První pohled na sexy červený notebook Dell XPS M1330

Diskuze čtenářů k článku

Jarka  |  17. 10. 2007 20:48

Zdravim, poradte mi prosim nekdo...

Chci si poridit 13,3" notebook a do finale meho vyberu se dostal tento Dell a Toshiba U300. Toshibu jsem mela do tedka 5 let a za celou dobu se nevyskytl ani jeden problem, takze ji verim... A pak je tady tento Dell, vypada dobre a dost lidi mi Della doporucovalo.

Jestli k tomu mate nejaky nazor ci pripominku, prosim napiste...

Diky moc

Jarka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ony  |  19. 10. 2007 23:05

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=7B723640&node=home/shop_mac/family/macbook

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S  |  20. 10. 2007 21:50

SONY VAIO SZ 650

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xTc  |  31. 10. 2007 11:15

no ja tiez odporucujem dell. tie voloviny ze nedodava na cas su proste bezvahove. ja som si objednaval dell vostro 1700 totalne customized. dodanie bolo okolo mesiac a pol. prisiel v predstihu o jeden mesiac!!!! cakal som len dve tyzdne. a vykon? uzasny. vsetko perfektne. mal som aj toshibu ale tej som sa musel hned zbavit. proste totalny odpad ntb. jednozne bez vahania by som siel po dell.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
harvey  |  15. 10. 2007 18:43

maly nb bez dokiny? Urcite se nekdo najde, ale ja bych to nebyl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2007 11:18

Po prvotním shlédnutí fotek se začínám obávat, že Dell se nám poněkud kazí. Notebook se velmi těsně přibližuje ke zpracování HP Pavilionu a popravdě řečeno řada dv6000 je zpracováním pěknej krám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2007 12:22

Zaujimave, ja by som to teda podla fotiek neodhadol ... fakticky je to spracovanie uplne bez problemove

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jano  |  15. 10. 2007 12:27

presne o tomto notebooku uvazujem, uz dlhsie

akurat povodne sa dali vybrat tri farby dekla - bola tam aj biela a tu som chcel, preco ju vypustili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudy  |  15. 10. 2007 12:31

Sla spatne namichat a loupala se..Zase bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudy  |  15. 10. 2007 12:28

Delly shodou okolnosti uz nekolik let prodavam a musim rict ze XPSko je vedle latitudu 630/830 to nejlepsi co sem zpracovanim zatim videl..kdyz pominu NBD zaruku..Je o nekolik tisic levnejsi nez konkurence od sony vaio a pritom ma lepsi parametry a onu zaruku..Dve mi tu ted lezej na stole a s zadnym ani jeden problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  15. 10. 2007 15:22

tak to si ich moc nevidel :) pretoze ja ich servisujem a zeby to bola zrovna vyhra sa neda povedat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jp  |  15. 10. 2007 22:43

Jé hele, když je servisujete, neporadil byste mi?

Mam novej D830 a konstantně na něm běží větráček a je dost slyšet. Zřejmě to není hlavní větrák (ten občas zapíná taky), ale ten, který zmiňuju běží prostě furt. A docela nahlas. Je to normální? Nebo to mám reklamovat?

Už jsem hledal na nějakých forech (i tady na živě), ale nic moc jsem se nedozvěděl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  16. 10. 2007 10:41

bios update, a spusti si diagnozu a test na ventilator...za ktory to robi ...a zavolaj si na suport nech ti ho vymenia:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jp  |  16. 10. 2007 11:51

Jo, diky moc za radu.

Pred chvilkou jsem ani nevedel, ze je na bios update. Uz ho mam, du na to...

dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 10. 2007 15:47

NTB je super, je to chování od Dellu je opravdu k neuvěření, platba předem, dodací lhůta klidně 1,5 měsíce s tím, že bez problémů dodají o 14 dní bez slova omluvy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maruš  |  15. 10. 2007 20:40

Dodací lhůta není těch 1,5 měsíce, podívej se na místní téma o dellu inspirion, většinou do 14-20 dnů. A hlavně si přečti, jak řeší NBD, to samé téma. Tohle by si měli povinně přečíst všichni, co si chtějí koupit nový notes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mic  |  15. 10. 2007 22:25

no s tim dodanim... kupujeme delly ale ze by byly dodavane vcas.. nehlede na to ze ted jsme x mesicu cekali na nekolik D630 nez nam po urgencich v USA (cesky Dell se s nama vubec nebavil) prisla omluva s oduvodennim ze nejsou displeye... ano NBD je prima ale priznejme si je to jediny duvod proc kupovat Delly..A mimochodem - par desitek notasu mi pod rukama proslo..ale jeste nikdy mi nebyl dodan notebook (D630) ve kterem chrastili sroubky - soudruzi jich tam dali nejak moc a nektere zapomeli zasroubovat:) ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maruš  |  15. 10. 2007 22:38

No a kvůli NBD nejspíš u dellu zůstanete :) A co se šroubků, no i mistr tesař se utne, předpokládám, že právě toto NBD řeší. Ale asi je rozdíl v dodávce pro firmy(D630) a pro jednotlivce(inspirion). Tam opravdu lidí špatné zkušenosti nemají(většinou).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bajda  |  16. 10. 2007 17:42

Dell mel a asi jeste i ma potize posledni 2 mesice s dodavkama 14'' displeju rozliseni 1440x900... na ty se pak musi cekat :( Taky jsme cekali skoro 2 mesice... jine rozliseni mame do tydne od objednani ve firme... takze bych nerekl, ze maji vzdy dodavky zpozdene.. ale nekdy ano. A e-mail nam o zpozdeni nam prisel automaticky...

Ad sroubky - mame ve firme take par D630 a az na jeden spatne zamontovany sroubek v kloubu displeje jsem nezaznamenal nejake "chrasteni".. divne.. ale servis to musi resit, tak je pohon ke kazdemu NB, ve kterem ti chrasti sroubky, oni si pak uz daji pozor ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jardel  |  16. 10. 2007 18:13

S temi LCD panely byla opravdu obrovska neprijemnost, ale napric celym trhem, Dell tento problem mel jako prvni diky primemu modelu a vyrobe na zakazku. V tuto chvili distributori vyprodali sve zasoby a zacinaji mit problemy ti, kteri vyrabi na sklad. To se proste stava. Kdyby nebyly urcite anomalie, uz davno by nas nahradily PC a clovek by nebyl potreba :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZooM  |  17. 10. 2007 09:43

nechapu kde je problem s 14" 1440*900 kdyz to jsou snad nejhorsi LCD co jsem v posledni dobe videl. Popravde hned po baterce ktera neustale odchazi (3x D630 za sotva rok 6baterek) je ten display presne ta jedina vec proc mam stale sveho Insirona 700m kterej ma LCD leskle ale krasne.

NBD je u Dellu velka vyhoda mame ve firme 5 NB od dellu a uz jsme ji vyuzili tak 8x za 2roky... akorat si rikam jestli by nebylo lepsi kdyby sme ji nemuseli vyuzivat vubec :)))

DEll je proste Acer s rychlym servisem nic vic. Bohuzel od doby co IBM je Lenovo tak si clovek proti dellu nepomuze a Lenovo servis po oslednich zkusenostech beru s humorem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 10. 2007 06:54

Mohu na vlastní zkušenosti ukázat, jaká je dodací lhůta, 2 měsíce, bez slova omluvy a i stížnost na ředitele nezabrala, prostě se s ní nezabývali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  16. 10. 2007 10:43

zial problem s dodavkami je vsade ci inspiron (xps patri tiez k inspironom) alebo latitude,precision...u sotatnych vyrobcov to neni tak vidiet lebo maju skladove zasoby ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jardel  |  16. 10. 2007 18:09

Tak ukaz :) To mam rad takove, kteri pisi negativni prispevky a nedokazou se ani podepsat. Spise to vidim tak ze mas mail na seznamu nebo jiny freemail, spatne nastavenou schranku, takze vse pada do spamu. Dell totiz vzdy zasila pri prodlouzeni dodani email, kde zakaznika informuje o teto skutecnosti. Nebo si mel namysli, ze ti osobne nezavolal generalni reditel a neomluvil se? Nebo zavolals na linku pro zakazniky? Vsechny tyto udaje jsou na potvrzeni o dodavce ... Spise je to o tom jestli si nekdo chce najit neco negativniho a nema snahu veci resit, ale problemy vyvolat, pak si vzdy a na kazdem neco spatneho najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 10. 2007 07:45

Vážený pane, nemusím se skrývat ale jestli chcete podklady a nejste od Dellu , protože je již mají, klidně vám to sdělím, objednávka uskutečněna 10-07-2007 Cislo objednavky 181253773,zaplacena po cca 7 dnech s termínem dodání do 20.8. NTB jsem obdržel 10.9. Jestli tedy umím počítat, je to správně. Při uzavírání objednávky byla slibována dodávka do 5 -7 dnů. Na Smlouvě již byl datum, který byl původně uveden. Dodávka zase jiný termín. Pokud by jste si přál dopisy na ředitele Dellu mohu klidně nabídnout. Ještě jednu perličku, Dell nabízí sledování stavu zakázky, podle této aplikace jsem měl mít NTB již o měsíc dříve. Zaměstnanci sice o tom vědí, ale stejně se nic neděje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duuri  |  17. 10. 2007 11:02

zial si mal smolu preto ze problemy s dodavkami zacali presne vtedy ked si ty objednaval ...vtedy nikto presne nevedel povedat kedy sa to doriesi..poznam pripady ked ludia cakaju iz augusta a este stale nemaju notas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b00n  |  15. 10. 2007 09:27

Nejedna se o 8400M GT ale o 8400M GS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2007 10:12

... se vloudila :)

idem to opravit ... diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 10. 2007 05:05

Ja ho chcy........ moc. Uvidime- jestli zvladnu prvni semestr na CVUT, tak udelam darek sam sobe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Streamer  |  15. 10. 2007 07:51

podla pravopisu asi ani nie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy_Ivan  |  15. 10. 2007 07:51

Ja bych za svoje Teckove IBM nemenil ... vaha stejna, rozmerove je ten muj snad jeste mensi, ale HLAVNE ma plnohodnostny enter a backspace .... to za prve a za druhe se mi libi vice konzervativni design ibm ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  15. 10. 2007 08:07

jj, kde jsou casy thinkpadu... taky mam jeste jeden sluzebni na stole a mam z nej radost, ale popravde - my srdce uz odmigrovalo do MacBooku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 10. 2007 23:35

Presne, hehe dobra klavesnice, jakpak na to autor prisel ???

Podle me tenhle model vubec nezapada do DELLu, natoz pak mezi jeho modely. Dekuju, nechci.

Enter a backspace ztraceny nekde mezi ostatnimi klavesami, fuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ony  |  19. 10. 2007 22:55

enter a back space je uplne normalni, jenom v cechach je enter klavesa zbytecne velka, vubec se nedivim, ze uz dell nebavi delat cechum klavesnice na miru, chtelo by to nekdy vystrcit cumak za hranice a trochu porovnat s ostatnima klavesnicema, treba takova francouzska je hodne zajimava, to bych chtel videt co bys na to rikal..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 10. 2007 23:11

sorry, ale tohle jsem moc nepochopil, jake na miru? Staci dat nahoru do praveho rohu Ins, Home, PgUp, pod tim Del, End, PgDwn (stejne usporadani jako na velkych klavesnicich) a ne je pohazet nahodne napravo od Enteru po cele vysce klavesnice. Nevim co s tim ma co do cineni ceska klavesnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ony  |  19. 10. 2007 23:46

nevim, jestli se koukas na spravnou klavesnici, klavesy pgup down home end jsou docela logicky rozmisteny bych rek, navic jeste oddeleny mezerou aby to bylo vsem jasny. Navic pokud si pamatuju, tak si mluvil neco o utopenym enteru a back spejsu coz se s tou mezerou moc neslucuje. Rek bych ze rozlozeni je vpohode, je normalni, ze kazdymu prijde jiny rozlozeni nez ktery ma na svym laptopu divny. Zvyknout si na jiny rozlozei klaves, na jnej zdvyh a ja nevim co je to nejmensi, nejrychlejsi a nejmin bolestny na novym laptopu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pete  |  15. 10. 2007 09:34

Prvni semestr da uplne kazdej, pockej na ctvrtej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor