Sam mam firmu prodavajici pocitace. Kdyz si vybirate jestli pocitac koupit pres internet (ne ze bychom to nenabizeli) nebo v pevnem krame, tak urcite zvolte pevny kram v miste sveho bydliste nebo nekde pobliz. Pocitace jsou cim dal slozitejsi (a hlavne Windows nam nejak narostly) a pravdepodobnost ze budete potrebovat pomoct (pokud nejste opravdu odbornici) je cim dal vetsi. Tezko si skocite pro kvalifikovanou radu nekam na internet, pokud nejste odbornik. Pokud chcete mit jistotu ohledne odbornosti a ochoty servisu vaseho PC, zeptejte se na reference svych znamych nebo primo v prodejne. Hodne se da poznat z ochoty a odbornosti prodavace. V kazdem pripade si nechte poradit sestavu na miru u nekolika firem - sami poznate jak tomu kde rozumi a co vam nabizi, rozhodne se nestydte pokud tomu nerozumite (kdyz s vami jednaji jako s menecenym, je lepsi odejit). A posledni pravidlo - nekdy za par korun navic poridite vetsi disk, procesor nebo grafiku, dejte prodavajicimu otazku co by vam tam mohl za napr. 2000 dat lepsiho a jak to ovlivni vykon.
Souhlasím s Tebou, je vidět, že jsi opravdu z naší branže. Taky nechápeš jak mohou prodejci popsaní v některých příspěvcích existovat? Mít takovouto konkurenci, to by se podnikalo, co d:o))) Víš, ono všechno je o lidech a jejich slušnosti. A taky znáš určitě případ, kdy se snažíš udělat zákazníkovi první poslední, on dá na Tvé rady a pak při sebemenší banalitě slyšíš "to kdybych si to býval koupil tam a tam"
Vážení Interfernetoví přátelé, dle mého názoru se najdou ve všech oborech prodejci slušní a padouši. Naše firma prodává LEOše a myslím, že si zákazníci nemohou stěžovat. Ty se dodávají ZÁSADNĚ nezaplombované a s konfiguračním štítkem, který udává přesně typ hlavních HW komponent. Jsme v situaci, kterou už tady jeden kolega uvedl, že si nemůžeme u nás na "venkově" (Třeboňsko) podrazy dovolit. Nejsou ojediněle ani případy, kdy jsme zákazníkovi už po koupi měnili komponenty. Nebylo to z důvodu poruchy (ikdyž to se taky stává - nic není dokonalé), ale z důvodu, že si zákazník rozmyslel své potřeby a chtěl něco jiného. Platí 100% náš zákazník, náš pán. Vyhovíme jak zákazníkovi, který chce poradit, tak tomu, co si přinese seznámek HW. Maximálně mu doporučím změny, ale zákazník je ten kdo diktuje. Myslím, že by to tak mělo být. Co se týče kauzy značkové vs. neznačkové PC. Z me zkušenosti asi takto, pokud je firma solidní a osvědčená, mohou i její neznačková (pozor, nepovažovat samolepku s např. názvem firmy na case za důkaz "rodokmenu PC) šlapat skvěle a zákazník být spokojen, nevidím důvod, proč by tomu tak nemělo být. U zn. PC (alespoň u našich Lvíčků) máte však záruku toho, že pokud selže dodavatel, je tu ještě výrobce který s prodejcem i zákazníkem ihned problém důrazně řeší. Navíc i my, prodejci, máme zajištěno okamžitou (!!!) výměnu vadných komponent, technickou podporu atd. To se pak jinak pracuje d:o) A věřte, že rozdíl pocítí i zákazník. Je ovšem pravda, že i perfektní servisní a marketingovou strategii dokáže zmařit špatný prodejce. Shrnuto a podtrženo, neexistuje uni návod, jak kupovat PC. Nejlepší je, kupovat na doporučení někoho, kdo tomu "hoví". Ovšem pozor na umělce, kteří mají jen šikovnou ...pusu. Jinak, pokud mate spatne zkusenosti a potrebujete neco solidniho, muj email mate d:o)))
Vážení Interfernetoví přátelé, dle mého názoru se najdou ve všech oborech prodejci slušní a padouši. Naše firma prodává LEOše a myslím, že si zákazníci nemohou stěžovat. Ty se dodávají ZÁSADNĚ nezaplombované a s konfiguračním štítkem, který udává přesně typ hlavních HW komponent. Jsme v situaci, kterou už tady jeden kolega uvedl, že si nemůžeme u nás na "venkově" (Třeboňsko) podrazy dovolit. Nejsou ojediněle ani případy, kdy jsme zákazníkovi už po koupi měnili komponenty. Nebylo to z důvodu poruchy (ikdyž to se taky stává - nic není dokonalé), ale z důvodu, že si zákazník rozmyslel své potřeby a chtěl něco jiného. Platí 100% náš zákazník, náš pán. Vyhovíme jak zákazníkovi, který chce poradit, tak tomu, co si přinese seznámek HW. Maximálně mu doporučím změny, ale zákazník je ten kdo diktuje. Myslím, že by to tak mělo být. Co se týče kauzy značkové vs. neznačkové PC. Z me zkušenosti asi takto, pokud je firma solidní a osvědčená, mohou i její neznačková (pozor, nepovažovat samolepku s např. názvem firmy na case za důkaz "rodokmenu PC) šlapat skvěle a zákazník být spokojen, nevidím důvod, proč by tomu tak nemělo být. U zn. PC (alespoň u našich Lvíčků) máte však záruku toho, že pokud selže dodavatel, je tu ještě výrobce který s prodejcem i zákazníkem ihned problém důrazně řeší. Navíc i my, prodejci, máme zajištěno okamžitou (!!!) výměnu vadných komponent, technickou podporu atd. To se pak jinak pracuje d:o) A věřte, že rozdíl pocítí i zákazník. Je ovšem pravda, že i perfektní servisní a marketingovou strategii dokáže zmařit špatný prodejce. Shrnuto a podtrženo, neexistuje uni návod, jak kupovat PC. Nejlepší je, kupovat na doporučení někoho, kdo tomu "hoví". Ovšem pozor na umělce, kteří mají jen šikovnou ...pusu.
Ti velcí hodní značokový prodejci. Hubu bych jim rozbil. Do3el sem k AUTOCONTU v Uherském Hradišti asy tak před rokem a půl a chtěl sem po nich sestavu ASUS P2B nebo ABIT BX6rev. 2.0 a 300 Mhz CeleronA. Nejdriv mi dodaly ABITA rev 1.0 s 4 PCI { jeste ye sem si to nechal otevrit [ neveril sem ye mi PC otevrou ] a ejhle. PAk mesic cekani. Pak cituji " Asusa vam tam nedame protoye vz to chcete evidentne pretaktovat " DOPRDELETOJEPRECEMOJEVJECNE? tak sem jich poslal kam slunko nesviti. A trvalo mi to jen 0,5 mesice nez sem si sehnal co sem poteboval a slozil si vse sam.Sem maximalne spokojeny 300a504 / 112x4,5 / 2.2 Majety cooler / golden orb / 33°celsia na procesoru parada.
Milý Jirko, dělat takovýto prodejce u mne, tak letí na hodinu a taky s rozbytou hubou. Ale bylo by dobré to upřesnit. Třeba nemohli danou desku sehnat, či nechat namontovat. Pochop to. I tak by však měli říct: "Vážený zákazníku, tohle prostě dodat nemůžem, ale můžeme..." Jsi slušný člověk, poděkoval bys a hledal jinde, nebo dal na jejich doporučení. Ad2) Co se týče přetaktování, je to Tvoje věc, ale se vším všudy, tedy i s rizikem. Ale opět je to v lidech. "Vážený pane, pokud to chcete přetaktit, dejte pozor na..., varuji Vás před..., doporučuji ... a pokud chcete, mohu Vám to udělat, ale při komplikacích typu ... nás kontaktujte. Myslím, že prodejna v UH je tzv. značková, kde si jednal s lidmi, kterým to sype "vod hodiny" Víš, pokud jednáš s někým, koho to živí "přímou úměrou" je to vo něčem jiným. Přeju štěstí...
...já vím, když někomu rozbíjím hubu, je to s měkkým d:o((( Jdu spát.
Souhlasím s Vámi. Nicméně snad kromě Autocontu (a dvou jiných vyjímek) jsem v Brně (kde bydlím a tedy výhradně hw nakupuji) nenašel firmu, kde by se dal podobný rozhovor vést. Buď jsou prodejci arogantní a dělají z lidí idioty (kecy typu: "pane nehádejte se se mnou, JÁ jsem tady technik") anebo jsou počítačoví analfabeti do značné míry sami. Nejhorší ale je, že se taková individua nezdráhají sprostě "natáhnout" lidi, kteří o těchto věcech nemají ani potuchy a počítač používají jen ke své práci (lékaři apod). Když se člověk znalý potom podívá do takového počítače za 40 000,-, chce se mu (mě) brečet. Ale teď už k tomu Autocontu: Já jsem v Brněnské pobočce Autocontu nakupoval jen několikrát a vždy jen samostatné díly. Nákup se odehrával v útulné kanceláři, kde u počítače seděl maník, který nevypadal, že by do hw moc viděl. Ale byl jsem opravdu velice (a mile) překvapen, jaké znalosti onen člověk měl. Vzpomínám si, když jsem tam jednou pro známého vybíral 3D kartu. Strohý nákup se po chvíli "zvrhl" v dobře desetiminutovou diskuzi o tom, z jakých důvodů ten či onen hw koupit/nekoupit. Myslím, že něco takového není zcela běžné, většina prodejců chce prodat co nejdražší alternativu hw. Sestavy od nich jsou velice dobře vybrané a sestavené, takže veškerý hw si s ostatním dobře rozumí (mají speciální testery). I přes tuto vysokou odbornost však nemám Autocont moc v oblibě. Má vysoké ceny (to je ta kvalita) a navíc poměrně dlouhé čekací doby. Sestavy od Autocontu jsou tedy spíše opravdu jen pro fajnšmekry, co na to mají, rozhodně ne pro obyčejné lidi...
Zivim se jako mensi prodejce vypocetni techniky a co si obsas dovoli nekter nase vetsi firmy, to me docela udivi. napr. PC od Comforu - misto fakturovaneho 7500 otackoveho HD SG tamy byl WD 5400. A s reklamaci neuspejete. Ja osobne neverim takovym firmam a kdybych si kupoval PC tak si vyberu radsi nejakeho mensiho prodejce. U nas na malem meste, kdybych na nekoho udelal podraz, tak muzu zavrit obchod.
Je opravdu mnoho firem,které se prodejem počítačových sestav živí. Bohužel, sestavy větší části firem jsou předražené - využívá se nevědomosti kupujících. A tak se stává, že v tramvajích vidíme plakáty typu "Počítač s procesorem 450 Mhz za 15000!!". Co se ale skrývá uvnitř tohoto počítače (cena je samozřejmě bez monitoru - ten zřejmě k PC nepatří) je holý děs a hrůza. Ovšem zákazník je často okrádán i mnohem více důvěryhodnějších nabídek i u "slušných" firem. Stačí dát do sestavy pomalejší paměti, jiný typ HDD či CD-ROM a firma opět na zákazníkovi pát set či tisíc vydělá. Samozřejmě, že zákazníkovi se vydá jen faktura, kde je hardware vtipně označen tak, aby si nikdo nemohl stěžovat. Rozdíly se poznají jen při specializovaných benchmarcích a to už je na reklamaci pozdě - firma se ohání údaji na faktuře. Tak TOHLE jsou ty SLUŽBY PRODEJCU POČÍTAČU (viz nadpis článku).Samozřejmě, najdou se vyjímky, ale těch je jako šafránu a většinou jsou jejich sestavy tak drahé, že si je kupují jen fajnšmekři...Do různých redakčních testů všechny firmy vždy samozřejmě poskytnou jen to nejlepší, ale obyčejní zákazníci jsou většinou bráni na hůl. Vypovídací hodnota takovýchto testů je tedy značně diskutabilní.Ale abych mluvil za sebe - já jsem koupil hotovou sestavu jen jedinkrát u jedné velice oblíbené, prý kvalitní firmy. Takovou chybu už nikdy neudělám. I přesto, že mi snad všichni známí tuto firmu (nebudu jmenovat) doporučovali, našel jsem závažné nedostatky, které ovšem byly nereklamovatelné (argumentace typu: "Chtěl jste 2GB HDD, máte ho". Že je to ale jiný, horší typ (byť stejného výrobce)), je už nezajímalo. A podobně bych mohl pokračovat dlouho... Právě proto ti šťastnější, co HW rozumí, si svoje počítače skládají sami, protože je to jediná cesta, jak mít opravdu STOPROCENTNÍ jistotu, že je tam opravdu to, co chtěli. Ti ostatní mají holt smůlu...
100% súhlasím.Jeden môj známy si dal u jednej známej nemenovanej firmy vyskladať počítač. Keď došiel po týždni do predajne pre tento stroj, bol samozrejme zaplombovaný. On na to tak pozrel a opýtal sa, či by mu to mohli otvoriť, aby si na mieste skontroloval, či je všetko tak, ako sa dohodoli. Inu predávajúci zbledol a ihneď utekal dozadu (pre pomoc...). Nasledovala menšia hádka a môžte hádať ako kúpa dopadla.Známy sa obrátil na mňa s prosbou, či by som mu mohol doporučiť nejakú firmu, poprípade urobiť zoznam hardwaru, ktorý je potrebný na poskladanie počítača..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.