První fotorealistická real-time grafika: Už nepoznáte rozdíl od reality

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

25. 04. 2019 06:32

Budúcnosť ľudstva nevypadá ružovo.
Oblbovanie ľudí bude prebiehať "real-time" pomocou internetových mééédií.
Zrealizovať false flag terakt, alebo sfalšovať pristátie na Marse rovnako nebude problém.
Proste sa zadajú príslušné parametre a zapne real-time rendering...
Ľudia už dnes nevedia oddeliť pravdu od lži, a v budúcnosti to bude ešte horšie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2019 10:07

Je to hezke, ale spis je to dano takovou tou "filmovosti", chytre zvolenymi uhly, dostatecnou vzdalenosti od jakehokoliv problematickeho detailu apd. A samozrejme temi texturami z nafocenych realnych materialu.
Do opravdove fotorealisticke grafiky mame v realtime opravdu hodne daleko. Ma k ni daleko i drtiva vetsina filmovych triku a ty jsou predrenderovane, ze...
Jakmile dojde na close-up nejake lidske postavy v akci treba, hned vidite, ze neco hapruje. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 04. 2019 08:28

A tím první, máte na mysli první letos, nebo první tento měsíc?
Vždyť o fotorealistické grafice co je k nerozeznání od reality se tu píše každou chvíli. Jen u GTA5 které je v zásadě pěkně hnusné (nebo tomu říkejme stylizované) jste tu močili maggi v kostkách co pár dní od okamžiku vydání.Mimochodem, nevím jak je to s jiným enginy protože o ty jsem se nezajímal (ale předpokládám že to bude stejné), nicméně v případě UE můžete najít těch fotorealistických grafik nespočet už dlouhá léta. Pro lidi co s tím umí to není sebemenší problém. Ostatně v UE se dělají i filmy, a nikdo se nepozastavuje nad tím, že to s hranými scénami krásně splyne. Jenže on je jaksi sakra rozdíl, jestli udělám jednu krásnou scénu seskládanou jen ze statických objektů kde je jeden pohyblivý šutr, je malá, a krom jednoho pawnu tam není nic, co by se nepočítalo dopředu, a nebo se jedná o funkční level, plný dynamických objektů, nějakou tou AI atp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2019 21:42

Uz to neberte, pane Javurku, tupi vam to smysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2019 18:43

Teda nevím, ale fotorealistické kamení už nějakou dobu problém není. Horší je to s vegetací, ale u takových chlupatých zvířat nebo lidských obličejů se ještě nějakou chvíli fotorealistické real-time grafiky nedočkáme. Pokud někdo není expert na geologii, tak těžko rozezná fotku kamene od 3D modelu s fotkou kamene jako skinem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

no graficky příjemné na reálné využití si však technologie tak jako tak bude muset ještě počkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2019 15:29

Na prvni pohled je videt, ze neco nehraje. Obvykle barvy pusobi barvami pri zapadu slunce. Coz k te mlze nesedi.
Ale celkove je to hodne pusobive. Zvlast, pokud to bezi real-time, tak to urcite grafici pri navrhu sceny jiste oceni i s mene kvalitnejsimi texturami nez cekat na render nez preklesli dratovy-model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2019 14:38

Pokud se stále budou hry na PC omezovat kvůli konzolím, tak toto pravděpodobně budeme vídat pouze jen jako tech preview demo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 04. 2019 14:19

Představuji si jak sedím vedle PC a občas kápnu na grafiku naběračkou trochu toho tekutého dusíku jako v sauně na ty kameny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2019 14:17

Doporučuji si přečíst tento článek a zhlédnout dvouminutové video z konce článku.
https://newatlas.com/blackbird-cg-vr-cgi-vfx-c...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 04. 2019 12:04

a fyzika stale nula

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2019 11:40

Dobrotivý bože. Ano vypadá to dobře a ano je úctyhodné že se jedná o real-time grafiku, ale alespoň středně inteligentnímu člověku musí být hned u prvního záběru jasné, že se jedná o CG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 04. 2019 11:11

Já nevím, ale zatím jsem od sebe vždy sakra rozeznal placatou grafiku na monitoru od třírozměrné reality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor