První testy procesorů a grafik s DirectX 12

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

avatar
22. 08. 2015 01:58

Jako chapu, ze je to tu z vetsiny klub pratel AMD a kazdy tu rika jak dlouho pripravovane reseni nakope rychlokvasku od nVidie, ale jak tak koukam, tak AMD se tam dorovnava v nekterych pripadech na nVidii. Tak ja bych tu z toho zase nedelal takove halo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 08. 2015 09:27

Poslední roky GPU od AMD byly nejen levnější, ale zároveň dle parametrů popsaných na papíře měly být také i znatelně výkonnější než generačně srovnatelné GPU od nVidie. V praxi se to ale většinou nijak neprojevovalo, spíš právě naopak - reálné testy dopadaly ve prospěch nVidia a hrubý výkon popsaný na papíře byl AMD k ničemu.
Jak se zdá, teprve až DX12, příp. Mantle/Vulkan skutečně dokáže využít plý potenciál skrývající se v GPU od AMD. Pokud tomu tak opravdu je a pokud nVidia situaci nedokáže napravit nějakou rychlou úpravou svého driveru, tak nejspíš bude mít problém - AMD bude nabízet grafiky, které budou znatelně výkonnější při zároveň nižší ceně než má nVidia. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 08. 2015 17:58

Bod pro ATInu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 08. 2015 15:27

Není divu, vždyť AMD tohle začal s projektem MANTLE a současné grafiky jsou asi dobře navržené s ohledem na tento nízkoúrovňový přístup. Kdežto u NVIDIE se s ničím takovým nikdy nepočítalo a protože chtěli splnit podmínky pro nálepku DX12, tak to tam nějak zfušovali, aby to v principu fungovalo a nezpůsobovalo chyby. To že to nepřinese výkon asi nikomu z nvidia enginerů nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 08. 2015 13:57

tady dneska bude zabava az se to zacne hadat jestli amd nebo nvidia :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2015 13:50

Tady se jasně ukázalo, že AMD vede v hrubém výkonu, zatímco nVidia musí ladit ovladače pro každou hru/benchmark zvlášť.. Nebo podplácet studia, aby se využívali propertiální s*ačky s cílem omezovat konkurenci.Jenže u DX12 maj smůlu, tam už jde o low-level, tam nebudou moct šmelit jako to dělají u DX11 titulů.Takže se blíží to, co každý ví, že přijde. Prohnilá a proradná nVidia utře slzu a bude opět hrát druhé housle, návrhem HW se totiž AMD jen těžko vyrovnaj.
A jak jde o low-level API, už se nebudou ladit drivery pro jednotlivé aplikace, protože už není co ladit.. Tady se jasně ukáže, jakej HW je lepší po stránce hrubého výkonu..A ne, ten zelenej bazmek to není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2015 13:30

Všude se píše pořád jen o DirectX... Proč se taky nepíše o nové verzi OpenGL / Vulcan, která je podle mě ještě zásadnější, než DirectX 12? https://www.khronos.org/vulkan...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 08. 2015 13:23

To zase budou nVidioti brečet a fanATIci jásat. My co je nám to u zadku ( už jsme bez uhrů a neplatí nám to tatínek ) nám je to celkem jedno, nakupujeme podle aktuálního poměru výkon/cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor