Průvodce domácím kinem (6): domácí kino na počítači

Diskuze čtenářů k článku

Faltes  |  17. 08. 2005 16:09

Zapnuli film na DVD na PC, tak se bez problému dostanu do menu; nastavím jazyk atd.. Chci přehrát zatuhnutí PowerDVD. Co stím?? Poraďte díky; pište kdyžtak na Faltes.J@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  02. 02. 2004 13:46

Odstraní instalace zmíněné zvukové karty Sound Blaster Live 5.1. nepříjemné šumy a vrnění (hlavně v tichých pasážích), které produkuje integrovaná zvukovka na MB A7V8X-MX?

Děkuji za odpověď. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anthony  |  03. 02. 2004 11:46

nekdy pomuze zaskrtnout 'ztlumit' nepouzivanych zdroju zvuku ('Mic', 'Phone', apod.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  04. 02. 2004 08:25

Pomohlo to, díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koko  |  16. 01. 2004 08:58

Nechci v zadnem pripade rozpoutavat Flamewar, ale proc krmite lidi recmi, ze domaci kino udelaji jen z pocitace s Windows ? Podle vas neexistuji Macy ci PC s Linuxem ? Na obou to jde docela dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Jedno  |  17. 01. 2004 11:53

nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  14. 01. 2004 12:22

K přehrávačím jen poznámka: Verze dodávané k hardware

jsou obvykle ořezané (řekl bych spíše zmrzačené), takže

po nainstalování je někde v dialogovém okně poznámečka

"Tato verzi nepodporuje zvuk 5.1" apod. Mám WinDVD verzi

3 (přiloženo k Radeonu 9000), dále WinDVD 4 (přiloženo

k DVD-RW mechanice). Samozřejmě bez zvuku 5.1. Přitom dneska

je problém koupit software v krabici zvlášť (když už jsem

takový trouba, co chce auto se čtyřmi koly a ne se dvěma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 01. 2004 12:48

K nějaké grafice (už ani nevím které) jsem dostal PowerDVD 4, co podporuje i 5+1; používám ho dodnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pabouk  |  14. 01. 2004 10:40

jeden palec je zhruba 2,54 cm.

Jeden mezinárodní palec je přesně 2,54 cm už od roku 1958 (nebo 1959).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  18. 01. 2004 22:18

Takže to bylo zhruba přesně :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jecnak  |  14. 01. 2004 09:54

CO je tohle za vetu - aspon si to po sobe prectete:



LCD panel už tak vhodný, protože má menší pozrovací úhel, horší kontrast a podání barev a pomalejší odezvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 01. 2004 12:46

Už jsem to opravil, vypadlo mi z ní slovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zak  |  14. 01. 2004 09:25

Pane Broza, vase clanky jsou nadmiru ctive! Dekuji, jste opravdovy profik.

Chtel bych se zeptat vas, nebo ctenaru: ma smysl kupovat repro-sestavu s digitalnim vstupem, kdyz mam DVD prehravac s DD dekoderem a 5.1 vystupem?
V clanku odkazujete na  Logitech Z680, nicmene odkaz vzdy skonci na recenzi sestavy Genius...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 01. 2004 12:41

Je tam špatný odkaz, správná recenze je zde. V článku to opravím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jugo  |  14. 01. 2004 08:28

Nejdriv nam namlouvaji jak s PC usetrime na prohlizni filmu a pak nam cpou 19" LCD novy zvukarny repraky ........ za ty prachy mam DVD recorder s takovou kvalitou obrazu ze si o ni na PC a jeste k tomu s DivX muzete nechat jenom zdat (to je jedine plus PC film si muzete ukradnout v DivX a mate ho tak zadarmo) jenom si poustejte filmy na hlucnem pc v divx a svijejte se jak paragraf na zidly pred monitorem dobre vam tak, vsadim se ze se urcite najde nekdo pro koho je to ke vsemu ten nejlepsi zazitek



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alisas  |  14. 01. 2004 09:22

Ty osle, co sem pletes DivX? Tento clanek je o prehravani orig. DVD filmu na PC ne prehravani ripu v DivX...... spousta lidi si ke svymu kompu jen pripoji DVD-ROM, grafarnu si pripoji na TV(pokud se jim nezda lepsi divat se na 19 monitor) a ma za litr domaci kino, kdyz si prikoupi dobrej sound-system, tak si k tomu muze prehravat na kompu i hudbu a nepotrebuje Hi-Fi,(samozrejme na mp3 zadnej supr sound-system neni potreba, mluvim zde o Audio-CD) a ma k tomu komp, na kterym muze parit gamesy, surfovat po netu, pracovat, coz ty, hnupe, na sve super TV s DVD prehravacem nemuzes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jugo  |  15. 01. 2004 11:43

To nemuzu, taky osobnim autem netaham po poli pluh, na surfovani a praci mam PC, DVD jsem z PC zkousel ale to co lezlo z vystupu graficke karty za 7000 byl proste hnus, sel jsem ke znamemu s dotazem "dela ti to taky ?", mel to to same a jeste s jakymsi rusenim - sikme vlnici se pruhy jako na stare TV, nemam cas resit podobne problemy a radsi s koupim poradnou vec s poradnym ozvucenim kde vysky jsou vysky a ne bublani chrchlani a sumeni.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kafac  |  27. 02. 2004 08:48

To že má někdo obě ruky levý, ještě neznamená že na PC se nedá dobře přehrát DVD. Ty jsi asi jeden z těch kteří tomu nerozumí a za drahej peníz kupují šit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asasdasd  |  14. 01. 2004 01:31

pane brozo,
pokud mate 19" CRT monitor, usadite se pohodlne do kresla (alespon ja u pecka kancelarskou zidli nemam) tak mate obraz vetsi nez na jakekoliv televizi z doporucene vzdalenosti.
tim ovsem nechci potirat vliv projektoru, ale 82cm telku na kterou cucite z 2-3 metru bych domacim kinem opravdu nenazival. jeji plocha obrazu je totiz presne ctvrtina te devatenactky z jednoho metru.
proste postovni znamka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jardas  |  14. 01. 2004 07:45

To chces tvrdit, ze kdyz budes koukat na 37cm tv z pul metru, tak budes mit stejne zazitek jako ja z sirokouhly 82ky ze tri metru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arccos  |  14. 01. 2004 09:13

Presne. Asi si neuvedomil, ze krome pozorovaciho uhlu hraje roli take vzdalenost, kterou oci vnimaji. Kvuli tomu pri sledovani monitoru zblizka mozek nepresvedcite a nepresvedcite, ze se vlastne diva na dvoumetrove platno :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werwerwe  |  17. 01. 2004 11:29

o cem chces presvedcovat mozek?
rozliseni, velikost a zhasnuta mistnost, to je oc tu bezi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  14. 01. 2004 01:22

Ano, 17" LCD mívají na výšku skoro tolik co 19" CRT, ale jen za cenu jiného poměru stran - takže na šířku jsou právě na video (zvlášť na dnes tak "populární" širokoúhlé) úplně nevhodné. Při kalkulaci cen za větší LCD (širokoúhlé nebo 19"+) naopak VŽDY narážíme na nepoužitelné parametry odezvy, stejně bídný kontrast a úhly viditelnosti ...a hlavně na fakt že za stejné prachy už dnes na domácí kino klíďo dostaneme DLP projektor!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  14. 01. 2004 12:44

Na sledování filmů je zkrátka monitor lepší, protože má lepší kontrast a tím i podání černé, rovněř nemá problém se sledovacím úhlem. Na práci je ale zase lepší LCD, takže člověk si musí vybrat podle toho, co bude dělat častěji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rdk  |  14. 01. 2004 17:00

Na sledování filmů je mnohem lepší TV. Úplně jste zapomněl na to, že je zde hodně karet s TV-out, takže není problém sledovat film příjemně na TV.

rdk/Open TV Box

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor