První krok Applu do VR: má vlastní dok na grafické karty a spolupracuje se Steamem a HTC

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 5

Názory k článku

avatar
24. 06. 2017 11:33

Odhadem do dvou let (léto 2019) se začne prodávat bezdrátové 4k HDR VR. Reální masová dostupnost se dá očekávat na přelomu 2019/2020. Podle různých informacích o postupu vývoje jednotlivých dílčích technologiích tomu opravdu věřím.
Ve stejné době se dá rovněž reálně očekávat dostupnost grafik schopných 4k VR utáhnout (bez nutnosti SLI/Crossfire).
Cenově to bude nejspíš obdobně jako FullHD VR přes cca rokem (čili 20+k za headset a 20+k za PC).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 06. 2017 11:28

Zde ovšem nejde o nějakou novinku, 3D render se dávno na desktopech i NB urychluje pomocí ext. boxů s mnoha CPU nikoliv grafických karet, protože CPU je efektivnější a především universálnější, zpracuje většinu dat. GPU je pouze výpočetní jednotka, které vstup i výstup musí zpracovat CPU. Např.:
http://www.boxx.com/products/rendering-and-si...
AR nic neznamená, překrývání reálného video PC daty není VR, však se ukáže jak daleko jsme v možnostech jejího šíření, já si myslím, že tam někde, ještě dlouho nebudeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor