Program: PP MailCheck – zkontrolujte si poštu

Diskuze čtenářů k článku

satanek  |  19. 10. 2003 23:12

kua vidim ze hlavenka zacal zamestnavat materskou skolku, autor je uplne mimo, stejne jak ten program...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duri  |  18. 10. 2003 19:15

1./ Nespusta binarny obsah automaticky ako nemenovane produkty
2./ Ma zabudovany antispam ktory funguje na 99% (1% je ho treba naucit klikanim na ikonu "Junk")
3./ Nepodporuje dierave pseudo tecnologie (activex)
4./ Pomerne slusne sa da nakonfigurovat aby blokoval 80% internet odpadu (banery, flash, hit servery kvoli ktorym sa stranky natahuju jak na 2400 bps dialupe)
5./ + s kombinaciou z privoxy a spampal sa da internet pouzivat ako pred par rokmi, tzn bez odpadu (toto bezi aj s MS klientmi) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 16:34

Mozilla neobsahuje podle vás chyby? Tohle je například podle mého názoru sakramentský bug. Ale vám to jistě nevadí že.

http://technet.idnes.cz/zprava.html?zprava=19132

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duri  |  19. 10. 2003 20:05

Ale obsahuje ... ale o tom som nepisal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duri  |  19. 10. 2003 20:28

btw ta chyba bola opravena uz asi pred rokom

http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=145579

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 22:51

To je jedno, nakonec bychom se k tomu stejně dostali, jenom by to zabralo víc postů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  17. 10. 2003 13:19

Dalsim programkem tohoto typu je Popcorn, Pegasus mail take umi pracovat se zpravami rovnou na serveru, dokonce aplikovat filtrovaci pravidla primo na serveru a zaroven je to plnohodnotny mail klient.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jeeff  |  17. 10. 2003 09:50

Inak, poculi ste uz o tom, ze existuje protokol IMAP? A okrem toho ze to na zaciatku taha len hlavicky tak to ma aj kopu inych vyhod.

A napokon, aj tak neviem co sa tymto vyriesi, lebo skontrolovanie mailboxu rucne podla mna trva podstatne dlhsie ako ked to mozilla stiahne a detekuje spamy sama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  17. 10. 2003 17:02

Blbý je, že každý server poskytuje POP3 a ne každý posktyuje IMAP. Ten je ale fakt super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2003 16:10

Pěkně děkuju za sračky typu Mozilla a Opera!!! Včera jsem si tím zasvinil svůj hardisk a to jenom abych si ověřil, že oba tyto tzv. prohlížeče jsou pěkný shity! Nikdy víc to do PC nepustím. Zlatý MSIE a jeho Outlook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duri  |  18. 10. 2003 19:06

... a zlaty viry ze wole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 16:28

Nikdy mě poštou virus do compu nepřišel. Když si umíš nastavit co je nastvit potřeba, tak jsi za vodou. Když to neumíš, nezachrání tě ani čert, ani Bůh. Umíš nebo neumíš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duri  |  19. 10. 2003 20:08

vir pride, ide o to ci sa sam pusti alebo ne, a pri MS produktoch a default nastaveniach je vysoka sanca ze ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zk  |  17. 10. 2003 09:48

V jednej časti píše autor, že sa dá spúšťať z diskety a v druhej, že sa inštaluje. Ako potom zabezpečím, aby bol na diskete ? AK to nie je nejaký exe súbor s nejakým konfiguračným súborom bez nutnosti inštalácie, tak som zvedavý, ako si to priemerný BFU dá na tú disketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  17. 10. 2003 09:03

Program, který maily nestahuje do PC ale kouká jen na serveru vidí jen hlavičky. A podle hlaviček se toho moc nevyfiltruje. Pořádný filtr musí "vidět" celý obsah. Tzn. buď musí pracovat přímo na serveru, nebo na klientském PC, ale už s kompletním mailem.

Tzn. tento ptogram je nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  17. 10. 2003 13:16

Zas az takovy nesmysl to neni, nektere jinak skvele mail programy neumi pracovat s maily primo na serveru, takze toto se hodi minimalne k promazani velke posty, ono kdyz prijde 100x virus s 300kB prilohou tak je to k nezaplaceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 10. 2003 07:48

....jestli to autor pořádně nevyzkoušel, tak je to trapas....a hlavně, představuji si, že recenzent (zvláště z Computer Pressu) bude také zkoušet, zda-li náhodou zkoušený sw nezačne "samovolně" komunikovat s "okolím", teď mě někdo prosím doplňte, nevím jak to nazvat...ale i tady jsem se dočetl, že nějaké shareware programy pak komunikují bez vědomí obsluhy pc a bez speciálního sw to nelze odhalit....tedy očekávám od recenzenta, že "testovaný sw je v tomto směru bezpečný"....  :)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas  |  17. 10. 2003 09:26

máte na mysli spyware?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vráana  |  17. 10. 2003 06:56

Jak nám můžete nabízet něco, co jste ani nevyzkoušel? Vždyť i screenshot je z webu tvůrce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor