Víš co nechápu? Proč se tak strašlivě přeceňuje rozlišení těch displayů. Já sám si pamatuju, kdy jsme se ve třech na VŠ složili na první solidní virtuální přilbu VFX1. Měla rozlišení - teď se podržte - celých 263x230 na jedno oko. A jak to bylo skvělé, herní zážitek subjektivně lepší, než současný HTC Vice .. proč to píšu? Protože když nasadíte Vive, sice máte proti VFX ultra-hyper rozlišení, ale pořád vnímáte okolní svět, slyšíte okolní zvuky. Když jste nasadili VFX1, byl jste naprosto izolovaný od okolního světa a věřte mi, že na rozlišení, na kterím jste samozřejmě mohl jednotlivé body velmi dobře rozeznat jste zapomněl během prvních 30 sekund paření Descenta .... Kdybych si měl vybrat a stále fungovala s moderními hrami, raději si i dnes vezmu VFX jedna, protože ač na brutálně horší parametry a daleko věrší váhu a vlastě z technického pohledu všechno horší - herní zážitek byl prostě lepší a trackování ovládacího puku mnohem přesnější než dnešní super hyper ovladače, kdy máte problém se přesně trefit třeba na písmena na virt. klávesnici.. A když se do hry ponoříte, rozlišení přestanete naprosto vnímat.Za sebe nechápu, proč se prostě nepokračovalo v nástupu VFX ... uzavřená přilba s reprákama na ucho a jen se nevylepšovaly parametry. Šoufl z toho bylo, dle mých osobních zkušeností, cca 1 z 10, teda stejně jako dnes. My, co jsme s tím problém neměli jsme vydrželi jsme pařit i několik hodin v kuse a nebyl problém, spocené uši a hlavu nikdo neřešil Abych nebyl za škarohlída, nemám nic proti vylepšování a pokroku, ale rozlišení se dle mě úplně zbytečně přeceňuje. A speciálně u VR helem byl brečel, trend je přesně opačný, než bych uvítal já, masovka to zjevně ani po letech není, proč teda neudělat vymazlenou VR opravdu pro geeky co to chtějí, jako před lety? Masovka ať si hraje s PS4 VR apod. Já chci alespoň JEDNu pořádnou VR přilbu ))