Program: System Cleaner – velký úklid

Diskuze čtenářů k článku

xcreon  |  14. 09. 2003 00:19

Kde jsou ty casy kdy jsem resil takovy problemy........

Linux ruleez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  14. 09. 2003 15:34

Teď na ně nemáš čas, protože řeších daleko závážnější problémy jak vůbec rozchodit Linux, natož pak nějaké programy, co?   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  13. 09. 2003 22:22

Já to zkusil již před několika dny. Pak jsem v ovládacích panelech nenašel popisky k ikonám. Ještě že to šlo vrátit, dělá to backup. Takže zkoušejte, je to vratné. Jinak system mechanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  13. 09. 2003 20:29

TePIC Jezevec!
Je videt, ze se (dle meho skromneho nazoru) snazis dostat mezi elitu zdatnych a fundovanych odborniku - ale mas to marne! Uvital bych zde do diskuse RADEJI nazory ruskych expertu programujic v cemkoliv, nez tve
detinske nazory, ktere patri jedine do odpadkoveho kose. Nezapomen ho obcas vysypat - jinak budes zaplaven nesrovnalostmi a ne-znalostmi! My vime, ze chodis povinne do skoly a ze se teprve ucis zakladum prace s PC ,& ze jsi z toho cely vedle jak ta jedle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  13. 09. 2003 22:06

IMHO mate pravdu. Nejchytrejsi jste vy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SB  |  13. 09. 2003 14:23

Zase nějakej shareware, hmmm. Za podobný blbniny (a mikroaplikace) nehodlám platit ani korunu, zvlášť když existuje plno takovéhoto freeware...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZOKI  |  13. 09. 2003 16:38

tak napíšte nejaké linky na nejaký dobrý free

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rady  |  13. 09. 2003 22:37

treba  REGSEEKER od http://www.hoverdesk.net/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
někdo  |  13. 05. 2006 11:39

Radím vám prosím s regseekerem si raději nazahrávejte, on najde pokaždé něco a dělá to i přes několik set chybných věcí i kdyš to uděláte několikrát za sebou i po několikerém vymazání, no já hold měl smůlu, mě reg seeker vymazal důležité registry ale naštěstí se tam vytváří backup pro obnovu když to zaškrtnete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  13. 09. 2003 01:00

A není IMHO lepší co se tyce docasnych souboru dát Nástroje ... Možnosti Internetu ... Odstanit soubory, vymazat cookies ... Tohle urcirece zase smaze i to co clovek nechce

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kinghowa  |  13. 09. 2003 03:19

Jezevče, IUSO možná. Jinak nechápu, na co reaguješ.

Aha, teprve teď mi to došlo. Že ty si Jezevče myslíš, že jediný soft pod widlema, co používá dočasné soubory, je IE?

Jinak za tímto účelem v současné době používám Norton WinDoctor spolu s Norton Fast&Safe Cleanup. Hlavně ten WinDoctor se mi zalíbil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  13. 09. 2003 09:42

A jaká je cena těch dvou zmíněných utilit? Jsou lokalizované? Děkuji předem za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ptakopysq  |  13. 09. 2003 21:43

Ano, doporučuji zejména WinDoctor. Jednou (opravdu jen jednou) jsem zkusil pod W98SE vymazat vše, co mi nabídl jako nepotřený balast v registry. Zdálo se mi toho hodně, takže jsem pro sichr zálohoval. WinDoc opravdu zrychlil Windows, protože nepotřebné aplikace jako Office, Nero a Netscape se už nespustily . Takže následovaly dva kroky:

1. Obnova registry

2. Vymr****í Nortona ze systému

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sasanka  |  14. 09. 2003 12:33

pouzivam spokojene Norton SystemWorks (jejichz soucasti je i WinDoctor) uz radu let a bez nejmensich problemu na operacnich systemech Win98SE,Win2000,WinXP, takze bych to videl spis na chybu komunikace mezi zidli a klavesnici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 09. 2003 09:22

nevím přesně, u které verze to bylo (tuším verze NU 2000 for Windows) a v Norton speed disku bylo nutno zapnout verify after write. V opačném případě se po ukončení defragmentace a následném restartu windows člověk mohl koukat jen na to, jak wokna nemohou najít *.dll.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  13. 09. 2003 09:40

Já myslím že sis to spletl s utilitou "Vyčištění disku". V této utilitě se dají smazat jak dočasné soubory nebo ty od IE tak i další. Utilita je integrovaná přímo v OS (jen nevím v kterých verzích určitě je, mám XP).
Pokud jde někomu o smazání dočasných souborů tak tato integrovaná utilita je vhodnější. Je totiž zdama. Naplánovat čištění disku systém taky umí. A pod XP dokonce umožňuje mazat starší (nepotřebné) body obnovení.

PS: Všimni si, že jsem nepoužil to tvoje ... tamto .
PS2: Pokud se nekomu spatne zobrazuji nase narodni znaky, mel by vazne zacit uvazovat o vymene sveho prohlizece. Neni prece duvod se stydet za nas jazyk. (tato moje poznamka byla jen tak naokraj)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  13. 09. 2003 13:32

to tvoje PS2... co ti vadi na psani bez diakritiky? zvyknul jsem si na to a nejak mi to nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  13. 09. 2003 15:24

To byla jen taková poznámka. Někde jsem četl, že by se do diskuzí nemělo psát s diakritikou, protože se někomu špatně zobrazuje. No a když jsem viděl ten příspěvek (napůl česky a napul cesky) tak jsme se neubránil to tam napsat. Nemyslel jsem to tak, že by se mi to nelíbilo samo o sobě. Jen jsem k tomtu chtěl napsat svůj názor. Proč bych měl používat anglický software (např.) když můžu používat český. Myslím, že by měli všichni vývojáři tento produkt (ale i jiný) lokalizovat (rozhodně pokud jej nabízejí na zahraničních trzích). A pokud tak  některý firma nedělá, tak ať si ten soft vpálí do špic. Vždyť chtějí-li naše peníze, musejí pro to něco udělat.
PS: Anglicky sice umím docela dobře, ale to není důvod k tomu abych používal anglický software.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubik  |  14. 09. 2003 09:58

Do diskuze nepisu s diakritikou, protoze nemam ceskou klavesnici a spatne se mi hledaji pismenka s nabodenickama, ale taky to dokážu, když je zapotřebí.
Lokalizovanej software dvakrat rad moc nemam, protoze vetsinou nebejva jasny, co tim basnik chtel rict. Nekdy me zas irituje preklad, jako treba Storno misto Cancel. Pak ma chut navliknout si klotovy rukavy a zacit neco razitkovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  13. 09. 2003 09:50

Proc tam proboha cpes to IMHO?? Az tak uchvatne to neni. Zvlast v pripade kdy prispevek nedava prilis smyslu, IMHO v nem smysl zadny a na konci je vazne 'cool' ksichtik.

Ze by z jezevec maleho mesta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  13. 09. 2003 09:58

Jezevec je nějaký mladý hošík, který to IMHO cpe všude, aniž by věděl co to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokutek  |  13. 09. 2003 10:25

a co teda to IMHO znamena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LuckyMike  |  13. 09. 2003 12:18

IMHO - In my humble opinion - podle meho skromneho nazoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  13. 09. 2003 13:11

Tak to ses pekne predvedl, je videt, ze sam nevis co to znamena. Tak si nejdriv over co to je a pak kritizuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hadr  |  13. 09. 2003 13:32

IMHO = IN MY HUMBLE OPINION, jak je uvedeno vyse... Kdo to nechape, at to nepouziva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  13. 09. 2003 13:43

humble = skromný, humble = pokorný, humble = nízký

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  13. 09. 2003 17:31

Najit si vsechny vyznamy ciziho slova umi kazde IMHOpako, ale pochopit vyznam slova v urcitem kontextu uz kazdy ocividne nezvladne. Pokud nemas co rozumneho sdelit svetu, zdrz se komentaru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaH  |  16. 09. 2003 09:07

IMHO patří do skupiny jazyků a IMHOnézanů, kteří žijí v IMHOnézii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor Janeba  |  13. 09. 2003 12:07

Provokuje. A vsichni mu to zerou.
(a ja bych mu nejradsi nechal adminem nahodit IP ban, protoze takhle kripli vsechny diskuse)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  13. 09. 2003 16:26

a to jako IMHO proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor