Nejsem fanatickým obdivovatelem spalováků, ale ceny Tesel zatím moc neklesají. Pro minimálně 95% lidí v ČR je to mimo jejich možnosti. Pro ČR jsou to v podstatě luxusní auta, takže o nějakém větším rozšíření nemůže být zatím vůbec řeč. Možná za 10 let, pokud nám stoupnou příjmy a zároveň cena klesne, ale kdo ví...
Nejvice vtipna mi prijde priprava na autopilota. Kdo si kupuje nova auta vi, ze je stejne za 2-4 roky zase proda. Kdyz si spočítám pocet mesicu pouzivani tehle ficury, tak v lepším pripade zjistím, ze me tech 5 mesicu srandy stalo 170 tisic. A to uz je vazne ranec penez za takovou blbost.
Kdo uz by si koupil auto ktere po pul roce zacne hromadne hnit. I zadarmo drahý: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dalsi-majitel... ... Tady i puvodni clanek, protoze nekteri jednodussi jedinci ho nezvladnou dohledat sami: https://insideevs.com/news/373339/new-evidence-... ...
Názor byl 2× upraven, naposled 5. 10. 2019 10:13
To že jsi lhář, to víme, ale musíš to tak hodně předvádět? To že ti rezne 2x bourané auto, není žádná vyjímka.
Mozna by sis ten clanek mel predtim, nez ze sebe verejne udelas jeste vetsiho idi0ta, za jakeho te tady vsichni mame, precist.
Možná by sis mohl přečíst zdrojový článek než se ještě více ztrapníš.
To prave udelej ty, pridal jsem ti ho do puvodniho postu, abys ho nemusel hledat.
Já ho právě že četl a na rozdíl od tebe i pochopil.
Takže podle tebe všechny ty rezavé Tesly z článku byly 2x bourané. Až takový k0k0t nemůžeš být, abys nám chtěl nabulíkovat takový nesmysl.Teda vlastně zjevně můžeš.
autoforum je platek co dobrovolne siri lzi z ruskych webu. Nedelam si prdel staci si skusit najit jejich dokumentarni fotky. Clanek o nemecku a fotky jako naschval nasel google jenom na webech s .ru Takova nahoda.
Dalsi Teslaidi0t, o kterych se v clanku pise? InsideEVs je rusky web? Neuhodil ses do hlavy?
Provozuji poslední verzi VW Golf dva roky.Po prvním roce na servisu při výměně potlučené masky zděšení, kompletně narezivělý podvozek a celý spodek vozu.Žádné "tečky" jako na těch fotkách z autobulváru.
A? Co to má společného s rezivějící popelnicí od Tesly?
Kdypak se asi u nás dostanou na tu cenu pod 800.000 Kč? (viz https://www.zive.cz/clanky/tesla-zacala-proda... ... )
Nedostane, dokud se budou míchat jablka s hruškama. Aneb cena v dolarech bez daně a cla a model, který se v EU neprodává. Cla odpadnou, až Tesla postaví Gigafactory v EU. Může taky začít prodávat Standard Range a pak bude i u nás za 800. Ale bez daně.
v Tesle jsme běžně nakupoval v Olomouci už za dob středoškolských studií (1979-1983) a omezenou nabídku i u nás na malém městě, takže nic nového 😀😀😀😀😀
Opravdu za úspěchem Tesly v USA či skandinávských zemích stojí hlavně dotační programy?
Myslím že jo. Těží totiž fujfuj ropu, kterou n am prodávají. A protože neví co s prachama, vymysli hovadiny.
Za mne je to moc jednoduchá generalizace. A úspěch Tesly přisuzuji spíš technologickému pokroku. Nejblíže mi přijde přirovnání k prvním rokům iPhonu. Je to dramaticky odlišné od toho co bylo auto do té doby. A jde o kvality které zprvu ocení hlavně technologicky gramotnější / informovanější.
Presne tak. Jednoducho zaujímavé auta okorene hracickami.Ľudia majú take veci radi a sú za ne ochotní platiť.
Ano, opravdu. Tak, kde dotace skončily, propadl se prodej prakticky na nulu.
Neni pravda. Prodeje padli o 30%.
Hlavne pred skončením dotacii predaje vždy rapídne rástli pretože to chcel každý ešte stihnúť na poslednú chvíľu.
Pánové asi koukáte na špatná čísla nebo hůře nekoukate na žádná.Nicméně Tesla má opět rekordní "delivery" jak meziročně tak mezikvartalne. S tím, že argument dotací asi nejlépe vyvrací USA, kde je v dnešní době pobídka pouze 25% původní částky něco kolem 1800$.
Tako ono bude také zajímavé, jak to asi vyjde finančně, tedy zda se zase zopakuje, že čím víc Tesla prodá, tím víc na tom prodělá? 😉
Koukám, že Tesla idioti jedou bomby. Já mluvím o propadech zemích, kde dotace byly zrušeny, nikoliv sníženy na polovinu.
Akože 1800$ je relevatnych pri aute od 40tis $?Katikakus, Katikakus kam ty na tie svoje múdra chodíš?
Ty jsi d3m3nt? Jeste jednou - ja nemluvim o US. Kristovanoho, jak muze byt nekdo tak vypatlany....
Ešte raz aby si to pochopil.Myslíš si, že v US ich kupujú kvôli 1800$ dotacii?Keby ich zrušili úplne tak nepredajú kvôli tomu skoro nič?
Člověče, já ti nevím. To jenom děláš nebo jsi fakt naprosto tupý?
Všetci sú tupí len ty si lietadlo.Reálne ale niečo sformulovať nevieš.
Všechno máš nahoře, několikrát. To je materiál. Hele tohle mě fakt nebaví. Bavit se s někým s intelektem tříletého dítěte je utrpení.
Ty si naozaj komik. Jasne pisem, ze 1800$ nehra nejaku rolu. Ale ty stale len dookola, ze kde skoncili dotacie tam aj predaje. Keby v USA ziadne dotacie neboli tak by Tesla tak ci tak trhala rekordy a tvoje teorie by nesedeli.Samozrejme ty o USA nepises lebo su vynimka z tohto pravidla. Lenze to ti nepasuje do tvojich teorii tak jedine co vies je sa tvarit mudro a robit z ostatnych blbcov.
Srážku zavinila vadná elektronika z Katoda olomóc
Pokud ji zaviní méně často než ta vodnatá věc mezi volantem a pedály, tak v poho 🙂
Hezké, jen jestli klimatu a vůbec naší Matce Zemi pomůže, když všechna spalovací auta vyměníme za elektrická, která si své zdroje vyčerpala také a ještě je čeká zatím nezvládnutá recyklace baterií (příšerně devastující těžba s pomocí neootroků, zpracování pomocí otřesně jedovatých chemikálií, energie nutná k samotné výrobě a recyklace, která nezvládá velké bloky a získané prvky / kovy, už jsou druhotné kvality nepoužitelné do výkonných zařízení). Myslím si, že mnohem více by pomohla šetrnost, nekupovat nové věci (jen proto, aby okolí vidělo, že nejsem lúzr) dokud staré slouží, pokora a jistá sounáležitost s přírodou, ze které se člověk pyšně vyčleňuje, jakože je cosi jiného, cosi víc. V takovém případě by se totiž ani pokrok omezovat nemusel, protože současné zdroje by stačily pro větší množství lidí. Počet lidí se totiž na Zemi bude omezovat jen velmi obtížně, pokud vůbec.> Jeden přínos elektromobily mají, nepopírám, jsou jím zplodiny, které u silnic a ve městech nebudou muset vdechovat lidé a zadělávat si tak na nemoci nádorové a dýchacího ústrojí.
Pokud chceme, aby země uživila o pár miliard více lidí, tak budeme musel ještě vypustit hodně skleníkových plynů. A neefektivní CO2 na to možná nebude stačit. S vyšší teplotou se otevřou nové oblasti pro osidlování, zvýší se odpařování vodních par a tím i počet srážek, s vyšším podílem CO2 se navíc rozbují vegetace a bude snazší pěstovat potraviny. Problém představuje neúměrná deforestace a produkce odpadu, jak toxického tak inertního.
S vyssi teplotou se otevrou nove oblasti, ktere maji daleko nizsi vynos, zatimco mista kde se potraviny pestovaly drive se postupne meni v poust.Zjistete si o tom neco, nez zacnete vypoustet takove kraviny.
Pouště souvisí se suchém, tedy prouděním větrů, postavení hor atd, ani ne tak s teplotou, jako takovou. Sahara není suchá, proto že je tam horko, je tam horko, jelikož je to poušť. A pouští se stala, jelikož po změně sklonu pozemské osy se změnilo proudění a to odnesli srážky z oblasti.
To je sice pekne co pisete, ale ja jsem o poustich nepsal ani slovo.
Jsem zvedav co budes psat az se to sucho (jako ze se to uz deje dnes) bude tykat nas. Kdy nebudeme schopni prezit bez klimatizace a potraviny si nevypestujeme protoze nebude kde.
Tak raději abys už skočil ze skály, když nás čeká taková katastrofa. Ulevíš tím Zemi.
Jen ty ceny nejsou s českými platy moc kompatibilní.🙂
Jsou v pohodě, stačí dotace. Vsaď se, že nakonec také Česko pod tíhou EU povolí (alespoň k něčemu je dobrá) a bude proplácet. No a já budu jeden z prvních v řadě. Využil jsem v Německu, zde rovněž, hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere. A špatně se na mě nedívej, já se zelenou mánií nezačal, nenesu za ni žádnou odpovědnost / vinu, když si doba žádá přizpůsobím se. Prostě přišla doba, kdy na auto musí jít stranou (z rodinného rozpočtu) ne 250 - 750k, ale 1 - 3M Kč, svět se točí dál.
"hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere" By mne zajímalo, jestli si to samý říkali Němci v třicátých letech, nebo u nás naši dědové v roce 48.... BTW, tím, že začnete přerozdělovat bohatství lidí, akorát ve výsledku snížíte průměrný kupní potenciál, protože vždy se nemalá část majetku cestou ztratí do kapsiček úředníků.
To jste si dovolil hodně, vy řadíte Evropskou unii, Evropskou komisi a dnešní demokratické, vůdčí Německo k národním socialistům nebo dokonce ke komunistům? Pan Hamáček Vás jistě brzo dostane. Já jsem nikde nepsal, že se mi zmíněný princip líbí, že s přerozdělováním souhlasím. Jen se zachovám tak, abych z celé situace vytěžil nejvíc, tedy byl poškozen (ekonomicky) co nejméně. Využil jsem na firmu tento princip v Německu, takže předpokládám, že Česko nezůstane v integraci se západem pozadu. Kam si lidé vymodlili vstup* (EU), tam jsou a nyní se budou muset podřídit většině a Česko ani V4 nemá většinu obyvatel v Evropě, EU.* Můj hlas byl proti vstupu.
Přirovnávám vládu Evropské komise k socialismu obecně. Nerozlišuji národní a dělnický, protože v praxi v nich rozdíl není. A ač se snažím nikoho neodsuzovat za využívání aktuální situace, a osobně si nejsem jist zda bych možné příležitosti odolal. Využití dotací by nebylo rozhodně nič, čim bych se chlubil, ani pod záštitou anonymity internetu. Byl jsem vychován v tom, že krást od ostatních lidí se nemá. Ale naprosto chápu a rozumím proč jich někteří štastnější využívají a dokonce připouštím, že existují i případy kdy dotace dostanou ti, co ji potřebují.
Na anonymitě internetu nic špatného nevidím, slušně se vyjadřující člověk, respektující názor druhých s ní nemůže mít problém. Pokud zvolené vedení státu nebo většího celku ve kterém daný stát dobrovolně je (v tomto případě EU) většinově rozhodne, že se elektromobil dotovat bude, pak se nejedná o žádnou krádež. Z daní občanů, a tedy i mých jde mnoho prostředků na projekty, se kterými nesouhlasím, přece rozhodnutí většiny (ač velmi nerad) respektuji.
Já ti nic za zlé nemám, akorát si myslím že Tesla je co se týče elektromobilů pro česko nepodstatná. U nás se chytí až nějaká levnější vlna. Né že bysme opičku nechtěli.. ale holt nemáme na banány.🙂
Tu posledni vetu nechapu. Porad tady nevidim tu dobu kdy za auto musi jit stranou 1 - 3M. Je tady spise doba kdy na trh prislo neco noveho a je to tedy logicky drahe. Pak tady bude doba kdy i elektromobily budou za cenu 250 - 750k. Takze momentalne za auto nemusi jit stranou tolik penez. Navic vsem je jasne ze pokud nekdo chce aby se elektromobily rozsirily masove tak bude nutne ceny snizit prave na cenu 250 - 750k. Tento okamzik budeme moci nazvat dobou elektromobilu.
Ceny cehokoliv nikdy nebyly kompatibilni s prijmy obyvatel. Je to podnikatelsky zamer pokryt naklady a zisk pouzit pro dalsi investice.
Bohužel bez zisku nejsou platy zaměstnanců, chod továrny, opravy budov a jejich rozšiřování, nejsou nové stroje a vývoj nových technologií - pokrok, zlepšování života lidí, aby se méně dřeli - měli více času pro sebe, dožili se delšího věku, měli lepší zdravotní péči. Nebýt zisku, nesedíme zde, nemáme PC, nemáme internet ani diskuzi zde. Když jdete do restaurace, také jim vysvětlujete, že zaplatíte jen za suroviny, spotřebovanou energii a plat kuchaře, servírek, osvětlení, úklid, údržba, nákup zařízení, dýško vás nezajímá?
Proc to pisete me , Adolfe AHHH, ja jsem to samem o cem pisete shrnul ve dvou radcich.
Abych ve vás vyvolal vzplanutí „lásky” k nacismu, což se jak vidím povedlo, bod pro mě. Adolfa ve všem vidí jen nacisté, liberální člověk ne. 🙂
Nic se vam nepovedlo, mozna si to jen predstavujete ve sve pomatene hlave.
Někdo pomatený tu je v tom máte pravdu, podívejte se do zrcadla, uvidíte ho. Už jste s tou svoji psychózou trapný, však každý vidí, co bych to dál rozváděl. 😉
😀😀😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.