Organizace úkolů umí ukrojit velkou část pracovního času a najít vhodný a efektivní nástroj není zrovna snadné. Několik z nich jsme proto otestovali a vybrali čtyři, které se opravdu povedly.
Snad nejčastějším úkolovníkem (podle rozsáhlého redakčního výzkumu) je samotný e-mail, kde nepřečtené zprávy tvoří jednotlivé úkoly. Pro pár položek může být tenhle způsob opravdu tím nejefektivnějším – je vždy na očích a člověk jej otevře mnohokrát denně. Zároveň ale slouží jen jako pasivní seznam bez jakýchkoli dalších funkcí, které může moderní úkolovník nabídnout.
Pátráte-li po dedikované aplikaci pro správu pracovních (i osobních) úkolů, můžete sáhnout po některé ze čtveřice úkolovníků, které jsme při testu vybrali jako nejpovedenější.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na devíti webech.
Vyzkoušet za 1 Kč
Nebo samostatné Živě Premium