Produkty přímého bankovnictví českých bank

Diskuze čtenářů k článku

Martin Šebek  |  20. 04. 2001 18:49

Dovoluji si doplnit a upřesnit informace autora článku o "spartánské" službě Phonebanking IPB.
Služba je doposud bez poplatků, t.j. zcela zdarma.Je nepřetržitá.Lze ji využít k objednávání tiskopisů Poštovní divize, zjišťování zůstatku na všech (nikoliv jen běžných) typech klientských účtů bankovní i poštovní divize a to telefonicky nebo faxem, 24 hodin denně. Dále využívají tuto službu pracovníci pošt pro zjištění krytí výplatního šeku poštovní divize.
Ke konci roku 1999 bude tato služba rozšířena o možnosti zadávání transakcí a restrikcí klientem na klientských účtech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Török  |  20. 04. 2001 18:49

Chtěl bych uvést na pravou míru některá fakta týkající se IPB Homebankingu.
1) Počet klientů k dnešnímu dni cca 3.000
2) Služba je zatím ZDARMA, její zpoplatnění se očekává až s příchodem nové verze, která se očekává v září 99 (bude obsahovat mnoho nových funkcí včetně On-line přístup k aktuálnímu zůstatku na účtu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Pospíšil  |  20. 04. 2001 18:49

Gratuluji k počtu klientů; článek byl psaný na konci května.
Co mě ale vrtá hlavou, je zpoplatňování či nezpoplatňování služby - poté, co byl článek uveřejněný v časopise Computer, ozvalo se několik čtenářů, že je jim IPB Homebanking zpoplatňován - přesněji řečeno, je účtováno za použití elektronického komunikačního kanálu pro zasílání výpisů. Mě samotnému při "periodě" výpisů "po každé změně" je také účtováno něco kolem 60 Kč do měsíce. Další uživatel Homebankingu se ovšem zase ozval s tím, že v divizi Poštovní spořitelna se tyhle poplatky za generování výpisů neplatí. Jak to tedy je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor