Službu používám pár dní a jako tak ty hry jsou vesměs takové ty Indie tituly které moc lidí nezajímá ale třeba Oceanhorn 2 vypadá nádherně.
Jak známé Apple za rok zvýší cenu i o 5 násobek ale her bude stále málo za zkoušku a smysl bude postrádat.
Jakou cenu služby kdy Apple zvýšil? A to 5x? Naopak Apple většinou drží danou cenu.
Tak to Apple vůbec neznáte
Tak když vezmeme výkon Apple A12 a A13, tak by vůbec, co se výkonu a grafiky týká, nemusel být problém na to přinést pořádné hry z konzolového/PC světa. Je otázka, jestli pár trochu lepších iOS her je to, po čem jsme toužili.Osobně jsem čekal, že třeba ukážou na iPhone nějaké pouzdro s analagovými ovladači a budou chtít konkurovat alespoň switchi.Klidně bych platil 300-500 korun měsíčně, pokud bych měl přístup k pořádné herní knihovně. Možná to je otázka času nebo jsem tuhle službu pochopil špatně, těžko říct. Momentálně mi to přijde absolutně nezajímavé a radši bych si koupil Switch a platil za hry na něj.
On je průšvih hlavně to, že musí splnit ovládání nebo hratelnost i dotykem. Což se prostě blbě vyvíjí. Kdyby tam byla sekce jedině pro gamecontrol, tak se vsaď že ty hry budou vypadat jinak. Já si nedělám iluze že na Arcade najdeme někdy pořádné konzolové hry z PS nebo Xbox. Ale spíš poutavé zajímavou a jinou hratelností. A nevím, raději si připojím k tabletu gamecontrol od Xboxu než nějakou neergonomickou příšernost.
Jo, určitě by tam měla být sekce bezdotykových her. Snad se dočkáme. Je pravda, že nějaké herní příslušenství jde sehnat už teď, třeba nějaký BT gamepad s držákem pro iPhone. O to příslušenství nejde, jde o to, že ty hry jsou nezajímavé, zřejmě právě z důvodu, že hry musí vznikat dotykové a pak se do toho logicky vývojáři PC/konzolovek nehrnou.
iOS13 ma pdoporu Xbox a PS ovladacu. Hraju na tom GTA SA. Jedinej usecase je pro me v letadle / vlaku. Jinak s sebou ovladac nenosim a specialni kryt s ovladacem nebudu bezne nosit, protoze velikost. Telefon nikdy nebude na AAA hry protoze se to musi ovladat pres dotykovou obrazovku. Skoda je, ze nintendo neudela pokemony ve starym stylu i za 20USD bych si to koupil...
Jednoduše nejsi cílovka. Jmenuje se to Arcade, je to pro příležitostné hráče a jejich malé děti. Nemá to být komplexní, nemá to být dlouhé, má to být zajímavá hopsačka, u které se na chvíli odreaguješ. Paradoxně tento typ her je dneska zanešvařený různými pay-to-win mechanismy, což model předplatného skvěle odstraňuje. Navíc podle ukázek by měl být dobře zvládnutý multiplayer, takže na odpolední blbnutí v rodinném kruhu nebo mezi přáteli ideální.
Také se může stát, že až výběr bude stát za to, předplatné bude „přizpůsobeno”. Firma velikosti Apple si může dovolit dotovat nové služby opravdu velmi dlouho, ale ne napořád.
Nevím, jaký jsou na to režijní náklady, počítám, ale že minimální. Co jsem četl články, tak vývoj AAA mobilních her stoji $400k až $1mil, takže vývoj těch 50 titulů stálo dejme tomu $50mil, počet aktivních ios zařízení je 1,4mld, si myslím, že 10mil předplatitelů je reálné číslo, takže i při zachování téhle ceny a placení vývoje dalších her to bude těžce v plusu
Jsem skeptik (vyškolený mnoha příklady z minulosti, ať jde o jakoukoliv službu) tak jsem nedůvěřivý. V zájmu abonentů budu rád, když částka zůstane, ale není nic snazšího, než si článek uložit a po nějaké době zkontrolovat, jak to dopadlo.
Kterou službu Apple v čase zdražil po té, co se rozjela?Já platím za 50GB iCloud 25.-Kč/měs. už 8 let.
Právě jste to zakřikl, víte o tom? 🙂
tak ješte v tom předplatném musí týt ty tituly ...AAA mobilních her...
Co jsem to letmo prolítl, tak rozhodně AAA hra jeOceanhorn 2OverlandSayonara Wild HeartsSonic RacingPathlessWhere Cards Fall
ROFLa tituly jsou od Gameloftu , Blizzardu, Gameworkshopu, WargamingPřípadně provařené hry typu PUG.
Názor byl 2× upraven, naposled 18. 9. 2019 09:43
Zatím do toho prý museli investovat 500 milionů dolarů. Za tuhle cenu 20 milionů uživatelů mohou získat, za sedm měsíců to mají zpátky. Později náklady už minimální.
Očekával jsem u Apple že přijde po vzoru Sony s něčím opravdu exkluzivním. To bohužel nenastalo. Škoda, možná později.
Teba by neuspokojilo asi aj tak nič.Čo si predstavuješ pod pojmom “exkluzívne”?Ja to, že nikde inde tie hry nie sú.
Mrkni co má Nintendo to je úplně někde jinde. Zelda, Doom..
Nintendo?
I mě by zajímal nějaký takový exkluzivní titul pro mobil. Co to jakože vlastně je.
U mobilních her se nepoužívá slovo exkluzivní. Protože casuality ptákovin, případně trapných indie a angažovaných her, které jsou stejné koncepce je na mobily spousta. Spíš by se mělo mluvit o A titulech.A titulů je pro mobilní platformy málo a nejsou exkluzivní. Pokud chtějí pořádně vydělávat nenechají to jen na iOS, nebo jen Androidu. Rozhodně nečekejte nic ala exkluzivní PS4 vs XBOX tituly
A právě to Apple mohl změnit a povýšit svůj ekosystém na herní platformu. Času i peněz na to měl dost.
To chybí krapet herní hardware, protože ty ohromné počty uživatelů které točí mobilní hry hry jako Heardstone, WoT Bliz , PUG, L2R, přijde Diablo Immortal a mnoho dalších ne casuality her . Kteří sypou do toho peníze nemají potřebu si koupit pro lepší herní zážitek ani iPhone ani iPad.Jinak herní konzoli Apple měl a skončila v propadlišti dějin jako Amiga
Ta cena je tak nízká (pro Apple nečekané), že si službu milerád vyzkouším i na pár měsíců, a pak ani nemusím litovat peněz, kdyby mě to nebavilo a odhlásil jsem se. Pokud ale budou přibývat obsahově zajímavé hry, tak u předplatného určitě vydržím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.