64bitové aplikace umí i VS 2017 se kterým pracuji. Problém je, že naprostá většina "profi" programů neumí pořádně pracovat s RAM pamětí a plně ji využít pro urychlení běhu programu. Data se u velkého souboru načítají např. pro řádcích. Jedním příkazem lze přiton načíst až 2,5 GB dat a s daty pak pracovat v paměti. Načítání dat do programu QGIS jsem vzdal po 20 minutách...
Bez problémů akceptuji konstruktivní kritiku a ne jen klikání na "-" 😉.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 6. 2021 23:59
Já ti mínus nedal, ale řekl bych, že jde spíše o 64 bitové VS a ne jestli VS umí compilovat 64 bitové aplikace. To umí, minimálně 15 let.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 6. 2021 00:45
Jde o to, že samotné VS je nově 64 bitové.Co myslíš tím "příkazem"? Jestli myslíš metodu File.ReadAllLines, tak pro malé soubory je to OK, ale k otvírání větších souborů je to tedy pěkná prasečina. Samozřejmě záleží na konkrétní aplikaci.
Přesně tak. Od toho tam sedí ten dobře placený programátor, aby věděl, že na velké soubory použít raději StreamReader nebo File.ReadLines.To je jako kdyby řemeslník nadával na aku-šroubovák, že se s ním špatně utahují šroubky v notebooku.
Tím "příkazem" jsem myslel toto:delka = FileSize(fname); // 64 bitů //* Zkusíme otevřít soubor pro čtení *// HANDLE handle = CreateFile(fname, GENERIC_READ, 0, nullptr, OPEN_EXISTING, FILE_ATTRIBUTE_NORMAL, nullptr); //if (handle == INVALID_HANDLE_VALUE) // report_error("Unable to open input file!\n"); //* Alokujeme pamět pro celý soubor *// static const SIZE_T giga = 1024 * 1024 * 1024; static const SIZE_T size = 5 * giga; ptr = static_cast<BYTE*>(VirtualAlloc(NULL, size, MEM_COMMIT, PAGE_READWRITE)); bsrc = ptr; //* Načteme soubor *// DWORD bytes_read; cti_znaku = cti_blok; do { BOOL e = ReadFile(handle, ptr, cti_znaku, &bytes_read, nullptr); nacteno += bytes_read; ptr += bytes_read; if (delka - nacteno < cti_blok) { cti_znaku = delka - nacteno; } } while (nacteno < delka); CloseHandle(handle);
To je docela vtipné, že jsi okopíroval kód "jednoho příkazu" z https://www.itnetwork.cz/cplusplus/diskuzni-forum-... Jestli jsi autorem (Caster), tak se hluboce omlouvám.A my, prasiči v C#, máme teda přehlednější kód... 😀
Máš pravdu, kód jsem si "zkopíroval" od sebe 😉 😀
Visual Studio je důkaz, že kdesi v v útrobách Microsoftu existuje nějaká izolovaná skupina vývojářů, kteří umí vyvíjet použitelné aplikace s pěkným, ergonomickým a konzistentním GUI. Pravděpodobně jsou zavření někde ve sklepě v patře o jehož existenci management nemá zatím tušení a tak přidávají poměrně užitečné featury, zatímco zbytek baráku věnuje čas obarvování emotikon a měnění designových trendů podle aktuálního tvaru ranní stolice.
Ja bych s temi chvalozpevy zase tolik neprehanel. Proti funkcnosti VS nic nemam, ta je asi ok, ale nepouzivam ho zase tak moc. Ale co se tyka vizualni stranky, tak dokud jsem ho mel v Sedmickach, bylo tam jak pest na oko a ted v Desitkach to neni o moc lepsi. Zase je to unikatni "kreslime si vlastni GUI" neodpovidajici nicemu jinymu v systemu (i kdyz to neni tak hrozny jako u jinych produktu).
Těším se na MAUI jak malej kluk. V preview verzi se mi líbí to automatické doplňování inicializací nebo číselných řad (jako návrhy, které programátor jen schválí tabem).
zatímco zbytek baráku věnuje čas obarvování emotikon:Tak to poděkuj Applu. Kdyby on s těmi sračkami nepřišel jako první taky by MS měl čas řešit důležité věci..
Myslím s emoji? Ne, s tím přišli už poměrně dávno Japonci, ne Apple. Apple to pouze začal podporovat (protože to je součástí standardu Unicode)
ehm, ještě že JetBrains dělaj Resharper :)
Taky jsem ho měl, ale mrtvé SSD mě donutilo vše instalovat znova. A zkusil jsem VS bez ReSharperu. Už to umí 90% věcí na které jsem zvyklý samo a navíc je NEUVĚŘITELNĚ rychlé. Jako fakt rychlé!ReSharper to u solution s desítkami větších projektů zpomaluje k nepoužitelnosti :(
Úplně izolovaní nejsou, ale svůj barák mají. Konkrétně myslím v Redmondu building 17. Pak se to samozřejmě vyvíjí i na lokálních pobočkách. Možná už i v Praze sídlí nějaká část toho týmu.
A ještě vývojáři .Netu a C#. Jejich vývoj jede posledních pár let neskutečným tempem.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 6. 2021 21:37
to je prakticky stejný tým. .NET vznikl jako vedlejší produkt vývoje Visual Studia. Podobně třeba také například WPF.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 6. 2021 01:01
".NET vznikl jako vedlejší produkt vývoje Visual Studia"Poprosím zdroj tohodle minimálně zvláštního tvrzení. To je jako tvrdit, že CPU jsou vedlejším produktem vývoje linek na výrobu CPU.
.Net začali vyvíjet, když byly na přelomu století nějaké licenční tahanice kolem javy. Tak si udělali svoji obdobu javy. S tím pak přišly i novější verze VS, nové jazyky jako C# nebo upravené stávající, třeba VB.Net, managed C++. Ještě existoval J#, to ani nevím, jestli přežilo do dnešní doby.
To je jako napsat, že Československo vzniklo jako vedlejší produkt první světové války. V jistém smyslu ano, ale samo o sobě rozhodně ne.
… a takhle vznikaji urban legends
Já ze současného "metro" UI Visual Studia nejsem nadšený - to už měli lepší UI Borlandi (C# vytvořil člověk, který stál za Turbo Pascalem) nebo i současný JetBrains Rider. A VS2022 vypadá v podstatě stejně... Ale všechno je o zvyku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.