychlost opravdu malokdy klesne pod 90%. Cena 1200. Samozrejme zadny limit. Ja mam sice 128 za 400, rychlost je na cca 19-16kB. Pokud tedy neni mlha nebo nekdo nespusti breeznet. Opticka pater sice jen na 10MB FD, ale zatim bohate postacuje (ronja.twibright.com) a na AP se pripojujes wifi, plechovky &spol zakazno.
2. Protze se to vyplati, i to zatracovane ADSL neco stoji, asi ne prilis, o tom nemam prehled. Ale vesnice s 1500 obyvateli se proste vybec nevyplati, chce to tam jen kazdy 100 a polovina z nich si to nemuze dovolit. Vadi ti to? Domluv se s vsema lidma, kteri maji stejne myslenky, kupte si anteny, karty a zavedte si k sobe 4 megabity za 10000/mesic, ale taky to bude asi na nejakou dobu, protoze to privedeni do nejakeho zapadakova proste neco stoji, nebo zkuste koupit neco na 5.8 GHz, tam je vcelku slusny dosah kvuli mensimu vyuzit. Proste zisk a navratnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 20:40

"V tomnto state: 512/512 linka dowstream/upstream. Zarucena rychlost 128, agregace 1:4, pokud vim, tak jeji rychlost opravdu malokdy klesne pod 90%. Cena 1200. Samozrejme zadny limit. Ja mam sice 128 za 400, rychlost je na cca 19-16kB. Pokud tedy neni mlha nebo nekdo nespusti breeznet. Opticka pater sice jen na 10MB FD, ale zatim bohate postacuje (ronja.twibright.com) a na AP se pripojujes wifi, plechovky &spol zakazno."

A to jako, kde v tomhle státě? Možná tam, kde bydlíš, ale jinde je 1200 Kč třeba Wi-Fi 128 kb/s a to ještě sdílená!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 20:57

Ano, vicemene tam kde bydlim www.iandromeda.cz Praha, repy i stodulky z ni odebiraji, ale ve stodulkach je to lepsi kvuli pateri.
http://czfree.net/mapa/im.php?map=praha&x=13053&y=20512&zoom=10&filter=ap&linefilter=backbone&grid=0&smallpoints=&hidenames=&imageX=465&imageY=426

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 21:02

Je mi lito, ze jinde je za 1200 128kbit s horsi agregaci nez 1:4. Ale tady se taky zacinalo se sdilenou linkou a jednim bodem uprostred. Ta pater taky nebyla zadarmo, jeden spoj 15000, ale tusis, kolik je to prace? Jenze komercni pojitka stoji spoj 150000-500000.
Je spousta mist, kde si rekli, takhle uz to dal nejde a zacali planovat a stavet. A uspeli, meli vizi. Tim, ze budu sedet na zadku se nic nezmeni. Tim myslim mensi vesnice a mesta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 21:04

Je mi lito, ze jinde je za 1200 128kbit s horsi agregaci nez 1:4. Ale tady se taky zacinalo se sdilenou linkou a jednim bodem uprostred. Ta pater taky nebyla zadarmo, jeden spoj 15000, ale tusis, kolik je to prace(asi 140 hodin na jednu stranu spoje, stavba, zamerovani, ozivovani, shaneni soucastek, kontrola. Jenom ta blba elektronika se dela 30 hodin jedna strana a to to musis umet, tedka uz je neco na tistaku, ale tehdy jenom stylem vrabci hnizdo, koukni se na ty obrazky AUI rozhrani)? Jenze komercni pojitka stoji spoj 150000-500000.
Je spousta mist, kde si rekli, takhle uz to dal nejde a zacali planovat a stavet. A uspeli, meli vizi. Tim, ze budu sedet na zadku se nic nezmeni. Tim myslim mensi vesnice a mesta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 21:24

No já jenom, že původní příspěvek byl o něčem trochu jiném. To, že se dají postavit nekomerční sítě s levným rychlým připojením víme, ale autor spíš narážel na komerční poskytovatele a hlavně Telecom.

"Ta pater taky nebyla zadarmo, jeden spoj 15000, ale tusis, kolik je to prace(asi 140 hodin na jednu stranu spoje, stavba, zamerovani, ozivovani, shaneni soucastek, kontrola. Jenom ta blba elektronika se dela 30 hodin jedna strana a to to musis umet, tedka uz je neco na tistaku, ale tehdy jenom stylem vrabci hnizdo, koukni se na ty obrazky AUI rozhrani)?"

Dobře, chápu, že máš zážitky ze stavby sítě , ale já jsem neříkal, že je to hračka.


Mimochodem, bohužel znám spoustu lidí, kteří se pokojí s dial-upem (případně ISDN), ikdyž platí přes 1000 Kč měsíčně. Vůbec ani neví, že by mohli přejít na GPRS nebo prostě jenom nechtějí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 20:32

To není filozofická, ale úplně normální otázka.

1. V některých lokalitách prostě bydlí hodně lidí, je tam zájem o připojení, a tak se tam provideři hrnou.

2. V některých (bez urážky) dírách mají štěstí na nějakáho malého providera, který nakoupí ve velkém konektivitu a pak ji levně rozprodá.

3. No a samozřejmě jsou tu nekomerční sítě (Wi-Fi), taktéř s levným připojením.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Jelen  |  07. 06. 2004 19:56

Tohle je naprosto bezpředmětná diskuze !!!!


" Neomezený vysokorychlostní internet " je v normálních měřítkách ( pro lidi kteří to jsou schopni využít ) něco mezi 512 a 1024 kbit/s s neomezených přenosem dat ....... něčeho takového se ale ze strany českého TeleCumu nikdy nedočkáme, protože tím by udělal něco, co by zákázník rád dostal ..... a to si tahle firma prostě nemůže dovolit !!!!

At si TeleCum rika co chce .... to co nabízí je jenom podfuck a každej to ví ..... teda kromě obyčejných lidí .... a na tom manažeři této společnosti staví ..... že okrádají lidi, kteří sami nevědí, že okrádáni jsou.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sobol  |  07. 06. 2004 19:38

No urcite musim dat za pravdu vsem co pravi ze jde o klamovou reklamu. Je to dalsi nehoraznost Ceskeho tel.
(Uz se tesim na pevne pripojeni od nejmenovane Brnenske firmy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jindrich houfman  |  07. 06. 2004 19:22

Co se tyce Telemocu a jeho spusteni Star zone,tak se nad tim clovek musi opravdu zasmat.           Ja fakt nevim co si ty tlusty zadky v tom zlutym molochovi mysli. Si delaji prdel ze si budu za prachy tahat leta letouci starej akumulator a ze budu uchcavat u prima varecky.Kdyby tam dali aspon neco na co by se dalo koukat,tak nereknu.Ale takovy srace ,ktery si pujcim v pujcovne dokonce na dvd za 20-50KC ,prodavat jeste za vic?

Tenhle portal je jedna z nejvetsich prasaren co telecom v posledni dobe udelal at uz z hlediska nas uzivatelu.(pr. naseru vsem dementum co mi budou za prachy nabizet takovy debility jako je bob a bobek,prima varecka nebo podelanej receptar)

No a z hlediska dalsich ISP,kteri nemuzou udelat stejnej humus jako je star zone.Coz je vlastne dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sergejik  |  07. 06. 2004 19:04

Jsou to zmrdi, zmrdi a pak jeste zmrdi... Neco jako CT muze existovat jen u nas, jinde by za to zavirali na dozivoti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wena  |  07. 06. 2004 16:15

tak jako tvrdím, že Blesk má víc právníků jak redaktorů, tak stejná situace bude taky u Telecomu...mají tým lidí, který vymýšlí něco nového a dva týmy právníků aby to nějakým způsobem zlegalizovaly...už by měl celý Telecom dostat pořádně přes prsty...jestli to takhle půjde dál tak se můžem rozloučit s Eurotelem...což bylo jasný už při prodeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
closter  |  07. 06. 2004 15:52

...když si to "koupíte", tak se z toho opravdu posadíte na zadek! Jen někdo půjde hledat nejbližší strom s vodorovnou větví ve výšce cca 2,5 metru ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tribun  |  07. 06. 2004 15:35

kolikrát ještě bude nutné tady zopakovat, že stahování filmů a hudebních alb je naprosto legální? pokud je důvodem FUP i jiných druhů limitů bránění uživatelům ve stahování právě zmíněných velkoobjemových souborů, pak tento důvod nemá oporu v tom, jak je ve většině evropských zemí včetně naší v současné době nastaven systém ochrany autorských práv. ale teď k internet expresu a FUP - představa, že mi umožní přibližně 4gb/ měsíc stažených dat nebo stahovat plnou rychlostí jen 18hodin/ měsíc je odpuzující a těchto "možností" internet expresu v neodpovídajícím vztahu k zaplacené ceně by si měl být vědom každý potenciální zájemce o tuto službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
General  |  07. 06. 2004 16:26

Začínám mít dojem, že ta neomezenost se primárně vztahuje jen na Starzone, kde se však za stahování platí další poplatky. Takže celá maketingová strategie Telecomu Expres spočívá v tom, aby si lidi kupovali jeho další produkty a nikam jinam se raději ani moc nepokoušeli cpát... jinak šup na 64/64 (a kdoví jestli i tohle je s agregací.... fuj). Takže kdo chce stahovat filmy a platit za to Telecomu, ať si koupí ten jejich Expres, na nic jinýho se to pořádně nehodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEMON  |  07. 06. 2004 14:51

Tak co mi poradíte:

Chci adsl, něco at to stojí do 2000 měsíčně celkem, dá se volat když jsme připojený k netu ? /jako na isdn/, ale agregace 1:50 se mi ale vubec nelibi. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 06. 2004 16:04

ADSL umožňuje současné používání linky jak na data, tak na přenos hlasu. Za 2000/měs. si už dávno můžeš objednat nejen ADSL s nižší agregací, ale i bezdrátový Bluetone Angel a nebo jiné připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAUL  |  07. 06. 2004 14:49

JSOU  TO ZLODĚJI  A TO VŠICHNI  OPERATORI ADSL

PAUL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Novak  |  07. 06. 2004 14:29

Presne tak, Telecom mel davno udelat dialup za pausal a nemusel se ztrapnovat adsl, ktere je vlastne vyjde stejne rychle jako modem, akorat ze to prezentujou jako 1mbit a chtej za to i penize jako kdyby to 1mbit byl....Jsou to svine...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Druzila  |  07. 06. 2004 14:09

Prostředky nejsou neomezené. Nemůžete chtít, abyste měli neomezené stahování, protože to by prostě současné zdroje nezvládly. Nechápu, jak někdo může překročit 1G dat týdně, resp. od pondělí do pátku. Asi si stahuje nelegální filmy a hry, ne? Nic jiného tak velké není. A FUP je naprosto  v pořádku. Normálním surfováním a stahováním legálních a freewarových verzí softu ani poslechem rádia nebo sledováním e-televize nemůžete limit nikdy vyčerpat, trochu problém je to u dem her, ale tam nechápu, proč se neuskrovnit, když tak berete kapacitu lidem, kterým stačí 2-3 dema týdně a nebo jen jedno občas či žádné - však nebudete potom odpojeni, jen budete stahovat déle, pomaleji - no a?

V tomto smyslu je reklama v pořádku. Jen nenažraným magorům a pirátům se nelíbí, že by se měli omezovat na úkor ostatních uživatelů, kteří nestahují gigabajty týdně.     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  07. 06. 2004 14:23

No jo, ale k čemu by potom byl lidem vysokorychlostní Internet? Pro brouzdání je to luxus, na to stačí dial-up.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  07. 06. 2004 14:33

Jste hlupák a plácáte blbosti:
Prostředky sice nejsou neomezené (v tom máte pravdu), ale NEOMEZENÁ JE NENAŽRANOST ČESKÉHO TELECOMU
s monopolním postavením na trhu.

Na Internetu je dostatek legálního obsahu, kterým lze snadno dosáhnout "spotřeby" 1GB denně i více - pokud budu chtít. K tomu také je ADSL určeno - ne k posílání e-mailových zpráv.

S dalšími nesmysly ve vašem příspěvku ani nestojí zato polemizovat. Je každého věc, jakou míru zlodějství je ochoten od monopolu tolerovat. Gaunerství státem vlastněné (a chráněné) firmy je nutno potlačit, aby se nám nerozlezlo po celém státě.
Už teď je to Kocourkov!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 14:41

online hra: staci ji 5kB/s. 5*60*60=18mega za hodinu. neni moc narocna(20hodin tydne je relativne malo=360). Debian, instalace z lokalniho ftpka. 2giga v pohode. Pridej web, zaplaty na wokna, patche na online hru (RO). Limity? Proc ne, ale rozumne 5-10 giga na tyden by melo stacit obycejnemu userovi pokud nebude sledovat prilis online televizi, jako ocko(ver mi, ze ten stream naskace). Nezminuji p2p, ktere proste jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hawkey  |  07. 06. 2004 14:43

Asi moc internet nevyužíváte, když se vám zdá, že 1G týdně moc. Já souhlasím s omezením, ale spíš o jeden řád výš (tzn. 5-10GB týdně). Tím by se omezili stahovači, ale běžní uživatelé by to pocítili málokdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:53

Á zase někdo, kdo si plete broadband s dial-upem.

"...když tak berete kapacitu lidem, kterým stačí 2-3 dema týdně a nebo jen jedno občas či žádné - však nebudete potom odpojeni, jen budete stahovat déle, pomaleji - no a?"

2 - 3 dema týdně s Internet Expressem? Hahahaha!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  07. 06. 2004 18:46

No nic proti, ale na kolejni siti 10 Mb mam za posledni tyden trafic 70Gb...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 06. 2004 19:50

Poslechem rádia a sledováním e-televize nelze limit vyčerpat? To je vtip? Stačí chvíli sledovat óčko - a je to cca 200 MB za hodinu. Ono i rádio na 128 kbps si vezme své - při 50 MB za hodinu stačí poslouchat půlden a je tady první zkriplení.

Pan Druzilla buď neví, co píše, nebo je to vysoce loajální zaměstnanec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GoGoS  |  23. 06. 2004 09:27

Toto je typický příspěvek někoho z hlav Telecomu. Píše se tu že nemůžeme chtít neomezené stahování ale Telecom staví svou kampaň hlavně na něm !!! A co je dnes 1 Gb dat?:D No například 1 den poslouchání rádia v alespoň trochu přijatelné kvalitě nebo stažení několika menších demoverzí !! Pryč je doba ZX spectra a dalších 8bitů :D Nevidím důvod proč se omezovat kvůli lidem, co žijí stále v době ledové a nepoužívají nic než mail, nebo chatujícím pedofilům !! Na to totiž nemusí mít vysokorychlostní net ale stačí jim modem.  Sorry za slovník ale tenhle BLB mi vážně hnul žlučí :D 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trotlX  |  07. 06. 2004 13:47

Klamava reklama je v celkem bezny problem, predevsim diky laxnosti uradu i spotrebitelu, kteri se sami zalobu podat neodvazi.

Ani Telecom ani UPC se ve svych nabidkach a FUP nezminuji. Telecom dokonce v televizni proklamuje "neomezeny vysokorychlostni" internet - nikde jsem v te reklamne vsak nevidel zminku o konkretni rychlosti, ani o zpusobu, jakym je "neomezeny". Telecom v tomto pripade muze argumentovat, ze se jedna o neomezenou dobu pripojeni - to je sice v poradku, nicmene i presto je zrejme, ze puvodni zamer reklamy byl odlisny - zameren zcela konkretne na probihajici diskuzi uzivatelu ohledne zavedeni datovych limitu. Nicmene do budoucna je treba podobne praktiky z trhu vytlacovat a to se pravdepodobne nepovede jinak nez pomoci sdruzeni spotrebitelu, protoze jako jedinec ma clovek prakticky nulovou sanci ve sporu uspet. Jedinec je pro firmu jako Telecom zanedbatelny - sdruzeni spotrebitelu uz reprezentuje vyrazne procento klientu, ktere z teto pozice mohou vznaset zakladni pozadavky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 06. 2004 16:00

I jedinec se může obrátit na radu pro reklamu, která je na Telecomu nezávislá.
I jedinec se může brátit na ČOI, UOHS a soud, přeteče-li míra jeho trpělivosti.
Nejsme v Americe a nejde nám o milióny za kocoura usušeného v mikrovlnce - jde o to že ani tak sprostě státní firma jako Český Telecom nemůže lhát donekonečna beztrestně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baraka  |  07. 06. 2004 13:30

sloganem posadite se na zadek me fakt dostali, asi se normalne pripojuji k internetu a sleduji TV ve stoje, ale jsou to vic nez jen slova
reklama je ostuda pro cely stat, protoze tohle je mozny jen u nas
kdy uz lidi pochopi, ze se od CTc nedockaji NIKDY kvalitnich sluzeb, stale budou varit kasi z tech samych veci, jen nekde uberou a nekde pridaji, vice osoli, je to moloch co zere strasnou furu penez, kdyby vylezli s necim prevratnym, jen by se sami sobe praskli lidem, ze drive to umyslne delali spatne, radeji budou stale lakovat stary veci za trochu jine penize, tady nepomuze vubec nic, jen poslat tuhle vladu do prdele, ale ani to mozna nepomuze, protoze ty swine v pozadi se budou pakovat dal, vlada je jen par figurek a spidla se bude vzdycky tvarit jako debilek na provazku, kradez za bileho dne, nic jineho CTc neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Novak  |  07. 06. 2004 13:07

Mimochodem Vladan na tiskovce CT & ET prezentoval svuj internet express, tak ze uplne vynechal FUP (Fair User Policy)... Tomu rikam seriozni chovani!! Kdyby se ho na to nezeptal pan Peterka tak bysme o zadnem datovem omezeni ani nevedeli...!! Takoveto falesne chovani ze strany Telecomu je opravdu neuveritelne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  07. 06. 2004 17:44

O FUP tam mluvil David Duroň, ale už si nepamatuju, jestli to bylo před dotazy novinářů nebo až následně. Každopádně záznam té tiskové konference je tuším pořád u Českého Telecomu na webu, takže to není zas takový problém zjistit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Novak  |  07. 06. 2004 13:01

Zimund, promin, ja se tedy podepisu, aby sis nemyslel, ze se za svuj prispevek stydim. Jmenuji se Pepa Novak, doufam, ze ti to pomohlo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Netraider  |  07. 06. 2004 12:24

Tak tady je nový reklamní slogan. Pokud se vám líbí, můžete ho šířit dál bez licenčních poplatků:

ČESKÝ TELECOM - UŽ JENOM SLOVA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 06. 2004 15:18

Mám lepší, ale ten ať si schovají na nějakou novou sadu "ještě výhodnějších" hlasových tarifů:

Český Telecom - už ani slovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  07. 06. 2004 18:42

Mam lepsi: S CT na vecne casy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crha  |  07. 06. 2004 12:23

Je to urcite klamava reklama, na tom se snad vsichni shodnou.. A reditel Prasecomu pan BERDÁR by za to mel byt sprosten funkce. Stejne umi velky hovno a jeste vyhazuje reditele nejlepsi firmy ktera se zaslozila o celorepublikovy pausalni internet bez omezeni - Eurotel..

Je mi z toho vazne smutno... Hlavne ze pan Berdar pobira statisice mesicne za praci, ktera vsechny lidi dost SE*E!!  FUCK IT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  07. 06. 2004 12:35

Nepřijde Vám trochu ubohé zneužívat toho, že Vladan Crha jako jeden z mála tiskových mluvčích, občas přispívá do diskusí? To si jako připadáte teď vtipný nebo co?

Nesvědčí náhodou o něčem to, že se pod svůj výplod stydíte podepsat? Já bych osobně řekl, že ano...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  07. 06. 2004 12:19

Jo sám jsem to tam poslal .Co tady na živě ve foru bylo za stížnost.Musíme na ně tlačit ze všech stran

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinZ.  |  07. 06. 2004 12:01

Je nějaká jiná možnost připojení v Praze-Satalicích? Má někdo zkušenosti? Potřebuju pokrýt poslední z nových domů u Satalické Obory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  07. 06. 2004 11:18

Zrovna nedávno mi volal nějakej dealer od Telecomu a hned spustil svoje kecy neomezeném rychlém Internetu za 999 Kč..... no, nakonec jsem mu jeho nabídku docela slušně vysvětlil, chvíli bylo trapné ticho a pak se rozloučil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:46

Ale co z toho? Jo kdyby tak volali domů přímo manažeři Telecomu, to bych si s nimi rád popovídal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta jouda  |  07. 06. 2004 11:17

Vic me sere klamavost reklamy v tom, ze se ta kravka v reklame diva s adsl pripojenim na kolju v DVD kvalite:))) Jako stream je ma bez sance a kdbyby si to napred stahla, tak uz je s pripojenim davno diky FUP v pyci:)

To sama ale delal eurotel:) To uz bylo na trestni oznameni - reklama na GPRS, ktery beha na 33kb/s a manazer si otevre notebook, klikne na odkaz a otevre se mu okno kde mu HNED bezi hokejovej zapas jeho syna:))) A to v opet v bezvadne kvalite:) Nevim nevim neivim jestli to pred tim ten pan stahoval 3 dny a 3noci:))) v reklame to tak nevypadalo:) kliknul a jel:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  07. 06. 2004 11:41

Kolja je ke stažení na Starzone, tedy z placeného portálu ČTc, na kterém se nepočítají přenesená data. Mají to ti žluťáci dobře promyšlený.... fair usage policy se nevztahuje na jejich filmový byznys.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Mikula  |  07. 06. 2004 10:46

Věnovat pozornost jakýmkoliv reKLAMÁM od Telecomu, je ztráta času. A to jak psaní článků o další telecomácké "Bombě", tak příspěvků. Příště přijdou se "Sametovým vysokorychlostním internetem" a bude to znamenat, že si můžete NEOMEZENĚ stahovat data 17.11. od 20:00 do 21:30 rychlostí 9600 kbps za úžasných 300 korun ! Jen počkejte, od září na to pojede reKLAMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jb  |  07. 06. 2004 10:44

Reklama je samozřejmě nepravdivá. Jinak si ale myslím, že by se pro službu tohoto typu mohlo najít dost klientů mezi obyčejnými uživateli (doma i ve firmách), kteří dnes mají dial-up a nezáleží jim tolik na rychlosti jako na stálém připojení, protože využívají internet jen k surfování a mailování. Nesmělo by to ovšem stát cca 1200 Kč (i když je v tom paušál za telefon). Rozumným směrem se dle mého názoru vydal Volný, který nabízí ADSL s limitem 1GB za cca 650 Kč. Ceny na rozdíl od reklam uvádím vč. DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal xxx :D  |  07. 06. 2004 10:34

Slogan dne: 

    Český telcom, víc než jen zmrdi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 10:05

Pořád mě volá nějaká ženská od telecomu a tvrdí, že pátek, sobota, neděle to jede na plno 512/128 a stáhlý data se počítají až od pondělí do čtvrtka... což by tuto nabídku dělalo zajímavou alespoň pro mě. Přes víkend stahovat a v průběhu tejdne maximálně browsit a vyřizovat poštu...
Má s tím teda někdo konkrétní zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  07. 06. 2004 10:24

Nic takového se zatím nikde oficiálně nepsalo, takže buď to není pravda a nebo je to naprostá novinka (což je nepravděpodobné). Varianta číslo tři pak může být, že volá ze Slovenských Telekomunikácií, kde to tak je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:41

To bych se móc divil. Spíš bych řekl, že si ta žesnká nebyla schopná pořádně přečíst instrukce, co jí dali. Podle toho, co vím, Telecom sice nuluje počítadlo přenesených dat v pátek, aby lidé mohli serfovat o víkendu rychleji, ale to neznamená, že by se jim nepočítala data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 15:02

A kde si můžu zjistit jak to teda je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 15:34

Tady:

http://www.telecom.cz/internetexpres/fair_user_policy.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 18:02

Nějak se tam nemůžu dočíst o tom, že se data od pátku do neděle nesčítají... zajímá mě osobní zkušenost, jak je to doopravdy, né nějaký grafy na jejich stránkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 18:50

Podle toho, co se psalo na Živě nebo na Lupě s data samozřejmě počítají. Staččí trochu zapátrat v archivu.

A jestli myslíš, že Telecom zapomene data přes víkend sčítat, tak jste na omylu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 19:22

Já jen, že ta ženská je od telekomu a pořád mi to tvrdí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 19:52

Tak možná jsem slečně z Telecomu křivdil:

"Pokud v rámci týdenního období, které je od pátku do čtvrtka, stáhnete více než polovinu limitu, klesne vám rychlost na polovinu, pokud stáhnete více než je týdenní limit, klesne rychlost na 64/64. V praxi tedy nemůžete během týdne stáhnout plnou rychlostí více než 500 MB (případně 1 GB), při překročení limitu se nejvyšší rychlost vašeho připojení téměř srovná s dial-upem. Limit je nulován v pátek, aby byl na víkend k dispozici volný kredit s plnou rychlostí.."

Ale tady se jasně nepíše, že se data nepočítají. Ještě mrknu na Lupu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 20:12

Lupa sice mlčí, ale řídil bych se informacemi na http://www.telecom.cz/internetexpres/fair_user_policy.php. Kdyby se data o víkendu nepočítala, tak by se s tím Telecom určitě pochlubil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 20:55

O tom starzone jsem se taky v reklamě nedočetl a do dat se nepočítaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 21:51

Tady http://www.telecom.cz/internetexpres/fair_user_policy.php to Telecom ale jesně píše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  07. 06. 2004 22:01

Jo, sorry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  07. 06. 2004 09:02

Na tuto lživou a nevýhodnou službu naletí jen ti co tomu nerozumí. A těch je bohužel většina. Takže Telecomu se ta reklama rozhodně vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 06. 2004 08:41

Tak v Americe, pánové a dámy, bychom na té jejich klamavé reklamě vysoudili balík. Jinak by mě vážně taky zajímalo, kdy už se na ty šejdíře najde metr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rean  |  07. 06. 2004 08:37

Telecom lze jako vzdycky. Lituju tech, kteri musi stale vyuzivat jejich sluzeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  07. 06. 2004 08:15

Holt, plati jako obvykle! Telecom, NIC nez jen slova!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 07. 2004 01:09

Promiňte, to se pletete: Víc než slova: KECY !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  07. 06. 2004 08:12

Co se Vám na reklamě nelíbí?? Internet neomezený to je!! Jste neomezeni časem stráveným i objemem dat staženým. Můžete stáhnou, koilk chcete, nikdo Vám to nevypne, nic nedoúčtuje - jen "trošku" poklesne rychlost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cofein  |  07. 06. 2004 09:28

Ano, "trosku" poklesne rychlost. Jenze ta rychlost poklesne o takovou "trosku" ze uz to neni vysokorychlostni internet ! Takze lzou nebo ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 06. 2004 15:11

jj, ta reklama vypadá podobně jako propagační letáky různých splátkových společností - "akontace již od 0,- Kč", "úrok již od 0%". To že nelze docílit obojího současně se zákazník dozví až později.

Čili, v duchu tohoto uvažování Expres je neomezený, (nebo)vysokorychlostní internet. A jako třešinku na dort, do 500 MB týdně platí obojí současně .

Je to holt o prezentaci zdánlivě jasných faktů - jako v tom starém vtipu z dob minulého režimu, když se porovnával výkon ekonomik SSSR a USA.  Sovětská tisková agentura k tomu pak napsala: "Sovětský svaz obsadil v tomto souboji překrásné druhé místo, zatímco USA byly až předposlední..."

To nic nemění na tom, že reklamu na Expres považuji minimálně za zavádějící ne-li přímo lživou. Proč mě to jen u Telecomu nepřekvapuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 16:36

Já už jenom čekám, kdy nám někdo z Telecomu s úsměvem oznámí že rychlost ADSL se zvyšuje z 512 kb/s na 256 kb/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 06. 2004 21:01

Již brzy ve vašem počítači!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  07. 06. 2004 09:58

Co se nam nelibi? Tvrdi ze jde o neomezeny vysokorychlostni internet. Coz je lez. Taky mohli nabidnout 1Gbitovou linku na prvnich 10 sekund a zbytek mesice 5 kbps. A pochopitelne to prodavat coby neomezenou gigovou linku. Urcite by se zase nasel prostacek, ktery by se divil co vsichni maji, dyk nikdo nic nevypne, casem i objemem jste neomezeni, jenom 'trosku' poklesne rychlost

Lez ma kratke nohy. Doufam ze to bude platit i v tomhle pripade.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  07. 06. 2004 10:06

Není pravda! Vzhledem k absenci jakékoliv garance rychlosti, Vám tento tzv. neomezený vysokorychlostní internet může poklesnout až k 1kbps a není to důvod k reklamaci. Omezení jsou jasná, navíc také zdůrazněna ve smlouvě, takže bych tímto žádal pracovníky ČTc, aby se pro příště zdrželi podobných "moudrých" připomínek, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  07. 06. 2004 11:14

při takovém poklesu rychlosti (kterou předvádí např. GTS) se jedná o nepoužitelnou službu. Jak by se vám libilo, kdyby rachlé občerstvení vám udělalo hamburger za jeden až dva dny, nebo rychloopravna obuvi opravila dětské boty za dva roky?

Uvažujte, než napíšete blábol. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
la  |  07. 06. 2004 11:43

to je prave ono, veci, ktere si v jinych oborech nikdo nedovoli, jsou v oboru telekomunikaci diky praci CTc naprosto bezne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:35

Vzhledem k absenci jakékoliv garance rychlosti, Vám tento tzv. neomezený vysokorychlostní internet může poklesnout až k 1kbps a není to důvod k reklamaci.

Jenomže při rychlosti 1kb/s už nebude vysokorychlostní, čili jde opět o klamavou reklamu. Nebo je snad v reklmaním spotu jaseně uvedeno, že se nejdná o garantovanou rychlost?

Omezení jsou jasná, navíc také zdůrazněna ve smlouvě.

No a co má být, že jsou omezení ve smlouvě???? To bych mohl mít v televizi reklamu na na hovory kamkoliv do světa za 0,01 Kč/min. Ve smlouvě by pak byl dodatek, že po první minutě hovor stojí 100 Kč/min. to by podle vás bylo v pořádku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:37

Tak ještě jednou, aby bylo jasné, co je citace:

"Vzhledem k absenci jakékoliv garance rychlosti, Vám tento tzv. neomezený vysokorychlostní internet může poklesnout až k 1kbps a není to důvod k reklamaci."

Jenomže při rychlosti 1kb/s už nebude vysokorychlostní, čili jde opět o klamavou reklamu. Nebo je snad v reklamním spotu jasně uvedeno, že se nejdná o garantovanou rychlost?

"Omezení jsou jasná, navíc také zdůrazněna ve smlouvě."

No a co má být, že jsou omezení ve smlouvě???? To bych mohl mít v televizi reklamu na na hovory kamkoliv do světa za 0,01 Kč/min. Ve smlouvě by pak byl dodatek, že po první minutě hovor stojí 100 Kč/min. to by podle vás bylo v pořádku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jim  |  07. 06. 2004 08:12

je dělaná pro typického českého přizdisráče, který si nechá všechno líbit a vůbec tomu nerozumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DrOb3K  |  07. 06. 2004 08:02

Pokazde kdyz vydim v TV tu reklamu, tak se pousmeju . Ja osobne si myslim ze zlutaci ani nevi co to vysokorychlostni neomezeny internet je, jinak by prece nemohly neco takoveho myslet vazne. Jen me zajima kdy uz nekdo najde vakcinu proti te zlute horecce bo jak ne tak jsou zakaznici ADSL v riti jak Bata z drevakama  Dalsi jejich sluzbou bude urcite Express home, neomezene stahovani rychlosti 2Mbit*  (*prvni den sudeho mesice prestupneho roku, mimo tuto dobu 32/16) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  07. 06. 2004 07:07

Narozdil od UPC maji jasne definovanou FUP. Je to sice sluzba naprd, reklama je klamava, ale uzivatel presne vi, kdy mu poklesne rychlost. Neinzeruje se chello taky jako neomezeny internet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 06. 2004 07:35

Neinzeruje, když ho inzerovali jako neomezený, tak neomezený ještě byl.
Chello má jasně dané podmínky, pokud budete stahovat víc než průměrný uživatel, tak vás seřízeneme. UPC ale nejsou xxxxx, takže reálný limit je 30 GB u pomalejší verze a u vyšší verze se s limitem nesetkáte, tedy pokud nepřestřelíte přes velmi slušných 100 GB.
To je praxe oveřená uživateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  07. 06. 2004 11:58

2 Karel: Jak jsi prisel na tech 30 GB u UPC??? UPC ma limit 5 GB mesicne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 14:20

Oficialne, znam celkem osobne asi 8 lidi, kteri UPC maji a skutecne ho vyuzivaji. Trafic kolem 30 giga neni problem. Tusim, ze jeden z nich byl omezen po te, co presel 58 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 14:25

Neberte to az zas tak doslova, UPC vas muze omezit klidne po tech 5GB u pomalejsi verze (koneckoncu jsem u nich nedelal nejaky sileny pruzkum). To ze to nedela je jina vec. Mozna by bylo hezke rici limity jsou takove a takove, pokud je prekrocite, tak koncite.
nakonec uryvek z jednoho irc-kanalu prekroceni limitu 50GB na ADSL.
[00:28] "I dont do anything illegal so fuck off"
[00:28] but more politely!
[00:29] To sum things up, I'm not participating in anything illegal, and if I'm using 30 times what every other average shaw user who surfs the internet for maybe an hour a day to check their e-mail, then there should be plenty of bandwidth available and I am not abusing your bandwidth nor am I affecting you. I will make sure we are under 50 gigs for the upcoming month to fulfill your AUP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  08. 06. 2004 00:13

Bojim, bojim. Jsem přes 20GB a je teprve 8.6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hehe  |  07. 06. 2004 07:04

KECY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejpal  |  07. 06. 2004 06:56

Co chcou prošetřovat??? Když to není klamavé - lžoucí, pak to není reklama. Potom je to dokument o výrobku (prospekt, návod ...), zkrátka není to stupidita, typu PIJTE OLEJ SHELL, když jde vašemu auto, PROČ by neměl chutnat Vám!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kartelus  |  07. 06. 2004 04:10

RE-klama = pretvarka? Clanek jsem precetl, na diskusi se teprve vrhnu az po me reakci, muze se rici "nastesti nezainteresovaneho" WiFi-sty. Tedy co ten CTc predvadi je do nebe volajici. Musim se smat te "pretvarce" jak "o sobe" hlasa: internet, ktery Vas donuti posadit se na zadek (nebo tak nejak). Ja se spis tukam do cela az z toho div nemam otres mozku (rad zvelicuji :). Klidne at ty linky jsou s polovicnimi rychlostmi, ale at jsou vyuzitelne. Mit limit 500MB za tyden je sprostota nejhorsiho kalibru. CTc si predstavuje nejspis internet jako jednu velkou TEXTOVOU databazi ci co. Uz vidim jak si instaluju OS z nejakyho FTPka, napr. SUSE, temer 3GB - dukaz misto slipu - ftp://ftp.sh.cvut.cz/MIRRORS/SuSE/i386/9.1/suse/i586/ - pozor je to cca 3000 souboru ;). S podminkami teto spolecnosti bych mohl za par dnu instalovat, pokud bych mel tu trpelivost :) Misto aby se zasadili vsichni VELCI POSKYTOVATELE o to, ze si mohou domaci uzivatele pres noc tahat jak chteji a nezapocitavalo by se jim do toho nejaky "podelany" tydenni kredit, pres den bych to s vyhradami bral, viz dale. Mam take domluvu s providerem, ze pres den se "tahat" nebude, jen brouzdat. Je totiz na "lince" providera spousta podniku, kteri mu vydelavaji a ja to respektuji, jinak FUP.

A konecne male pozbuzeni pro maleho nesmeleho CHLAPecka: state, prober se uz konecne, chces mit chytre a vzdelane obyvatele nebo bandu "nemyslicich" pseudo-pozitkaru? Stale to vidim na tu druhou variantu a radost z toho nemam, verte mi.

Naopak kdyz se podivam na TV, tak mi porad nekdo podsouva co vsechno musim znat (vsemozne i nemozne znaceni, zakony, ma prava, prava jinych, prvni lasky SuperStar - sorry to byl Blesk co ma zpravy jako HROM, jakou kdo mel stolici, kdy se konalo mejdlo slavnych a spekatych a za jakym ucelem - nejspis nazrat se, ozrat se a pripadne se i jinak "pobavit" :). Vse ale jen povrchne, na komplexni seznameni s danou problematikou nemam dostatek zivotu, tedy pokud se jedna o zajimavou problematiku (CT1 a CT2 by se mela zamerit na to za co je placena a neeee souperit s Novou v poctu "kvalitnich" serialu ala "24 hodin"). Kamos policajt vlastne ani neni policistou, ale nairitovanou pisarkou na plny uvazek. Nasi zakonOdarci totiz musi vykazovat praci, jsou to z valne casti JUDRi, z cehoz plyne generatori novel aneb zaplat na zaplaty zaplat (analogie s programatory se jen hlasi o slovo, copak by to asi vzniklo? ). Kamos je u chlupacu uz 3 roky, papirovani se dle jeho slov za tu dobu ztrojnasobilo, musi se zvlast psat spis na stroji a samostatne na PC. Ze by tam existovalo nejake zpracovavani dat pres inteligentni formulare? Kdeze, nekne poPravecku. Jak sam kamos rika: bud rad, ze nejsi u policie, videl bys ten bordel v tomhle state, jen normalni clovek to zatim nevidi. Pak se nesmite lidi divit, ze "stat" nezakrocil uz davno v pripade CTc. On (stat) totiz vzdelane lidi ani nepotrebuje, to by se choval jinak. Nebylo by tu tolik supermarketu, benzinek, bank a ja nevim ceho jeste na 10km2. No nic no. Jo jeste abych predesel spekulacim, nejsem vyznavacem zadne politicke strany :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
la  |  07. 06. 2004 11:41

Jenom tak mimochodem, kdo si myslite, ze potrebuje socialni stat? Vzdelany clovek, ktery se o sebe sam postara, nebo nevzdelana socka? Blbnuti populace je pravym programem socdem, kde by jinak brali volice!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  07. 06. 2004 02:52

vim, ze je to trochu mimo, ale....
4GB za mesic musi stacit kazdemu .....???
Dneska jsem si ztahl TRIAL Star wars Galaxis.......cca 2GB
Mel pustene neco pres 3h ocko .....................cca 0,7GB
Ztahoval Danix (rovnež free software)..............cca 0,7GB
Kdyz to sectu a podtrhnu tak za dnesek mam ztazeno cca 3,5GB
A to jsou pouze ty hlavni polozky
Takze jsem neztahl nic nelegalniho. Muze mi nekdo vysvetlit (nejlip z tech lidi co maji aDSL) k cemu je pripojeni, ktere ma omezeni 4GB mesicne ? a na co ho pouzivaji ???
Zajimalo by me to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  07. 06. 2004 03:05

Mnoho lidi si ho poridilo kvuli tomu, ze se bali dialeru. Takze jim nezalezi na rychlosti a kvalite. Jedno je ale jiste, za ty ceny je to ZLODEJINA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
motylek  |  07. 06. 2004 07:41

coze? ja neznam nikoho, ze by si porizoval ADSL kvuli strachu z dialeru. Tokovyhle blud ctu poprve. ADSL si "nevedomi" lide porizuji kvuli rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIKARU  |  07. 06. 2004 10:42

Jo přesně, tak na nevědomocti je postavena celá technologie ADSL v ČR at už je od ČTc, GTS a podobných kabelových firem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riki  |  07. 06. 2004 12:11

TY JSES TAKY BLUD. Chodis vubec ven? Asi ne, kdyz nikoho neznas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Borecek  |  07. 06. 2004 17:26

Pokud se boji dialeru a podobnych programu a trojanu tak by si meli stahnout prave ten Danix nebo jiny Live linux a muzou byt vysmati po cely rok.Nejsem zadny vyznavac unixovych systemu , ale zjistil jsem ze Live distrybuce Linuxu je nejednodusejsi antivir

a zabezpeceni pred ruznymi nastrahamy techto programu .A zvladne ho z sprovoznit kazdy nebot se to v podstate konfiguruje samo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuky  |  07. 06. 2004 09:10

jukni na avc.sh.cvut.cz prave z tohodle duvodu. Krom toho si obcas potrebuji stahnout iso soubory (legalni samo), stahuju svoje fotky a davam na web (maji jiz 10GB) apod. 4GB udelam do dvou dnu a upozornuje pouze legalni data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ST  |  07. 06. 2004 09:25

Jojo, máte pravdu.
Potřebuji v práci vést videokonference s kolegou v USA (5GB/den). Také musím každou chvíli tahat kód vytvořený kolegy (0,7GB/den). Také mám na serveru databázi, ze které návštevníci stáhnou denně hodně dat(3GB/den). kromě toho mám webový server, elektronickou poštu a několik kolegů, se kterými sdílím PDF dokumenty. Občas se ještě někdo ke mně připojuje přes terminal services (0,5GB/den). A to nepočítám Windows update a distribuce linuxu.

A pak že normální uživatel nestáhne 200GB za měsíc :)

Ten Telecom mne fakt s..e, to jeho omezování rychlosti a přenesených dat u ADSL, kvůli němu musím za připojení platit 90000,- měsíčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Digero  |  07. 06. 2004 09:50

Podle toho co tvrdi CT v reklame by ti melo stacit pripojeni ADSL od CT, opravdu nechapu proc platis tolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  07. 06. 2004 09:52

no to uz ja na garant ... a ne treba na ADSL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ST  |  07. 06. 2004 14:08

Vážně : )

ale já chci garantovaný ADSL : )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  07. 06. 2004 10:31

Paneboze, nekteri lide jsou opravdu tupci, nebo nezijou na zemi. S vasi obrovskou firmou si kupte linku ktera odpovida vasim pozadavkum, a neserte se do neceho co pro vas nikdy nebude. ADSL je domaci pripojeni, nikdy nebude vhodne i pro velmi male firmy!!!!!!

K tem limitum, tyto omezeni jsou platna jen po dobu max 7dnu, pak se limity nuluji a stahujete dal s plnou rychlosti...

Nerikam ze sluzba je nej, ale velmi me dokazou nastvat tupci, kteri tady hazi gigabajty, firmami jenz stahujou miliony GB dat mesicne a stezujou si jaci jsou chudaci, protoze musi platit internet a sve VPN sluzby v horentnich sumach, ikdyz si je odepisou z nakladu... Fakt no comment.....

Jirik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ST  |  07. 06. 2004 14:09

Že by někdo nepochopil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  07. 06. 2004 14:10

Proč by měli být "tupci" lidé, kteří chtějí za své peníze odpovídající služby?
Že zrovna vy si myslíte, že za 20-100 GByte dat/měsíčně by měli zákazníci platit nehorázné částky 5-20 tis. měsíčně, může naopak také někdo jiný (kdo ví kolik podobné služby stojí v zahraničí) rovněž považovat za tupost...
Nakonec ceny stejně určí trh.
V pátek jsem byl zaučovat známého na práci s Internetem - má připojení od firmy (místní síť), které mu reálně "běhá" kolem 40 kByte/s a platí za ně 600,- Kč/měsíčně. Datový limit zatím nemá žádný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  07. 06. 2004 16:12

Tady ale vsichni srovnavaji Broadband s firemni linkou... To jsou dve rozdilne veci. Jelikoz firmy nepouzivaji tyto linky jen na bezduche brouzdani jejich zamestnancu po netu, nemuze se srovnavat s linkou urcenou pouze na internet.

Vemte si kdyby mel nekdo video konferenci po internetu a nekde by se stala kolize a druha strana by videla jen neco cukajiciho se s prerusenym zvukem, co by si pomysleli? To nemaji na poradnou linku?To jsou na tom tak bidne? Asi jo...

Nebo kdyz se posilaji data, dokazete si predstavit co by vyslo z linky kdyby nahodou prestaly prichazet data,nebo byly chybne??

Ne... tady je to proste jen internet P2P site, stahovani hudby, filmu, fotek, ze existuji linky drahe, ale ze uz se s vyssimi naroky roste i cena a to dramaticky, protoze cim je firma zavislejsi na lince,tim musi byt slozitejsi zajisteni dane linky a v ruku v ruce jsou na to napojeny i dalsi a dalsi sluzby...

Neobhajuju telecom, limity jeho jsou divne, ceny drahe.. Ale co,zijeme v tomdle state a treba byty v praze taky nejsou levna zalezitost... Proste je to jen otazka vnitrniho trhu... A hadat se ze to je premrstene drahe a ze tam nekde v himalajich je to o polovinu levnejsi a rychlejsi, se tam prestehujte a zijte si tam... Ja uz nevim co proste tady na ty ohrane pisnicky psat...

Jirik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziik  |  07. 06. 2004 23:58

Jasne, jiriku, tak budeme jako spravni cesi drzet huby a rikat si ze sice v himalajich je to x-krat levnejsi, ale ze u nas to asi nejde, a budeme za par let v totalni p*c*.

Tak nejak, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  08. 06. 2004 10:35

Heh, je to sranda "soudruzi kapitalste" kteri vladli telecomu v poslednich letech ( B.K & company ) tam vyvrtali takovejch tunelu ze i kdyby se soucasne vedeni rozkrajelo tak ty sluzby za hubicku rozhodne byt nemuzou. Protoze kazda firma ktera se chova jen trochu ekonomicky proste svoje naklady prenasi na zakazniky. A to je celej problem CTc, resp. zkurveny vlady CSSD ktera toto chovani dopustila. Ted je pozde s tim neco delat, maximalne tak podat par trestnich oznameni ). Human Diag je proti tomu smesna pohadka za par drobnych ...


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziik  |  07. 06. 2004 23:56

co to proboha melete? Zalezte do pajzliku na telecomu a drzte pysk. V USA/Kanade uz neni problem 2mbit v podstate furt na ADSL za 40 USD, zadna zblbla FUP jako v CR.

Fakt nevim proc za stejnou sluzbu platit 10x tolik (400USD a vic).

Kdyz jsem v roce 99 komunikoval s partnery v USA, a rekl jsem jim ze mam LL 32kbit za 300 USD, tak meli za to ze jsem z bananovy republiky.

Ze budu mit za 40 USD v roce 2004 linku o rychlosti 64kbit, bych tenkrat necekal ani v nejcernejsich snech.

Ale sleva to je, to mate pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  08. 06. 2004 00:07

Malé firmy mají dost možná menší traffic než trochu náročnější domácí uživatel. Nějaké ty maily, firemní webové stránky které navštíví denně sotva 1000 lidí nenadělá ani zdaleka tolik jako nějaké video, rádio, atd. 

"Ovšem zejména u uživatelů služby Internet Expres je důležité ptát se na to, proč vlastně limit nepřekračují a jestli to není náhodou kvůli tomu, že nechtějí, aby jim poklesla rychlost připojení." -- tohle je úplně přesné, není ani důležité se ptát, prostě to tak je

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bilbo  |  07. 06. 2004 11:46

90 tisic mesicne ? To je proboha co za linku?
No u nas mame za cca 25.000/mesic neomezeny 8mbit, predtim jsme meli
o neco lacinejsi 5mbit ... (no skladame se na to v 200 lidech, pripojeni je to nekolikanasobne lacinejsi nez adsl a spol a rychlejsi (holt komunitni site :o)
Za tech 90 bych tipoval minimalne tak 40megabitu .... jestli vam za to davaj mensi rychlost, tak vas berou na hul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
el diablo  |  07. 06. 2004 13:11

Moje rec, za 25.000 se da poridit 10Mbit a nevim proc by mela firma potrebovat vic, 90.000 za net uz snad dneska nikdo neplati, jen ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  07. 06. 2004 15:58

90tisic mesicne, ano. Ale dotycny zapomel sdelit ze v teto cene ma zapocitanou VPNku, hezky rychlou linku, web server, atd atd... plus urcite takovahle linka je zalohovana plus ma nejake doby opravy...

Tudiz se tato linka nemuze nikdy jak finance tak po strance sluzeb vubec srovnavat. Nebo by jste chtel srovnavat sportovni auto s kolobezkou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gerber  |  07. 06. 2004 23:59

Od koho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  07. 06. 2004 12:09

Ty jsi vážně debil, mě jenom napadlo že napišu běžný den a bylo to 3,5GB. Nepíšu nic o tom že vedu videokonference a podobne blaboly (i když je "občas" vedu). me tady jede treba cely den televize ze netu (768kbps) (videoklipy) a posloucham pri praci music, což třeba za 10h udela trafick (3,5GB). Obcas stahuju videa z internetu (nic nelegalniho, vetisinou prednásky a meetingy)(v prumeru maji kolem 1GB). Nerikam, že je to pořad, ale trafick třeba 50-100GB mesicne je u me na "legalnich" vecech uplne normalni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  07. 06. 2004 15:54

Nez se zacnes ohanet a nadavat nekomu, tak se presvedc jestli bylo psano o tobe.. Jelikoz tahle konference je provazana,tak se vzdy prispevek tyka tematu o uroven vys...

Odpovidal jsem tudiz na prispevek od autora ST ktery tu nechal ten svuj blabol  09:25 dne 7.6 2004!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  07. 06. 2004 17:11

vim jak je diskuse, asi jsem se pri odpovedi uklik, sry, stane se.
A zpetne uz to nekontroluju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jo  |  07. 06. 2004 16:20

Když potřebuješ tolik tahat tak si za to zaplať a neobtěžuj tím běžného uživatele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  07. 06. 2004 16:58

Mam rychlou linku a neobtezuju tim bezneho uzivatele, jen pisu svuj nazor.
BTW: kdysi davno, když jsem měl modem jsem měsičně udělal kolem 800MB dat a to byl modem (a nikdy jsem neplatil vic jak 800 za mesic). Tak si myslim, ze sluzba, ktera je cca 10x rychlejsi (teoreticky 512/128) omezena na 4GB/mesic == cca 130 MB na den je trochu malo. Souhlasit nemusite, nikdo vas k tomu nenuti, jen si myslim, že je to trochu degradace teto sluzby. Plně bych chapal třeba 15-20GB, ale 4 ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ST  |  08. 06. 2004 08:37

Z logiky kupeckých počtů:

za 800 MB jste na pomalém dial-up platil 800 Kč.
10x rychlejší linka je asi o něco lepší, to znamená, že by měla být dražší. - Takže za 4GB byste měl zaplatit více než 4000 Kč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  08. 06. 2004 11:41

Jo, tak přesně takovíhle "hokynáři" kralují v Českém Telecomu...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ST  |  08. 06. 2004 15:45

Vždyť říkám, že chci garantovanou neomezenou 2048/512 Mb/s s 2 hodinovou SLA za rozumnou cenu (do dvou tisíc měsíčně) a to buď od ČTc, nebo od Vás, když mi jí nabídnete.
A bez žádné FUP, protože denně legálně přenesu přes 20 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 06. 2004 10:35

Bylo by hezke mit 100GB vlastni server a na nem vystavene fotky (tak bych to udelal ja), bohuzel limity tohle nedovoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  07. 06. 2004 10:39

Vzhledem k tomu, ze rychlost od pocitace do internetu je 128 kbps, tak by se kazdy na stahovani vystavky tvych obrazku vyprdnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  09. 06. 2004 15:57

No proto by melo ADSL jet na tech 512/1024kbit (to uz by problem nebyl s vlastnim serverem) a taky zadne limity, ktere by omezovaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  07. 06. 2004 12:23

avc.sh.cvut.cz samozrejme znam, obcas se tam podivam a neco si ztahnu, z tech bonbonku je treba zajimava debata o audiovizualnim piratstvi :o) vrele doporucuji ke stazeni (velikost celkem neco pres 1GB, ale v pohode to jede i 5MB/sec kdyz mate rychlou linku, takze ani ne do 5ti minut stazeno)
Ale dlouho jsem se tam nedival a zda se to jako chyba, plno noveho a uz to i vidim "KRÁČÍME K ŠIROKOPÁSMOVÝM ZÍTŘKŮM? aneb debata o možnostech a budoucnosti připojení k Internetu v ČR" (velikost 2CD :o)
To bude vejvar :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  08. 06. 2004 00:00

Ja teď udělal za pár dní 10GB. Fyzikální čtvrtky+pár přednášek z astrofyziky + pak nějaký Linux, atd.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 06. 2004 10:21

Pravda, fyzikální čtvrtky jsou docela dobrý příklad legálního contentu, který se navíc každý týden obměňuje (i když tedy ve zkouškovém už katedra fyziky tuším čtvrtky nedrží). Jinak zdravím, kolego

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SAKRA  |  07. 06. 2004 10:01

Víc než 640Kb paměti stejně nikdy nikdo nevyužije ...

 

 

 

 

( Kolikže dneska maj třeba jenom grafárny ? 256 Mb ? 512 Mb ? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 06. 2004 10:36

I takhle velika cache L2 je nicmoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 06. 2004 02:20

Jsem rád že nápad obrátit se na Radu pro reklamu (který vznikl mj. i po přečtení komentáře p. Hlavenky zde na Živě) nezapadl pod stůl. Rád bych poděkoval také ostatním účastníkům tehdejší diskuse, za to že místo tradičního českého lamentování za pecí (PC projevili vlastní iniciativu a k této stížnosti se osobně připojili.
Možná ani není tak důležité jak daný spor dopadne - a jestli vůbec "dopadne" dřív než dotyčná kampaň skončí. Podstatné je abychom už nebyli ovce, kterým stát a státní firmy bezostyšně lžou do očí - a ještě tuto reklamu na lež platí z peněz které beztak vybrali od nás, ať už na daních (co byla dřív SPT?) a nebo na státním monopolem zaručených poplatcích. ADSL je fajn technologie - a nevidím důvod proč bychom si ji měli donekonečna nechat zhnusovat konzumací podobně pochybných "produktů" Českého Telekomu, jako je dnešní "Internet Expres"

Radek Poliščuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  07. 06. 2004 07:39

Myslím, že se tady nejedná o to, zda je reklama klamavá nebo ne. Nejvíc asi vadí, že je úspěšná, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  07. 06. 2004 08:27

A jinak to mate v hlave v poradku ?
To si jako myslite, ze tu lidem vadi, ze CTc produkuje uspesne reklamy ? Jestli ano, tak jste zrejme vubec nic nepochopil a muzete klidne spat dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Datel  |  07. 06. 2004 09:51

Jak jste poznal ze je uspesna? Jste od Telekomu? Pro nas ostatni je zatim jejim jedinym znamym vysledkem stiznost na uvedenym uradu. A troufam si tvrdit ze opravnena stiznost. Lhat se nema, protoze kdo lze, ten taky Telekom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 06. 2004 10:33

Akorat je par tisic lidi co si to koupilo... a ja je uprimne lituju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 06. 2004 11:38

Úspěšná? Nechci spekulovat o tom kolikkrát víc lidí si za stejnou dobu (a prakticky bez reklamy) objednalo skutečně neomezení GPRS od některého z mobilních operátorů.
Podstatné je, že dotyčná reklama je neetická, protože informace v ní jsou zavádějící a takto zneužívá neznalosti (nebo nevědomosti) potenciálních zákazníků - dobře si všiměte, že o "FUP" v ní není ani zmínka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:23

A jakou má konkrétně úspěšnost? Kde se to dá zjistit? V telekomunikačním věstníku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 06. 2004 08:17

Nejvíc asi vadí, že je klamavá a přesto úspěšná (pokud tedy úspěšná je, to nemohu posoudit).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drumik  |  07. 06. 2004 01:40

Touhle reklamou si CTc pekne nabehnul a po pravde receno bylo jen otazkou casu nez je nekdo zazaluje, takhle vyslovene lzivou reklamu jsem uz dlouho nevidel (a to se pohybuju, byt vzdalene, v reklamnim prumyslu). Dost obdivuju reklamni oddeleni CTc ze melo odvahu neco takoveho vubec vypustit, omyl v jaky je uvaden laicky zakaznik ktery se v problematice ADSL, potazmo v informacnich technologiich prilis neorientuje je zcela evidentni. Neomezeny internet..... hahaha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  07. 06. 2004 01:36

nejsem si zcela jist, ze by se to tak dalo oznacit, ale budiz oxymoron slovni spojeni, kde jedno slovo neguje druhe (zhruba, uz je to par let, co jsem mel cestinu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dd  |  07. 06. 2004 09:26

jj, suchy dest, sladka sul, pravdomluvny Telecom atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubos  |  07. 06. 2004 13:38

Suchy dest proc ne, do dest pisku ? Sladka sul, no, neni kazda sul NaCl :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  07. 06. 2004 20:32

Pravda v reklame, efektivny uradnik, vojenska inteligencia :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chemik  |  07. 06. 2004 23:28

Octan olovnaty je sul. Presneji receno olovnata sul kyseliny octove. Dava se na otekliny. A mimochodem je sladka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:20

A co má být oxymoron? Neomezný vysokorychlostní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobo  |  07. 06. 2004 01:16

Ta reklama neni v zadnem pripade klamava, ona je totiz lziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  07. 06. 2004 01:06

<KLAMAVÁ REKLAMA ČESKÉHO TELECOMU>

Stačí se podívat na 2. reklamní bannery s textem:

Hudba na internetu vás teď posadí na zadek!
http://adarbo2.bbmedia.cz/logos/b7953_3.gif

Filmy na internetu vás teď posadí na zadek!
http://adarbo2.bbmedia.cz/logos/b7958_4.gif

INTERNET EXPRES
neomezený vysokorychlostní internet
Internet a poplatek za volání jen 999 Kč/měsíc *
*
cena s DPH 1188,81 Kč

</KLAMAVÁ REKLAMA ČESKÉHO TELECOMU>

Každému, kdo se v problematice "českého ADSL" alespoň trochu orientuje, musí být jasné, že "ADSL" linka ČTc s agregací 1:50 (a velmi omezeným datovým tokem) nemůže být ani rychlá, ani neomezená. Navíc při nabídce občanům (a pro ně je také určena) uváděná cena 999,- Kč/měsíc není pravdivá - platná je cena včetně DPH !

Jestli právě TOHLE není KLAMAVÁ REKLAMA, jejímž hlavním cílem je uvést nedostatečně informovaného zájemce o připojení k internetu v omyl, pak už asi klamavá reklama vůbec neexistuje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  07. 06. 2004 01:35

co to trepeš za nesmysly, v které reklamě Telecom neuvádí, že jde o cenu bez DPH?!

Jen ať ovečky vidí, kolik odvádějí Špidlovi do kasičky (DPH!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  07. 06. 2004 01:36

k rychlostem se tady nevyjadřuju, protože to nemám a tak nemohu posoudit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  07. 06. 2004 01:42

Pro občana - spotřebitele je důležitá
konečná  cena VČETNĚ DPH !
(Proto ji asi Český Telecom uvádí zmenšeným písmem )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vales  |  07. 06. 2004 07:19

Velkymi, OPRAVDU VELKYMI PISMENY se bohuzel pise cena bez DPH temer vsude. Mala pismenka, v nichz se koncovy uzivatel s lupou prichycenou k pravemu oku dozvi, ze se jedna o cenu bez DPH, se daji najit vsude, nejenom u Telecomu. Stejne tak se malymi pismeny pripisuji k reklamam droboucke texty, ve kterych se obvykle hovori o tom, ze koncovy uzivatel dobrovolne souhlasi s odebranim prave ledviny ci ze mu muze byt kazdy den doruceno vetsi mnozstvi saranciho trusu, ktere bude muset zaplatit. Dnes uz si clovek musi davat velky pozor na detaily.

Nebo se nedoplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  07. 06. 2004 09:44

Myslim ze nejlepsi priklad toho, co se muze nachazet v malem pismu je popsany v knize Cerveny trpaslik - Nekonecno vita ohleduplne ridice, kde se v tecce nad "i" nachazel odstavec o tom ze rocni uroky z uveru jsou 12 tisic procent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  07. 06. 2004 10:30

Hned to jdu najit a zkontrolovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 06. 2004 08:13

Podle mě by právě tato VELKÁ/malá písmena ve většinou důležitých dodatcích měla být právně ošetřena. V EÚ jim vadí každá kravina a to, co by mělo přínoc pro obyčejný lidi, to neviděj. Zrovna ta písmenka jsou docela rozšířenej a klamavej jev, protože je dost veký procento lidí, kter¨ří si těch minipoznámek nevšimnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Azazel  |  07. 06. 2004 12:46

Problém není, že je to bez DPH, to je tam ostatně napsané, problém je, že je to akční cena platná pouze první 2 měsíce - poté je to o 150Kč dražší (stále bez dph;)

a právě v tom (mimo jiné) je tato reklama IMHO klamavá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 18:59

To bych vůbec neviděl jako hlavní problém. Důležité je to slovní spojení "NEOMEZENÝ VYSOKORYCHLOSTNÍ"!!!

Jelikož není mezi slovy "neomezený vysokorychlostní" čárka, znamená to, že je Internet Epress neomezený !A! vysokorychlostí, což není pravda!! Protože po stažení 1 GB (ve variantě 512/128 kb/s) rychlost klesá na 64 kb/s, což není vysokorychlostní Internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 07. 2004 00:37

Je vysokorychlostní. Na dialupu je garantováno 9.600 a s tarifem Internet 780 dokonce celých 28.800. Proti tomu je 64k docela závratná rychlost ne ???? )))) Konečně ČTc fandí ISDN, tak je to vlastně BISDN alias ADSL "zmodernizované po našem", tj. na svého předchůdce ISDN. Zítra tu znamená včera ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  07. 06. 2004 08:07

Nehledě na to, že za dva měsíce ČTc zvedá ceny Internetu Express o zhruba 250,- Kč! Tedy mimo uváděných 999,- Kč!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  07. 06. 2004 20:53

Chtel bych tu rekalmu co bezi v telvizi, taky ta o posadite se na zadek. nemate to nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FNovak  |  07. 06. 2004 00:47

Prakticky KAŽDÁ reklama Telecumu je klamavá, navíc teprve ČTc předvedl, co je ve skutečnosti obsaženo v pojmech "NEOMEZENÝ" a "VYSOKORYCHLOSTNÍ" Internet - díky FUP a skvělým agregačním poměrům byl těmto termínům dodán nový ROZMĚR

P.S.: Zajímaly by mne (a předpokládám že nejen mne), kdy už konečně ČTc dostane k náhradě škody, které působí státnímu rozpočtu tím, že škrcením Internetu brzdí (resp. správnější slovo by mělo znít BLOKUJE) rozvoj IT a e-Businessu v ČR. Díky skvělé "práci" vládní garnitury se postupně likviduje původní tradiční průmysl, stále více nezaměstnaných odčerpává zdroje z rozpočtu (které jsou posléze vytahovány z kapes obyvatel a malých & středních firem na přemrštěných přímých i - hlavně - nepřímých daních) a díky tristnímu stavu v oblasti datových připojení (potažmo i na poli pevných linek) potenciální přísun daní z těchto oborů nejen že nehrozí, ale vzdělaní lidé se poohlédnou (i přes akořeněnou nechuť Čechů k cestování za prací) po angažmá mimo ČR (tudíž zde zůstanou prakticky pouze nepříliš státní rozpočet plníci obyvatelé a schodek v rozpočtu také nelze navyšovat donekonečna)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 06. 2004 04:20

Přesně tohle by mě taky zajímalo, ČTc a Socdem. vláda jsou největší překázkou rozvoje internetu v ČR, už jen třeba dan 19%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kartelus  |  07. 06. 2004 04:33

Vidim to stejne. Stat si zije "nad pomery" a zaplatit to budou mit sanci mozna az ti mali spunti co se (ne)rodi. Ale vi se, ze to vyresi imigracni politika . No nic, konec utopiim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  07. 06. 2004 00:45

omezeni, ktere ct u teto sluzby zavadi nemaji s fair use policy vubec nic spolecneho, protoze FUP je neco uplne jineho!
Priklad: mam pripojeni od upc (v Rakousku) s neomezenym mnozstvim dat. Ve smluvnich podminkach je taky FUP. Kdyz budu pravidelne stahovat podstatne vic nez ostatni uzivatele (zadne konkretni cislo - dulezite!!!), tak me nejdriv upozorni emailem a pokud se to dalsi mesic nezlepsi, tak mi muzou stahnout rychlost. Je sice pravda, ze takova formulace umoznuze nejruznejsi interpretace, ale to je jedna z vlastnosti FUP. Navic neznam nikoho, kdo by s tim mel nekdy problemy, prestoze nekteri kamaradi pravidelne stahuji kolem 20GB mesicne.
Ale neceho takoveho se v ceskych koncinach asi nikdy nedockame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobo  |  07. 06. 2004 01:15

I 20 GB mesicne, si delas srandu ne. Chtel jsi snad napsat 200GB ne?

20 GB tady dela kazdej druhej. Na UPC delaji lidi bezne 50GB, reguluje se nad 100GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin kalenda  |  07. 06. 2004 09:12

Zdravicko, teda vase presvedceni - kazdy druhy ne mam 3x pripojku UPC a nikde neprekracujeme a znam spoustu lidi co maji prikojeni k internetu na uzitecnejsi veci nez na soupereni kolik giga stahnu. (mi povezte co v tech 50gb mate tak neprekonatelne duleziteho a predevsim legalniho - a autorsky zakon o drzeni ne sireni si prosim odpuste stejne diku EU brzo bude trestne i samotne drzeni)

diky za odpoved, protoze prace, zabava, updaty, nejaka ta distribuce tua muz ebyt tak 5-10 GB/mes ale 5x tolik? kdy chodite do prace ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  07. 06. 2004 09:25

2martin kalenda:
ty GB obcas skacou rychleji nez se zda. Staci, kdyz si jednou za cas stahnu nejakou tu novejsi verzi mandraku. Navic nebydlim v CR, takze se kazdy den divam na Udalosti pres internet, ktere vysililaji 512kB/s. Ono i legalniho obsahu se da stahnout hodne, hlavne to streamovane video taha hodne a navic si toho clovek vubec nevsimne, protoze se to nikakm neuklada.
2bobo: fakt nevim, od kolika GB dostane clovek problemy, protoze neznam nikoho, komu by se to stalo. Rozhodne to ale neni "neomezeny internet s 1GB" jako u ct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Řeřicha  |  08. 06. 2004 20:15

Naprosto souhlasim, lide maji predstavu, ze GB se daji natahat jen nelegalnim kopirovanim nevim ceho vseho, ale opravdu staci sledovat obcas streamovane video (LEGALNI) nebo treba pul dne internetove radio a naskakuje to docela slusne. 1GB je smesna hranice. Ono FUP se da nastavit ruzne... Az nekdo prijde s reklamou na neomezeny vysokorychlostni internet 10MB/s pro prvnich 10MB tydne, protoze to na posilani mailu staci, bude to taky v poradku?

Osobne si myslim, ze reklama proste lhala, opravdu se nejedna o neomezeny (protoze omezen existuje) vysokorychlostni (protoze vysoka rychlost je jen pro prvni 1GB) internet, kez by uz konecne nekdo zasahnul, protoze to je proste lez.

BTW: jak byla rec o tech reklamach vyse, myslim, ze kazdy vidi nadsazku, kdyz je vtipne ztvarnena, ale v tomto pripade o zadnou nadsazku nejde, oni to mysli naprosto vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  07. 06. 2004 09:44

No staci poslouchat internetove radia nebo koukat na netTV  a byl by si docela prekvapenej. Nerekl bych ze problem je na co vyuzivas linku za kterou si platis ale spise v tom ze pod pojmem NEOMEZENY si predstavuju uplne neco jineho nez 5 GB tydne  Argumenty provideru ze se to dotkne male casti uzivatelu je taky nesmysl protoze NIKDO nevyuziva net tak jak by chtel prave s toho duvodu ze by prisel o rychlost za kterou si plati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  07. 06. 2004 14:45

To ja taky ne, zvlaste, kdyz je to u Expresu ne 5 GB, ale desetkrat mene - tedy ani ne pul giga

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beřich Hroznýš  |  07. 06. 2004 15:20

takhle to dělá i UPC v ČR včetně FUP . limity sou 5GB pro Chello classic a 15 pro Chello plus. ale prej je možný stahovat až 40GB než tě opravdu střihnou  rychlost (down) je pro clasic 512 a pro plus 1024.  ceny ovšem již taky přiznivé nejsou (možná tak akorát pro rakušáka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  07. 06. 2004 17:12

Tebe omezili ze o tom tak zasvecene mluvis?
Ja mam mesicne traffic kolem 20GB a ani upozorneni jsem nedostal (chello classic).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedřich Hroznýš  |  07. 06. 2004 22:52

NE. proto ta věta obsahovala slovo "prej" (spisovně "prý"). Pointa pro chápající měla být, že omezení je pouze věcí několika "zasvěcených", tradující se pouze ve formě mýtu a zpráv z onoho světa na netu.

Limity asi jak se v UPC kdo vyspí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  08. 06. 2004 16:55

v tom pripade spi ve videnskem upc asi porad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  07. 06. 2004 19:51

ve vidni stoji chello (1024/128) 49euro/mesic - teda ca. 1500kc. Je to sice docela dost, ale s takovym adsl je to nesrovnatelne - jede to 24hodin denne opravdu tou rychlosti (zadna agregace nebo podobne nesmysly) a navic ty data jsou opravdu neomezene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedřich Hroznýš  |  07. 06. 2004 22:47

tak to neni takovej rozdíl od ČR, tady to je chello plus 1024/256 za 1 678,- vč. DPH omezeno relativně velikým limitem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petko  |  07. 06. 2004 00:41

To víš, že klame. Ale úplně stejně jako kterákoliv jiná reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziik  |  07. 06. 2004 02:11

Stejne? Opravdu? Sdeluje mi ze budu mit neomezeny vysokorychlostni internet cely mesic, ale pritom mi ho poskytne defacto jen na 8 hodin.

Nezda se mi ze bych nasel podobne "pravdivou" reklamu v jinem oboru. CTc je jednoznacne unikat. Prodava 64kbit za cenu 1mbit. A jeste lidem do oci lze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
montypic  |  07. 06. 2004 13:06

jo jo ziiku, sorry ale ty ses naivni. dle faktu 90% reklam je blbost.... 10% jen zamlcuje protifakt...

nenasels podobne "pravdivou" reklamu ? a co takhle zdrava energie ze susenek plnych mléééka pro deti, nebo neomezena svoboda za volantem plechovky ( hlavne v mestske zacpe ), jogurty plne ovoce atd. Nebud ovce !

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rek  |  07. 06. 2004 17:36

Nedávno mně vytočila reklama, jak se mandelinka bramborová žene po hranolkách. Můj osmiletý kluk (poučen že reklamy lžou) si nemyslel, že žerou hranolky, ale byl velmi překvapen, ža mandelinka bramborová nežere ani brambory. Co vás udivuje na reklamě na internet???
Všechny reklamy nehorázně překrucují, lžou a manipulují!!! Sledování reklam je prostě u nás doma tvrdě trestáno.

Začínám už nesnášet i to, když se ke mně v obchodě chovají jako k "zákazníkovi". "Zákazník" už pro ně není člověk, ale zblblý magor na okradení a podvedení. Sere mně prokousávat se tunami reklamních blábolů, když se chci dozvědět pár základních údajů o nějakém výrobku. Odcházím od prodavačů, kteří neumí jednoduše odpovědět na otázku a místo toho spustí nějaký chvalozpěv. Nekupuji věci s "akční cenou", protože jde většinou o hnusný, jinak neprodejný šunt.

Radím Vám se chovat stejně, IGNOROVAT, IGNOROVAT, IGNOROVAT a ignorovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desperado  |  07. 06. 2004 20:27

Zlatý Tvoje slova,přesně tak to dělám i já! A když už některou reklamu v TV  vidím,tak už pouze proto to nekupuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ciryl Sbovoda  |  10. 06. 2004 22:50

Jo, buhužel takových lidí, kteří reklamu "chápou správně", je zatraceně málo. Většina blbečků ji hltá s otevřenou pusou jako zprávy
Konzumní společnost si zaslouží "neomezený internet" od ČTc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  07. 06. 2004 14:12

No a co...

Někde se začít musí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  08. 06. 2004 01:57

Zákon 513/1991 Sb. - Obchodní zákoník
§ 45 Klamavá reklama

(1) Klamavou reklamou  je šíření údajů o  vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů.

(2) Za šíření údajů se  považuje sdělení mluveným nebo psaným slovem,  tiskem, vyobrazením,  fotografií, rozhlasem,  televizí či jiným sdělovacím prostředkem.

(3) Klamavým je i údaj sám o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem  a souvislostem,  za nichž  byl učiněn,  může uvést v omyl.

Zákon 40/1995 Sb. o regulaci reklamy

§ 2
(1) Zakazuje se
...
c) reklama klamavá, 5)

5) § 45 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník

§ 8
(1) Orgán dozoru uloží, nestanoví-li zvláštní zákon jinak,
...
c) zadavateli, zpracovateli  a šiřiteli reklamy,  která je klamavá podle §  2 odst. 1  písm. c), pokutu  až do výše  10.000.000,- Kč podle závažnosti, a to i opakovaně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor