Třídy jsem zatím probíral jen jako jeden z typů strukturního bloku kódu, rámcovou osnovu seriálu bych viděl nějak následovně:
Připomínky a náměty jsou samozřejmě předem vítány. :
Úvod - základní pojmy (1. - 2. díl)
Proměnné, deklarace, inicializace (3. - 5.díl)
Základní programové struktury (podmínky, cykly, výjimky) (6. - 9. díl)
Jednoduché konzolové aplikace (10. díl)
Základní bloky kódu (11. díl)
Jmenné prostory (12.- 14.díl)
Předávání proměnných mezi bloky (15.- 16. díl)
Hodnotové typy (19.díl)
Referenční typy
Pole (20 - 22. díl)
Řetězce (23.- 24. díl)
Třídy Základní pojmy
Členské proměnné (deklarace, modifikátory scope)
Metody (deklarace, modifikátory inheritance)
Konstruktor, destruktor, finalizer
Vlastnosti
Události
Výčty
Rozhraní
Inheritance - základní pojmy
Dědičnost
Odvozování
Ukazatele (delegáty, pointery)
Winforms aplikace
Ovládací prvky
2D grafika
Web Aplikace
Ovládací prvky
Databázové aplikace ...
Design Patterns ...