Apple je dlouhodobe pozadu naprosto ve vsem, neni se co divit.
A ty jsi zase strašně ve předu.Tvůj postoj:"Inu, chces se mit dobre, vyjebavej s lidma, ser na dane a chudaky jako jsi ty posilej do zadele!"
Vyrábět drahé auta a vydělávat na tom zvládá málokdo. A pokud za ním nestojí silný koncern, to už dneska nezvládá prakticky nikdo. Jestli něco Apple umí, tak počítat. Tady to jednoduše stopli, jako spousty projektů předtím a spousty potom. To že najali a pak zase vykopli stovky odborníků z branže nic neznamená – je to normální průzkum bojem.
Steve Jobs těžko mohl zpomalit projekt auta od Applu, protože to byl jen obyčejný obchodník a od něj žádné nápady nepocházeli.
"... a začal se soustředit hlavně na ..." - to je podle vzoru "budeme si zavolat"?Proč ne normálně "... a soustředil se hlavně na ..."?
Třeba protože to má jiný význam?
Nebo tedy "...začal se soustřeďovat na...". Ve větě v článku jsou zmatené slovesné vidy. To je to, co mi vadí. A můžete mě klidně označit za grammer nazi.
Mudre rozhodnutie. Masova vyroba aut je biznis s obrovskymi nakladmi, minimalnou marzou a velkymi potencialnymi rizikami. Bez dlhorocnych skusenosti by to bol naozaj beh na velmi dlhu trat a ovela vacsi priestor je v autonomnych systemoch a celkovom SW, kde aj velke znacky maju stale obrovske rezervy a je to silna stranka Applu.
Vazeny soustred se se na gramatiku... Autonomni vozidla v podani elektro jsou naopak zlomovym okamzikem a ucast je otazkou preziti i stavajicich automobilek jako takovych. V pripade elektro vozitek bude rozhodovat technologie aku a pripade AI i vyvojarska zakladna, vse ostatni stluce na koleni kazdy jouda. To proc si myslim ze to neni prioritni pro Apple je ze to negeneruje dost penez podle ritopicha. Poslednich nekolik let se zadna technologicka revoluce (ala iPhone) u Apple nestala, je pretlacena vecmi na efekt.
Design auta je daný už desítky let, ale vychází především z nutnosti. Aby bylo vidět ven, aby to řidič stíhal (proto třeba auto nemá 4 brzdy a 2 volanty), aby bylo kam dát motor a převodovku.Pokud auto řídí počítač a pohon je jen malý elektromotor, všechno tohle odpadá. Klidně se může sedět proti směru jízdy, natáčecí kola nemusí být dvě, cokoliv. Pokud přijmeme fakt, že takové auto nikdy nenabourá(?), nepotřebujeme ani deformační zóny a bezpečnostní prvky.Skvělý vizonář by úkol "rethinking car" určitě pojal zcela originálně. Bohužel nikoho takového teď nemáme a tak budou automaticky řízená auta zbytečně přebírat tvar těch řízených člověkem.Jako když se kdysi první auta dělala v podobě dostavníků - nikoho nenapadlo nic lepšího.
Problém je trh a svět ve kterém to budete používat.iPhone je zatím stále GSM telefon který mohou používat i Namibii , Venezuele , Severní Korei a všude jinde kde jde aspoň pár dní denně elektřina a je GSM síť. Rozhodně to jak funguje Váš iPhone neovlivňuje to jestli vedle nevolá někdo s černobílou Nokií xx let starou.U takového vozidla by to byla technologicky elitní záležitost pro pár vyvolených lokalit. Protože problém autonomních EV je i to že na silnici nejsou jen autonomní EV... ...proto je prakticky i IoT minoritní záležitostí. Podmínky na zeměkouli jsou různé a jak GSM telefon je univerzální tak tohle třeba ne.
Není možná :-O
Projekt automobilu od Apple zastavila především technologická složitost, nároky zákazníků a nulová zkušenost v oboru.Že máte stovky miliard na kontě, ještě neznamená, že můžete dělat absolutně všechno. No uznejte - Apple paštiky, pasti na myši, pračky, letadla ...Apple navíc dělá absolutní technologické novinky, které tady nikdy předtím nebyly a které zaručují obrovské zisky. Automobil je záležitost stará víc než sto let, takže možnosti inovace jsou zde velmi omezené, zrovna jako výnos.
Základem každé firmy, která se chce prosadit v pro ni novém oboru je získat získat znalosti. A ty nezíská tím, že bude od začátku "vynalézat kolo", ale přetáhne lidi z jiných firem.Jenže Appl má problém ve vedení.
Prosím tě a jak jsi na to přišel, že má Apple problém ve vedení?
Jednoduse, ale to idioti tveho formatu nemaji sanci pochopit.
Tak povídej, vysvětli to za něj. Jenže toho se nedočkáme, že.Ty jsi tu za poslední dva dny vyblil jen tucet zvratků na moji adresu. Víc bohužel nic.
Rad ti to vysvetlim, ma hodinova taxa je 2500,- bez DPH, az prevedes finance na mou BTC penezenku, muzeme se bavit dal..Proc bych zadarmo poucoval nejakyho blba?
Aha 🙂Čekal někdo něco jiného, než jen další porci žvanění a vytáček? Ty samozvaný analytiku Apple 😂
Prostě jde Apple bez Jobse do kelu, to už víme dlouho 😃
Proč by měl být Apple leaderem úplně ve všem?
I s Jobsem by šel do kélu. Jobs neměl vždy jen úspěch.
Kluci ušatí, jste vedle oba. Apple skutečně do žádného "kelu" nejde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.