typicky pruser dnesni ekonomiky. firma ktera je ve ztrate od sameho zacatku a staci 14 dni aby nejaky kaspar hustil do investoru jak jsou in a cool a bac vsichni kupuji.
alebo naopak, staci trocha umelo vyvolanej paniky a i dobre namazany fungujuci stroj ide ku dnu.. clovek by povedal ze v tretom tisicroci budu mat ludia viac rozumu
Lehce na vysvětlenou: http://tomcupr.cz/post/12484925887/slevomat... ...
slevomat za par stoviek tisic? mozno tak eur.. cupr pred, uz je to asi dost viac ako rokom v nejakom video rozhovore spomenul cisla kolko kuponov mesacne predaju a aky je asi zisk na jeden. velmi hrubym vypoctom mi to tusim vyslo na zisk nejakych 5 mil ceskych korun mesacne.. bud som spravil strasnu chybu ja(kludne mozne :) alebo mr sedlak. ale cupr sa vzdy strasne smial malym one-man slevomatom ktore zarobia 30tis, co by pochybujem spravil keby zarabal iba par krat viac..
Už jen základní princip Slevomatu... "Prodávat slevu" je uplně nesmyslný.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 11. 2011 13:04
Není. Prodejce má jistotu, že mu přijde tolik a tolik lidí. Takže může mít nižší marži, protože ví, kolik prodá. Navíc lidi zaplatí dopředu, což je taky výhoda. Řečeno velmi stručně a zjednodušeně 🙂
To je pravda, ale problém je ve vysokých maržích slevomatu, apod., kdy nakonec získá mnohem více zisku ze zakázky, než dodavatel.
pokial dodavatelovi postaci zisk z takeho predaja kde presne je problem? Ak ja ako dodaval najmem firmu/predajcu, ktory mi bude predavat za dohodnutych podmienok (marzu) moj tovar tak nemam s tym problem. Problem ktory v zlavovych servroch je, ze vyrobca/ poskytovatel neziskava loajalnych zakaznikov a nejaka dlhodoba navratnost je skor sen ako realita. Rovnako prijmy z vedlajsich predajov su bud mizive alebo ziadne.
"Firmě tak nezbývá než dále fungovat a vydělávat na běžném provozu."Opravdu smutné, že musí normálně pracovat, aby vydělali peníze.
Máte tam hrubku pane Sedláku: "Investiční banky Goldman Sachs, Morgan Stanley a Credit Suisse, které měly IPO na starost, ale na poslední chvíli snížily počet nabízených akcií a zvýšili jejich cenu" . Ta banka je ženského neživotného, takže ty banky zvýšily jejich cenu 😉Jinak podle mě nemá Slevomat sám o sobě hodnotu žádnou, hodnotu mají ti uživatelé, kteří tam přijdou a něco si koupí. Když chodit nebudou, tak nic nebude. A poslední dobou jsou ty akce pořád jenom "výdrb" kdy se z předražené služby udělala služba za normální cenu...
"A poslední dobou jsou ty akce pořád jenom "výdrb" kdy se z předražené služby udělala služba za normální cenu..."Presne. Moc dobre si pamatuju, jak nejaky takovy slevomatovy server nabizel ortopedicky polstar za 350 Kc (puvodni cena byla 1290,-). Co na tom, ze ten polstar stal normalne a vsude 300 Kc 😀😀😀Diskuse lidi, co na tohle upozornovaly, byla samozrejme smazana.
Těch hrubek je tam víc, třeba "řekli mi mé zdroje". A to jsem to ani moc nečetl. Jinak souhlas, tohle je jenom nafouklá bublina a za chvíli podle mě většina podobných služeb zkrachuje.
Pár = dvojice, nikoli několik. A už se to koukej naučit, pisálku.Osud slevosraček je předem jasný - vždy se najde dost podnikatelských hlupáčků domnívajících se, že jim tento způsob reklamy přinese zázrak nebeský.
http://prirucka.ujc.cas.cz/...
Takže když někam přišlo pár lidí, tak to byly vlastně jenom dva lidi? To by ale přišel jenom jeden pár, ale co když to nebyl pár? Co na to tvoje teorie?
"Firmě tak nezbývá než dále fungovat a vydělávat na běžném provozu"No to je ale tragédie, chudák Slevomat
...a poklepali si po ramenou..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.