A tím první, máte na mysli první letos, nebo první tento měsíc?
Vždyť o fotorealistické grafice co je k nerozeznání od reality se tu píše každou chvíli. Jen u GTA5 které je v zásadě pěkně hnusné (nebo tomu říkejme stylizované) jste tu močili maggi v kostkách co pár dní od okamžiku vydání.Mimochodem, nevím jak je to s jiným enginy protože o ty jsem se nezajímal (ale předpokládám že to bude stejné), nicméně v případě UE můžete najít těch fotorealistických grafik nespočet už dlouhá léta. Pro lidi co s tím umí to není sebemenší problém. Ostatně v UE se dělají i filmy, a nikdo se nepozastavuje nad tím, že to s hranými scénami krásně splyne. Jenže on je jaksi sakra rozdíl, jestli udělám jednu krásnou scénu seskládanou jen ze statických objektů kde je jeden pohyblivý šutr, je malá, a krom jednoho pawnu tam není nic, co by se nepočítalo dopředu, a nebo se jedná o funkční level, plný dynamických objektů, nějakou tou AI atp.