Já vám nevím. Také používám mBank, ale takové potíže, jaké popisujete se mi nestávají.
Za celou tu dobu jsem nikdy nemusel při přihlašování důvěryhodného prohlížeče provádět nové ověření. A to se prohlížeč několikrát aktualizoval.Ale jako jinak je to poněkud pošahané. Třeba přidání nového mobilního telefonu, kdy je třeba spárovat tu jejich bankovní aplikaci. Dnes je to tak, že k ověření potřebuje výhradně hlasovou kontrolu, kdy kód řekne po telefonu hlasově. Což o to, ale když člověk špatně slyší, tak prd po telefonu rozumí. Tudíž nemá jak získat ten kód. V mBance tvrdili, že je to z důvodu bezpečnosti. Co naplat, že zde bohatě stačí SMS zpráva nebo klidně ověření přes mKlíč z druhého zařízení. A stejně pro hlasovou volbu je tam mLinka. Ale ne. Jediná možnost je jít do dvě hodiny vzdálené pobočky, kde to povede personál. Na to jsem se vyprdnul a porušil ty jejich všeobecné podmínky o bezpečnosti (nepředávat citlivé údaje jiným osobám) a nechal si to provést od známého.